HCL.HR

Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu

  • 32 Odgovora
  • 7563 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #15 : 19. Travanj, 2008., 07:52 »


na kraju krajeva, unreal 3 engine je smeće samo takvo, i ne postoji ništa što ga može više usmećiti
a ček ček, ipak postoji. mogli bi ga ubaciti u mmorpg i tako pasti na dno zasmećenog dna.

mislim da je smeće, što se i očekuje od nekih vonabija

Glup si.
Jos ti ono za mmorpg preseravanje stoji.

Ali o engineima stvarno kurca znas da bi ista komentirao.
Seres u prazno.

Stariji Unreal enginei su se standardno koristili pri izradi MMORPG igara.
Neke su bile vise, neke manje dobre.
Engine je jedna stvar.
To sto developeri nisu dovoljno mastoviti da bi nesto napravili od njega je druga stvar.

*

Easy

  • ****
  • 1497
  • disi
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #16 : 19. Travanj, 2008., 11:08 »
LOL, trebali ste otvorit topic: "Unreal 3 engine" a ne ovako.

Ugl. meni se sama ideja igre čini ok, neznam dal mogu reć inovativno, ali ne volim te "kvalitetne" MMO igre samo iz jednog razloga, a to je mjesečna predplata.
Mislim da je to sve što mogu za sad komentirat jer je igra ipak u vrlo ranom stanju izrade.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #17 : 19. Travanj, 2008., 11:15 »
mislim da je za to još prerano govorit. pa tek je u prvoj fazi razvoja.

Mislim da je to sve što mogu za sad komentirat jer je igra ipak u vrlo ranom stanju izrade.

Daj e, koji su vam to argumenti?

Ajmo radije čekati 2010. i public bete, kad će u međuvremenu izaći još 15 tisuća fantasy mmorpgova i kad će i yuri i sirko, i kompletan ostali svijet uvidjeti gluposti iza unreal 3 enginea.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Easy

  • ****
  • 1497
  • disi
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #18 : 19. Travanj, 2008., 11:29 »
Glupo mi je komentirat nešto previše dok ne vidim nekakve screenove il nešto takvo. A taj video mi se ne čini nešto pre-ozbiljno.

A ono, nisam baš neki perfekt što se tiče takvih stvari tako da, to što ja kažem u vezi takvih stvari nebi trebalo uzimat zdravo za gotovo.

*

konjina

  • ****
  • 1168
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #19 : 19. Travanj, 2008., 11:30 »
mislim da je za to još prerano govorit. pa tek je u prvoj fazi razvoja.

Mislim da je to sve što mogu za sad komentirat jer je igra ipak u vrlo ranom stanju izrade.

Daj e, koji su vam to argumenti?

Ajmo radije čekati 2010. i public bete, kad će u međuvremenu izaći još 15 tisuća fantasy mmorpgova i kad će i yuri i sirko, i kompletan ostali svijet uvidjeti gluposti iza unreal 3 enginea.

Ajmo radijee tebe stavit pod "ignore" do 2010 :thumbs:
o čemu da to raspravljam o igri od koje sam vidio jedan trailer i o kojoj ima tu i tamo koja informacija. šta da ko ti serem po unreal 3 enginu, a da ga u isto vrijeme ne kužim i ne znam kakva će igra uopće biti?

Dakle što se tiče engina:
Engine je jedna stvar.
To sto developeri nisu dovoljno mastoviti da bi nesto napravili od njega je druga stvar.

 =D>


Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #20 : 19. Travanj, 2008., 11:36 »
Ima te i na video playeru trailer pa pogledajte  :ementaler:

Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #21 : 19. Travanj, 2008., 13:59 »
ja ne volim ut 3 engine jer se previše sjaji. :(

to mi je ružno i ide na kurac. hihi.

...spoji crnu i bijelu nam boju
siva je slika svijeta, zar ne?

Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #22 : 19. Travanj, 2008., 15:05 »
Weky.  :tired:

Dosadan si više. Sve, ali sve sve posereš na isti (identičan, štoviše) način bez ikakvih argumenata. I onda još forsaš to.


UE3 engine nije smeće. Em je jedan od najnaprednijih enginea današnjice, em je jedan od najbolje optimiziranih. Jedini mu je problem ponekad sporo učitavanje tesktura.
E sad, kao što je Yuri rekao, to što se developeri vole preseravati prevelikom količinom blještavila nije problem engine-a. Vjerujem da to znaš.  :tired:

Koji je po tebi engine dobar?  :wildboy:

*

Pinki

  • ****
  • 946
  • gej is okej
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #23 : 19. Travanj, 2008., 15:31 »
Čito sam više o ovome, šta god pikica weky rekao, normalno u obrani wow-a jer sve je drugo smeće, svaki engine, svaki noviji gameplay i skill stile. Možda ovi ljudi koji rade Mortal Online im je stvarno pun kurac wowa i pričanja o wow-killerima , možda su igrali wow, ugledali svaki nedostatak i smisli nešto bolje. Makaka god grafika bila, samo nek je drukčije od usranog wow-a. Samo da owna wow makar mi se nesviđalo jer igra mi stvarno ide naqurac sa svojim kul pwn own critical pyro foroma. Mislim da bi i onda fanboy weky reako kako je wow najbolji dildo na svetu jel  :tired:
« Zadnja izmjena: 19. Travanj, 2008., 15:33 metal »

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #24 : 19. Travanj, 2008., 20:24 »
Ja nisam wow fanboy jer ga nisam ni igrao toliko dugo da bih bio. Ali imam oči i vidim neke stvari.

