HCL.HR

Turning Point: Fall of Liberty

  • 3 Odgovora
  • 898 Hitova
*

Weky

  • ******
  • 4888
  • w00t!!!!!11
Turning Point: Fall of Liberty
« : 28. Veljača, 2008., 11:43 »
Pucačina smještena u pedesete godine prošlog stoljeća.
Alternativna prošlost.
Nacisti su osvojili europu i napravili invaziju na US and A.

Tema iskorištena u igrama Iron Storm i Freedom Fightersima, samo što su u potonjoj bili rusi.



Izašlo.
Javite dojmove. :piva:
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Ljenjak

  • **
  • 486
  • There's a tide in the affairs of men...
    • Hrvatska Cyber Liga(HCL jel)
Re: Turning Point: Fall of Liberty
« Odgovori #1 : 28. Veljača, 2008., 17:29 »
Cijela ta ideja o alternativnoj budućnosti mi je jako zanimljiva, pogotovo u FF-ima koji su mi jedna od najdražih igara, ali nekako nisam hypean oko ove igre. Pogotovo nakon što sam čuo trailer u kojem njemačko dijete pjeva Star Spangled Banner :wildboy:

*

Weky

  • ******
  • 4888
  • w00t!!!!!11
Re: Turning Point: Fall of Liberty
« Odgovori #2 : 29. Veljača, 2008., 13:33 »
Izgleda da ću prvi.

Evo ovako. Igra je prvo veće razočarenje 2008. godine. Nije da sam očekivao vrhunski shooter, ali dajte se bar malo potrudite.

Par kardinalnih grešaka se vidi već kod setupa, gdje je maksimalna rezolucija 1024x768. Ljudi s LCD monitorima svih veličina i dimenzija će jako izgubiti na kvaliteti slike. Također, OVO će vas dočekati kad ćete htjeti porihtati kontrole. ^^

Igra koristi modificirani Unreal 3 engine, ali molim vas, pokažite mi gdje se to vidi. Naravno, igra će biti zahtjevna kao sve ostale U3 engine igre, no sama će izgledati lošije nego li par godina star Call of Duty 2. Developeri nikad nisu čuli za normal mapping, HDR i sve blagodati novog enginea. Igra bi jednako izgledala da je vuče bilo koji engine star nekoliko godina. Zahtjevi na najvećim postavka (lmao u ovoj igri) traže jači hardware nego li za iste postavke u Unreal Tournamentu 3 ili Gears Of Waru. Većina screenshota koja se može pronaći na netu su photoshop fejkovi.

Igra ima neizbježan Auto-Aim.

Grafika bi se najbliže usporedila sa ŠEST godina starom Mafiom, ako gledamo kvalitetu tekstura, modela ljudi i okoline. No, za razliku od navedene, ovdje likovi nemaju nikakvu osobnost.

Grafika bi još koliko toliko prošla, da animacija nije toliko nepotpuna i šlampava. Ljudi čudno poskakuju u trčanju, neprijatelji padaju pod istim kutevima i bez ikakog obujma i težine.
Također, gađate li neprijatelje u noge, nema dvojbe da će im s vremena na vrijeme pasti šljem s glave.

Ragdoll, ili bilo kakva druga fizika su nepostojeći pojmovi u ovoj igri.

Također, ne kužim blesave odluke programera. Bacite li se sa uzvišene kutije, umrijet ćete. No, kad u animaciji padnete s liftom kakvih dvjestotinjak metara, izaći ćete iz njega bez ogrebotine.

Također, mrzio sam te hibridne kamere u fpsovima, kad pri spuštanju ljestvama ili pri kakvoj drugoj radnji kamera prelazi iz prvog u treće lice (rainbow six vegas, riddick). Mislim da je takvo rješenje nepotrebno i zbunjujuće za igrača. U ovoj se igri, čak i pod neprijateljskom vatrom, takve stvari forsiraju u nedogled.

Zadnja stvar, AI, tj. preciznost istog. Kako ja mogu vidjeti u gradu s 12 tisuća nebodera s koje me strane, iz koje zgrate, koje udaljenosti i visine uporno gađa jedno te isti neprijatelj preciznošću na kakvoj bi mu zavidili švicarski urari i njemački kirurzi. Kad napokon skužite gdje bi mogao biti, najbolje vam je trčati, jer mu paljbu zahvaljujući svojim prosječno ljudskim sposobnostima ne možete uzvratiti. Daj se skulirajte.

Prema meni, ocjena 30-40 maksimalno, s velikom etiketom na kojoj piše RAZOČARENJE.
Nisam imao priliku detaljnije zaigrati od dva levela. Nije moj primjerak, niti računalo, no prema viđenom, igru je najbolje zaobići u najširem luku. Bili ste upozoreni.

EDIT:

Idemo dalje?

Grafički bugovi su iznimno iritantni, prilikom čega će neki neprijatelji ostati "ležati" u zraku, ili im animacija pada neće biti učitana, prilikom čega će ostati u istom položaju u kojem je pucao u vas, ne gine vam potrošiti još dva šaržera pucajući po mrtvom neprijatelju, dok vas ustvari gađa ovaj iza njega.

Nisu samo grafički u pitanju, baci li neprijatelj bombu na vas, ona se može zalijepiti za ljestve po kojima se sporo penjete, i začas eksplodirati, prilikom čega vam ne gine load.

Ona kamera, o da. Igra ima gotovo više akrobacija od posljednjeg nastavka tomb raidera, što je izuzetno iritantno i gubi na dinamici. Ljudi, igramo pucačinu. Prelasci kamere su češći nego li u mtvovim video spotovima.

Triggeri su dosad najgore izvedeni koje sam ja vidio u ijednoj igri. Branite frontu, i da bi novi neprijatelji počeli dolaziti, vi morate napustiti svoju poziciju i krenuti u sredinu bojišta, te se vratiti do zaklona, gnijezda ili nečeg trećeg. Naravno, ovi će već doći u ogromnom broju, i AI vaših suboraca ih nije sposoban zaustaviti, čak ni u toj mjeri da se vratite.

Mini igre poput aktiviranja eksploziva su zanimljivo osmišljeni, ali užasno izvedeni. Morate spojiti tri žice, tako da držite slovo boje (r - crvena žica, y - žuta...) i pritisnete mišem kad uparite iste boje. U teoriji to svuči odlično, ali zamislite da igrate po noći, a nemate fancy tipkovnicu s pozadinskim osvjetljenjem. Pipanje tipke u presudnom trenutku je više frustracija nego li "gle kak kul aktiviranje bombe" efekta kod igrača.
« Zadnja izmjena: 29. Veljača, 2008., 14:52 W3DR4N »
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 39203
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Turning Point: Fall of Liberty
« Odgovori #3 : 29. Veljača, 2008., 15:41 »
GG za post  :piva:

Otvorio mi oči, igra mi je izgledala totalno ok... Nemrem vjerovat da se nisu potrudili ni autoaim maknut, a i ovo za podešenje kontraola sa Xbox 360 kontrolerom je previše loše...