HCL.HR

Snaga 3DS-a -- realno

  • 5 Odgovora
  • 1522 Hitova
Snaga 3DS-a -- realno
« : 05. Ožujak, 2013., 02:48 »
prvo da kažem da mi ovom temom nije cilj započinjati bilo kakve fanboy rasprave ili slično; želio bih samo objektivna mišljenja od drugih igrača.

Dakle, kupio sam 3DS na launchu i imao sam jako velika očekivanja od njega - što od grafike i 3D prikaza a što od svih ostalih featura, igara itd.  Međutim ostao sam prilično razočaran nakon godinu i pol dana nakon čega mi se čak i Wi-fi pokvario te sam ga zamijenio za rabljeni PSP 3004 (neodređene starosti - od 1 do 3 godine pretpostavljam).

I sad kad sam nakon nekog vremena dobro isprobao i PSP, ne mogu se oteti dojmu da ne samo što je ponuda igara za PSP neusporedivo bogatija (a i pristupačnija, khm), i mogu igrati kakve god hoću stare nintendove igre  preko emulatora (za koje se nintendo teško može smilovati da ih uopće uvrsti u eShop), nego također bih rekao da je grafika na duplo većem ekranu PSP-a  zapravo jednake kvalitete ili možda čak u nekim segmentima i bolja od one u igrama na 3DS-u.

 Koliko se meni čini, igre na 3DS-u imaju samo neke bolje tj. modernije grafičke efekte kao što je npr. bumpmapping, dok je sve ostalo vjerojatno na istoj ili samo mrvicu boljoj ili lošijoj razini nego u igrama na PSP-u.
 Zašto je ovo šokantno ?   Pa zato što je razlika između izlaska PSP-a i 3DS-a čak 6 gladnih godina što je jedno ogromno razdoblje u hardverskom smislu.

Pa sad, volio bih ako netko ima također da dobro poznaje i PSP i 3DS, da kaže svoje mišljenje drži li ova teorija vodu.   Ja se jednostavno ne mogu sjetiti igre na 3DS-u da je bila značajno grafički impresivnija od stvari koje igram na PSP-u, što je ja bih rekao dosta sramotno za Nintendo.  I mislim da sam 3D efekt nije vrijedan cjenovne razlike među konzolama

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38864
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Snaga 3DS-a -- realno
« Odgovori #1 : 05. Ožujak, 2013., 10:40 »
Hardverski, 3DS je jednostavno sposobniji od PSP-a. Uz moderniju arhitekturu i bolji hardver, može isporučiti i bolju grafiku. To je jednostavno to.

Imaš detalje o hardveru ovdje:
http://3dbrew.org/wiki/Hardware

Iako ni to nije baš službeno potvrđeno, znaš kako Nintendo voli šutiti o hardveru. Razmisli samo da 3DS cijelo vrijeme ima dva ekrana kojima mora "posluživati grafiku", a razmisli i o tome da se rezolucija gornjeg ekrana može dinamično mijenjati sa sliderom kojim 3D podešavaš/gasiš..

Što se grafike tiče, imaš na 3DS-u jedan Resident Evil: Revelations, jedan Mario Kart 7 koji se vrti u 60fps-ova uz 3D efekt koji duplira rezoluciju... a i skoro sve tabačine izgledaju dosta dobro, a neke se također vrte u 60fps-ova. To su samo neke igre koje su mi sada pale na pamet. Na 3DS-u imaš i bolji analog od onoga što imaš na PSP-u, imaš i taj 3D efekt koji je ipak velika razlika u cijeloj priči... a uostalom - imaš i aktivnu podršku za platformu, jer jeto nova platforma, trenutno aktualna pa imaš i nove igre koje izlaze itd.

Pogledaj ovaj tech demo GPU-a koji je u 3DS-u:
<a href="http://youtu.be/jIDpWWEAZ6w" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://youtu.be/jIDpWWEAZ6w</a>


Što se veličine ekrana tiče, postoji i 3DS XL, a postoji i PSP Go. PSP-ova ponuda je kao što si rekao daleko bolja. Jer, kao što si rekao, vani je 6 godina. Tako da ne bi to ni spominjao baš u nekoj usporedbi, pogotovo kad pričamo o snazi konzole.

