HCL.HR

The Elder Scrolls Online

  • 121 Odgovora
  • 40020 Hitova
*

Blade1752

  • *
  • 145
  • Penzijoner bez penzije
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #30 : 07. Srpanj, 2013., 21:18 »
Sve zatvaraju haha
-The Hobo King

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #31 : 02. Kolovoz, 2013., 21:50 »
Dugo očekivani - PRAVI gameplay za ESO je konačno prikazan na QuakeCon-u 2013:

The Elder Scrolls Online Gameplay - QuakeCon 2013

Neznam još što bih mislio, privlači me jako, ali sam se već toliko puta opekao na MMORPG žanr da više ničemu ne vjerujem. Što vi mislite? Jel kupujete sada 100% nakon ovoga videa? :piva:

*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #32 : 03. Kolovoz, 2013., 09:04 »
nije ovo vrijedno p2p majke mi!!!

Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #33 : 03. Kolovoz, 2013., 10:10 »
Izgleda mi kao lošiji gw2. Neke mehanike su preuzete od tamo.

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #34 : 03. Kolovoz, 2013., 10:19 »
Izgleda mi kao lošiji gw2. Neke mehanike su preuzete od tamo.
Ni slično, gameplay mehanika je gotovo identična onoj iz Elder Scrolls igara. Samo je više arkadna - brža.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #35 : 03. Kolovoz, 2013., 11:14 »
Da, zadržali su odlike TES-a (first person camera, attack/block, pasivne vještine) te dodali sustav aktivnih vještina. Slično je GW-u (brža i responzivnija MMO borba), ali ima svoj prepoznatljiv trademark.
Sviđa mi se dosta travel sustav te uvođenje tzv. "pack gameplaya".
The greatest teacher, failure is.

*

RaZiii

  • **
  • 253
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #36 : 03. Kolovoz, 2013., 12:49 »
Izgleda mi jadno :hiha2: Ne bi to kupio.

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #37 : 13. Siječanj, 2014., 04:37 »
Igrao betu oko 7 sati u komadu:


Najoptimiziraniji AAA MMORPG koji sam vidio IKADA, s obzirom na kvalitetu grafike koja je vrhunska za igru toga tipa - prepuna detalja, vrlo rigidno i prepoznatljivo pravi ES naslov po tom pitanju, ali u isto vrijeme bolje nego ikada. :ave:

Igrao sam kod frendice, ona ima slabi AMD Dual Core na 3,0 ghz, GTX560 i 4 GB DDR3 - sve postavke na high, s AA, Bloomom itd. jedino je draw distance na 50/100, Vsync i AO off - kada sam stavio DD na 100 i uključio AO framesi su pali za mizernih 5 :approve.

Jednostavno dobro optimizirano u svim područjima/regijama kojima se može pristupiti u beti - imali smo u prosjeku 45 fps, tu i tamo nam je palo na 30, išlo je i do 60 bez problema. Drugi igrači gotovo da ne utječu na framese. U jednom trenu smo se susreli s grupom od otprilike desetak ljudi. Svi smo napadali nekog elite moba, spellovi su letjeli na sve strane, framesi su ostali isti. Jedino što naravno nisam imao prilike vidjeti jest masovni PvP, ali s obzirom na ostatak, zbilja ne sumnjam.

Vizualni stil vrlo impresivan i odlično izveden, shodno tome smatram da je ESO najljepši MMORPG koji sam ikada igrao. Mračan je i odrastao što je odmor za moje oči od svih tih japanskih i 'crtani film' estetika - NI SLIČNO onome videu koji je iscurio prije par mjeseci, također puno bolje nego što je u gameplay trailerima. Animacije likova su dobro odrađene i u facama NPCova postoje neke geste koje daju ljudske crte i prirodnost.

Level dizajn je odličan i svaka prostorija te okolina je nevjerojatno glomazna, nadam se samo da neće biti prazno sve jednom kada se hajp slegne.
 
Jedina zamjerka - jednoličnost i siromašnost u kreatoru lika koja se ponavlja u facama i tijelima NPCova po svijetu.



Borba je spora, malo nespretna i tvrda, ali skroz ne-loša i iznenađujuće zabavna.

U početku je čudna i djeluje loše zato što smo se svi navikli na brze akcijske MMORPG naslove kojih je sve više u zadnje vrijeme. Osobno sam kao što i znate u zadnje vrijeme trošio vrijeme na GW2 pa mi je tranzicija bila čudna, ali sam je prihvatio raširenih ruku i s osmjehom na licu zato što u MMORPG naslovima sporija mehanika gotovo uvijek zahtjeva veću koordinaciju i veći skill - pogotovo u PvP-u. Omogućava veće taktiziranje i daje smisao CC skillovima.

