HCL.HR

Internet plaćanje - World of Warcraft

  • 2 Odgovora
  • 3833 Hitova
Internet plaćanje - World of Warcraft
« : 03. Listopad, 2013., 17:25 »
Pozdrav!

Imam račun na originalnom wow-u već nekih godinu dana, kupovao sam postupno ekspanziju po ekspanziju pa sam, kad god sam mogao, koristio onih 10 besplatnih dana + kad blizzard pošalje onih besplatnih sedam :D

Sad imam vremena uzet mjesec dana prije nego mi fakultet ozbiljno krene pa sam odlučio kupit game time za 1 mjesec. Prije par mjeseci, kako sam predvidio ovakvu situaciju, sam otvorio studentski paket u zagrebačkoj banci, 3 kartice: 1 tekući (maestro), 1 kunski žiro(visa electron), 1 devizni(visa electron).

Uplatio novce na kunski žiro, ulogirao se na battlenet, unio payment option i kad sam pokušao kupiti tih mjesec dana, naravno, ERROR :( Stavio sam 140 kuna, a tih mjesec dana je 12.99 eura(ugrubo 105 kuna), naime valute ne bi trebale biti problem kako sam čuo od jednog drugog korisnika(samo on nije bio u zagrebačkoj). Žalio sam se tehnical supportu, rekli su mi da sa strane banke nešto onemogućavaju. Otišao sam u banku, naravno teta nije blage veze o tom imala, mogla je znati o internetskom plaćanju samo što joj piše po papirima itd. Nakon dugo vremena "zaključi" možda ta stranica nema nešto što se zove "3D secure" pa zato ne može obaviti transakciju. Opet sam kontaktirao blizzard za taj 3D secure i kažu ovo:

Thank you for contacting us. Some Credit Card users have a feature that will ask for a code when entering a payment and Battlenet does not support this for Visa and most Credit Cards. To be able to use your Credit Card on Battlenet, you would need to disable this security feature and then you should be able to make payments on Battlenet again.