HCL.HR

Osvrt na swtor. hehe.

  • 118 Odgovora
  • 27224 Hitova
*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #60 : 28. Studeni, 2011., 15:12 »
tu se slazem s tobom :)

*

Repyh

  • **
  • 381
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #61 : 28. Studeni, 2011., 15:59 »
sta znaci, zato sto ima neuspjeha, treba sav razvoj zaustavit, hvala bogu da je kroz povjest ljudske rase bilo ljudi koji su drugacije razmisljali inace bi sad jos u pecinama bili.

Bar ne poredis evoluciju ljudsku sa MMO igrama bog te jebo  :D

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #62 : 28. Studeni, 2011., 16:07 »
usporedio je jednu evoluciju s drugom. ništa čudno.

što se tiče WARa, on nije fejlo, bar ne u startu, kolko se sječam imo je negdje milijun i nešto prodanih primjeraka u prvih par mjeseci, a devovi to nisu očekivali, pa nije bilo dosta servera, pa laggovi, pa crashevi itd. onda su se ljudi vratili na wow, pa su imali premalo ljudi na serverima, loš publicitet, pa ih je EA poslo da rade na swtoru i tako.

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #63 : 28. Studeni, 2011., 16:48 »
sta znaci, zato sto ima neuspjeha, treba sav razvoj zaustavit, hvala bogu da je kroz povjest ljudske rase bilo ljudi koji su drugacije razmisljali inace bi sad jos u pecinama bili.

Bar ne poredis evoluciju ljudsku sa MMO igrama bog te jebo  :D

mislis da se rjesenja u tehnici provobitno napravljenja za igre nikad ne nađu upotrebu u nekoj drugoj korisnijoj, vaznijoj namjeni. Nema beskorisnog znanja samo onoga koje nije upotrebljivo trenutno, svaka nova inovacija vodi prema slijedecoj ali ako inovacije stanu nemas nista.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #64 : 28. Studeni, 2011., 18:20 »
Mislim da nema smisla govoriti više bilo kome koliko je ova igra dobra jer se dojmovi igrača razlikuju pa neka svatko donese odluku sam za sebe ,   meni se kao Bioware fanu jako svidjela ova igra i za mene je sigurna kupnja a isto tako sam siguran da ako će Bioware updati content redovno da ću je igrati godinama baš kao što sam igrao i WoW.

Kao što je Repyh rekao Bioware dok je radio igru nikada nije obećao revoluciju u combatu ,  njihov je cilj bio napraviti jedan klasičan MMO sa prepoznatljivim njihovim stilom.

Koliko vidim po komentarima u beti i po svom osobnom iskustvu ova igra je toliko dobro napravljena da postaje zarazna ,  tako da mislim da će biti i full popularna.

Što se tiče grafike ona je za MMO solidna i ne znam zbog čaga ljudi ovdje briju na izgled Crysisa ili Skyrima za jedan MMO.

Jučer sam došao sa IA sniperom u Kaas city ,   grad je ogroman i izgleda fenomenalno,  combat je brz i fluidan i ja uživam igrati IA.

Oni koji govore o više alternativa za priču ima toga u važnijim odlukama  u principu spada kao i u svim Bioware igrama npr ME da li na terenu poslušat naređenje agencije koja je zla do kraja ili donijeti neke odluke proizvoljno neovisno o agenciji , ali igra spada u themepark igre baš kao i DAO i Kotor koji su imali svoj put i uvijek na kraju vodili prema ubojstvu Archdemona ili Malaka i nema slobode u igri kad su leveling zone u pitanju jer je svaka napravljena za određen level igrača baš kao i sve MMO igre.

Mapa u igri je fenomenalna i ništa ne može promaknuti u igri,   animacije combata su isto jako dobro odrađene za svaku klasu,  VO je fenomenalan čak i za sporedne glasove i glasove companiona..

Cinematic sekvence su odlične kao i u svim Bioware igrama i ja osobno sumnjam da će GW2 uspjet nadmašiti Bioware kad je priča u pitanju.

Priče ima u igri toliko puno da joj se ne nazire kraj tako da će casual igrači u ovoj igri imati sate i sate igranja i samo levelanja.

Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #65 : 28. Studeni, 2011., 19:15 »
Citat:
Kao što je Repyh rekao Bioware dok je radio igru nikada nije obećao revoluciju u combatu ,  njihov je cilj bio napraviti jedan klasičan MMO sa prepoznatljivim njihovim stilom.
i jel onda nije u redu kad se kaže da je combat system zastario i kopija wowa i višemanje svakog drugog mmoa?