Samo napadanje zahtjeva klikanje mišem, lijevi klik je napad, desni klik je blok i to je isto kao i u ostalim ES igrama. Dodatak je interrupt koji izvodite kombinacijom desni klik plus lijevi klik i njega morate tajmirati. Tako možete spriječiti protivnika da vas pogodi s nekom magijom, napraviti mu mnogo štete i pritom ga ošamutiti. Dobar stari crouch to stealth je također tu - sagnete se i pazite da vas ne vide, napad iznenađenja ošamućuje i u kombinaciji s određenim skillovima radi bolestan dmg. Za snažno udaranje/gađanje neprijatelja te kotrljanje ili izbjegavanje koristite staminu ilitiga zeleni bar. Crveni je naravno health, plavi je mana. Sve ih punite s levelom, ali ovdje svaki od njih daje dodatne statse i pojačava vas u više smjerova osim tih flat dodataka u health, manu, staminu. Stamina primjerice kod klase koju sam odabrao a to je nekakva rogue klasa, povećava npr. i dmg oružja.

Zamjerke - loše animacije mahanja oružjima, nedovoljno jasna moć udara (osjećaj kao da lupate po zraku) i nedostatak dobrih zvučnih efekata



Skillovi, talenti i gear dosta drugačiji od singleplayer dijela serijala, ali su odlika jednoga pravoga MMORPG-a.
Kao i uvijek podijeljeni su na aktivne i pasivne, aktivni naravno koriste manu - kod svih klasa. Skillova je jako puno i podijeljeni su u mnogo kategorija - skillovi oružja, guilda, klasa, podklasa, rasni itd. Jednom kada odaberete sposobnost i stavite je u lentu u kojoj je (ako se ne varam) moguće nositi 5+2 skilla, čestim korištenjem tog skilla kojeg ste odabrali povećavate i njegovu efektivnost tj. level (od dodatna dva skilla jedan je ultimate, a drugi nisam saznao što je).

Isto kao prije je i leveiranje vašeg baratanja oružjima te oklopima. Udaranjem s određenim oružjem skill s njime vam se povećava, a kako primate štetu te izbjegavate napade povećava vam se i level armora kojeg nosite. Sve klase i rase mogu nositi sve armore. Želite li biti lopov koji nosi heavy armor? Možete! Želite li biti ratnik koji nosi haljinu i ogromni malj? Naravno! Ne znam koliko su određene kombinacije dobre i vjerujem da će se sve na kraju svesti na 3,4 builda kao i uvijek, no zbilja možete praviti od lika što Vi želite. Moguće je nositi dva seta oružja, svaki set pruža različit skillset - kao i u guild warsu 2, samo što ovdje sve klase mogu nositi sva oružja.

Klase i trinity sistem nisu klasične naravi i to jednostavno rula.
Što reći? Onako je kako su i obećali. Tražite grupu za instance, ne možete naći tanka, ali zato dobro kitate mobove i s kvazi healerom odradite tamnicu bez muke s klasama koje su sve light/medium armor. Healer je healer samo zato što ima skillove koji mogu liječiti, a čim izađe iz instanca zamjeni ih s onima koji rade štetu zato što je on zapravo DPS te tako se i gradi, ali da besmisleno ne sjedi satima čekajući grupu za instance on prebaci ta dva tri skilla i odradi run kao lječnik. Naravno, kasnije u endgameu će vrlo vjerojatno biti potrebno imati dobrog healera i tanka, ali čak i taj full gearani healer ili tank će imati drugi set oružja koji ga u trenu pretvore u DPS ili nekog ludog hibrida. Party za normalne instance ide do četiri osobe, preko toga je raid i neznam koja je to brojka (rekao bih 10 ili 15), ali moguće ih je odraditi i s manje osoba. Ako ste dovoljno uigrani i sposobni siguran sam 200% da svaki instance je moguće timski odraditi bez healera i tanka s čistim dobrim starim taktiziranjem.

Zamjerke - smatram da će klase i buildove biti nemoguće izbalansirati u PvP-u i PvE-u te da će se sve svesti na par dominatnih buildova kao što to uvijek i bude u svakom MMORPG-u



Oprema je slično odrađena kao i u Skyrimu samo što osim armor ili dmg statsa, stvari imaju i neke dodatne efekte koji ih stavljaju u te kategorije common (bijeli item), uncommon(zeleni), rare(plavi), epic (ljubičasti), narančasti ili možda crveni pretpostavljam će biti legendary. Craftanje nisam uspio isprobati, ali svaki item je moguće razlagati na komponente koje zatim koristite da stvorite nešto drugo. Također, postoje napitci koji pretvaraju običan gear u neobičan, ali i naravno napitci za efekte, liječenje, dodatne statse itd. Recepata ima na svakome ćošku, osobno ću izabrati alchemy kada igra izađe zato što je to profesija koja je uvijek najprofitabilnija i korisnija u svakom MMORPG-u :approve. Profesije se leveliraju isto kao i u Skyrimu, a za alchemy, cooking i sl. komponente nalazite po urnama, kutijama, košarama i sl. koje su razbacane posvuda. Ima i kovčega s blagom koji se otključavaju po sistemu iz Obliviona.

Zamjerke - nisam vidio dovoljno da bih mogao izvuči konkretno mišljenje, gear i profesije se uvijek sudi prema endgameu.


