HCL.HR

GW2 iz druge perspektive

  • 12 Odgovora
  • 1295 Hitova
GW2 iz druge perspektive
« : 30. Listopad, 2012., 19:01 »
Ok da budem savrseno iskren, ja igru obozavam, doslovce. Cekao sam je par godina i bogme se cekanje isplatilo, no to ne znaci da mi kod igre ne smeta par stvari. Da predem odmah na stvar, imam ovdje prevedeni text koji sam inace pisao za gw2 forum. Svi igraci originalnog GW.-a ce se sloziti samnom ,bar u nekim stvarima koje sam napisao.


Sto fali GW-u 2,a sto ima original?
- Skillovi i sam challenge sakupljanja skillova.  U prvom si dijelu mogao otic u pvp po nove skillove za svog pvp lika i svoje heroje.  Ako ti je falilo nekih skillova za novi build , jednostavno si otisao u pvp, zaradio balthazar faction i potrosio na neke nove skillove, rune ili sigile. Naravno, to je vrijedilo samo za heroje i pvp likove, ali ako sam trebao neki novi elite skill za sebe recimo, kupio sam signet of capture, otisao u svijet , ubio bossa koji posjeduje taj skill i onda sam ga mogao koristiti. Upravo to fali i u GW-u 2. Fali neka doza izazova i kustomizacije koji je originalan GW imao, tako da neznam zasto ga nebi imao i njegov nasljednik. Jos jedna stvar u vezi skillova je nedostatak skillova veznih uz titule (nedostatak titula je takoder problem no o tome nesto kasnije). U originalnom smo guild warsu kada smo napredovali uz rangove nekih frakcija, mogli naucit neke specijalne PvE skillove koji su vrijedili SAMO u PvE. Svijestan sam da toga ima i u GW2, ali jednostavno nije isto kao i u jedinici. Mozda je nekima dobro da im se svi skillovi odma dostave na pladnju, i da ih odma na lvl up mogu nauciti, no to meni osobno ne valja,a siguran sam da nevalja i mnogim hardcore igracima.

Takoder, uzasno fali weapon skillova. U prvom dijelu sam mogao napravit lika kako sam god htio, ako sam htio 8 weapon skillova imao sam 8 weapon skillova, ako sam htio shoutera stavio sam 8 shoutova itd itd, govorim kao primjer. Jednostavno to nemogu postici u gw2. Odkad igram warriora, postoje weaponsi koje nikad nisam ni taknuo jer su jednostavno pre glupi  i imaju beskorisne skillove. Npr sword, kada ste vidjeli nekoga da koristi sword? Ili axe? Ili dual wield? Makar warriori imali traitove koje im daju increasan dmg na dual wield, i veci crit chance, condition dmg, etc, cinjenica je da warriori igraju samo 2 builda, a to su : Greatsword + frenzy + endure pain, sto je glass cannon donekle  i CC warrior koji koristi hammer, mace i shield. Iskreno,svaki puta kada sam otisao u dungeon uvijek je neki warrior koristio upravo samo GREATSWORD. A zasto i nebi, pa jedino greatsword ima najveci damage i jedino se on isplati ako igramo na taj nacin. Ovi ostali nacini igre se prakticki i ne isplate jer su skillovi vecinom beskorisni. Zasto da igram dual wieldera kad mogu kao Greatsword warrior ubiti 20 mobova u par zamaha? Zasto da koristim sword i condition damage kad jedini condition koji warrior ima je bleed? Trebat ce mi 2 godine da ubijem nekoga. Zasto da koristim axe kada takoder nema dobre skillove i beskoristan je u vecini slucajeva? Vecina weapona su neiskoristiva, nitko ih ne koristi ni u kojem slucaju, a niti nece ih koristiti ako se neke stvari ne promjene. Igra je trebala biti onakva kakav je bio gw1, mogao si napraviti doslovce 1000 buildova, a da nisi napravio neki koji vec od prije postoji. Svaki build je bio razliciti od drugoga, i nitko nikada nije imao isti osim ako nije pogledao na wiki ili neke druge net stranice. Ovdje u dvojci mi prakticki imamo samo jedan posteni build, bar za warriora, a to je greatsword glass cannon, jer se ovi ostali ne isplate. A i da budemo iskreni, nemamo vise weapon skillova. I to je jos jedna stvar, imamo jedne te iste weapon skillove od pocetka do kraja igre. Koji vrag? Gdje je tu osjecaj napredovanja? Jedino sto dobivam su utility skillovi i napredniji armor ali to mi nije dosta razlicitosti da slozim nesto posebno. Trebalo bi staviti onakav sustav kakav je bio u jedinici, cisto jednostavno - 8 slotova, pa si slazite sta vas je volja. Ako ocete 5 healing skkillova, stavite tako. Ako pak ocete weapon mastera, stavite weapon skillove. Ako volite shoutat, koristite shoutove. Ili jednostavno kombinirajte svoje. Tako je bilo najbolje i tako je i dalje najbolje, ovaj sustav nije toliko fleksibilan. Ili ako vec mora biti 5 weapon skillova i 5 utility skillova, onda bi bar mogli napraviti VISE WEAPON SKILLOVA ZA SVAKI POSEBAN WEAPON! Sto znaci ako idete u fajt mijenjate i skillove koje imate na svom weaponu, jednostavno. Dojadila vam je ova kombinacija igranja? Uzmite druge skillove i igrajte na totalno drugi nacin. To, upravo to,  je oduvijek bila glavna car originalnog GWa. Napravis nesto svoje, nesto sto mozda nitko u igri nije dotad otkrio, pretvoris se u pravi killing machine zahvaljujuci novoj kombinaciji skillova koje si sam izmislio, ili si mozda pogledao online, nije bitno. Bitno je da toga u GW2 nema, nema tog osjecaja truda i progressa koji je original imao. Stvarno mislim da bi se to moglo i trebalo promijeniti.