Citat:
Što se tiče grafike ona je za MMO solidna i ne znam zbog čaga ljudi ovdje briju na izgled Crysisa ili Skyrima za jedan MMO.
di je itko reko da bi mmoi trebali imat grafiku crysisa ili skyrima? btw skyrim ima lošu grafiku.
Citat:
Jučer sam došao sa IA sniperom u Kaas city ,   grad je ogroman i izgleda fenomenalno,  combat je brz i fluidan i ja uživam igrati IA.
kao što si reko u svom prvom odjeljku, to je subjektivan dojam, ako je to tebi tako neka je, nekim ljudima su planeti "isprazni", a combat star i dosadan.

Citat:
Oni koji govore o više alternativa za priču ima toga u važnijim odlukama  u principu spada kao i u svim Bioware igrama npr ME da li na terenu poslušat naređenje agencije koja je zla do kraja ili donijeti neke odluke proizvoljno neovisno o agenciji , ali igra spada u themepark igre baš kao i DAO i Kotor koji su imali svoj put i uvijek na kraju vodili prema ubojstvu Archdemona ili Malaka i nema slobode u igri kad su leveling zone u pitanju jer je svaka napravljena za određen level igrača baš kao i sve MMO igre.
i witcher2 je themepark igra pa nema nekog glavnog negativca il tako nečeg.(tu bi se mogo uzet emperor, al nečemo sad o tome)
Citat:
Cinematic sekvence su odlične kao i u svim Bioware igrama i ja osobno sumnjam da će GW2 uspjet nadmašiti Bioware kad je priča u pitanju.
http://rampantgames.com/blog/wp-content/uploads/2010/12/bwcliches.png

da, ko bi ih mogo nadmašit. negovorim sad da će gw2 imat neku superkul priču, al on se zbog tog ni ne reklamira. ove gluposti kako je bioware kralj rpgeja i smišlja super priče su otprilike slična debilana kad bi rekli da bethesda ima dobre animacije i grafiku u skyrimu. primjer dobre priče? witcher1 i 2, a song of ice and fire saga itd.
biowareove igre se više zanimljive zbog načina na koji je priča prezentirana.
no opet možda sam to samo ja.

« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 19:19 rejnđer »

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #66 : 28. Studeni, 2011., 19:29 »
to mi jeste smijesno nesmijes reci da je combat zastario i manje vise kopija WoW-a zato sto BW, pazi ovo nije ni rekao da nece biti, i zato sta nije rekao svi moraju biti sretni sto ima ikakvi combat i bilo koji drugi aspekt osim price, nemojte me krivo shvatiti ja obozavam dobru pricu u RPGu i fan sam vecine BW igara, ali realno njihova najbolja prica je u najboljem slucaju jednaka osrednjoj noveli i bez i svih onih drugih detalja koje cine jedan RPG ne vrijedi puno.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 19:56 MrVivi »

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #67 : 28. Studeni, 2011., 19:41 »
to mi jeste smijesno nesmijes reci da je combat zastario i manje vise kopija WoW-a zato sto, BW pazi ovo nije ni rekao da nece biti, i zato sta nije rekao svi moraju biti sretni sto ima ikakvi combat i bilo koji drugi aspekt osim price, nemojte me krivo shvatiti ja obozavam dobru pricu u RPGu i fan sam vecine BW igara, ali realno najbolja njihova prica je u najboljem slucaju jednaka osrednjoj noveli i bez i svih onih drugih detalja koje cine jedan RPG ne vrijedi puno.

točno to sam pokušavo reć' ^^

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #68 : 28. Studeni, 2011., 21:24 »
Citat: rejnđer
i jel onda nije u redu kad se kaže da je combat system zastario i kopija wowa i višemanje svakog drugog mmoa?

Combat kao takav nije kopija WoW-a jer WoW nije izmislio ovakav combat on je bio već kao takav bio u RPG igrama jako dugo i brojnim igračima je ovakav combat okay , ne smeta im ,  štoviše to im je familijarni način combata na koji su navikli u ovom žanru igara.

Citat: rejnđer
di je itko reko da bi mmoi trebali imat grafiku crysisa ili skyrima? btw skyrim ima lošu grafiku.

