HCL.HR

Gas Guzzlers: Combat Carnage

  • 49 Odgovora
  • 12419 Hitova
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #15 : 14. Ožujak, 2012., 15:50 »
Pozdrav svima!

Ja radim za Gamepires i htio bih vam se zahvaliti na kritikama.

Malo mi je nejasan ovaj problem s voznim modelom. Bilo bi super ako bi netko mogao nešto detaljnije opisati što mu smeta.

Jeli problem u tome da auto premalo ili previše skreće?
Jeli vrijeme reakcije na pritisak tipke za skretanje prekratko ili predugo?
Da li auto prilikom skretanja previše zabaciva stražnji dio?
Nešto drugo?

Puno hvala!
registrirao sam se na vas forum i tamo stavio ove i nadodao jos neke komentare, ali vidim da pratite i tu.

neznam dobro opisati, ali recimo ovako. vozni model je kao u nfs-u, samo gori. znaci, ko da je napravljen da funkcionira samo pri velikim brzinama. kad se na mjestu okreces nakon sudara to je ful cudno. auto ko da pluta. a pri brzinama djeluje ovako:
stisnes skretanje malo - ne skrene puno. cini se da mu treba puno vremena da reagira i duzi stisak. ja bi htio responzivnije i direktnije kontrole.
buduci da ne skrece odmah moras drzati tipku za skretanje. a kad pocne skretat, predugo drzi taj pravac. pretromo je za ovakvu brzu igru.
auti su pretromi mislim. auto ne radi ono sto zelim.

hm ili ovako da opisem. autima treba dugo da skrenu i da promjene smjer. da reagiraju.

zelio bi da su auti zihvahniji, direktnije i brze kontrole. recimo da je to zakljucak.

mozda ce netko bolje opisati... sudari su isti ko u nfs-u. vrlo tvrdi. zaletis se u nesto i samo stanes. neznam kako da opisem. prejaka je gravitacija? premale bocne sile? nema osjecaja deformacije i akcije-reakcije od sudara. to isto vrijedi i za voznju.

i da jos dodam nevezano za vozni model - ne sjecam se da sam vidio neki "damage bar" ili slicno da znam koliko su neprijatelji ili ja osteceni

EDIT:
da, rekao bi mozda da skretanjem ti zabacujes straznji kraj, umjesto da vodis prednji. auto se sklize kod skretanja a ne skrece. kod da vozim po ledu. auto previse nastavlja unaprijed, a premalo skrece u stranu. vizualno on jako skrece, ali fizicki ne. mozda da bolje drzi. ipak je ovo arkada. ne mogu promjeniti smjer naglo ako hocu se sudariti s nekim ili u nesto
« Zadnja izmjena: 14. Ožujak, 2012., 16:21 Lord of Destruction »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #16 : 14. Ožujak, 2012., 16:11 »
Meni je zapravo vozni model sasvim ok, podsjetio me na Colin McRae Rally 2 čak na drugoj stazi kada pređeš sa zemlje na asfalt, osjeti se jači grip i dobar je osjećaj generalno. Nije savršen naravno, ali jedino što mi je stvarno zasmetalo u tom pogledu je što je kočnica nekako presnažna, kao da ne ovisi o podlozi previše, a to je prisutno u tolikoj mjeri da mi izgleda kao nešto što se lako podesi.

I da, kamera je problem - što zbog činjenice da ih ima samo tri (plus, kad staviš na onu first-person kameru, ne čuje se zvuk motora), tako i zbog činjenice da malo luduje kod jačih skokova što zna biti dezorjentirajuće. Osim toga mi je minus i HUD koji je DeS3InY spomenuo, trebao bi biti veći i jasnije po sredini ekrana, ali bez da ometa gameplay, ispisivati neke informacije o pokupljenim bonusima i slično. Osim toga i itemi su premaleni, označeni su dobro vidljivim crvenim, žutim i zelenim oznakama, ali je 3D model svakog itema premalen i možda pretaman... preneuočljiv iz malo veće daljine.

Neki kursor za ciljanje mi nije baš potreban - uz ovakva oružja (izuzev možda rocket launchera gdje mogu vidjet da bi bio koristan neki lock-on mehanizam) nije mi baš ni prikladan neki kursor. Ovako kad pucaš negdje otprilike u smjeru protivnika auto-aim ti malo ispravi ciljanje i automatski pucaš po njemu, ako se on malo pomakne ti se opet moraš prilagodit utoliko da taj auto-aim može opet malo pomoći točnije naciljati. To mi je uglavnom OK. Upravo sam mislio prema onim videima da će pucanje i vožnja u isto vrijeme biti problematična, ali na kraju mi uopće nije. Jedino bi htio neko konkretnije frcanje iskri kad zapravo pogađaš neprijatelja - ako pucaš iz malo veće daljine osjećaj je kao da ništa previše ne postižeš, ali kad se približiš malo je već puno bolje - vidiš kako razaraš mninigunom bunker auta ispred sebe i to mi je skroz ok riješeno.

