HCL.HR

Anketa

Koji je po vama najbolji engine

id Tech
2 (4.5%)
CryEngine
1 (2.3%)
CryEngine 2
7 (15.9%)
RAGE
4 (9.1%)
Unreal Engine
9 (20.5%)
Source
11 (25%)
PhyreEngine
0 (0%)
Dunia Engine
3 (6.8%)
Lithtech
0 (0%)
Onyx Engine
2 (4.5%)
Serious Engine
1 (2.3%)
SCUMM Engine
3 (6.8%)
SAGE Engine
0 (0%)
Kinetica
1 (2.3%)
INSANE
0 (0%)

Ukupno Glasova: 21

Gaming engines

  • 48 Odgovora
  • 10424 Hitova
*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #30 : 08. Kolovoz, 2009., 14:04 »
na čemu si ti ?  :tired: ..

počni razlikovati Developer toolse od veze software - hardware . Po tvojoj logici software radi sve i nosi grafiku, a ne hardware , pitam se zasto onda shadera nije bilo prije 5 godina i zasto ne rade na grafickoj koja nema shadere..

Mogucnosti su iste, samo je pitanje kako tko ih bolje iskoristi.

lol
btw jedini engine s kojim sam radio je quake3 arena (id tech 3).
neda mi sse više objašnjavat kao što sam ranije rekao.... ako je neko zainteresiran ima moj xf pa cemo da raspravljamo, ovdje nema smisla da postolari raspravljaju o nuklearnoj fizici.

Usput da kažem još koju rječ o Source engine - Koristi staru BSP mapu za generiranje tekstura/likova tako da kao i doom3 engine nije u mogućnosti rendeirati velike prostore, dok Unreal 3 može prilično velike, al Cryengine 2 podržava jako velike.
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz, 2009., 14:18 Tola »

*

Zapi

  • Gost
Re: Gaming engines
« Odgovori #31 : 08. Kolovoz, 2009., 14:15 »
bokte daj ga benajte. fakat mi je pun kurac, a vjerujem i ostalima konstantnog vrijeđanja.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Re: Gaming engines
« Odgovori #32 : 08. Kolovoz, 2009., 14:28 »
dečko se umislio da je popio svu pamet svijeta i da nitko drugi osim njega ništa nezna o enđajnima

Re: Gaming engines
« Odgovori #33 : 08. Kolovoz, 2009., 14:59 »
a ono zato on zarađuje te velke pare...a ne cek maloljetan je :hiha:
case closed in b4 d ban

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #34 : 08. Kolovoz, 2009., 15:10 »
a ono zato on zarađuje te velke pare...a ne cek maloljetan je :hiha:
case closed in b4 d ban

Da, maloljetan, ali načitan i pametnij je od tebe 100 puta.

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Re: Gaming engines
« Odgovori #35 : 08. Kolovoz, 2009., 15:15 »
bokte daj ga benajte. fakat mi je pun kurac, a vjerujem i ostalima konstantnog vrijeđanja.

mene ili njega ?  :(

@Tola
Daj ne baljezgaj o BSP mapama, niti neznas sto su, barem ne po ovome sto pricas. Kakve teksture i kakvi likovi ? . Probaj otvoriti bsp mapu nekim playerom i dobiti ce plain shadow 3d mapu , bez tekstura i bez likova. BSP se da kombinirati s ostalim formatima. BSP je cisto format pisanja mapa i nemozes reci da je zastario i glup, jer je to format pisanja , a ne tehnologija..

Nekako mi se čini da brkas kruske i jabuke.

Ako ti stavis drvo od 100 poligona, s istim texturama, istim lightingom u bilo kojih od tih engina, u svima ce izgledati isto, nije sada da ce bolje izgledati u drugom.(ne brojim neke homa made egine).

U zadnje vrijeme sve se više vodi hajke o enginima i previse se stvari brka. Ti mozes napraviti sve jednako dobro ko u crysisu ako to hoces. Samo je pitanje hoces li koristiti cisti direct X ili ces koristiti neke svoje napisane funkcije, ciji ces skup nazvati kasnije engine.

Znaci da bi u DX napravio hello world i napravio loop za renderiranje broja FPSa moro bi ispisati minimalno 30-50 linija koda.
To mozes napraviti da napravis svoju funkciju u svom enginu  tipa _myEngine.RenderText("Hello World") . Ovo je OOP i ti sada imas svoj "engine", a rezultat je isti. Cijela stvar oko engina su razvojni alati. Nije isto ako moras modele i sve raditi u kodu,
ili ako imas lijepi editor za to, nije isto ako animacije pises rucno ( mislim niko to ne radi) ili imas svoj editor za to.

Znaci Engine je mocan onoliko koliko su Developer Toolsi za njega mocni i koliko su dobro optimizirani. Graficki nema neke znacajne razlike, jer kako rekoh cak i free Engini imaju jednake mogucnosti ko komercijalni, ali toolsi za izradu  su ono sto im fali..

A sto se tice game developinga kod nas, odi nazovi Kresu iz Catia-e i pitaj ga dali on to radi radi novaca , i o kolikim se svotama prica.