Ovo kakvu grafiku Skyrim ima je tvoje mišljenje ,  zavisi na kakvom compu pokrećeš igru i da li igraš sa maximalnim detaljima kao što je moje mišljenje da TOR ima dosta dobru grafiku bolju nego mnoge MMO igre trenutno vani a krajolici izgledaju prekrasno a igra kao takva je optimizirana da radi normalno i na računalima koji nisu high end što je vrlo bitno kad je u pitanju MMO jer se želi postići da igra izgleda dobro i da je što veći broj igrača vrti bez problema.

Citat: rejnđer
kao što si reko u svom prvom odjeljku, to je subjektivan dojam, ako je to tebi tako neka je, nekim ljudima su planeti "isprazni", a combat star i dosadan.

Gradovi su istinski ogromni to zna svatko tko je probao igru kao što svatko zna da je jedan planet u TOR-u veličine 3-4 zone u WoW-u to nije subjektivni dojam, a combat kao takav je solidan ja sam na njega naviknuo igrajući masu RPG i MMO igara , brz mi je i zabavan.


Citat: rejnđer
i witcher2 je themepark igra pa nema nekog glavnog negativca il tako nečeg.(tu bi se mogo uzet emperor, al nečemo sad o tome)

da, ko bi ih mogo nadmašit. negovorim sad da će gw2 imat neku superkul priču, al on se zbog tog ni ne reklamira. ove gluposti kako je bioware kralj rpgeja i smišlja super priče su otprilike slična debilana kad bi rekli da bethesda ima dobre animacije i grafiku u skyrimu. primjer dobre priče? witcher1 i 2, a song of ice and fire saga itd.
biowareove igre se više zanimljive zbog načina na koji je priča prezentirana.
no opet možda sam to samo ja.

CD project Red radi svoje igre na svoj način a Bioware na svoj a rijetko koja kompanija je poznata u svijetu igara za hrpu kvalitetno napravljenih RPG igara počevši od Baldurs Gate serijala preko NWN do Kotora , DAO i ME sada TORA i pobrali su masu dobrih kritika od  profesionalnih recenzenata gameplay sitova i magazina a imaju i hrpu fanova jer svi znaju da rade dobre igre.

A u ovom slučaju mišljenje većine igrača i kritičara da Bioware radi odlične igre sa kvalitetno napravljenim pričama je vrijednije nego mišljenje svega par kritičara koji ne vole njihove igre.

U odnosu na CD Project Red i sve druge izdavače RPG igara Bioware ima daleko više kvalitetnih RPG naslova napravljenih iza sebe.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 21:35 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #69 : 28. Studeni, 2011., 21:34 »
to mi jeste smijesno nesmijes reci da je combat zastario i manje vise kopija WoW-a zato sto BW, pazi ovo nije ni rekao da nece biti, i zato sta nije rekao svi moraju biti sretni sto ima ikakvi combat i bilo koji drugi aspekt osim price, nemojte me krivo shvatiti ja obozavam dobru pricu u RPGu i fan sam vecine BW igara, ali realno njihova najbolja prica je u najboljem slucaju jednaka osrednjoj noveli i bez i svih onih drugih detalja koje cine jedan RPG ne vrijedi puno.

Combat nije kopija WoW-a jer takav combat je standardan za većinu RPG i MMO igara već jako dugo i postoji puno duže nego što postoji WoW  .

A zašto da budem razočaran sa nečime što je kvalitetno napravljeno ,  ovaj combat prolazi kod većine igrača koji su naviknuli na takav tip combata igrajući RPG igre , a budući da Bioware nije nikada niti tvrdio da izmišlja nekakav novi combat igrači nisu ništa drugo niti očekivali tako da nemaju niti nekih razloga da budu razočarani u pogledu toga.

A ovo sa drugim aspektima osim priče je već izlizana tema,  jer sam u svom ranijem postu rekao da ova igra ima sve što i svaki drugi MMO znači dungeone,   rajding ,  battlegroundove a osim toga ima i open world PVP i priču tako da priča svakako nije jedini aspekt ove igre ali jedan od bitnijih je svakako jer će brojni igrači uživati levelajući charove u ovoj igri i neće kao u nekim drugim MMO igrama sve biti okrenuto isključivo end game contentu već će i putovanje do tamo biti dosta zabavno.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #70 : 28. Studeni, 2011., 21:52 »
Baš me zanima kakvu će to impresivnu priču napraviti Arena.Net jer je priča jedan od najbitnijih aspekata MMO i RPG igara i sigurno je da će GW2 biti vrednovan u tom segmentu bez obzira na to što Arena.Net ne ističi taj aspekt u prvi plan.

