HCL.HR

Splinter Cell: Blacklist

  • 236 Odgovora
  • 61644 Hitova
*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #210 : 07. Rujan, 2013., 11:09 »
a mi lasere rješavamo nosanjem mrtvaca :hihi:

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #211 : 07. Rujan, 2013., 11:22 »
Koliko je taj puta morao to prelaziti da ovo skonta :D

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #212 : 07. Rujan, 2013., 13:35 »
Ma nije me impresionirao, previše se oslanjao na sreću (razvali vrata i uleti u sobu iako je vrlo moguće da neko stoji tačno ispred vrata itd, a i nije mi jasno zašto niko od stražara nije primjetio kada EMP-om pogasi sva svjetla ili razvaljena vrata zar ne bi zbog toga trebali stražari biti "disturbed") i pitaj Boga iz kojeg je pokušaja ovo uspio. Al ajd svaka mu čast na brzini.

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #213 : 07. Rujan, 2013., 15:02 »
Da, možda se previše oslanjao na sreću al u svakom slućaju :ave:

*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #214 : 07. Rujan, 2013., 15:40 »
Impresivno, ali niti je bit igre u tome niti je zabavno takvo igranje.
Meni je to zabavnije nego ubiti sve.Malo adrenalin. :D

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #215 : 08. Rujan, 2013., 12:59 »
Impresivno, ali niti je bit igre u tome niti je zabavno takvo igranje.

Slažem se, ne vidim nikakvu poantu u tim speed run-ovima... Svaka cast na vjestinama, ali nikad nisam niti cu ikad tako prelazit igru, nema gusta u tome a i propustis pol stvari, ja to polako guram i davim ih sve redom ko male mačiće  :mrgreen:

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #216 : 08. Rujan, 2013., 14:49 »
Pa možeš i polako gurat i ne ubit/onesvijestit nikoga....

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #217 : 13. Rujan, 2013., 18:02 »


Splinter Cell franšiza je uvijek zauzimala posebno mjesto kod mene, zaslugom prije svega Chaos Theory-ja, igre koja mi je pokazala sve čari žanra i zbog koje sam postao ovakav kakav jesam (okorjeli stealthaš, ljubitelj taktičkih pucačina i mrzitelj fast paced bezumnih FPS-ova koji sam dotad najviše igrao). I nikad ne bih mogao mrziti neku igru iz SC franšize niti govoriti loše o njoj bez obzira kakva ona bila, čak sam volio i "odbjeglog sina" Convictiona jer kakav je takav je i on je Splinter Cell-ovo "dijete" koje je samo upalo u loše društvo (upropašteno današnjim trendovima u akcijskim igrama) i preuzeo neke njihove loše navike, ali je također kao i svako "dijete" u nekim stvarima nadmašio "roditelje" (kvalitetnija i filmski ispričana priča, fluidnije animacije, dobar cover sistem itd.).

Najavom Blacklista (iako se prvobitno govorilo da će se zvati Retribution) nisam se plašio da će igra totalno odlutati u akciju jer sam znao da će Ubisoft, poučen brojnim kritikama na račun Convictiona, morati vratiti franšizu korijenima. Imao sam velika očekivanja i nadao sam se da će Blacklist biti ultimativna SC igra sastavljena od najboljih osobina Chaos Theory-ja i Convictiona. I na moje oduševljenje, Ubisoft je napravio tačno to i podario nam stealth-akcijsku poslasticu koja nikog ne bi trebala ostaviti ravnodušnim.

Priča u Blacklistu je klasični američki klišej o teroristima koji napadaju ameriku i tajnom agentu-heroju koji će spasiti američki stil života i demokratiju, ali je ta priča zato odlično filmski ispričana, napeta, a ima tu i poneki neočekivani obrt i sl, i kada tome dodamo odlično okarakterizovane likove (Sam i njegova ekipa, Kobin, Sadiq itd.), fine dijaloge i još bolju glasovnu (i uopćeno) glumu imate osjećaj kao da igrate neku interaktivnu seriju (tipa Nikita). Znači priča je pravi blockbuster i tu nemam nikakvih zamjerki.

