HCL.HR

Guild Wars 2 objasnjenje

  • 2 Odgovora
  • 1905 Hitova
Guild Wars 2 objasnjenje
« : 19. Kolovoz, 2015., 23:15 »
Pozdrav
Kontao sam poceti igrati neki mmo.World of warcraft ne bih placa se svaki mjesec, a Guild wars 2 bih igrao samo ne znam kakvo je stanje sa igracima,da li ljudi i dalje igraju tu igru....

Guid wars 2, da li je to online igra samo sa story modom tj. rjesavate story questov-e kroz online mapu i samarate se sa drugim igracima ili je to nesto drugo

*

skipp

  • **
  • 432
    • NuttyGamer
Odg: Guild Wars 2 objasnjenje
« Odgovori #1 : 19. Kolovoz, 2015., 23:32 »
Evo ovako. WALL OF TEXT INCOMING (you asked for it :mrgreen: )

GW2 ima jedan od najboljih combat sustava kad je gameplay u pitanju. Nema skillova koji te rootaju na mjestu već je sve dinamički i aktivno. Dodgeaš napade i non stop trčkaraš i uber je zabavno.

Questanje je OK, reko bi čak i veoma zabavno PRVI put kad igraš igru Naime questovi standardnog oblika u GW2 ne postoje. Nego trčiš po mapi i samo iskoči natuknica što napravit tipa skupi 10 jabuka, pomogni farmeru, umlati X vukova itd. Problem je što kad napraviš alta radiš identične stvari sve isponova, a tih "evenata" kako ih zovu u GW2 ima relativno malo pa je replayability (osim nove klase i skillova) loš.

Glavni story je... meh. Dobro počne, razvodni se pri sredini i ima NAJGORI fajt u povijesti MMOa IKAD. (neću spojlat al kriminalno je loše napravljeno)

"Living story" je nešto bolji al ima meni osobno totalno iritantne mehanike i nepotrebno je težak. Ne u smislu da je težak jer zahtjeva komad mozga uključenog već sa novim mehanikama koje vječito oneshotaju.

Dungeoni su kriminalni. Taktika je nepostojeća, nema kontrole nad mobovima, nema tenka ni hilera, svak trči na svoju stranu, svi su full DPS buildovi jer je više manje sve ostalo zanemareno. Trash mobovi imaju triljun healtha i ne služe apsolutno ničem osim gubitku vremena i produljivanju vremena koje provedeš u dungeonu. Fraktali (endgame dungeoni) su nešto zabavniji al pate od istog problema a nakon promjene agonya (posebna mehanika koja se javlja u tim dungeonima) su još gori. Prije si mogao dodgeati agony napade sad ne možeš. i ako nisi spreman grindat sto godina za gear - zaboravi da ćeš radit fraktale visokog levela.

Al opet - max gear možeš jednostavno kupit za siću golda - gear progression u GW2 ne postoji i to generalno znači da kad dođeš na max level nemaš apsolutno ništa za raditi osim ponavljati iste stvari koje si prožvakao sto puta. A kako su dungeoni stvarno loši (u usporedbi s WoW dungeonima gdje svaka rola ima svoju taktiku - reko bi i kriminalno loši).

Ono što je još jedan veliki problem je nabavak stvari u igri. Naime, ako ti treba neki materijal za craftanje -  NE postoji dedicated farming spot. Trebaš kože za leatherworking? Nope - nemoš otić i farmat jer je apsolutno sve u igri totalno random. Na kraju se sve svodi na grindanje golda kako bi jednostavno sve kupio na trading postu. Ko god ti nešto suprotno kaže ili laže ili ne zna.

Što se communitya tiče... generalno je OK i naći ćeš uvijek nekog ko će ti pomoć. Ako hoćeš domaću ekipu - trkni na link u mom sigu. Na forumu imaš dosta ljudi koji igraju GW i siguran sam da je CM još uvijek jedan od najvećih domaćih guildova.