- Titule. Jos nesto sto sam spominjao su same titule u GW2. Svi znaju da su titule isto bile jedan od glavnih aduta u originalnom GW-u. Frendovi i ja bi se uvijek natjecali da vidimo tko ce prije skupiti neki odredeni title i tko ce vise u njemu napredovati. Zabavljali smo se, mucili i krepavali kad smo dizali neki odredeni title. I onda kada smo napokon nekim slucajem maxali nesto do kraja, osjecali smo se ponosno. Osjecali smo se kao da smo stvarno nesto postigli, kao da smo najjaci maderfakeri u igri (sto smo znali da nismo). To fali u GW2. Osjecaj postignuca! Sta me boli briga ako sam dobio neku titulu unutar nekog cinematica? Sta mi vrijedi ako sam hero of shaemore ako nemogu tu titulu equipat i pokazat svima da sam taj odredeni cilj postigao? Nekima mozda to ne smeta, no mene osobno bode u oci. Jedinica je oduvijek imala doslovce stotine titula, dok se dvojka svodi na...koliko, desetak? Zasto tako unistiti jedan aspekt igre koji je savrseno radio u dvojci? Dont fix what aint broken!
Jos jedna stvar u vezi titula su skillovi vezani uz njih. Znate one passivne skillove kada ste equipali Lightbringer title, ili Slayer title? Dobijete hp, resistance to dmg, veci dmg radite neprijateljima itd. Zasto toga nema u dvojci? A i da ne pricam o Lightrbingerima... doslovce sam u par misija od Initiatea dosao do Lightbringera, koji je navodno najveci title prije Master of Whispersa. What the hell? Gdje su Holy lightbringer, Vanquishing Lightbringer, i svi ostali rankovi koji idu prije i nakon toga? Cemu tako brz progress, zasto sam vec glavna faca, a nisam napravio nista posebno?

- Story.  Da, story.  Prica u igri je fenomenalna, budimo iskreni, ali samo onaj dio u kojem se radi o VAMA, znaci vas personal story i to je to. Moram reci da me moj personal story puno vise zanimao od vece slike, tj od Zhaitana i problema koji on predstavlja. Nije dovoljno detaljno napravljen, nesto mi tu fali,a o final boss fightu da ni ne pricam. Necu spoilati, no iskreno sam razocaran.