I da - druga mapa je definitivno zahtjevnija od prve (primjetio veći framedrop kod snimanja) - igra je zahtjevna malo previše općenito. Ja imam HD6950 i morao sam malo smanjiti detalje za snimanje... dok mi je s maksimalnim detaljima, bez snimanja, išla uglavnom preko 40 fps-a.

Uglavnom, da iskren budem bio sam skeptičan da će ovo biti gore nego što je, pogotovo kod voznog modela, ali mi je zapravo sve savršeno ok za jednu betu. Doduše, malo je preostalo do izlaska pa se nadam da će u punoj verziji sve te neke sitnice biti malo podešene ka boljemu, kako bi i trebalo jel.

EDIT: I da, onaj tip što ima "šaljive dosjetke" dok igraš... neznam, možda mi se ovo čini jer fali cijeli dio igre koji objašnjava tko je taj tip (možda neki od likova koje izabereš na početku), ali nekako mi se ne uklapa u igru - kao da ne pripada. Osim što je tekst koji izgovara ponavljajuć, što vrlo brzo postane očito, malo mi je općenito iritantan - doduše da se ugasiti u opcijama pa ajde.
« Zadnja izmjena: 14. Ožujak, 2012., 16:18 Ementaler »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #17 : 14. Ožujak, 2012., 18:57 »
Pritiskom na tipku auto prepreviše skreće, nema nikakvog deadzonea.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #18 : 14. Ožujak, 2012., 19:26 »
@Cole si probao na volanu? ili pak analogu gamepada? Kažem, ja sam se praktički odmah ufurao u to kako OVA igra traži da ju kontroliraš, nisam primjetio neku ozbiljniju nedosljednost pri skretanju. Osim skokova ajde, to je znalo završit čudno, a ni kamera nije pomogla.

Nego, video najava je gore, upravo uploadana pa evo linka.

VIDEO NAJAVA: Gas Guzzlers: Combat Carnage

Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #19 : 14. Ožujak, 2012., 20:02 »
evo u cem je greska kod voznje! vidi se dobro na tom videu, 0:37-0:40 i 1:12-1:15. kad skrenes, nakon skretanja ko da ga vraca na staru stazu. stisnes desno i zanese auto i skrene malo. ali cim se ravna, ne ravna ga u tom pravcu nego ga vrati lijevo. baca prednji kraj u proslu putanju. ko da skijas. auto okrece oko osi, umjesto da prednji dio skrece. pogledajte taj dio videa, pogotovo prednji kraj auta. auto skrece straznjim krajem umjesto prednjim. auto se stalno okrece oko osi ili oko straznjeg dijela, tipa pogodak na 2:26.

osjecaj voznje u igri je da se auto drzi sa svojom okomitom osi za podlogu, a ne prednjim i straznjim kotacima
« Zadnja izmjena: 14. Ožujak, 2012., 20:08 Lord of Destruction »

Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #20 : 14. Ožujak, 2012., 20:11 »
Probao betu. Teška igra skroz, teško je voziti aute i pucati istovremeno....

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #21 : 15. Ožujak, 2012., 22:14 »
- kao što ljudi kazu previše zahtjevna igra ja imam mašinu i po i opet sam morao smanjit postavke,

- auti mi slabo reagiraju to definitivno treba srediti po tim mislim ja stisnem tipku i imam osjećaj da autu treba koji momet da to i napravi,

- a kad napokon krene recimo skretat nemožeš ga zaustavit

- treba dodati više modova, recimo utrke, arena, hunt, itd. (mozda je u planu neznam)

- i za boga miloga dopustite da se puca s mišem mislim nije mi nužno ali ako mi je ruka na mišu onda su mi ruke u puno prirodnijem položaju pod uvjetom da neradim sve s lijevom.

-  jednom sam odletio s ceste i upo u duboki klanac prvo mi je trebalo više od 30 sec da dođem do dna (???) a nakon što sam napokon poljubio tlo ne da nije bilo nikakve štete na autu nego sam zaglavio u rupi i moro sam resetirat level. (Sistem štete bi definitivno trebao biti realniji i kažnjavati zabijanje u zidove mislim ako se zabijem u zid sa 300km na sat neželim da mi šta ostane od auta.)