Gameplay je ono u čemu Blacklist briljira i što ga čini remek djelom, znači odlično dizajnirani nivoi (koji idu i u dubinu i u širinu), razni gadgeti i oružja svih tipova, te Samove sposobnosti igraču pružaju neograničene mogućnosti igranja (hoćeš da kao duh pređeš čitavu igru, da nikoga ne ubiješ i da te gotovo niko i ne opazi nije problem; hoćeš da u Rambo stilu počiniš pokolj i ne ostaviš nijednog svjedoka samo izvoli; hoćeš neku kombinaciju navedenih navedenih stilova, sve je do tebe). Mnogi fanovi starih dijelova (prva 3 SC-a) su se bunili i protiv Blacklista iako ja ne razumijem zbog čega sve to, pa stealth u Blacklistu nije ništa lošiji od onog u Chaos Theory-ju a u mnogim je stvarima napredniji (u Blacklistu imaš mnogo veću slobodu i mnogo više opcija i u čistom stealth pristupu, a dovoljno o tome govori mogućnost prelaženja kompletne igre non-lethal a to po mom mišljenju predstavlja sam vrhunac slobode kada su stealth igre u pitanju) a akcijski pristup ne samo da je neobavezan nego se čak i kažnjava (manjim XP-om i sa manje novčane nagrade). Ono u čemu je Chaos Theory bolji od Blacklista je atmosfera i to je nešto što će teško nadmašit ijedna igra ali čak i u Blacklist smo mogli osjetiti djelić te atmosfere u 4 Grimine (sporedne) misije koje smo morali preći undetected i bez save checkpointa. AI protivnika je dobar i jedan je od boljih koje se mogu naći u stealth igrama ali ga narušava detection metar pa zbog toga se stiče utisak da su neprijatelji glupi i ćoravi a ustvari je to bila odluka developera, još jedna stvar mi se ne sviđa kada je AI u pitanju je što, kad neprijatelji su undisturbed, ne obraćaju pažnju na npr. cijevi koje vise na plafonu a po kojim se Sam kreće ili npr. prozori na kojim Sam visi a oni prolaze ispod njega 3-4 m i ništa ne opažaju (iako je npr. dan i vidljivost je očigledna). Ali ovo su standardne developerske odluke koje su uveli da igra ne bi bila preteška današnjim igračima koji baš i nisu ljubitelji izazova, tako da je to sve razumljivo i ja im (Ubisoftu) samo zamjerim što nisu barem napravili dodatnu petu težinu (iznad "perfectionist" koja bi se zvala npr. "insane") na kojoj ne bi bilo ni: detection metra, ni health regen (iako te na najvećoj težini ubiju sa 2 metka pa regeneracija i ne predstavlja neki veliki nedostatak), (logično) ni M&E (koji se ovdje zove "Killing in motion"), da se igrač oštrije kažnjava ukolko mu otkriju neki leš pa npr. pozovu pojačanje (kao u Kobinovim misijama), i da se pojedini nivoi (ili bolje rečeno pojedine situacije) kvalitetnije prilagode ghost pristupu (npr. ona situacija u vozu i slične neke situacije), i da su checkpointi još rjeđi (tako da razmisliš 3X prije svake odluke), eh tada bi Blacklist bio duplo bolji i od Chaos Theory-ja jer bi ti ta težina pružila takvu atmosferu gdje bi ti adrenalin konstantno bio na gornjoj granici. To bi bilo lijepo da ima ali to nije nešto što bih nazvao velikim nedostatkom nego više cjepidlačenje i traženje mana jednoj odličnoj igri. Blacklist je uveo neke nove tipove neprijatelja (poput pasa ili drone operatera) koji uz one standaredne (snajperiste, oklopnjake ili specijalce) igrača prisiljavaju da koristi različite strategije za svakog posebno što igri daje dodatnu dubinu. Perfectionist izbacuje većinu nepotrebnih stvari (poput M&E, gledanje kroz zidove itd.) i pruža više nego zadovoljavajući gameplay sa solidnom dozom izazova i nemam nikakvih ozbiljnijih zamjerki. Vrijedi još pohvaliti sistem kustomizacije oružja, gadgeta i Samovog odijela koji unosi dodatno zadovoljstvo i tjera te da igraš još više i bolje, iako je mana što dobijaš ogromne svote novca pa se nećeš naći u situaciji da moraš žrtvovati jedan item da bi kupili drugi.