 A i kod personal story-a je iritantno sto non stop susrecemo nove likove. Nova misija, novi likovi. E sad, to bi bilo sasvim super i ok da su neke stvari bolje odradene, npr razgovori s njima su tako stupidni ponekad da se jednostavno nemozes povezati, nema nekih emocija i emotivnog vezanja koje su bile kod originala. Razgovori s njima su jednostavno prebrzi, izgledaju prisiljeno i bezosjecajno. Nekima to ne smeta,  ali mene bode u oci. Jedini lik u cijeloj igri koji je vrijedan spomena je Tybalt. End of story.  Takodjer, kako to da te likove vidimo samo dva, tri puta po misiji i kasnije ih  nigdje nema? Sta su isparili u zrak? Zasto misije koje slijede ne ukljucuju te likove, ili bar ih pokazu da vidimo sto se dogodilo s njima? Ili bar da ih vidimo na kraju storya? Why? Moja preporuka, keep the personal story personal. Bilo bi dobro da su stavili personal story od lvl 1-80, a Zhaitanov story od lvla kada se pridruzite frakciji pa nadalje. Trebalo ih je odvojiti, jer ovako vas story pre rano zavrsava, a time zavrsava i najzanimljiviji dio price. Kasnije se sve svodi na Trahernea koji krade vasu zasluzenu slavu i Zhaitana koji ne zasluzuje bit final boss. Sta je ta glupa biljka tako posebno napravila da zasluzuje biti vodja?

- Home instance. E sad , ovo me najvise od svega muci. Od svih stvari koje sam napomenuo, ovo mi pije krv iz dana u dan i doslovce ne prode dan kada se ne zapitam; zasto pobogu imamo Home instance? Tko ih koristi? Cemu sluze? Zasto bi ih ikad posjetio u kasnijim levelima? Nisam upoznao nijednu osobu koja je ikad provela vise od 1h sve ukupno u svojoj home instanci. A i zasto bi? Od njih nema apsolutno nikakve koristi. Presao si misiju , u storyu ti pise da si dobio neki bozji emblem ili cape, sta vec, i to bi ti se trebalo pojaviti u personal instanci. Mozda se pojavi, mozda i ne, iskreno nikada nisam ni provjeravao no to i je najveci problem. Ljudi nisu potaknuti otici u home instance i pogledati dali ima sta novoga. Nitko ih ne koristi, nisu dovoljno interaktivni. I jos jedan problem kod njih je njihova nepristupacnost. Kazem nepristupacnost jer u jednom slucaju kada sam igrao svoga Asura engineera, nisam posjetio svoj home instance sve do 20.og lvla. 20og. Znaci, tek na 20om lvlu sam dobio event koji mi kaze idi u svoj home instance. Ili nakon 20og lvla, vise se ni ne sjecam ,ali definitivno nije bilo prije. Vas character, a i vi, nemate nikakvog razloga da odete tamo jer su jednostavno instance prazne, ne zanimljive i ne nadogradive. Ajde da se mogu kupovati nove stvari i stavljati unutra, uredivati ih i onda pokazivati frendovima, ali ovako samo stoje kao ukras. Ukras koji skuplja prasinu.

- Pitanja na pocetku igre. Cemu ona sluze? U redu, neka utjecu na nas osobni story (ili da budem precizniji prva 2 , 3 pitanja) no ima pun kufer ostalih pitanja koja ne rade apsolutno nista. Ne vrijede pisljiva boba. Evo recimo, kod svojeg human warriora mogao sam birati kojeg boga najvise stujem, dali nosim helm ili ne i dali sam ferocious, charming ili honorable. Kog vraga to sluzi? Pa da mi se bar vidi u igri da sam odabrao balthazara kao svoje glavno bozanstvo ili da se bar vidi da sam ferocious. To se nigdje u igri ne pokazuje! Moj lik tijekom cijelog igranja nije nijednom spomenuo balthazara osim kada sam castao Hounds of Balthazar elite skill. Tijekom personal storya moj lik se doslovce ponasao kao glupa kukavica u nekim situacijama i nije uopce reagirao u skladu s njegovim barbaric ponasanjem. Znam da to ne utjece na personal story i cinematicse, no trebalo bi. A ako cemo iskreno i utjecaj koji vase ponasanje ima tijekom obicnih dijaloga je patetican. "NPC-evi ce se drugacije odnositi prema vama, bojati vas se , ili vas stovati..." bs I say, to se nigdje u igri ne vidi.

