ako cemo realno - ova igra ima n-e-v-j-e-r-o-j-a-t-n-o puno sadrzaja, razlicitosti i mogucnosti, pocevsi od nacina igranja, prvo ili trece lice, pa warrior/mage/thief itd, zato se vjerojatno i svidja razlicitim tipovima i velikoj vecini igraca jer ce svatko naci nesto za sebe unutra, od borbe pa do istrazivanja, razgovora itd.
meni se svidjaju pojednostavljenja u odnosu na oblivion, a ipak najbolje je kaj su izbacili athletic/acrobatic skillove, jer ako to nisi nadogradjivao u oblivionu, kretao si se u slow motionu.
s druge strane, da se hoce moze se naci i hrpa zamjerki. od katastrofalnog invertorija, krvave muke kod prebacivanja magije u desnu ruku, prelosih i sugavih animacija "finishing move-a" (iako je sama ideja odlicna, animacije su krute a isto tako npr cesto sjekira ne udje u glavu nego ostane u zraku ili prodje skroz do ledja) pa do repetitivnosti (da,da): vecina mapa/misija (osim glavnog svijeta koji je predivan i razlitcit) se odvija u tunelima u nekim spiljama (kao i u oblivionu), a stvarno se ne moze reci da je to zanimljivo i mastovito. jos i dugo traju. fizika je cudna, nakon kaj nekog ubijes, obicno previse lete po zraku, kao da su od pera, ili ubijem nekog na vrhu planine i on se odsklize do dole pa moram hodati za njim da bi pokupio stvari. rekli su da ce se moci zumirati stvari u invertoriju i pregledavati, ja to nisam uspio nikako. a potrebno je kod questova gdje su zapisani simboli na "dragon claw-u". onda, udaranje oruzjima je sporo i "plutajuce" u prvom licu, tek prikaz krvi na oruzju pruza neko zadovoljstvo.
za razliku od toga, u trecem licu udaranje djeluje puno brze. potpuno suprotno oruzjima-bacanje magija iz prvog lica mi je odlicno, najbolje ikad u igrama. moram pohvaliti i postojanje konzole za namjestanje razlicitih stvari, a posebno fileld of viewa. i kratki uvodni logo.