Ako za HL2 ne postoji dovoljno modova (što single, što mulitplayer), onda stvarno ne znam...
Al da, RTCW, Quakeovi i Doomovi imaju odličan AI i zvuk oružja.
Prije donosenja o zakljucaka, imaj na umu sljedece;
RTCW - Quake 3 Engine (1999.god enginea) - 2001. godina izslaska
Quake/Quake 2/Quake 3 - od 1996. do 1999. (i ekspanzija Team Arena koja se pojavila 2001.)
Doom 3 je istina donekle.
Half Life 2 - Source 1.0 Engine (razvijan jako dugo vremena, zavrsen 2004.) - 2004. Godina izlaska.
I sad imaj na umu kolika je razlika u godinama izmedu tih igara? Pa to je u prosjeku 3 godine razlike. Da je RTCW imao AI kao F.E.A.R ili sl. vjerovatno bi bio mnogo zahtjevnij i kompleksnij. RTCW, Q/DOOM, mogu se s HL2 samo usporedivat po atmosferi, i priči, po svemu ostalome nemogu jer su napravljene u sasvim drugim okolnostima.
Daleko od toga da je HL2 los, radi se o jako zanimljivoj i napetoj filmskoj igri, ali da je najbolji FPS - Po meni definitivno NE. Najbolji FPS mora imati sve, od tehnike do priče, do level designa, do zvuka i atmosfere, pa na kraju MP komponente.
HL2 bi svrstao u top 10 FPS u svoj popis, ali nebi bio sigurno medu top 5.