- Nemogucnost replayanja. This really takes the cake. Ako vam se vas story i svidio, i zelite ga ponovno odigrati e pa znate sta, big surprise - NEMOZETE! Ovo je sasvim razumljivo na nekoj razini i moze se objasniti ovako: neke misije zahtijevaju da donesete odredene odluke - spasiti onog frajera ili otici se osvetiti onome, i tako nesto, te kada napravite odluku nema povratka. Ocito zato developeri nisu htjeli staviti niti mogucnost replayanja. Ali pobogu mogli su onda to bar ovako napraviti ; staviti replay ali onemoguciti donosenja odluka tijekom misija. Ako ste odabrali osvetu umjesto spasavanja necete moc promijeniti svoju odluku nego idete onako kako ste prvi puta presli, i to je to! Problem rijesen, a playeri dobivaju mogucnost ponovnog odigravanja price. Svi sretni zadovoljni.


Eto, to bi uglavnom bilo to. Sad, ako ste procitali text do kraja svaka vam cast. Znam da sam se raspisao ali htio sam cuti vasa misljenja i dozivljaje u vezi igre. Ponavljam da sam ogromni fan GW-a 2 i da igru obozavam, no ove stvari koje sam vam gore napisao me ozbiljno bockaju i samo se nadam da ce neke stvari moci srediti u buducim patchevima, barem mogucnost replayanja price ako nista drugo.

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #1 : 30. Listopad, 2012., 21:43 »
Sasvim se slažem sa navedenim. Igru obožavam, ali definitivno ima mana. I koliko vidim slažemo se oko istih. GW1 sam igrao preko 3 god. pa te razumijem.

*

noda

  • *****
  • 3253
Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #2 : 30. Listopad, 2012., 22:29 »
Iz teksta se vidi da nisi jedinicu igrao od 2005., jer nije ni ona bila bajna u početku. Da me nebi krivo shvatio, generalno se slažem s tobom da su puno previše dobrih stvari iz jedinice izbacili i moje glavne kritike su upućune tome kaj ne postoji GvG, kaj nema Hall of Heroesa i kaj nema Guild Halla kaj mi je jednostavno nepojmljivo lol. Mehanika je skroz izmjenjena kaj nije loša stvar, ali su trebali povećati FoV i dopustit da možeš odzumirat ko kak je bilo u jednici, odnosno kak je bilo sad pri halloween eventu kad je bio bug.
Da ima premalo skillova ima, a budući da su išli na 5 skillova po oružju, trebali su stavit da imaš 4 weapon swapa ko i u jedinici jer bi dobili puno više na kombinaciji koje sada baš i nema. Ja isto imam warriora lvl 80 i main oružje mi je GS, jer ostalo su smeća osim možda dual axe.
Story i titule mi nisu tolko bitne pa se na njih ni ne osvrćem, al sad je kul za odradit dailye i monthlye jer dobiš jug of liquid karma pa ne moraš tolko farmat karmu za temple armor. Ona pitanja na početku određuju koje questove ćeš imat u personal storyu i to je to. Home instance je govno kak si reko, jer nitko tam ne ide osim kad mora u personal storyu.
Ima toga još kaj mi se ne sviđa, ali sve u svemu dobra je igra i preporučio bi ju svakom, čisto zato jer imaš puno tog za odigrat i radit.

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #3 : 31. Listopad, 2012., 00:46 »
Iskreno da ti kazem noda, neznam odkada sam igrao ali istina, nisam igrao od pocetka nego tek negdje od Nightfalla. I istina je ovo sta si rekao u vezi GvG-a, HoH-a i Guild Hallova, na to sam totalno zaboravio ali i to je jedna velika mana. Neznam zasto su tako uspjesan aspekt iz originala nisu stavili u dvojku. Fali mi mjesto za okupljanje s ekipom  :wildboy:

Ja igru volim, stvarno, ogroman sam fan ArenaNeta, citao sam njihove blogove prije nego sto je igra izasla, gledao svaku mogucu vijest koju su objavili i zagrijavo se za igru jos od samog pocetka, no jos jedan ogroman minus na igru su njezini system req. Duboko sam se razocarao kada sam prvi puta pokrenuo igru i vidio da mi je fps slab. Istina, kada ima manje igraca onda ide ko po loju, ali cim se pojavi vise ljudi i pocne castat spellove  fps odma pada na 10 i manje. Kako bi onda nas, eto, sacica ljudi il koliko nas vec ima sa slabim pc konfiguracijama, trebali igrati WvW i utjecati na njega? Za mene je WvW u potpunosti neigriv i od izlaska igre pa do dan danas ga nisam aktivno igrao, nazalost. Jos jedan aspekt igre u kojem nemogu uzivati. Da budem iskren, znam da bi trebao nadograditi kantu i hocu cim nadem posao, no ima ljudi mladih od mene koji jednostavno to nemogu. Mogli su bar staviti malo vise grafickih opcija da si ljudi lijepo sloze onako kako oni zele, pa makar imali grafiku kao u originalu (koja je sasvim solidna).

