HCL.HR

Gone Home

  • 11 Odgovora
  • 7083 Hitova
*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gone Home
« : 09. Svibanj, 2012., 16:21 »
Nakon indie osvježenja u obliku Dear Esthera, koji je bio neinteraktivan spirituozni put, očito da je trend indie mističnosti sada in.
Ne, Gone Home ne nudi veliki otok niti spektakularne prizore, ne nudi niti nasumice pročitan tekst i opuštajuću glazbu. On nudi istraživanje u prvom licu. Nenasilno. Call of Duty fenbojevi će vjerovatno hejtat što nema ubijanja, no ostali bi mogli lajkat. Igru razvija Fullbright Company, studio nastao od nekoliko ljudi koji su radili na prva dva BioShocka. Sada im je cilj napraviti nenasilsnu first person logičko-istraživačku igru, rađenu u Unity engineu koristeći cell shading grafiku.



<a href="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=iGdaa4MYerg" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=iGdaa4MYerg</a>
!

Meni izgleda dosta zanimljivo i čini se kao potencijalna zabava. Mišljenja?
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9044
Odg: Gone Home
« Odgovori #1 : 15. Studeni, 2012., 22:02 »

*

PavleC

  • *
  • 136
Odg: Gone Home
« Odgovori #2 : 15. Studeni, 2012., 23:39 »
Igra izgleda dosta zanimljivo samo da ne bude neka horor avantura tipa Amnesia.

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9044
Odg: Gone Home
« Odgovori #3 : 15. Studeni, 2012., 23:42 »
Neće biti. Ovdje je cilj istraživanje da se sazna što se dogodilo u kući.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14745
    • HCL.hr
Odg: Gone Home
« Odgovori #4 : 03. Kolovoz, 2013., 16:32 »
Dobilo datum.

Planiram odigrat, ima neki dobar... vibe. Da ne kažem duh devedesetih.

*

wyzard

  • Administrator
  • ******
  • 14745
    • HCL.hr
Odg: Gone Home
« Odgovori #5 : 10. Kolovoz, 2013., 18:50 »
Odigrao ovo. Dva sata traje, sa sporim istraživanjem.
Nisam zadovoljan baš. Tu je negdje u rangu s Dear Esther, ali uz puno manje misterioznosti.

Odg: Gone Home
« Odgovori #6 : 18. Kolovoz, 2013., 19:14 »
Random curetak s hrpom prtljage se jedne kišne noći nakon jednogodišnjeg boravka u inozmestvu vraća kući i na vratima uočava misterioznu poruku i zaključana vrata obiteljske kuće. Odmah uočavam dobre efekte (zvuk) kiše i krenem istraživati da nađem ključ. Otključavam vrata i shvaćam da nema nigdje nikoga u zamračenoj kući koja mi djeluje nekako zlokobno. Ponukan dosadašnjim iskustvom, instinktivno otvaram vrata ormara u potrazi za očevim skrivenim karabinom da prospem mozak možebitnom provalniku ili bajkaču iz druge dimenzije. Ipak su me filmovi i igre sa zapada učile da nasilje rješava sve probleme, prvo pucaj, a onda postavljaj pitanja! Slijedi šok, preokrenem cijelu kuću naopačke i nema čak ni običnog Colta, živim valjda u jedinoj američanskoj obitelji koja ne posjeduje oružje  :hiha2: (šala)

Već znate da u igri nema nasilja, protivnika, pa čak ni likova s kojima bi mogli vršiti interakciju. Očekivao bi čovjek da barem ima neki oblik zagonetki, ali nema čak ni toga. Jedan skroz drukčiji eksperimentalni projekt koji sigurno neće svima dobro sjesti. Igra se svodi na istraživanje, okolina je jako interaktivna. Gotovo svaki objekt se može pomaknuti, preokretati i slično. Taj segment dosta podsjeća na Amnesiu, a i naracija se puno ne razlikuje. Igrač istraživanjem nailazi na informacije čije dijelove sam mora posložiti u smislenu cjelinu koja tvori osobnu priču. Igra konceptualno najviše podsjeća na Dear Esther, gameplay mehanika je nepostojeća.