Evo vise necu nista pisati. My 2 cents..
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz, 2009., 15:27 --HS-- »
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #36 : 08. Kolovoz, 2009., 15:23 »
Neznam točno što su, ali znam okoprilike i znam da se vuku od 1996. (od quake prvog). Znam da je to format pisanja mapa, za teksture sam rekao samo tako, jer neznam točno što je u njima, cod4, cod5 koriste bsp format koji je convertan u iwd, pa znam da se da kombinirat s ostalim formatima.
Lijepo si to sve rekao, objasnio, ali sve je to meni jasno, ja želim samo to laički objasniti nekim ovdje na forumu jer nebih skontali ništa kada bih otišli previše u tehničku stranu.
BTW, BSP - Binary Space Partitioning.
Evo ovdje ima većina o njemu ljepo objašnjena: http://en.wikipedia.org/wiki/BSP_%28file_format%29
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz, 2009., 15:29 Tola »

*

Zapi

  • Gost
Re: Gaming engines
« Odgovori #37 : 08. Kolovoz, 2009., 15:23 »
bokte daj ga benajte. fakat mi je pun kurac, a vjerujem i ostalima konstantnog vrijeđanja.

mene ili njega ?  :(

njega




On se načito tutoriala i manuala više nego što ćeš ti ikad poteljito!! :@ Dapače, cto puta više!! :@

*

seymour

  • ****
  • 1445
Re: Gaming engines
« Odgovori #38 : 08. Kolovoz, 2009., 15:25 »
u poteljita.... :hiha:

Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

Armor

  • ******
  • 4195
Re: Gaming engines
« Odgovori #39 : 08. Kolovoz, 2009., 15:38 »
Usput da kažem još koju rječ o Source engine - Koristi staru BSP mapu za generiranje tekstura/likova tako da kao i doom3 engine nije u mogućnosti rendeirati velike prostore, dok Unreal 3 može prilično velike, al Cryengine 2 podržava jako velike.

Na iD Tech 4 (Doom 3) engineu napravljeno je svega 7 igara i to 6 u malim prostorima, izuzetak je ET:QW koji jedini koristi MegaTexture tehnologiju, a koja omogućava veće(vanjske) prostore...znači D3 ima tu mogućnost ali nije previše korištena.
Unreal 3 također, baš ko i Cryengine 2, može prikazivati ogromne prostore.
The Last Remnant ti je primjer toga kod U3 enginea.
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #40 : 08. Kolovoz, 2009., 15:51 »
Usput da kažem još koju rječ o Source engine - Koristi staru BSP mapu za generiranje tekstura/likova tako da kao i doom3 engine nije u mogućnosti rendeirati velike prostore, dok Unreal 3 može prilično velike, al Cryengine 2 podržava jako velike.

Na iD Tech 4 (Doom 3) engineu napravljeno je svega 7 igara i to 6 u malim prostorima, izuzetak je ET:QW koji jedini koristi MegaTexture tehnologiju, a koja omogućava veće(vanjske) prostore...znači D3 ima tu mogućnost ali nije previše korištena.
Unreal 3 također, baš ko i Cryengine 2, može prikazivati ogromne prostore.
The Last Remnant ti je primjer toga kod U3 enginea.

Kao i Americas Army 3.
7 igara? Doom 3, Quake 4, Prey, Wolfensetin 2009, Enemy Teritory Quake Wars... Ja neznam više..

*

Armor

  • ******
  • 4195
Re: Gaming engines
« Odgovori #41 : 08. Kolovoz, 2009., 16:15 »
Kao i Americas Army 3.
7 igara? Doom 3, Quake 4, Prey, Wolfensetin 2009, Enemy Teritory Quake Wars... Ja neznam više..

Još Doom 3: RoE i Brink (u izradi).
Ne znam zbog čega nema više (stealth) igara u tom engineu, efekti sjene i osvjetljenja su genijalni.
Recimo da naprave u njemu neki Thief ili Tenchu...
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz, 2009., 16:20 Armor »
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #42 : 08. Kolovoz, 2009., 16:26 »
Kao i Americas Army 3.
7 igara? Doom 3, Quake 4, Prey, Wolfensetin 2009, Enemy Teritory Quake Wars... Ja neznam više..

Još Doom 3: RoE i Brink (u izradi).
Ne znam zbog čega nema više (stealth) igara u tom engineu, efekti sjene i osvjetljenja su genijalni.
Recimo da naprave u njemu neki Thief ili Tenchu...
Sjene su moram se složiti najbolje ikada. Baš sada čitam intervju s jednim od radnika u timu koji radi Sin Episodes (Ritual Enternamient), pita ga ovaj zašto koriste Source engine a ne doom3 ili neki drugi, ovaj mu odgovara: "Doom 3 tehnologija radi dobro. Glavni problem je što je ona prekomplicirana. Danas je 10x teže napraviti igru u D3 engineu nego u Quake 3 jer su efekti napredovali i teže je to sve pisati. Source engine s druge strane je prilagodljiv i konfugurabilan engine, moze se moodati do beskraja, i nema toliko ogranicenja kao Doom 3 tehnologija."

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Gaming engines
« Odgovori #43 : 08. Kolovoz, 2009., 16:47 »
 :wildboy: :wildboy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Zapi

  • Gost
Re: Gaming engines
« Odgovori #44 : 08. Kolovoz, 2009., 16:50 »
ajme ovo je najgore nabrijavanje na igre ikad :hihi: :hihi: :ave: :ave:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9