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #4 : 31. Listopad, 2012., 12:40 »
Sto fali GW-u 2,a sto ima original?
- Skillovi i sam challenge sakupljanja skillova.
 

Broj skillova je ogranicen radi pvp balansa, određena oružja imaju određene svrhe i bit ce balansirana u takvom smislu, dakle warrior greatsword je direct damage burst, 1h sword je condition damage warrior, koji bez sumnje djeljuje u pvp samo nije faceroll za igrati kao i greatsword, 2h mace koji je crowd control oruzje itd. Uglavnom slicno je za svaku klasu. Istina je da kod nekih klasa neka oruzja su slabija ili jaca nego sto bi trebala biti ali osnovna ideja je u biti to. Ukratko, svako oruzje upada u određeni build i svaka klasa bi trebala imati način da igra direct dmg, condition ili control buildove, a kao sto sam rekao broj skillova je upravo zato i ogranicen da bi se mogao postici balans potreban za e-sport (na koji oni ciljaju) tijekom ovih par mjeseci.

- Home instance. E sad , ovo me najvise od svega muci. Od svih stvari koje sam napomenuo, ovo mi pije krv iz dana u dan i doslovce ne prode dan kada se ne zapitam; zasto pobogu imamo Home instance? Tko ih koristi? Cemu sluze? Zasto bi ih ikad posjetio u kasnijim levelima?

Zato što su još tijekom bete naveli da ce u jednom od patcheva nakon izlaska dodati mogucnost customizanja home instanca i pozivanja friendova unutra.


Nadalje, za one koji se žale na performanse. Igra PUUUUUNO ovisi o vasem procesoru, vrlo je bitno imati quad core a ne duo core i logicno sto bolji, ali najveca razlika je u prelasku sa duo na quad.

*

Nikola1975

  • *
  • 54
  • Tata svima vama.
Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #5 : 02. Studeni, 2012., 20:16 »

*

Vujkan

  • **
  • 499
Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #6 : 07. Studeni, 2012., 11:42 »
yep igra postaje dosadna to je problem!! samo www, gvg jos nije stigao,pitaj boga kad ce! premalo dungeona,rjesavat sve 100% nema smisla.neznam sta da kazem vise.serveri su dosta pali po populaciji!!
jednostavno kad vidis razlog zasto ljudi prodaju igru! odgovor: " igra mi dosadila" ,ali ja cu jos cekat da vidim sta ce van izaci jer se ne isplati prodavat igru.bolje imati i pricekat kad izade vise dungeona,gvg nove zone itd...

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #7 : 07. Studeni, 2012., 23:25 »
yep igra postaje dosadna to je problem!! samo www, gvg jos nije stigao,pitaj boga kad ce! premalo dungeona,rjesavat sve 100% nema smisla.neznam sta da kazem vise.serveri su dosta pali po populaciji!!
jednostavno kad vidis razlog zasto ljudi prodaju igru! odgovor: " igra mi dosadila" ,ali ja cu jos cekat da vidim sta ce van izaci jer se ne isplati prodavat igru.bolje imati i pricekat kad izade vise dungeona,gvg nove zone itd...

za 7 dana dolazi nova zona i dungeon. zašto bi profao igru, nagodinu dolazi ekspanzija i godine kasnije. igra se ne plaća mjesečno čemu prodavat.

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #8 : 09. Studeni, 2012., 18:19 »
Nisam igrao GuildWars 1, tacnije nesto malo prije par mjeseci. Ovo sto si napisao mogu reci da fali u igri jer vidim da su jako dobre stvari. Sto se tice ovih kojima je dosadila igra za vecinu mogu reci da su prebrzo dosli na max lvl preigrali sve i sada nemaju sta da rade. Zasto to raditi? Zar nije bolje uzivati u igri? Igra mi se jako dopala, naravno nijedna igra nije savrsena kao sto nije ni ova. Jedva cekam da dodju nove regije nove ekspanzije i novi dodaci i igra ce stalno biti bolja i bolja i ovi sto su prodali igru ce se pokajati i na onda je opet kupiti...