Blacklist je veoma duga igra, ima veliki broj glavnih misija koje su sve odlične, vode vas na prekrasne lokacije po čitavom svijetu, zatim tu su brojne sporedne misije različitog tipa: meni najdraže Grimmine (kod kojih je cilj obaviti 3 zadatka undetected i vratiti se na extraction point) u slučaju detekcije slijedi: restart mission; zatim tu su Kobinove misije (u kojima je cilj elimisat određeni broj neprijatelja a u slučaju detekcije stiže pojačanje); meni najmanje zanimljive su bile Charlijeve misije (kod kojih je cilj srediti neprijatelje koji stižu u valovima a nakon svakih 5 valova imaš mogućnost extrakcije). Sve ove misije se mogu raditi i solo i (još bolje) co-opu a pored ovih tu su i Briggsove misije koje možeš igrati samo u co-opu. Blacklist je izbrisao granicu između solo igranja i online (co-op i MP) igranja jer se sve misije aktiviraju u igri preko SMI-a što je odlična stvar. Znači Blacklist je definitivno jedna od najisplativijih igara jer pored duge kampanje (sa brojnim sporednim misijama) koja posjeduje ogroman replay value tu su odlični online modovi: co-op, spy vs mercs itd. koji će vam pružiti sate i sate zabave po završetku glavne kampanje.

Grafički igra briljira iako je rađena u matorom 2.5 Unreal Engineu, ali su zato developeri odradili vraški dobar posao jer je Blacklist jedna od najljepših igara (modeli likova, dizajn nivoa, sjene, osvjetljenje...) a optimizacija je (kao i uvijek) izvanredna. Animacije su super realistične, fluidne i prirodne i predstavljaju sam vrh današnjih igara. Zvuk u igri je također na nivou (kako špijunska muzika tako i svi ostali zvukovi i efekti su veoma realistični), glasovna gluma (i gluma općenito), lip-sync itd. je bez greške, za to su se pobrinuli profesionalni glumci od kojih bi izdvojio Erica Johnsona (Flash Gordon iz istoimene serije) koji je dostojno zamjenio neponovljivog Michaela Ironsidea (kojeg još nisam prežalio). Sitničavci (uključujući i mene) će možda naći neke mane vezane za izgleda Sama koji ne samo što izgleda mlađi nego ikad i što je agilniji nego ikad nego i ne liči baš na sebe (ako ga uporedimo sa prijašnjim nastavcima) ali to nije ništa vrijedno pomena isto kao što nije vrijedno pomena što neki likovi (prije svega Briggs a onda i Charlie) imaju pomalo nežive oči i krut izgled lica.

Šta još reći a da da nisam rekao osim da je Blacklist najbolje izdanak ovog slavnog serijala i jedna od najboljih stealth igara. Sam Fisher će vjerovatno nakon ove igre otići u zasluženu mirovinu, a Ubisoft će nam, predpostavljam, podariti novog (nadam se isto karizmatičnog) agenta s kojim ćemo "pronalaziti prijetnje prije nego što izmaknu kontroli i eliminirati ih brzo, tiho, neumoljivo. Uzimat živote nekolicine da bi zaštitili živote mnogih, počiniti rat za očuvanje većeg mira. Iako nećemo uživati u ubijanju (ili će prije biti da hoćemo :mrgreen:) ali nećemo učiniti pogrešku, učinit ćemo ono što se treba učinit."

Moja ocjena: 96
« Zadnja izmjena: 13. Rujan, 2013., 18:07 Adam Jensen »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #218 : 21. Rujan, 2013., 00:23 »
Igrao dosta COOP misije.
Jel tko prešao sve 4E misije?

Missile Plant
Voron Station
Abandoned City

Definitivno najbolje misije u igri i fantastična mi je referenca u Abandoned Cityu na Convition (zadnja animacija).
Igrao sa jednim portugalcem gotovo sve misije koje sam mogao u COOP-u.
Čovjek igra savršeno (taktično, sporo, detaljno).

Očekivao sam da će COOP rulat, ali ne baš toliko.
Pružio mi je više zabave nego u singleplayeru. Baš tko god ima mogučnosti, neka proba ovo, neće požaliti.
Igrao i Spy Vs. Mercs, no nije mi previše napet taj mod, iako je jako dobro koncipiran i izveden.
Jednostavno nije moja šalica čaja.


Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #219 : 21. Rujan, 2013., 09:47 »

Sam Fisher će vjerovatno nakon ove igre otići u zasluženu mirovinu, a Ubisoft će nam, predpostavljam, podariti novog (nadam se isto karizmatičnog) agenta


Pa nebi bas rekao, ipak su ga sada dosta promijenili, pomladili itd. tako da mislim da ce jos neko vrijeme ostati sa Samom.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #220 : 08. Studeni, 2013., 22:18 »
Jedan od boljih fan made filmova.
Zapravo nakon što sam odigrao spy vs. mercs, neznam kako bi ovo moglo uopće biti bolje!?

