HCL.HR

Osvrt na swtor. hehe.

  • 118 Odgovora
  • 27337 Hitova
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #45 : 27. Studeni, 2011., 21:13 »
Evo danas sam malo probao imperial agenta, priča od imperial agenta  je odlična ,  po kvaliteti tu negdje sa pričom jedi knighta kojeg sam igrao ,   puna je manipulacija i obrata i stavlja igrača u ulogu tajnog agenta koji obavlja poslove od interesa za Empire a pritom ima slobodu da na terenu donese i odluke koje su u suprotnosti sa željama agencije.

A gameplay je jako zabavan , po definiciji  cover klase su glass canon  u ovoj igri znači rade dosta dps ali su i ranjivije nego ostale tako da zahtijevaju taktički gameplay.

Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #46 : 27. Studeni, 2011., 21:28 »
Ma igra je fenomenalna. Svida mi se prica i to. Ovo je do high levela hajmo reci singleplayer igra a onda na kraju MMO.

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #47 : 27. Studeni, 2011., 21:45 »
ja nisam igro ali gledo sam live stremove i prico s ljudima dok igraju i manje vise svi kazu da je gamplay cisti wow a toga mi je dosta svaka cast na prici ali ja cu pricu proci i onda mi ostane WoW like gameplay, tako da sumljam da cu uzeti barem dok nedobijem sansu osobno probati.
« Zadnja izmjena: 27. Studeni, 2011., 21:47 MrVivi »

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #48 : 27. Studeni, 2011., 23:19 »
Ma igra je fenomenalna. Svida mi se prica i to. Ovo je do high levela hajmo reci singleplayer igra a onda na kraju MMO.

Ova igra u priči nadmašuje kvalitetom sve MMO igre koje su trenutno vani i po kvaliteti priče se može mjerit sa single player RPG igrama.

A za group content  može se igrat sa drugim igračima ako se to želi i tokom levelanja kao i u drugim igrama ovog tipa a tu su i warzone i dungeoni cijelo vrijeme na putu do levela 50 tako da ne fali group contenta.




ja nisam igro ali gledo sam live stremove i prico s ljudima dok igraju i manje vise svi kazu da je gamplay cisti wow a toga mi je dosta svaka cast na prici ali ja cu pricu proci i onda mi ostane WoW like gameplay, tako da sumljam da cu uzeti barem dok nedobijem sansu osobno probati.

Ako misliš na hotkey combat onda se ova igra ne razlikuje od brojnih drugih RPG ,   pa i originalni Kotor i DAO su imali hotkey combat isto kao i skoro sve MMO igre trenutno vani.

Dvije klase koje imaju totalno drukčiji gameplay u odnosu na bilo koji MMO trenutno vani su smuggler i IA jer upotrebljavaju taj famozni mehanizam covera sličan onom iz ME2 .

Meni se čini da ti tražiš igru koja će revolucionirat combat u MMO i RPG igrama i biti kvalitetna a takva se još nije pojavila.
To su probali napraviti AOC i DCUO ali te igre nisu bile pretjerano uspješne.


A ako misliš na content ,  SWTOR će osim ogromne količine priče a ima je kao u nekoliko Kotora zajedno imati i world PVP gdje će se igrači moči boriti oko kontrole objekata koliko god budu htjeli i cijeli jedan planet je posvećen world PVP-u Illum  .
Osim toga tu će biti i dungeoni,  battlegroundovi i rajding kao i u svim drugim MMO igrama a Bioware će updatati story svako malo kada se bude izdavao novi content za igru.
« Zadnja izmjena: 27. Studeni, 2011., 23:31 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #49 : 27. Studeni, 2011., 23:30 »
koja glupost ovo za smugglera i drugog tipa. ništa se on ne razlikuje od ostalih klasa u svakom drugom mmou, osim toga što čuči i time dobiva plusiče na defence il šta već.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #50 : 27. Studeni, 2011., 23:33 »
koja glupost ovo za smugglera i drugog tipa. ništa se on ne razlikuje od ostalih klasa u svakom drugom mmou, osim toga što čuči i time dobiva plusiče na defence il šta već.

Čučanje je jedno a iskorištavanje objekata i odlazak u cover drugo ,  to baš i nisu iste stvari jer  ovo drugo spada u taktički combat i iskorištavanje terena u igri što je novo u MMO igrama.