*

Shazaam

  • *****
  • 2281
  • But it was so artistically done...
Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #9 : 18. Studeni, 2012., 20:47 »
Lijep is esej napisao, vidi se da si pravi fan i da voliš GW2, međutim... GW2 je ispao kao i svaki mmorpg do sada - hajpan do neba i nazad sa malo materije. Prava istina je da nije osvojio publiku, nikada i neće, kao što ni GW1 nije. Ipak, za ono što ta igra "nudi" ima premalo igrača i to je tužno s obzirom na uložen trud.

Točke gdje GW2 nije zadovoljio:

# Dizajn i grafika
Da, da sad već vidim: "nemaš pojma, što pričaš ti, gw2 ima najbolju grafiku ikada bla bla bla itd." Istina, guild wars 2 ima super grafiku, ali dizajn mu je potpuni promašaj. Ponajviše izgled i dizajn rasa koji je potpuno neprivlačan, a određena rasa koju nećemo imenovati je toliko odvratno dizajnirana da se ljudi pitaju čemu to i da li je to nekakva travestija.

Ono što je najgore u svemu tome jest kako likovi, rase, creepovi itd. izgledaju zajedno sa "okolišem" poput kolaža, neprirodno i čudno. Nema sinergije. Okoliš iliti Environment je uistinu lijep, ali je potpuno zaboravan i to mu je najveći problem... Odradiš zonu, i potpuno je zaboraviš i ne ostavlja mjesta za nostalgiju sadašnju ili buduću. Poput preambicioznog filma, u okolišu se toliko  nekada dešava stvari da jednostavno nemožeš razlučiti tko pije a tko plaća, sve se to pretvara u vizualni kaos kojem fali najbitnija stvar;

RIGIDNOST - najbitnije kod dizajna mmorpg-a, moraš moći OPIPATI tu grafiku očima, a ne nabacajmo sve i grunimo blur, da se sve sija. Jedan plus ipak dajem grafici ove igre, a to je dizajn i izvedba vode. Tako je, mora, rijeke, jezera izgledaju ovdje fenomenalno, a kakav je užitak gledati iznad površine vode kada te ajkula ili nešto slično napada pritom gledajući u izlomljenu pokretnu sliku te ajkule i  reflektiranu okolinu, nebo itd. Realno i pun pogodak.

# Mehanika/gameplay - 
S mehanikom ove igre igrači imaju "love-hate relation" ponajviše zato što je odlična u jednom polju, a potpuni promašaj u drugom. Funkcionalna je, responzivna koliko može biti i poboljšava je se svakim patchom. Dolazi do potpunog izražaja u PvP-u, koji je najjači aspekt  ove igre. PvP je brz, zanimljiv i zabavan, ali nije donio ništa novo u dizajnu i sadržaju(odsustvo fakcija odmaže). PvE je ono što je problem ove igre, i zbog čega će GW2 biti zaboravljen. Mehanika funkcionira pri leveliranju, ali pada u vodu čim se uđe u prvi instance i igrači to osjete, pogotovo oni koji su igrali MMORPG-e godinama. Veoma je kaotično, linearno i nejasno. Dungeoni se pretvaraju u izbjegavanje trapova, krugova na podu, masovno spam lupanje po tipkovnici u polusnu dok se  čeka da padne boss ili mob od milijardu Hit points-a. Dosadno, dosadno, dosadno. Nema taktiziranja, nema izazova, jednostavno nema osjećaja nekoga rada ili pomaka. PvE nikada neće biti drugačiji, igra je tako koncipirana. Warhammer je bio u istoj poziciji i propao je zato što mu je PvE bio loš. GW2 je PvP igra i zato nikada neće biti broj 1. Ljudi igraju PvE, žive za to, za raidove koji postoje otkako je MMORPG-a, a kojih nema u ovoj igri. GW2 nema raidanje, ima "explore" sistem, a realno ljudima se j**e za lore, za priču, za sve što moraju individualno ili u grupi od 5 raditi, žele raid content i osjećaje kad njih 20,30,40 bolesnika skine tog bossa i trese se za loot :D Osobno sam u tih 10% koji vole PvP u MMORPG-u preko PvE, ali mi je jasno da to koči GW2.