Jer ako su fanovima Arena.Neta Bioware priče nekvalitetne onda oni valjda očekuju od Arena.Neta novog Tolkiena sigurno i nadmašenje Biowara u pogledu toga.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #71 : 28. Studeni, 2011., 23:06 »
zapravo najvazniji dio MMO je combat i kakav joj je odnos prema  communityu tj. dali ili ne potice group play i na koje nacine.

a ako ti se nesviđa combat uspoređivat s wow-om (iako je manje vise ustaljeno ovu vrstu combata nazivat wow-ovskim jer ga je on manje vise popularizirao ) odaberi igru i usporedi je snjom ista je stvar.

I da igra ima sve ono sto je u zadnjih 10 godina urađeno na smrt,  meni je nakon  deseljeca toga dosta, da ne spominjem da ce koristiti sistem placanja koji pomalo izumire.

a prica ce u GW2 biti ako ne odlicna barem vrlo dobra kao sto je u GW1 bila, a to je igra gdje su RPG elementi u drugom planu uostalom lijepo bi bilo imat dobru pricu u MMOu ali iskreno koliko god altova da napravis i da svaki ima potpuno drugaciju pricu kad je jednom predjes sumljam da ces se vracat na nju, ono poslije te price je vazno i opet kad si vec krenuo sa GW on ima 3 price osobna, divinity edge, main story  a kakve ce biti zivi bili pa vidili.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 23:15 MrVivi »

*

Buffalo

  • n00b
  • 3
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #72 : 28. Studeni, 2011., 23:09 »
Evo i mene malo.

Nasao sam vrmeena i zaigrao SWTOR.
Necu nista drugo reci nego da me igra nije iznenadila. Zanimljiva je kao i svaki drugi MMO koji sam cjenio.

I nadodat cu ovo:  http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/367/feature/5854/Five-Not-So-Great-Things-About-SWTOR.html

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #73 : 28. Studeni, 2011., 23:41 »
zapravo najvazniji dio MMO je combat i kakav joj je odnos prema  communityu tj. dali ili ne potice group play i na koje nacine.

a ako ti se nesviđa combat uspoređivat s wow-om (iako je manje vise ustaljeno ovu vrstu combata nazivat wow-ovskim jer ga je on manje vise popularizirao ) odaberi igru i usporedi je snjom ista je stvar.

I da igra ima sve ono sto je u zadnjih 10 godina urađeno na smrt,  meni je nakon  deseljeca toga dosta, da ne spominjem da ce koristiti sistem placanja koji pomalo izumire.


a prica ce u GW2 biti ako ne odlicna barem vrlo dobra kao sto je u GW1 bila, a to je igra gdje su RPG elementi u drugom planu uostalom lijepo bi bilo imat dobru pricu u MMOu ali iskreno koliko god altova da napravis i da svaki ima potpuno drugaciju pricu kad je jednom predjes sumljam da ces se vracat na nju, ono poslije te price je vazno i opet kad si vec krenuo sa GW on ima 3 price osobna, divinity edge, main story  a kakve ce biti zivi bili pa vidili.


Pročitaj još jednom moj gornji post što sam ja naveo tamo ,  glupost je da je takvu vrst combata popularizirao WoW kad je on bio dominantan u RPG žanru kao takvom dugi niz godina a većini igrača je sasvim dobar a ti ako želiš drugu vrstu combata onda čekaj da netko izmisli nešto revolucionarno u tom pogledu makar ja ne vidim zašto bi se novi combat uopće trebao izmišljati kada ovaj isti sadašnji radi i kad je dosta dobar a pitanje je isto tako i kada dočekaš da netko izmisli ponovno novu vrstu combata kako će to proći kod igrača i da li će taj novi combat biti kvalitetno izveden.

Neću nazad na temu FTP ili PTP na igračima je da sami izaberu ,  PTP igre neće nestati već će ostati na sceni ali samo najkvalitetnije igre će se moći na tržištu igara zadržat u PTP modelu.
Koliko vidim većina visokobuđetnih naslova koji dolaze u ovom žanru imat će ovakav model  TOR,  Secret World,   Titan sasvim sigurno  ,   Tera  jedino će se ArenaNet pokušat financirat u FTP modelu ali još ne znamo kako će im takav model funkcionirati u punokrvnom MMO-u kakav bi GW2 trebao biti.

Svaka klasa u TOR-u ima svoju priču sa time da treba očekivati da ona bude updatana svako malo budući da Bioware ima cijele timove pisaca zaposlene u toj kompaniji a neki od tih timova će biti samo posvećeni TOR-u.

