HCL.HR

Dedicated serveri; prošlost ili?

  • 12 Odgovora
  • 1042 Hitova
*

Armor

  • ******
  • 4286
Dedicated serveri; prošlost ili?
« : 22. Studeni, 2009., 15:09 »
Stvari oko dobrih starih dedicated servera počele su se komplicirati, dijelom zbog sprečavanja piratstva, dijelom zbog takve politike pojedinih izdavača. Izostanak istih u nedavno izašlom MW2, najave i za nadolazeći AvP...samo početak ili?
Primjer MW2-a, koji i uz izostanak dedicated servera te brojne proteste fanova svejedno bilježi dobru prodaju, mogao bi biti ključan da natjera i ostale proizvođače na sličnu politiku!
No kud to vodi, k nestanku klanova, brojinh liga i ostalih organiziranih natjecanja koja se odvijaju preko dedicated servera?

Koja su vaša mišljenja i komentari o sve vjerojatnijem masovnom izostanku ove (do sad) neizostavne komponente za kvalitetna online natjecanja...
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2476
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #1 : 22. Studeni, 2009., 15:14 »
Bilo bi dobro da mod prebaci neke postove iz slične teme ovdje.
Mislim da sam rekao svoje misljenje, al da ponovim. Podržavam ukidanje dotičnih i kao "casual gamer" sam za pristupačan i jednostavan servis za online igranje. Battlenet, Steam, IWnet...sve odreda je riječ o kvalitetnim servisima koji će tek pokazati svoj puni potencijal. Ovo bi moglo služiti i recimo za singleplayer tako da servis pamti vaš napredak i onda da možeš s bilo kojeg računala gdje je instalirana igra nastaviti kampanju itd.(igraš doma i igraš na faksu recimo :D)
Direct action is not always the best way. It is a far greater victory to make another see through your eyes than to close theirs forever.

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #2 : 22. Studeni, 2009., 17:01 »
Brijem da nema veze sa piratstvom. Uopće. Već je stvar u tome da je MW2, nažalost il nasreću, konzolaška igra.


Uostalom, zna li netko kolko se MW2 prodao na PC-u?
Brijem da je zanemarivo malu u usporedbi sa konzolama. Al brijem da je i manje neg što se MW prodao na PC-u. U istom vremenskom periodu. :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

X-Plosiv

  • ******
  • 7025
  • Osebujan osobnjak
    • HCL.hr
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #3 : 22. Studeni, 2009., 17:07 »
Brijem da nema veze sa piratstvom. Uopće. Već je stvar u tome da je MW2, nažalost il nasreću, konzolaška igra.

:piva:
I`m bad, I`m good, I`m deep, I`m shallow, I`m a cool motherfucker at times, at other times I`m an asshole

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14736
    • HCL.hr
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #4 : 22. Studeni, 2009., 17:22 »
Uostalom, zna li netko kolko se MW2 prodao na PC-u?
Brijem da je zanemarivo malu u usporedbi sa konzolama. Al brijem da je i manje neg što se MW prodao na PC-u. U istom vremenskom periodu. :wildboy:

ironija je upravo u tome. prodao se više nego ijedan drugi cod na pc-u, uključujući i prvi mw. tako bar kaže iw.
ali da, od ukupnog broja prodanih primjeraka pc drži nekih 5-15%. x360 više od 50%, ostalo ide na ps3.

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #5 : 22. Studeni, 2009., 17:25 »
E jebemu. PC ekipa isto retardirana čini se. :wildboy:

Al, kao što rekoh, konzolaška igra.
Rađena i optimizirana za konzole. Portana na PC reda radi.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Tola

  • **
  • 430
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #6 : 22. Studeni, 2009., 17:32 »
E jebemu. PC ekipa isto retardirana čini se. :wildboy:

Al, kao što rekoh, konzolaška igra.
Rađena i optimizirana za konzole. Portana na PC reda radi.
imamo bar podrsku za mis i tipkovnicu ako nista
cak su i anizotropiju izbacili.

*

Armor

  • ******
  • 4286
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #7 : 22. Studeni, 2009., 17:36 »
Gledajući simulacije vožnje, skoro je nezamislivo (iako je moguće dakako) održavati neku ligu bez dedicated servera.
Simuliranje LAN-a preko nekog virtual network programa (Hamachi, Tyka) ide do neke granice (zbog općeg laga), nema nikakvih dodatnih mogućnosti već je najobičnije igranje u mreži, bez praćenja i bilježenja rekorda, autmatsko predodređenog benanja, kazni itd...
Developeri se previše ne zamaraju tim detaljima, jednostavno daju ljudima mogućnost hostanja i riješe se tog dijela posla, a krajnji korisnici opet sretni...

Evo jedan primjer svih blagodati dedicated servera u GTR 2:

GTR2 Server Manager Tool available for all GTR2 Game Server Rentals.

Game Server Manager Features:



- Pre-configure drivers by entering their full drivers name. players not in the list can be automatically removed from the server before race time.

- In-game command parser which allows designated admins to configure almost every aspect of the manager while in-game.

- Auto move to Qualification session at a pre-configured time, informing all drivers of the race rules prior to start.

- KICK or BAN people from your server while in-game, keeping wreckers offline.

- Display custom server messages on the drivers screen in preset intervals.

- Drivers are able to set a track-record on each track. Drivers can request the current track record from within the game or you can advertise it using a message rule.

- Alter the startgrid prior to a race during Qualifying session.

- Give individual drivers a weight penalty between -50 and 120KGs during practice, qualification and/or race.

- Give time penalties (extra seconds on best time) to drivers.


Ne znam koje sve restrikcije i pravila dodaju dedicated serveri u drugim igrama ali u simulacijama su definitivno potrebni.
Bez nečeg ovakvog, realno gledajući, svi pokušaji nečeg (lige, turnira) spadaju na ništa!
Provjereno
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #8 : 22. Studeni, 2009., 17:40 »
Sećam se kad je Yuri drkao po uber elitnom on(i)om UT serveru. Ah...davna vremena. :wildboy:
Čovječe, sve ikad je bilo moguće definirati, dodati, promjeniti...

Rulalo je to.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #9 : 22. Studeni, 2009., 17:49 »
Ne znam, ne igram online skoro ništa nikad pa još ne znam kak sve to radi bez dedicated servera.  :solidus:

Al svejedno mislim da će ovo biti samo neka prolazna faza.

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #10 : 22. Studeni, 2009., 18:12 »


Rulalo je to.

Ane. Ja nisam bas mogao posteno igrati na tome zbog 56k veze.
Ali mi je ruralo kad bih vam preko webadmina randomly bacio Hellbendera na glavu usred matcha.  :ementaler:

*

X-Plosiv

  • ******
  • 7025
  • Osebujan osobnjak
    • HCL.hr
Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #11 : 23. Studeni, 2009., 10:01 »
Ne znam, ne igram online skoro ništa nikad pa još ne znam kak sve to radi bez dedicated servera.  :solidus:

Izvrsno je radilo.

Recimo, ja i dan danas znam odigrati UT 99 na nekom dedicated s frendom. Ima listu od nekih 10 CTF Instagib servera i samo tu igra. 1 shot 1 kill.  :kava:
I`m bad, I`m good, I`m deep, I`m shallow, I`m a cool motherfucker at times, at other times I`m an asshole

Odg: Dedicated serveri; prošlost ili?
« Odgovori #12 : 23. Studeni, 2009., 10:27 »
instagib ctf kažeš?