- naznam da li ce biti u finalnoj verziji ali definitivno treba ubaciti customization auta npr. više mjesta za postavljanje oružja, boja i raznih ludih dodatka naravno sve u okvirima neke realnosti.

- više raznog naoružanja.


ove stvari sam ja primjetio u pola sata igranja i definitivno ih treba srediti igrat ću još pa cu bacit ovdje dojmove.
« Zadnja izmjena: 15. Ožujak, 2012., 22:36 MrVivi »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #22 : 17. Svibanj, 2012., 19:51 »
Igram puno verziji drugi dan već - bolje je od bete optimizirana, a i fizikalni model je očito tweakan - ako vam se činilo prije da su auti u zavoju pre... valoviti? Nema toga više. I teška je igra strašno, knockout eventovi su zlo.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #23 : 17. Svibanj, 2012., 19:54 »
Voziš na volanu?  :wildboy: Jel je u igru uključen catch up sistem?

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers
« Odgovori #24 : 17. Svibanj, 2012., 21:47 »
Nope, nije mi se još dalo vaditi volan, ionako je arkada - paše mi na tipkovnici skroz. Probat ću kasnije i na volanu naravno, igra ima tu mogućnost. Catch-up je teško definirat ovdje, mogao bi reć da sam ga primjetio, a možda se samo desilo da me netko normalno stigao (postoji nitro ipak, a i poznavanje staza puno znači). Imao sam situacija gdje me nitko ne može stić više nakon što u drugom (od pet) krugu pobjegnem relativno daleko.

Odg: Gas Guzzlers: Combat Carnage
« Odgovori #25 : 20. Svibanj, 2012., 19:43 »
Ja ću probat za koj dan pa vam javim jel ima kečapa. :D
When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead... True story !

Odg: Gas Guzzlers: Combat Carnage
« Odgovori #26 : 21. Svibanj, 2012., 23:57 »
Joj, kečap je nesto najiritantnije sto se u jednoj racing igri moze napravit. Zbog toga sam uvijek mrzio Mario Kart, a obozav'o Crash Team Racing. U tom pogledu je najfer bio Roll Cage u koga se to moglo ukljucit ili iskljucit u opcijama po zelji. Ponekad se "catch up" napravi na nacin da kada si prvi tad kontinuirano dobijas bezvrijedne stvari, a nikad turbo ili sto drugo sto ce te dodatno ubrzat, jer ti je to jedino korisno kad si u bijegu. S druge strane, oni koji zaostaju dobijaju to stalno (j***ena zvijezda u Mariju!!! :D). Ukoliko developeri nisu ukljucili "catch up", ucinili su pametnu stvar (bar u svoje ime govorim). Bez toga ce igra biti mnogo prirodnija i napredniji igraci ce to vise cijenit. Mada mislim da catch-up ipak postoji. Mrzim igre gdje se pogoduje luzerima. ;) Nakon par odigranih partija, igra postane redovito besmislena i iritirajuca, a igraci imaju manje motiva da napreduju, uce najbrze putanje, ulaske u zavoje i sl. trikove.