Šta se tiče unreal enginea 3, ako ga školovani programer ne umije koristiti, šta i ja i ti imamo pričati o njegovim tehničkim dostignućima. Očito je kompliciran za rad i ispada smeće u konačnom proizvodu.
I nije toliko optimiziran koliko je hardver koji ga tjera jak. Danas hoću da sve bude optimizirano (a opet dođe smeće poput Assassins Creeda).

Meni je ružan i bok, bez obzira na njegovu "naprednost". Dobar engine u šuteru je onaj Stalkerov, ili CoDov4.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Pinki

  • ****
  • 946
  • gej is okej
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #25 : 19. Travanj, 2008., 20:32 »
Pa vi smrdljivi hipiji nemate dobre oči, da imate, uplašili bi ste kad se pogledate u ogledalo  :tired:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #26 : 19. Travanj, 2008., 21:09 »
Stalekrov engine osim što ne izgleda osobito realno nego isto ima dosta neuvjerljive i preblještave  efekte kad npr. osvjetljavaš kakav kameni zid, loše je optimiziran, za razliku od UE3 enginea koji je dobro optimiziran. Reći da je hardver jak je glupo i ti to znaš.

Školovani programeri su upravo to, programeri, kojima je lijepo kada pokažu sve svjetleće fičere enginea, nisu dizajneri hoću reć. I kada dobiju tako snažan engine žele pokazati sve njegove kul efekte. Igre koje se rade na tome engineu mogu izgledati i potpuno drugačije ( manje tih "nerealnih" blještećih osvjetljenja i više realnih ) jer je engine za to sposoban. Assassins Creed nije uopće loše optimiziran, stovrio se hype zbog min konfiguracije, a stvari uopće nisu tako loše...

Tema je Mortal Online, pa napiši neš pametno u vezi toga umjesto da pišeš o engineima o kojima onak, nemaš pojma  :tired:

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #27 : 20. Travanj, 2008., 10:18 »

Šta se tiče unreal enginea 3, ako ga školovani programer ne umije koristiti, šta i ja i ti imamo pričati o njegovim tehničkim dostignućima. Očito je kompliciran za rad i ispada smeće u konačnom proizvodu.
I nije toliko optimiziran koliko je hardver koji ga tjera jak. Danas hoću da sve bude optimizirano (a opet dođe smeće poput Assassins Creeda).

Meni je ružan i bok, bez obzira na njegovu "naprednost". Dobar engine u šuteru je onaj Stalkerov, ili CoDov4.

Opet kurca znas...

Stalkerov engine je bio prepun bugova kad je igra izasla. Jos uvijek je, nakon ne znam koliko patcheva.
Usput, Stalkerov engine u vecini slucajeva ide na manje FPS nego UT3 na identicnim konfiguracijama na max detaljima.
Toliko o optimiziranosti.
CoD4 engine je nabrijani CoD2 engine. Zato i je tako nezahtjevan.
A da si igrao Assassin's Creed, skuzio bi da nije uopce zahtjevan kako se je pretpostavljalo.

I daj skuzi, retaju jedan.
Dizajn igre(bljestavilo & shit ili nedostatak istoga) ne odreduje engine, vec programer iza tog enginea.
Modovi i mape za UT3 se vec rade bez problema. Od strane normalnih ljudi, a ne "skolovanih programera".
« Zadnja izmjena: 20. Travanj, 2008., 10:21 Yuri »

Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #28 : 20. Travanj, 2008., 10:25 »
weky sad već pričaš bezveze, Stalkerov engine je govno zbagirano kojeg ut3 owna.
A ti yuri prestani se vrijeđat stalno  :tired:
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Mortal Online - Novi MMO na Unreal 3 engineu
« Odgovori #29 : 20. Travanj, 2008., 10:38 »
Yuri, zapelo ti je nešto u ustima. Jel to tvoj vlasiti kurac kojeg si pokušao popušiti jer je tako jebeno savršen?

Stalker i CoD izgledaju normalno, prirodno i ne znam kakve vi bugove spominjete.
AC sam probao i engine mu je smeće. Mislim, možda inače i nije, ali AC je tako ružan da mi je dovoljno.
Unreal engine još nema niti jednu igru za koju bih rekao da izgleda dostojno modernog enginea.

I ak su sve igre blještave, sorry, neću okriviti dizajn, već engine. Da je to iznimni primjer, bilo bi drugačije.
Vjerojatno bih i ja okinuo slajdere za hdr i te pizdarije da mi daš takav engine za izradu u ruke. Privlačno je đubre.

Ak je Cod 4 nabrijani Cod 2, way the fakin go. Dajte takve igre, jer su savršen omjer svega. Stojim iza tvrdnje da je CoD4 tehnički najbolji šuter današnjice.
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9