# Feeling za osjećaj -
 Fali, nema taj x faktor zbog kojega bi pojedinac markirao sa nastave, nazvao šefa na posao i lagao da je bolestan, zaboravio dijete na stanici, ženu u drugoj državi itd. Ne stvara ovisnost, a to je smrt svakog MMORPG-a.
« Zadnja izmjena: 18. Ožujak, 2013., 13:43 Shazaam »

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #10 : 18. Studeni, 2012., 22:33 »
Hehe po tebi igra je failala u svakom pogledu :D
Grafika je više subjektivne naravi, meni je super bolja od bilo kojeg mmo-a. Jednostavno mi paše stil. Mape su lijepo dizajnirane, nisu ravne ploče. Koristim dodatak SweetFX i igra izgleda fenomenalno s time po meni.
Instance mi nisu nešto ali ovaj novi dungeon koji je došao je fenomenalan i svi će se time složit. Sastoji od 7 dijelova + bonus dio. Ima beskonačno razina težine, kad uđeš u dungeon moraš preći 3 random dijela, a svaki drugi level te baca u bonus mapu s boss fightom. Mehanike su vrlo zanimljive i zahtjeva koordinaciju, Bez team speaka može biti vrlo teško. Tako da u tom pogledu krenuli su nabolje.
Ovo zadnje ako ti se ne sviđa grafika niti gameplay pa fala bogu da nećeš biti ovisan o njoj lol. Igra jednostavno nije za tebe.

*

Shazaam

  • *****
  • 2281
  • But it was so artistically done...
Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #11 : 19. Studeni, 2012., 02:10 »
Hehe po tebi igra je failala u svakom pogledu :D
Grafika je više subjektivne naravi, meni je super bolja od bilo kojeg mmo-a. Jednostavno mi paše stil. Mape su lijepo dizajnirane, nisu ravne ploče. Koristim dodatak SweetFX i igra izgleda fenomenalno s time po meni.
Instance mi nisu nešto ali ovaj novi dungeon koji je došao je fenomenalan i svi će se time složit. Sastoji od 7 dijelova + bonus dio. Ima beskonačno razina težine, kad uđeš u dungeon moraš preći 3 random dijela, a svaki drugi level te baca u bonus mapu s boss fightom. Mehanike su vrlo zanimljive i zahtjeva koordinaciju, Bez team speaka može biti vrlo teško. Tako da u tom pogledu krenuli su nabolje.
Ovo zadnje ako ti se ne sviđa grafika niti gameplay pa fala bogu da nećeš biti ovisan o njoj lol. Igra jednostavno nije za tebe.
Ne razumijes, grafika je sto se tice efekata i poligona najbolja do sada u tom zanru, ali dizajn je promasaj i nisam subjektivan nego sam objektivan, puno ljudi misli isto kao i ja. I krivo si shvatio ovo za instance, super je sve osmisljeno sve je to ok, ali mehanika igre koci zabavu i imas osjecaj kao da igras nesto nedovrseno i nespretno. 2-3 instanca su zabavni, ali ostali su monotoni. Sto se tice ovog zadnjeg, većina mmorpg igrača koji su igrali mmorpg-ove godinama, ne igraju GW2 i uopce im se ne sviđa. Svi moji poznanici koji su igrali WoW, AOC, WH itd. godinama, su probali ovo i odustali nakon par sati, tjedan dana i prodali. Svi su isto rekli: "cool igra, dobra je, ali nije to to". (ja je igram, da se razumijemo 80 lvl ranger i guardian)

Odg: GW2 iz druge perspektive
« Odgovori #12 : 30. Siječanj, 2013., 17:27 »
Evo, s nekim stvarima da se i složim s ovim što je Shazaam napisao, iako možda s opet drugačije perspektive.