A ovo za GW i odličnu priču koliko pratim svijet igara ArenaNet nikad nije bio na glasu kao nekakav super kvalitetni tim za radnju RPG igara i jedina igra ikad napravljena od njih je bila GW za razliku od Biowara koji ima daleko širi opus kvalitetnih RPG naslova koji su dobili visoke ocjene od kritike i igrača.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2011., 23:46 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

MrVivi

  • **
  • 287
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #74 : 28. Studeni, 2011., 23:58 »
zapravo najvazniji dio MMO je combat i kakav joj je odnos prema  communityu tj. dali ili ne potice group play i na koje nacine.

a ako ti se nesviđa combat uspoređivat s wow-om (iako je manje vise ustaljeno ovu vrstu combata nazivat wow-ovskim jer ga je on manje vise popularizirao ) odaberi igru i usporedi je snjom ista je stvar.

I da igra ima sve ono sto je u zadnjih 10 godina urađeno na smrt,  meni je nakon  deseljeca toga dosta, da ne spominjem da ce koristiti sistem placanja koji pomalo izumire.


a prica ce u GW2 biti ako ne odlicna barem vrlo dobra kao sto je u GW1 bila, a to je igra gdje su RPG elementi u drugom planu uostalom lijepo bi bilo imat dobru pricu u MMOu ali iskreno koliko god altova da napravis i da svaki ima potpuno drugaciju pricu kad je jednom predjes sumljam da ces se vracat na nju, ono poslije te price je vazno i opet kad si vec krenuo sa GW on ima 3 price osobna, divinity edge, main story  a kakve ce biti zivi bili pa vidili.


Pročitaj još jednom moj gornji post što sam ja naveo tamo ,  glupost je da je takvu vrst combata popularizirao WoW kad je on bio dominantan u RPG žanru kao takvom dugi niz godina a većini igrača je sasvim dobar a ti ako želiš drugu vrstu combata onda čekaj da netko izmisli nešto revolucionarno u tom pogledu makar ja ne vidim zašto bi se novi combat uopće trebao izmišljati kada ovaj isti sadašnji radi i kad je dosta dobar a pitanje je isto tako i kada dočekaš da netko izmisli ponovno novu vrstu combata kako će to proći kod igrača i da li će taj novi combat biti kvalitetno izveden.

Neću nazad na temu FTP ili PTP na igračima je da sami izaberu ,  PTP igre neće nestati već će ostati na sceni ali samo najkvalitetnije igre će se moći na tržištu igara zadržat u PTP modelu.
Koliko vidim većina visokobuđetnih naslova koji dolaze u ovom žanru imat će ovakav model  TOR,  Secret World,   Titan sasvim sigurno  ,   Tera  jedino će se ArenaNet pokušat financirat u FTP modelu ali još ne znamo kako će im takav model funkcionirati u punokrvnom MMO-u kakav bi GW2 trebao biti.

Svaka klasa u TOR-u ima svoju priču sa time da treba očekivati da ona bude updatana svako malo budući da Bioware ima cijele timove pisaca zaposlene u toj kompaniji a neki od tih timova će biti samo posvećeni TOR-u.

A ovo za GW i odličnu priču koliko pratim svijet igara ArenaNet nikad nije bio na glasu kao nekakav super kvalitetni tim za radnju RPG igara i jedina igra ikad napravljena od njih je bila GW za razliku od Biowara koji ima daleko širi opus kvalitetnih RPG naslova koji su dobili visoke ocjene od kritike i igrača.

posto sam na forum povjest MMO pogledaj, i da svi su pokusali kopirat WoW u zadnjih 10 god zato sto niko nije cuo za njega, i da li je ljudima neko ponudio nesto drugacije, bolje, zivlje atraktivnije u zadnjih 10 god. naravno da im je dobro kad nemaju alternative i tvoje je misljenje da zato sto nesto moze propasti netreba ni pokusavati, stvarno ti svaka cast.



ali koliko si ti naivan u vezi pretplate covjece ja nemogu vjerovat, blizzard napravi zaradu od milijardu dolara godisnje na WoWu i ako 1% od toga ode u daljnji razvoj i odrzavanje WoWa sutra je kraj svita zaboga miloga zadnja ekspazija je donijela pande.

več je potvrđeno 80% questova se ponavlja za jednu stranu.
« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 00:03 MrVivi »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9