Siguran sam da će privući puno ljudi zbog maksimalnih ocjena koje kruže po raznim sajtovima, ali da će još više igrača ostati razočarani. Nije da ne cijenim originalne ideje, ali ne mogu se oteti dojmu da dobiva maksimalne ocjene samo zato jer je to nešto NOVO i DRUGAČIJE. Bez obzira što je priča možda odlična (nisam još završio) u suštini nije ništa više od simulatora otvaranja i prekopavanja ladica. Radije bi tu priču, bez obzira kakva u konačnici bila, vidio u nekom drugom obliku.

Edit: Dear Esther mi je puno bolje sjela.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2013., 19:51 Thergothon »

Odg: Gone Home
« Odgovori #7 : 20. Kolovoz, 2013., 02:22 »
A ono. Meh.

Ima neku okej atmosfericu i taj voajerski štih dok kopaš po ladicama s gaćama.
Plus, devedesete tinejdžeri. Ubacivanje AUDIOKASETA u kazetofon i slično.
Ima taj neki appeal. Kežualno i skroz comfy nekako. Ako te pogodi taj mood.

S druge strane, priča je meh. Nakon određenog vremena bude malo prrrrrrrrrrrrrd s nekim smor stvarima i tako.
Baš rendom besmisleno se dijele ocjene igri. Vjerojatno zbog ovog novog MUH SOCIAL JUSTICE trenda u gejming novinarstvu.


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 39514
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gone Home
« Odgovori #8 : 20. Kolovoz, 2013., 10:32 »
Baš su ocjene ... svakakve.

Neki recenzenti se malo previše uživjeli baš u tu TEMATIKU ... da ne spoilam. I zaboravili pritom da su dobili igru za recenziju, a da svi ostali zapravo moraju kupit to dvosatno iskustvo za oko 130kn. Za 130kn se u Gardalandu vozim cijeli dan. :hiha:

Uglavnom, mi video recenziju objavili jučer, wyzard pisao.

<a href="http://youtu.be/YbF0dZe1hyo" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://youtu.be/YbF0dZe1hyo</a>


RECENZIJA: Gone Home

*

bartul_9

  • ******
  • 3586
  • Welcome to the matrix.
Odg: Gone Home
« Odgovori #9 : 06. Srpanj, 2016., 13:02 »
Presao igru jutros.Da igra traje nekih 3 sata, al su prica i misterij slozeni odlicno.Neznam zasto al kao i u Life is Strange nevjerojatno mi je godilo otkrivat pricu tinjederica.

Sve u svemu odlicno i kratko iskustvo i jako dobro zagrijavanje za Firewatch,

*

Prayer

  • **
  • 174
  • 1.6180339887
Odg: Gone Home
« Odgovori #10 : 06. Srpanj, 2016., 13:08 »
Firewatch je po meni puno losiji od Gone Home. U Gone Home prica i atmosfera (pogotovo ako igras po noci i sa slusalicama) su jebeni vrh i stvarno nisam igrao nikoju igru koja je toliko napeta bila kao Gone Home :)

*

bartul_9

  • ******
  • 3586
  • Welcome to the matrix.
Odg: Gone Home
« Odgovori #11 : 06. Srpanj, 2016., 13:11 »
Da bas sam igrao sinoc sa slusama na usima.Atmosfera je kidala, iako znam da ovo nije horror cjelo vrjeme je bio osjecaj napetosti i ogromne misterije.

Uzivao sam gledat postere po zidovima od X Files i tako dosta stvari koje su me vratile u 90te u djetinjstvo.Takoder kuca je slozena stvarno odlicno i uzitak je bilo prolazit kroz sobe i nailazit na svakakve stvari te pomalo okrivat pricu.