Ja ne znam za nijedan MMO u kojem postoje klase koje djeluju iz covera ,  ako ti znaš neki slobodno reci.
« Zadnja izmjena: 27. Studeni, 2011., 23:43 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

Seminola

  • n00b
  • 4
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #51 : 28. Studeni, 2011., 07:34 »
Evo i mog osvrta. Igra je dobra, priča zabavna, ali prema onome što sam vidio kao imperial agent, rješavanje zadatka te vuće samo u jednom pravcu, nema slobode da krenem gdje želim. Iskreno očekivao sam puno više barem prema najavama. Zanima me samo kakva će biti ekonimija, profesije i end game. Da li će igra imati sve one stvarti za gubljenje vremena, nešto poput sekundarnih profesija i slično.
Igru ću svakako kupiti i izlevelirati barem jednog lika do kraja, pa ćemo vijedti što će biti na kraju. Možda upadnem u neki super guild i tada me igra može godinama zadržati.

A da će SWTOR obarati rekorde, iskreno sumnjam!

*

Laxx

  • *
  • 49
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #52 : 28. Studeni, 2011., 09:43 »
Nisam imao previše vremena pa probao Inquisitora nešto sitno i troopera do 13-tog..
Što se grafike tiće biti će navodno bolja, navodno fali Ultra opcija i antialiasing je ugašen što se i vidi često kako su rubovi kockasti. Smanjena je grafika radi lag-a. Grafika će bit dosta bolja.
Sve u svemu ok je igrica ali ništa spektakularno. Kupujem manje više ziher. Na origin planetu mi je malo zasmetalo što ima previše side questova a premalo za main story. Da ne spoilam priču ljudima, ali prebrzo i malo nerealno mi se razvije priča. Ponekad kad sam se vračao u bazu i po 10-15 minuta skupljaš questove zbog podužih konverzacija. Poslije sam malo sa "space/razmak" skračivao dulje rečenice, kad mi je sve jasno u manje bitnim questovima. Onda je bilo ok. Quest grind jako dobro zapakiran u te koncerzacije i main story. Bio u Eseless istanci, sve pohvale, fora mi je to kako dobra priča prati istancu. Malo njihov brod, malo naš, pa moral odluke. Uglavnom super.
Jedina bitna zamjerka i što mi je stvarno jako smetalo je što pokazuje da li češ sa svojim odgovorom dobit Light ili Dark bodove. To mi je totalni rpg spoiler. Nema napetosti, nema one "uživljenosti" u priču koju sam imao u MassEffectu i sličnim Bioware naslovima. Nema mi onog osječaja da češ odgovarat za svoje postupke i da utječeš jako na priču. Poslije kad sam išao spavat sam si razmišljao da li možda ima u opcijama to za ugasit. Moram vidjet beta forume što piše ekipa jer to mi je katastrofa.
Uglavnom, nadam se da će bit još vikenda za probat.
"Pain, suffering, death I feel. Something terrible has happened. Young Skywalker ate cookies. Terrible, evil cookies"

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #53 : 28. Studeni, 2011., 11:53 »
koja glupost ovo za smugglera i drugog tipa. ništa se on ne razlikuje od ostalih klasa u svakom drugom mmou, osim toga što čuči i time dobiva plusiče na defence il šta već.

Čučanje je jedno a iskorištavanje objekata i odlazak u cover drugo ,  to baš i nisu iste stvari jer  ovo drugo spada u taktički combat i iskorištavanje terena u igri što je novo u MMO igrama.

Ja ne znam za nijedan MMO u kojem postoje klase koje djeluju iz covera ,  ako ti znaš neki slobodno reci.

evo bas gledam tog smugglera i nema tu nikakvog iskoristavanja terena kao sto rađer rece on se sakrije i dobije bonuse na defense i what not  ali nije ga nista teze pogodit ili da moze ta prepreka totalno blokirat udarac što tu famoznu mehaniku necini nista drugacijom od npr. GW Silver Armor ili Stoneflesh Aura, isto rade samo bez da moras trazit gdje ces čučnut.

