HCL.HR

DirectX 11 Gaming

  • 60 Odgovora
  • 22622 Hitova
*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
DirectX 11 Gaming
« : 24. Listopad, 2009., 09:57 »
Eto kako nam stiže DirectX 11, odnosno već je sitgao u neku ruku da malo i raspravimo o tome što vi očekujete od novog DX-a. Veliko poboljšanje? Marketinški trik? Nepotrebno forsanje?

Što mislite kakav će utjecaj na PC gaming novi DirectX imati?

Evo par zanimljivh linkova vezanih uz temu:

Prvi Directx 11 benchmark(video):
http://www.shacknews.com/onearticle.x/60993

VIDEO: Hardware tessellation with DirectX 11
VIDEO: Unigine "Heaven" DirectX 11 benchmark
VIDEO: DiRT 2 - DirectX 11 Features Trailer

Eto kakva su vaša mišljenja oko novoga Directx-a i njegova utjecaja na budućnost PC gaminga?


*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #1 : 24. Listopad, 2009., 10:55 »
Ukratko, moje objasnjene:
-Teselacija. Omogucuje kreiranje dodatnih poligona na modelu na bazi matematičke funkcije. U prijevodu to znači da likovi, tereni, pod, i sve ostalo uz pomoc teselacije moze izgledati bolje/detaljnije, bez udara na perfomanse.
-Compute Shaders - Unifikacia GPGPU funkcije koja omogucava da se "višak" snage danasnjih kartica iskoristi u druge svrhe u igrama, kao računanje fizike, AI-a i sl.
-Multithreadnig podrska - Vrlo mala koristi od toga, kao sto ime kaze neutjece na izgled, vec samo omogucava da se sav taj posao koji se obavlja podjeli na vise niti i time optimizira proces rendeiranja, tj. izvodenja.
-I zavrsno donosi novi tip tekstura, tj. texture compresion, pitanje je tko ce to prvi implementirat u igru, mada ni to ne donosi neka drastična povecanja. Konkretno, omogucava da HDR (High Dynamic Range) izgleda realnije.
-SM 5.0 - Samo nadogradnja SM4.1, prosirenje registara i nista vise.
Eto iz svih tih novisti da se zaključiti da DX11 je samo mala nadogradnja na ono sto je bio DX10/10.1. Jedina korisna novost je teselacija (koju je i dx10.1 imao), pa stoga ostaje za vidjeti kako ce izgledati prve prave DX11 igre. Ja osobno neočekujem velik pomak u kvaliteti grafike.

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #2 : 24. Listopad, 2009., 17:42 »
Deba bit ce prejako.-.Treba vidjeti kako to izgleda u nekom gameplayu ali bit ce savrseno..Nesikiram se uposte oko kvaliteta grafike  :approve

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #3 : 24. Listopad, 2009., 18:02 »
čudno mi je nekako. opasni hakeri tvrde da zapravo nema nekog bitnijeg pomaka, a developeri s druge strane hvale novi dx na sva zvona.

također mi je čudno što sve ljudi očekuju od njega. nije kao da je directx ikada bio neka velika revolucija. sve je napredovalo malim koracima i nemože sad razlika između dx9 i 11 bit toliko velika da se na nju svršava.

Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #4 : 24. Listopad, 2009., 18:16 »
Pa ionako nije tolko bit u dx-u. Bit je u proizvođačima.  :wildboy:

Al zaboli me briga za sve to. Želim samo dobre igre. ;D

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #5 : 24. Listopad, 2009., 18:21 »
čudno mi je nekako. opasni hakeri tvrde da zapravo nema nekog bitnijeg pomaka, a developeri s druge strane hvale novi dx na sva zvona.

također mi je čudno što sve ljudi očekuju od njega. nije kao da je directx ikada bio neka velika revolucija. sve je napredovalo malim koracima i nemože sad razlika između dx9 i 11 bit toliko velika da se na nju svršava.
Zapravo hakeri su u pravu mislim. Cilj developerima je da razglase novi DX kako bi svoje DX11 igre prodale u što vise primjeraka (codemaster). Sami ljudi iz Cryteka (koji su sigurno jedni od najvecih strucnjaka, uz id software/John Carmack vjerovatno i najveci) tvrde kako je danas najbolje ici pisati engine kompatibilan sa DX9 render-om jer uz odredena postovanja dobijete engine koji radi i na konzolama i na PC Platformi.
DX10 je bio velika promjena, problem su ostale konzole zbog čega developeri nisu imali razloga ici do kraja iskoristavati DX10 i tu je nastala frka kako novi DX API nevalja. DX11 je zapravo samo mala nadogradnja na DX10.
DirectX ili bilo koji drugi API nije NIKADA bio preodreden grafikom , grafika je onakva kakvu je programer/dizajner napravi, DX je tu samo da omoguci da taj kod kompajlira/tj. da radi na svim grafičkim karticama u sadasnjosti, prošlosti i buducnosti.

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #6 : 24. Listopad, 2009., 18:25 »
Dobro te je Tola.. :geek:

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #7 : 24. Listopad, 2009., 18:26 »
Dobro te je Tola.. :geek:
lol
to ja samo pojasnjavam, moje se misljenje temelji na mome vlastitom misljenju koje nemora biti točno, dakle nepametujem nego samo postam svoja misljenja.