Govoreci o samoj igri, ja sam pozitivno iznenadjen. Medjutim, ipak mi se cini da su developeri previse karte bacili na grafiku (koja, uzgred receno, zasluzuje respekt). Igre koje dolaze s nasih prostora bi trebale ipak pokazat malo vise maste i njome probat potkupit vise hard core gejmera.
Osobno bih radije da je igra jos dinamicnija. Igra ovog tipa s ovako robusnim ("relativno realnim") vozilima tu dinamicnost bitno gubi. Osim toga, split-screen mod za 4 igraca za istim PC-em ovaj tip igara naprosto mora pratit. Ukoliko se pritom ukljuci i nekoliko AI igraca, to je vec nesto.
Dakle, umjesto ovakvih robusnih masina nacinit neka nerealna i sasvim arkadna karting auta ili sto tomu slicno (jos bolje ako je nevidjeno i originalno, kao sto je svojevremeno bio Roll Cage) + split-screen s botovima = bingo!!!. ;) Ukoliko sve to jos fluidno (nezahtjevno) i lijepo izgleda, uspjeh ne moze izostat. Ne treba zaboravit omogucit i replay (nema nista bolje vec frendovima ponovo pokazat kako si ih lemo u tek zavrsenoj utrci). :mrgreen:
Ako pogledamo RollCage, tu su auta relativno istih dimenzija, ali su izuzetno okretna (ilitiga agilna), prevrcu se al' i dalje piče (ako treba i po plafonu). U takvim uvjetima i oruzja postaju veci fazon. Kad te neko gadja, imas mogucnost i da napade svjesno izbjegavas brzim kretnjama.
Crash Team Racing opet nudi niz drugih opcija. Kad te ko gadja, mozes podmetnut neki predmet iza sebe ne bi li izbjegao pogodak. Takodjer su autici dosta okretni, cime igra biva interesantnijom.
U Gas Guzzlersima, nazalost, sve to je izostalo. Kad te ko gadja, nemas izbora vec popusit sve to sto ti salje, ili molit boga da dodje kakva krivina da malo zamaknes. Oruzja tako ne dozvoljavaju neko taktiziranje (Sto imas, pucaj. Sto ti salju, pojedi. I aj'mo Jovo nanovo). Stoga igra samo djeluje ozbiljno, dok ce je igrat zasigurno samo neka djecurlija. Radije bih da je obratno: da je igra neozbiljna i bolesna sprdacina (moze cak i ruzna), a da nudi "taktickiji" gameplay i interesantan split-screen multiplayer.
Igru ovog tipa bez split-screena ne bih skin'o ni s torrenta, a kamo li kupio.  :ne:
Ali ako jednog dana isti developeri odluce vise truda ulozit u sve gore navedeno, a manje u puko napucavanje grafike - tad me imaju. ;)
Ostaje cinjenica da sam i dalje, uprkos svemu, pozitivno iznenadjen. Nadam se da drugi igraci nisu ovako kriticni i da ce pronac razloge da je kupe.  Ako nista drugo, domace je. ;)


« Zadnja izmjena: 21. Svibanj, 2012., 23:59 Whiplash »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers: Combat Carnage
« Odgovori #27 : 23. Svibanj, 2012., 15:09 »
Split-screen mi čak ni ne nedostaje toliko - dokle god je online multiplyer tu, sve 5. A to što govoriš u vidu bonusa na stazi i oružja tu se već vidi manjak pravog balansa u nekim situacijama - tko god se izbori rano za prvo mjesto, ima pristup svim bonusima i dalje i utrka tu može jako lako biti odlučena... ali ni to mi nije toliki problem jer je iskustvo i dalje zabavno, a i vizualno atraktivno kako kažeš. No najviše od svega me muči trenutno struktura natjecanja u karijeri. Koja ti ponekad zbog simuliranja i ostalih utrka u kojima ne sudjeluješ daje dojam da te kažnjava čak i kad si bio dobar i pobjeđivao. Konkretno - našao sam se u situaciji gdje je prvi na listi imao 80-ak bodova u kupu, dok sam ja kao treći na toj listi imao svega 40-ak bodova.

Naravno, da bi se napredovalo u igri trebalo je doći do prvog mjesta, pa sam morao odigrati oko 20 Knock out utrka bez da i jednu izgubim samo da bi napredovao dalje u karijeri. Da ne recenziram igru, nisam siguran koliko bi bio voljan to igrati. Moja je "greška" što sam igrao Knock Out utrke u početku i izgubio ih par - čime je taj prvi dobivao bodove zbog čega ga je bilo teško dostići, ali mogućnost takve greške ne bi smjela postojati u startu... Knock out utrke bi komotno mogle biti zaključane do određenog ranga na rang listi...

Odg: Gas Guzzlers: Combat Carnage
« Odgovori #28 : 24. Svibanj, 2012., 11:58 »
Nažalost nismo kroz testiranje primijetili taj problem s bodovima. Pogotovo ne na easy težini. Razlika od 40 bodova je stvarno prevelika. Bug planiramo ispraviti u 1.1 patchu koji bi trebao biti dostupan za otprilike 3-4 tjedna. Plan je za easy i medium težinu isključiti simulaciju igrača i općenito malo olakšati AI. Na hard će sve ostati kao i do sada. Još moramo protestirati pa ćemo konačno odlučiti što sve ide u patch po pitanju kampanje i težine.

Hvala na komentarima.

Pozdrav,
Dini

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gas Guzzlers: Combat Carnage
« Odgovori #29 : 24. Svibanj, 2012., 12:13 »
Na easy težini i nije tako izražen, igrao sam na mediumu u početku da bi kasnije prebacio na easy - ne bi mogao ni odvoziti savršenih 20-ak Knock Out utrka za redom na mediumu :). A ovaj plan za uklanjanje simulacije igrača na rang listi pri easy i medium težinama zvuči dobro  :piva:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9