*

Repyh

  • **
  • 381
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #54 : 28. Studeni, 2011., 12:32 »
Meni je najzalosnije u svemu tome sto BW nikada u ovih 5-6 godina nije najavio niti obecao revoluciju u MMO zanru a ljudi napdaju TOR pitajuci se gdje je revolucija,jbg malo se informisite nije na odmet.
Ono sto jesu obecali i ispunili jeste zabavno levelanje.
Grafika je zadovoljavajuca shadow su blago receno ocajne.
Ali eto ako ce biti ultra opcija+kad AA dobijemo bit ce super.
Ima masa malih sitnica koje su mozda nekim nebitni ali meni su odlicni kao slanje companiona da proda trash iz torbi,bindanje aka HSanje ali ne na jednom mjesto nego gdje god ste bili vec i kad se trebate vracati mozete birati gdje cete i gdje vam odgovara.Dolazak u jednu zonu raditi quest gdje ubijete moba dobijete automastki quest da ih ubijete nekoliko a ne kao sto mi se u WoWu cesto dogadjalo odradim quest bas tu predam i onda nekim cudom se otvori jos jedan quest koji me tamo posalje da ubijem x10 nekih mobova koje sam vec ubio.
Vlastiti space ship+nadam se da cemo u buducnosti imati neku vrstu space combat PVPa.
Storyis su odlicni.Jucer sam bas questao u Dark Templeu impresivan je pravo.
Star Wars setting je savrseno pogodjen bas ima onaj feeling SWa meni bar.
Igra je u potpunosti ispunila moja ocekivanja i namjeravam je igrati dugo,naravno kad GW2 izadje igrati obavezno i onda vidjeti sta nastaviti a postiji mala sansa da cu mozda obadvije igrati iako tesko da ce vrijeme to da dopusti.
I opet GW komentari  :fpalm: mislio sam da su WoW fanboyis nesto najdosadnije na svijetu guess i was wrong.

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #55 : 28. Studeni, 2011., 12:54 »
ja sam dao GW primjer jer trenutno to igram i znam imena skilova, zbog niceg drugog, odaberi bilo koji drugi MMO i naces na desetke istih primjera, ali da smeta mi sto taj cover promoviraju ko nekakav second coming a nije nista drugo nego usminkani rip off. I ako nesto novo radis onda traba biti barem donekle  orginalan to su ucinili sa story elementom ali najvazniji dio MMO je gameplay a on je u TORu isti ko i onaj od prije 10 godina kao sto sam vec rekao ja cu priču proći i onda manje vise igram WoW opet. I pratio sam live stremove i prico sa 15 tak ljudi dok su igrali i njihov dojam je da manje vise drugu pricu dobijes tek kad promjenis stranu jer su mnogi plotovi isti za 4 sith profesije i za 4 jedi profesije tako da u biti imas dvije price koje kad prodjes sta onda, sad ce neko reci novi content, i sta bi ja trebo proci pricu i onda placat pretplatu i cekat da BW nesto novo smisli.

I ako je itko  dosadan to su SW fanbojevi koji se na svaku kritiku njihovog omiljenog svemira osjecaju osobno prozvani ili nesto.

I to je jedan od razloga da je stanje u MMO vodama kakvo je, jer su MMO fanovi totalno nemotivirani da zahtjevaju inovaciju i promjene majke ti koda su svi iz hrvatske.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 14:04 MrVivi »

*

Repyh

  • **
  • 381
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #56 : 28. Studeni, 2011., 13:35 »
ja sam dao GW primjer jer trenutno to igram i znam imena skilova, zbog niceg drugog, odaberi bilo koji drugi MMO i naces na desetke istih primjera, ali da smeta mi sto taj cover promoviraju ko nekakav second coming a nije nista drugo nego usminkani rip off. I ako nesto novo radis onda traba biti barem donekle  orginalan to su ucinili sa story elementom ali najvazniji dio MMO je gameplay a on je u TORu isti ko i onaj od prije 10 godina kao sto sam vec rekao ja cu priču proći i onda manje vise igram WoW opet. I pratio sam live stremove i prico sa 15 tak ljudi dok su igrali i njihov dojam je da manje vise drugu pricu dobijes tek kad promjenis stranu jer su mnogi plotovi isti za 4 sith profesije i za 4 jedi profesije tako da u biti imas dvije price koje kad prodjes sta onda, sad ce neko reci novi content, i sta bi ja trebo proci pricu i onda placat pretplatu i cekat da BW nesto novo smisli.

I ako je itko  odsadan to su SW fanbojevi koji se na svaku kritiku njihovog omiljenog svemira osjecaju osobno prozvani ili nesto.

I to je jedan od razloga da je stanje u MMO vodama kakvo je, jer su MMO fanovi totalno nemotivirani da zahtjevaju inovaciju i promjene majke ti koda su svi iz hrvatske.

Eno AOC i WAR Su inovativni hf  :piva:

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #57 : 28. Studeni, 2011., 13:38 »
sta znaci, zato sto ima neuspjeha, treba sav razvoj zaustavit, hvala bogu da je kroz povjest ljudske rase bilo ljudi koji su drugacije razmisljali inace bi sad jos u pecinama bili.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 13:41 MrVivi »

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #58 : 28. Studeni, 2011., 14:02 »
koja glupost ovo za smugglera i drugog tipa. ništa se on ne razlikuje od ostalih klasa u svakom drugom mmou, osim toga što čuči i time dobiva plusiče na defence il šta već.