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #8 : 24. Listopad, 2009., 18:38 »
Dobro te je Tola.. :geek:
lol
to ja samo pojasnjavam, moje se misljenje temelji na mome vlastitom misljenju koje nemora biti točno, dakle nepametujem nego samo postam svoja misljenja.

Salim se.. :hug

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #9 : 24. Listopad, 2009., 19:08 »
čudno mi je nekako. opasni hakeri tvrde da zapravo nema nekog bitnijeg pomaka, a developeri s druge strane hvale novi dx na sva zvona.

također mi je čudno što sve ljudi očekuju od njega. nije kao da je directx ikada bio neka velika revolucija. sve je napredovalo malim koracima i nemože sad razlika između dx9 i 11 bit toliko velika da se na nju svršava.
Zapravo hakeri su u pravu mislim. Cilj developerima je da razglase novi DX kako bi svoje DX11 igre prodale u što vise primjeraka (codemaster). Sami ljudi iz Cryteka (koji su sigurno jedni od najvecih strucnjaka, uz id software/John Carmack vjerovatno i najveci) tvrde kako je danas najbolje ici pisati engine kompatibilan sa DX9 render-om jer uz odredena postovanja dobijete engine koji radi i na konzolama i na PC Platformi.
DX10 je bio velika promjena, problem su ostale konzole zbog čega developeri nisu imali razloga ici do kraja iskoristavati DX10 i tu je nastala frka kako novi DX API nevalja. DX11 je zapravo samo mala nadogradnja na DX10.
DirectX ili bilo koji drugi API nije NIKADA bio preodreden grafikom , grafika je onakva kakvu je programer/dizajner napravi, DX je tu samo da omoguci da taj kod kompajlira/tj. da radi na svim grafičkim karticama u sadasnjosti, prošlosti i buducnosti.

Uloga API-a nije BAŠ takva kakvom si je opisao, ali blizu si i slažem se sa ovime dijelom da će vjerojatno biti malo više zbrke oko multiplatform igara koje će se bazirat na "devetki" za konzole, a ukoliko žele biti konkurentne na PC-u, morati će se i dodatne DX11 instrukcije dodavati ( što će opet vjerojatno uzrkovati PC kašnjenja igara ).

također mi je čudno što sve ljudi očekuju od njega. nije kao da je directx ikada bio neka velika revolucija. sve je napredovalo malim koracima i nemože sad razlika između dx9 i 11 bit toliko velika da se na nju svršava.

Sjeti se razlike između directx-a 7 i directx-a 9. Samo dvije verzije su razlike, kao i ovdje ( 9 i 11 ), a razlika je bila prilično velika.

Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #10 : 24. Listopad, 2009., 19:11 »
Pa isuse, razlika je i ovdje dosta velika, samo što više nije tolko vidljiva jer je već i devetka dost solidno izgledala.

Pogledajte tessellation video. Sve je jasno.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #11 : 24. Listopad, 2009., 19:25 »
E baš to i kažem, razlika je uvijek bila prilično zamjetna, samo što je devetka još uvijek prilično impresivna. Tessellation je doduše jedina velika, vrlo primjetna promjena i izgleda mnogo impresivno.

*

seedorf

  • ****
  • 970
  • My mision is destroy love on planet Earth
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #12 : 24. Listopad, 2009., 19:28 »
Tako je Ementaler.. =D>

*

Tola

  • **
  • 429
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #13 : 24. Listopad, 2009., 19:42 »
Zapravo mislim da je malo bedasto usporedivat DX9 i DX11... Radije DX10 i DX11. Stvar ce se okrenuti kada microsoft i sony izdaju nove konzole koje koriste DX11.
Što se tiče razlike DX7 i DX9... Razlika je ogromna naravno. DX9 je donio HLSL, nove shadere (2.0), a kasnije jos i HDR i SM3.0. DX8 je pak prvi u potpunosti uveo programbilne shadere.
@Ementaler: Zapravo osnova je ista, to je poligonalno modeliranje. Nasvrljas neko stablo sa tim i tim brojem poligona, i onda ga rendeiras uz D3D9 recimo. Tu onda dolazimo do tekstuiranja (u dx-ovom slucaju .dds format ako se ne varam), pa do bump, normal, paralax mapa, pa sada i teselacije na kraju.
Usuput, teselaciju ATi podrzava jos od Radeona 9600XT, teselacijska jedinica je uvelike unaprjedena sa Raden HD2xx serijom, ali ona nazalost je potpuno nekompatibilna s DX teselacijskom jedinicom. nVIDIA nije nikada imala nikakav oblik teselacije. 
« Zadnja izmjena: 24. Listopad, 2009., 19:47 Tola »

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: DirectX 11 Gaming
« Odgovori #14 : 25. Listopad, 2009., 00:43 »
Pogledajte tessellation video. Sve je jasno.

Neg, Forza 3 koristi tessellation. Na boxu, jel. Xenoni ftw!!1 Al, kolko znam je tek prva igra koja to koristi.
Box je kakti neki hibridni DX 9, 10.


PS3 je pak zajebaniji. Jebala ih nVidia.  :ementaler:
« Zadnja izmjena: 25. Listopad, 2009., 00:53 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9