First Person vs Third Person (Splinter Cell: Blacklist)

:ementaler:

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #221 : 08. Studeni, 2013., 22:44 »
:ave:

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #222 : 19. Ožujak, 2014., 01:35 »
Jesus mio.

Splinter Cell: Blacklist, Hawkins Seafort, Perfectionist, Ghost, 2:08.77
:ave:

Dizanje Sama Ribara iz mrtvih :ave:
Nego kako je ovaj skinuo lasere ?
Di je on gađo ? Ne kužim.
Igro to solo. Al baš se najebo. Stalno su me na krovu skužili.
Bio sam prehepi kad sam prošao.
Baš započeo neki dan. Igra je skoro pa fenomenalna. Priča klasični špijunski akcič tipa; we all hate Amerika let's have lots of terrorist attacks on them...i nije baš nešto originalna al drži uzbuđenje i napetost u zraku. Rula avion ali nije toliko wooow efekt nakon Normandya iz ME serijala. Grafički igra izgleda prefaking jebeno i leti doslovce leti na jebački starom kompu bez sekundici trzanja. Svaka im čast volim Ubisoft sve više. :ementaler:
Gameplay rula. Al ono stealth rula i tisuću je puta bolji nego Hitman : Absolution. I pod to mislim na AI. Dosta su pametni, treba im ono 1.5 sekundi kad si u vidokrugu i aj bok. Mislim  imaju i mana al su nekako baš brzi. Puno puta me skužili dok nisam skužio da ova igra funkcionira mic po mic, taktički, polako, sigurno, pametno iz sjene. Da svaki nivo traje preko sat vremena. Pegla se na hard iako sam nakon prvih brojnih failova pomislio da je to kriva odluka. Trebalo je navikavanja malo.
Sam osjećaj stealtha i tog čekanja u zasjedi mi je bolji i od batmana (nije baš stealth naslov al ajd šišmiš je iz lovac iz sjene kakti) i od Hitmana.
Trudim se zapravo koristiti gadgete što manje, makar trrotor rula al osjećam se ko da cheatam dok ga koristim.
Co-op misije rulaju. Prvo kaj sam htio je nazvat Čoleta i reć ajmo al jebiga iako među rijetkima jer brdo kupujem, pirat mi je.
Imam mislim preko 10 sati gameplaya a riješio tek dvije main misije i dvije 4E co-op/solo misije. I one toliko rulaju da su mi zapravo prezanimljive. Ništa pretjerano pametni zadaci na tim stazama ali drže vodu, ono što rula je nemogućnost sejvanja i čekpointa jedan te skuži cijeli nivo ispočetka i zbog toga je dosta teško. U co-opu je brijem lakše al iovako rula.
Nevjerovatno je lijepo vidjeti čovjeka kako lupa glavom u zid i plače nakon kaj ga je skužio zadnji na mapi, i isto tako je preogroman užitak šetat se do extraction zone nakoon kaj su svi zadavljeni itd.
Jedino me malo muči Sam. Ne fali mi neš Ironside jer jedino u SC franšizi sam igrao Conviction al ovaj lik je nekako totalno badass al badass na totalno bezvezan neatraktivan način. Nula emocija, nula osjećaja, Jack Bauer je plačuća Meksička zvijezda iz sapunica za ovog "badass" Ribara. Lik koji daje glas Jensenu se ubacio kao stari mrski neprijatelj diler oružja ako se ne varam :) Nezz moram još jednom pohvalit vizuale i dizajn mapa bar par ovih koje sam vidio. Totalno mi sve zgleda next gen xd
Nabacim par predivnih skrinova i više dojmova kasnije.
Sviđa mi se isto kaj te igra odma baca u igru ajmo reć, nema jebanja u meniju.
Odo igrat dalje,odo  u Dallas :)

EDIT: Pročitao dojmove Adama Jensena i neznam za tebe al ja ne preživim dvojicu kad idem Rambo stil. To sam čak mogao u Hitmanu al tu nema šanse, pa par metaka i gotov si.
« Zadnja izmjena: 19. Ožujak, 2014., 01:47 MaliMicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #223 : 22. Ožujak, 2014., 14:33 »

Odg: Splinter Cell: Blacklist
« Odgovori #224 : 22. Ožujak, 2014., 17:49 »
Thanks, ak nagovorim jednu određenu osobu kupit će se :mrgreen:
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9