Čučanje je jedno a iskorištavanje objekata i odlazak u cover drugo ,  to baš i nisu iste stvari jer  ovo drugo spada u taktički combat i iskorištavanje terena u igri što je novo u MMO igrama.

Ja ne znam za nijedan MMO u kojem postoje klase koje djeluju iz covera ,  ako ti znaš neki slobodno reci.

cover se pun kurac koristio u gw1 jer ti preprjeke nesmetaju spellovima, ali da strjelama i inim pizdarijama. u biti ista stvar. i nadolazeći gw2 će imat jedno 6 puta bolju kombinatoriku među klasama i okolinom, ali dosta o tome.



Eno AOC i WAR Su inovativni hf  :piva:

AoC nije fejlo zato što je imo inovativan combat system ili nešto, već zato što je nakon 20. lvla igra bila wow. WAR je fejlo zato što je mythic, odnosno od negdje prije mythic-bioware, radio na ovom genijalnom projektu, te su update WARa i  balans klasa vršili preko kurca.

Obadvije su koceptualno, fenomenalne igre, ali su ih ti wow utjecaji odnosno nedostatak supporta za igru sjebali.

također tu postoje i drugi mmoi, meni je recimo fora mortal online, sandbox mmo, ali jebiga kad ga proizvode neki šveđani koji su cijelu stvar krenuli iz zajebancije i nemaju para za neke veće podhvate. zamisli si skyrim mmo. samo još detaljnije.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 14:12 rejnđer »

*

Seminola

  • n00b
  • 4
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #59 : 28. Studeni, 2011., 15:08 »
koja glupost ovo za smugglera i drugog tipa. ništa se on ne razlikuje od ostalih klasa u svakom drugom mmou, osim toga što čuči i time dobiva plusiče na defence il šta već.

Čučanje je jedno a iskorištavanje objekata i odlazak u cover drugo ,  to baš i nisu iste stvari jer  ovo drugo spada u taktički combat i iskorištavanje terena u igri što je novo u MMO igrama.

Ja ne znam za nijedan MMO u kojem postoje klase koje djeluju iz covera ,  ako ti znaš neki slobodno reci.

cover se pun kurac koristio u gw1 jer ti preprjeke nesmetaju spellovima, ali da strjelama i inim pizdarijama. u biti ista stvar. i nadolazeći gw2 će imat jedno 6 puta bolju kombinatoriku među klasama i okolinom, ali dosta o tome.



Eno AOC i WAR Su inovativni hf  :piva:

AoC nije fejlo zato što je imo inovativan combat system ili nešto, već zato što je nakon 20. lvla igra bila wow. WAR je fejlo zato što je mythic, odnosno od negdje prije mythic-bioware, radio na ovom genijalnom projektu, te su update WARa i  balans klasa vršili preko kurca.

Obadvije su koceptualno, fenomenalne igre, ali su ih ti wow utjecaji odnosno nedostatak supporta za igru sjebali.

također tu postoje i drugi mmoi, meni je recimo fora mortal online, sandbox mmo, ali jebiga kad ga proizvode neki šveđani koji su cijelu stvar krenuli iz zajebancije i nemaju para za neke veće podhvate. zamisli si skyrim mmo. samo još detaljnije.

AOC nije fejlao zbog neke evetualne sličnosti sa WOW-om, mada po meni on uopće nije sličan WOW-u, mogu to reći nakon 3,5 godina igranja, već zbog kroničnog nedostatka sadržaja u prvih dvije godine. Zamislite, tada sam čak i u fazi leveliranja morao ponavljati solo instance da bi dogurao do maximalnog nivoa. Samo 4 profesija + 1 koju je dovoljno da ima jedna osoba u guildu, ekonimija najgora što sam vidio u svim igrama, te zbog konstantnog zanemarivanja PVP-a.

Na primjer RIFT je kopija WOW-a pa ima veći uspjeh od AOC i WAR a zajedno samo zato jer je dobro ispunjen sadržajem i Trion konstantno radi i dodaje nove sadržaje za end game. Svi želimo da kad igru plaćamo mjesečno da nam nije dosadno jer ako nemamo što raditi, ... doviđenja!

i uspjeh STWOR-a i ostanak većeg broja igrača ovisiti će samo kako brzo BW dodavati novi sadržaj i koliko će aktivno grindati na unapređenju.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9