Umjetna inteligencija je ok, ništa posebno kao i uvijek u ovakvim igrama. Bossovi, elite mobovi su skriptani da bacaju određene magije i izvode određene radnje koje su uvijek popračene crvenim oznakama - krugovima, crtama i sl. koje vas alarmiraju da ih izbjegnete, također uvijek imaju nekakve efekte koje možete prepoznati kao heavy zamahivanje prema vama i shodno tome blokati ili interruptati na vrijeme. U svakom slučaju, dobro odrađeno.

Zadnje što je ostalo jest samo leveliranje tj. questanje. isto je kao i u svim ES igrama samo naravno više arkadno. Questovi traju kraće, nagrade su gotovo uvijek bezveze, a quest morate pokupiti te predati - no brže je to nego što vjerojatno očekujete. Mapa je pregledna i dobro osmišljena. Dobro je to što se questovi povezuju u tzv. chainove, a dizajnom su svi različiti te je šansa da ćete naići na jednolične questove sigurno nekih 1:50. Svaki quest giver ima svoju priču i glas. Naravno na vama je hoćete li sve to slušati i čitati, postoji tu i tamo neki odabir s vaše strane te neke druge sitnice, sve u svemu vrlo kvalitetno sadržajem i zanimljivostima. Riječ je u ES igri, takvo iskustvo i očekujte samo naravno ovoga puta u društvu s drugim ljudima.

Interface unutar igrinog svijeta je nevidljiv. Jedino je lenta sa skillovima transparentna tijekom borbe te crosshair. Health barove je potrebno uključiti i nalaze se iznad glava igrača i NPC-ova, različitih su boja i prema tome sudite jeli riječ o igraču ili NPC-u. Ukoliko te barove ne uključite, nije moguće razaznati tko pije, a tko plaća no to zbilja ni ne možemo uzeti kao minus zato što nekakvih oznaka u igri koja je multiplayer jednostavno mora biti. Svi ostali meniji su dobro osmišljeni, funkcionalni i laki za koristiti.

Zamjerka - trčkaranje za uzeti-predati je nekad zbilja zamorno. Mapa ponekad ne otkriva i ne pokazuje sve

Uvijek sam govorio kada bi Skyrim imao multiplayer da bi bio jedna savršena forma. ES ima potencijala da to i bude. Sve naravno ovisi o tom kraju leveliranja i sadržaju koji dolazi iza toga.
 
« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2014., 12:10 Shazaam »

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #38 : 15. Siječanj, 2014., 13:11 »
Fino sažeto sve :ementaler: Nadam se da će barem neke od ovih tvojih zamjerki sredit vremenom, pogotovo zadnju i kreatora lika.

Inače nisam neki od MMO-a ali ovo ću sigurno barem probati, vidim da većina ljudi koja je igrala betu hvali igru na sve strane

Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #39 : 15. Siječanj, 2014., 14:24 »
ja se prijavio za betu davno ako ima tko key jedan da zvrcnee :clap:

Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #40 : 22. Siječanj, 2014., 18:18 »
Dev Play Session -- ESO Group Content

Ovo izgleda sasvim solidno, steta sto nece biti cross play sa konzolama.

*

MURK-ROG

  • n00b
  • 1
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #41 : 22. Siječanj, 2014., 19:19 »
Ako ce netko igrat ESO moze se join in https://www.facebook.com/settings?tab=support#!/groups/612820925456457/
A igra ce bit P2P oko 10$ /mj.. (ako uzmete boundel od 6mj) itd...
Nece imat koncept usranog F2P gdje koliko novaca potrosili toliko cete bit bolji od drugih... Time cards prodaja(1month) i kupnja $#$ jedino stvari za sminku a ne poboljsanje lika u bilo koje slucaju..za mene to ODLICNO BIG LAJK...

Posljednji vido od ESO GAME IZGLEDA PREEEDOBRO...bolje od svih MMO
https://www.youtube.com/watch?v=hfpYnehJ5TE&feature=youtube_gdata_player

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #42 : 24. Siječanj, 2014., 15:45 »
http://www.youtube.com/watch?v=na-Jun_uRFQ#t=661

Glasovni glumci, krema kreme nezz, rulanje. Moj osobni favorit je Bill Nighy.

*

amir555bihac

  • *
  • 9
  • profesionalni gamer
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #43 : 24. Siječanj, 2014., 16:39 »
Neke mmo igrice kojima je visoka pretplata poslije su free to play. Ako bude visoka pretplata ja se nadam da će poslije biti free to play
Amir

*

Nikola1975

  • *
  • 52
  • Tata svima vama.
Odg: The Elder Scrolls Online
« Odgovori #44 : 24. Siječanj, 2014., 22:07 »
Iako ja sigurno necu vise nikad kupiti igru i zatim placati pretplatu a da ju nisam isprobao bar mjesec dana, nadam se da ce uspjeti.
No, siguran sam da nece, ne kao p2p.
« Zadnja izmjena: 24. Siječanj, 2014., 22:10 Nikola1975 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9