HCL.HR

Neverwinter Online

  • 135 Odgovora
  • 37279 Hitova
*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #15 : 08. Svibanj, 2013., 19:07 »
Nije igrivo od laga :(

To je onda problem sa tvoje strane. Vise nikome ne laga, osim ako je problem u njihovom PC-u, postavkama, ili internetu.
Da, moram se složiti s Ralokom.

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #16 : 08. Svibanj, 2013., 19:20 »
Nije igrivo od laga :(

To je onda problem sa tvoje strane. Vise nikome ne laga, osim ako je problem u njihovom PC-u, postavkama, ili internetu.
Da, moram se složiti s Ralokom.
Složit ću se i ja nemam više problema.

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #17 : 08. Svibanj, 2013., 22:45 »
bah glupost cista :) igra je koma otkad su mi gw 2 maznuli vise mi nije volja ni za jednom igrom!! jedino jos tera se pika!

kako su ti gw2 acc uspjeli maznut?:S

*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #18 : 09. Svibanj, 2013., 07:09 »
brate ne pitaj nista sa suport pricat koda pricas sa idiotima :) ma kupit cu novi key jer nemam volje ni zivaca sa njima raspravljat!!

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #19 : 09. Svibanj, 2013., 08:25 »
Igra mi se drama sviđa. Kombinacija WoW-a, LOTR-a, GW2 ( mislim vidim da ima elemenata iz tih igara ) a plus igra je f2p.Na ovome ću se izgleda pravo dugo zadržati!

*

Ralok

  • *
  • 44
  • Ye!
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #20 : 09. Svibanj, 2013., 18:21 »
brate ne pitaj nista sa suport pricat koda pricas sa idiotima :)

Upravo to je jedan od razloga zasto mi nije tesko odvojiti nesto para za WOW. Služba podrške je presuper. Osim što možeš napraviti "ticket" u kojem iznosiš svoje probleme i služba ti odgovara, postoji i "chat" opcija  gdje se ceka 4-5 minuta na agenta i onda on sređuje sve probleme "uživo". (znam da nema previse veze sa temom, ali da se izjasnim)

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #21 : 10. Svibanj, 2013., 08:58 »
tako je u višemanje svakom normalnom mmou. samo što a.net ima strogu politiku oko exploitanja i sličnih stvari pa sam ga pito, jel mu neko ukro il su ga zbog nečeg banali :D

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #22 : 10. Svibanj, 2013., 15:52 »
Daj napišite na kojem serveru igrate, koju rasu i klasu i vaše nickname. Pa da se pronađemo u igri.


*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #23 : 10. Svibanj, 2013., 15:58 »
Shazaam, server je Mindflayer mislim.

 Thiefling Trickster Rogue lvl 40.


Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #24 : 10. Svibanj, 2013., 17:32 »
Chazz
Mindflayer
Elf
Fighter
Level: 7
Ne igram često.

*

sircag

  • n00b
  • 4
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #25 : 11. Svibanj, 2013., 10:28 »
Serena Varden ( 25 lvl Halfling Trickster Rogue) ili Sama Varden (40 lvl Elf Control Wizzard)
@SirCag handle
Mindflayer shard

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #26 : 13. Svibanj, 2013., 13:42 »
Garamel Fighter, lvl 10 trenutno. Mindflayer server.

Jao kako mi se igra sviđa nije normalno znači. Combat je tako dobro urađen, nije kao kod ostalih igara gdje samo stojiš i udaraš. Ovdje se moraš kretati, izmicati...

*

Ralok

  • *
  • 44
  • Ye!
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #27 : 13. Svibanj, 2013., 14:01 »
Garamel Fighter, lvl 10 trenutno. Mindflayer server.
Combat je tako dobro urađen, nije kao kod ostalih igara gdje samo stojiš i udaraš. Ovdje se moraš kretati, izmicati...

Ma ima i to loših strana, npr takav sistem i nije bas dobar za pvp, a isto tako takav sistem baš i ne dopušta ta scena postane jako kompetitivna. Razlog tome je sto većina "kvake" leži u izmicnju i sličnim stvarima koje se lako pohvataju, dok svaka MMO kompetitivna scena nalazi savršeni balans "skilla" i tzv. theorycraftinga kojeg Neverwinter baš i ne dopušta.
Ipak, combat je na taj način prezabavan, pogotovo za levelovanje i dungeone jer se sve odvija brže i žešće.

Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #28 : 13. Svibanj, 2013., 16:15 »
Nezz odigrao sam malo i PVP-a i mogu reci da su dobro posao uradili. Nesto slicno kao BG i Arena iz WoW-a. I baš zbog toga izmicanja trebaju neke taktike, vještine i skill, tako da... Mislim nemoj te me shvatiti da ja samo hvalim igru, ne sviđa mi se što ima onaj ZEN shop jer mislim da je to manjak svake igre, al koliko sam do sada vidio u ZEN shopu imaju samo kometici i još par stvari da igra nije buy to win.  Za sada je igra OK i mislim da ću dugo vremena provesti u njoj, ali tek sam 12 lvl pa ćemo vidjeti :)

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Neverwinter Online
« Odgovori #29 : 13. Svibanj, 2013., 16:33 »
Garamel Fighter, lvl 10 trenutno. Mindflayer server.
Combat je tako dobro urađen, nije kao kod ostalih igara gdje samo stojiš i udaraš. Ovdje se moraš kretati, izmicati...

Ma ima i to loših strana, npr takav sistem i nije bas dobar za pvp, a isto tako takav sistem baš i ne dopušta ta scena postane jako kompetitivna. Razlog tome je sto većina "kvake" leži u izmicnju i sličnim stvarima koje se lako pohvataju, dok svaka MMO kompetitivna scena nalazi savršeni balans "skilla" i tzv. theorycraftinga kojeg Neverwinter baš i ne dopušta.
Ipak, combat je na taj način prezabavan, pogotovo za levelovanje i dungeone jer se sve odvija brže i žešće.
Jednostavna i zabavna formula. Nece tu biti neke prevelike dubine i to je ono što je najbolje. Nadam se samo da će dodati arene.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9