ANet je najavio expanziju "uskoro" pa će i to vratit ljude natrag sigurno, al opet - najavili su NULA novih dungeona pa mene vrlo vjerojatno neće vidit natrag tako brzo

TL;DR

Gameplay - super zabavan (prvi put kad igraš)
Questanje - solidno (prvi put kad igraš)
Klase - odlične i raznolike
Dungeoni - žali bože
Endgame - nepostojeći
« Zadnja izmjena: 19. Kolovoz, 2015., 23:34 Skipp »

Odg: Guild Wars 2 objasnjenje
« Odgovori #2 : 20. Kolovoz, 2015., 00:05 »
Evo ovako. WALL OF TEXT INCOMING (you asked for it :mrgreen: )

GW2 ima jedan od najboljih combat sustava kad je gameplay u pitanju. Nema skillova koji te rootaju na mjestu već je sve dinamički i aktivno. Dodgeaš napade i non stop trčkaraš i uber je zabavno.

Questanje je OK, reko bi čak i veoma zabavno PRVI put kad igraš igru Naime questovi standardnog oblika u GW2 ne postoje. Nego trčiš po mapi i samo iskoči natuknica što napravit tipa skupi 10 jabuka, pomogni farmeru, umlati X vukova itd. Problem je što kad napraviš alta radiš identične stvari sve isponova, a tih "evenata" kako ih zovu u GW2 ima relativno malo pa je replayability (osim nove klase i skillova) loš.

Glavni story je... meh. Dobro počne, razvodni se pri sredini i ima NAJGORI fajt u povijesti MMOa IKAD. (neću spojlat al kriminalno je loše napravljeno)

"Living story" je nešto bolji al ima meni osobno totalno iritantne mehanike i nepotrebno je težak. Ne u smislu da je težak jer zahtjeva komad mozga uključenog već sa novim mehanikama koje vječito oneshotaju.

Dungeoni su kriminalni. Taktika je nepostojeća, nema kontrole nad mobovima, nema tenka ni hilera, svak trči na svoju stranu, svi su full DPS buildovi jer je više manje sve ostalo zanemareno. Trash mobovi imaju triljun healtha i ne služe apsolutno ničem osim gubitku vremena i produljivanju vremena koje provedeš u dungeonu. Fraktali (endgame dungeoni) su nešto zabavniji al pate od istog problema a nakon promjene agonya (posebna mehanika koja se javlja u tim dungeonima) su još gori. Prije si mogao dodgeati agony napade sad ne možeš. i ako nisi spreman grindat sto godina za gear - zaboravi da ćeš radit fraktale visokog levela.

Al opet - max gear možeš jednostavno kupit za siću golda - gear progression u GW2 ne postoji i to generalno znači da kad dođeš na max level nemaš apsolutno ništa za raditi osim ponavljati iste stvari koje si prožvakao sto puta. A kako su dungeoni stvarno loši (u usporedbi s WoW dungeonima gdje svaka rola ima svoju taktiku - reko bi i kriminalno loši).

Ono što je još jedan veliki problem je nabavak stvari u igri. Naime, ako ti treba neki materijal za craftanje -  NE postoji dedicated farming spot. Trebaš kože za leatherworking? Nope - nemoš otić i farmat jer je apsolutno sve u igri totalno random. Na kraju se sve svodi na grindanje golda kako bi jednostavno sve kupio na trading postu. Ko god ti nešto suprotno kaže ili laže ili ne zna.

Što se communitya tiče... generalno je OK i naći ćeš uvijek nekog ko će ti pomoć. Ako hoćeš domaću ekipu - trkni na link u mom sigu. Na forumu imaš dosta ljudi koji igraju GW i siguran sam da je CM još uvijek jedan od najvećih domaćih guildova.

ANet je najavio expanziju "uskoro" pa će i to vratit ljude natrag sigurno, al opet - najavili su NULA novih dungeona pa mene vrlo vjerojatno neće vidit natrag tako brzo

TL;DR

Gameplay - super zabavan (prvi put kad igraš)
Questanje - solidno (prvi put kad igraš)
Klase - odlične i raznolike
Dungeoni - žali bože
Endgame - nepostojeći
Ok Hvala

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9