Dakle grafika - grafika, dizajn i boje su definitivno vrh. Izgled rasa je so-so (Sylvaria sam radio 30 minuta ne zbog količine detalja koje možeš promijenit, neg zato jer mi je sve više manje retardirano izgledalo dok nisam našao baš the face, dok su humani, nordi i charr po meni odlično napravljeni i gotovo kako ih god napraviš uvijek dobro ispadnu).
Bojanje armora, customiziranje opreme i općeniti izgled itema je odličan do high levela. Na high levelu sve izgleda više manje ko iz nekog prenapadnog animea. Rijetko koji set je toliko privlačan da ga jednostavno MORAŠ imati (da se razumijemo, ima i takvih. Voda, animacija vode, izgled "vodenog svijeta" dok roniš - zbilja neusporedivo s ikojim MMOom.
Dalje, da dođem na ono što GW2 ima neispunjen potencijal a to je sam enviroment. Dakle, igra ima preepic scenu, gdje god se popneš, spustiš ili samo usmjeriš pogled, vidiš nešto toliko epic da bi se automatski trebao i ti osjećat epic, no to se ne događa. Zašto ne? Kamera, kamera i kamera. Pozicija kamere je katastrofalna, čak i kada želiš nešto SSat, uvijek se tvoj glupavi heroj nađe na putu. A ako pak hoćeš uslikat njega ispred pozadine, uvijek ima neki detalj koji ti smeta (kamen, trava, kamera prenisko/previsoko, itd). Doduše, to se može postaviti u opcijama, al većini igrača se ne da kopati po postavkama da nađe first person view da nešto uslikaju, umjesto jednostavnog scrollanja mišem (izgube volju uopće za tom scenom). I razlog zašto se tako teško pamti okoliš - uvijek se nešto događa. Toliko toga se događa da ne stigneš gledati igdje osim at the floor. Tako da jedva itko primjećuje okoliš osim ako baš ne ide s tom namjerom.

Dakle mehanika - ja sam fan pvpa i ne ulazim uopće u pve vode. Naporno je, nezanimljivo, repetitivno. Bio sam HC PvEovac u WoWu do izlaska WOTLKa, kada sam odustao od svakog oblika PvEanja jer se ništa osim samog hpa mobova ne mijenja. Iako razumijem da ljudi pate na raidove, instance itd, al zar nije GW prepun toga? Gotovo svi eventovi u zonama za lvl 30+, svaki boss i sve što se događa je praktički nemoguće solirat, i treba ti sve više i više ljudi da se sruši taj naporni boss. Takticiranje baš i je odlično, ako ljudi znaju igrat, tipa da nisu ono, gle netko je umro idemo ih nas 5 oživit dok nas boss tuče (što bi bilo ekvivalentno PUGu u WoWu), nego da se točno zna ko pije a ko plaća. Instance same po sebi doduše nisam još probao jer mi je i ova količina PvEa u open worldu sasvim dovoljno, ak ne i previše. Jedini minus kod toga je što ne dobiješ nagradu u obliku loota koji se stvori iz utrobe zvijeri, nego u obliku valute, te merchanta koji za tu valutu prodaje određene iteme koji se tek otključaju nakon što prvi put izvršiš taj event (nemrem se sad sjetit kak se to ljubičasto zove sad). U svakom slučaju loot se i dalje dobije na ne-standardan način. Jedini bed kod toga je što merchant prodaje preslabe iteme, nedostojne izvršavanja eventa, a koštaju previše za svoju "korisnost".

I na kraju ovisnost, mislim da to ovisi od osobe do osobe. Ja sam recimo sad na poslu, i jedino o čem mislim je kak sam gladan i kak oću doma levelat svog thiefa. Priznajem doduše da i meni fali ono nešto, i mislim da "to nešto" je loša pozicija kamere. Gdje god idem, što god prolazim, primjetim samo zemlju osim ako baš stanem da okrećem kameru okolo. Nemam osjećaj zato ni da prolazim negdje ispod/iznad/kraj nečeg epic i puno tog vizualno fulam (nadam se da ću nadoknadit daljnjim exploranjem), a i fali malo vraćanje u pojedine zone (osim ako te main story line ne vodi baš tamo). Dakle kad jednom završim zonu, nema ništa šta bi me tražilo da se vratim tamo (tipa chestovi, bossovi ili prolazi koji nisu dostupni na niskim levelima) - što bi bio odličan dodatak igri, pamćenju lokacija, end game contentu i divljenju genijalno napravljenih objekata.

Možda sam malo presubjektivno pisao ovo, ali to su moja zapažanja i usporedbe s drugim MMOima. Po meni, ovo je zasad prvi napravljen MMORPG ikad (primjetite RPG element koji nije prisutan u niti jednom dosadašnjem MMOu). RPG odluke su tek slabo primjetne, ali ih ima - i nadam se da će ih puno više razvit na putu prema kreiranju svoje vlastite priče u budućim ekspanzijama i dodacima.
Ja sam morski pas.