Uglavnom - 3DS je hardverski jači, ima igre koje ljepše izgledaju, ima i 3D efekt, ima dva ekrana, touch sučelje, surround efekt kod zvučnika itd. PSP ima neke fine ekskluzive, ima također dosta dobru grafiku u igrama, a ima i bogatu biblioteku igara, ali ne i više novih... dobro, još neke nove PSP igre i izlaze čak, ali znaš na što mislim.
« Zadnja izmjena: 05. Ožujak, 2013., 10:44 Ementaler »

*

disc0

  • *****
  • 2986
Odg: Snaga 3DS-a -- realno
« Odgovori #2 : 05. Ožujak, 2013., 11:24 »
Jedna OGROMNA razlika je sto PSP ne koristi svih 16 milijuna boja(vjeruj mi igre bi se dobrano usporile da ne koristi ovaj ''trik''), koristi cca pola od toga, to se npr vidi u razlici skrinsotova MGS peace walker sa PSPa i sa HD verzije za konzole.

Cak i slabasni DS ne koristi ovaj trik.
(btw imam i DS i PSP i 3DS, i 3ds ima najlijepsu grafiku definitivno)

Kao sto ti je gauda rekao, 3DS mora renderirat uduplo igre kad se ukljuci 3d efekt, doslovno mora tjera igru u duplo vise frejmova, a uostalom grafika je zadnje sto bis trebao gledat u nekoj igri, to nam je nintendo dokazao vec X puta, a bogami su i ps1 i ps2 bile najslabije a najprodavanije konzole svoje generacije!

Evo primjera peace walkera:
Ovo je psp slika, ako bolje pogledas npr snakevo rame, vidices da imao kao neku mrezicu sivkastu preko, e to ti je nedostatak boja...


Dok HD verzija nema te mrezice:


A i opcenito se bolje vidi gradacija boja na ovom limu iza snakea!

BTW ovo vazi za sve PSP igre, jedino nisam siguran za 2d igre, one mozda koriste cijelu paletu boja.
« Zadnja izmjena: 05. Ožujak, 2013., 11:33 Disc0 »
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Snaga 3DS-a -- realno
« Odgovori #3 : 05. Ožujak, 2013., 12:07 »
Inače RE:R vrti RE5 engine. Sad da li je jači ili ne..... koga briga.  (BTW imam PSP, ali ide mi na jetra, pa ne igram bash)
..:e-ČitanjE:…

"Because my spelling is Wobbly. It's good spelling but it Wobbles, and the letters get in the wrong places."

http://myanimelist.net/profile/_Anarchist

Odg: Snaga 3DS-a -- realno
« Odgovori #4 : 05. Ožujak, 2013., 15:26 »
ha, a evo par usporedbi za koje mislim da bi se teško moglo reći da se vrte na hardveru razlike 6 godina:

 Tekken Dark Ressurection (PSP)    -  [2006



vs      DoA: Dimensions  (3DS)    -   [2011]



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fire Emblem (3DS)     -   [2013]




vs  Final Fantasy Dissidia (PSP)   -  [2009]



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

te vjerojatno najljepša igra na 3DS -  RE:R   -     [2012]

 

vs  3rd Birthday  (PSP)    -   [2011]



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ono što je meni uvijek upadalo u oči kod 3DS igara je nevjerojatno niska rezolucija na tome malome ekranu sa jako primjetnim nedostatkom AntiAliasinga, a uključivanje 3D efekta je u nekim igrama znalo usporiti framerate te u svakom slučaju potpuno isključiti AA.
Također, donji ekran je obično bio vrlo malo upotrebljiv, najčešće sa nekim informacijama prikazanim u 2D te ga stoga i ne računam kao nešto hardverski zahtjevno.
Tih nedostataka sam još više svjestan od kad igram PSP koji ima duplo veći efektivno iskoristiv ekran od običnog 3DS-a a ne pati ni od nedostatka AA, ni od niske rezolucije a bome ni od slabog frameratea.
U biti, smatram da bi 3DS s obzirom na launch cijenu i godinu izlaska na tržište trebao biti barem donekle usporediv sa PS Vitom koja je sada ipak opravdano skuplja, a ne sa komadom hardvera iz 2006 od kojega je, ja bih rekao, u najboljem slučaju do 30% napredniji (što se tiče same hardverske snage i sposobnosti)


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38864
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Snaga 3DS-a -- realno
« Odgovori #5 : 05. Ožujak, 2013., 16:07 »
Za najbolju usporedbu treba naći i prave screenshote, u izvornoj rezoluciji. Ali dobro, tvoja poanta je i iz ovoga jasna - istina je da 3DS nije demonstrirao velik skok u grafici u odnosu na PSP, ali u odnosu na DS se radi o velikom napretku, a to je ipak njegov prethodnik koji je bio iznimno uspješan na tržištu i na čiju uspješnu filozofiju su se s 3DS-om nadogradili.

Ali ako ćemo o samoj snazi, lako je usporediti PSP i 3DS specifikacije i vidjeti da je 3DS značajno sposobnji. Drugi je par rukava što je svega par igara do sada pokazalo značajniji napredak u grafici, izuzev 3D efekta jel.