HCL.HR

Osvrt na swtor. hehe.

  • 118 Odgovora
  • 27331 Hitova
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #90 : 29. Studeni, 2011., 15:33 »
Citat: rejnđer
a animacija i mehanike borbe u mmorpgu tipa wow/swtor nisu drukčije nego u DA:O, kotoru, BGu itd.?
koliko ja znam nema nijedan rpg koji ima isti combat kao mmorpg, hotkeyi su to samo kao olakšanje stvari isto kao u strategijama.

Combat iz Kotora da se ubrza zajedno sa onim iz DAO bez opcije za pauziranje bi bili isti kao i combat u većini današnjih MMO igara.

Citat: rejnđer
kako se tvoje iskustvo TORa razlikuje od čitanja subjektivnog dojma nekog igrača? ja isto sjedim za kompjuterom i čitam tvoj dojam. nzm zašto se uopče oko toga i sporimo jer kao što sam prvo bio reko, tebi je tako, i mnogim ostalima je, ali ima ljudima kojima nije. nekima se također nesviđa kad igraš nekog opakog sitha i onda ti neki random tip dođe i kaže da mu doneseš neke baterije il nešto, nisam upamtio. također se i priča kako tek 20% questova u igri(a to je potvrđeno od biowarea) su unikatni po klasama, ostalih 80% se ponavljaju.

Poanta je u tome što ti uzimaš kao vjerodostojnu istinu nešto što je netko treći rekao u ovom slučaju a da sam igru nisi zaigrao i stekao nekakve vlastite dojmove ,  a to što drugi pišu po forumima ne treba značiti da je uvijek i točno.
A za TOR ima daleko više pozitivnih reviewa nego onih negativnih što govori dovoljno samo za sebe da se ipak ova igra svidjela većini igrača koji su je zaigrali.


Citat: rejnđer
ja o nečemu što nisam iskusio, ti subjektivno i tako to.

ne to ne znači da po meni priča ne treba postojat, samo izlažem kakvo je dosad bilo stanje na mmo sceni, a to je da je priča bila ili zanemarivana ili užasno loša i/ili neimerzivna.

da stvarno je smješno kad neko ko ima višemanje neograničene financijske mogučnosti kopira nešto staro 10 godina, uvodeći samo inovacije koje im dopušta tehnologija(VA), dok mali studio iz seattlea pokušava napravit nešto novo i drukčije(nisu oni jedini, ali su definitivno najviše došli do izražaja)

Pa ne možeš pričati za igru koju nisi nikada zaigrao kako ima loš story pogotovo što je ta ista igra u pogledu priče dobila toliko pozitivnih recenzija.

Na RPG sceni je bilo dobro stanje ponajviše zahvaljujuči Biowaru koji je uspio zadržati kvalitetu ovog žanra na nivou već godinama radeči igre sa dobrim pričama a također i dolaskom CPR.

A na MMO sceni je ovo bio problem radi toga što su igre očito radile osobe koje nemaju veze sa izradom RPG-a i koje su ljudima uvaljivale svakakve poluproizvode u tom smislu a nisu imale nekakvu veliku konkurenciju.

Ajde da opet citiram što sam rekao Viviju  ovaj sadašnji combat  je dobar masi igrača RPG i MMO igara ,   taj combat je ljudima još zabavan a velike kompanije danas investiraju u vrijeme recesije ogromne novce u izradu igara   u ovom slučaju oko 200 milijuna dolara za TOR pa onda nisu  lude otići u ovakav jedan rizičan potez izmišljanja tople vode kada je to sasvim nepotrebno jer ako se taj  novi combat ne pokaže dovoljno dobrim onda imaju i ogromni rizik od gubitka cjelokupne investicije.

« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 20:33 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

Buffalo

  • n00b
  • 3
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #91 : 29. Studeni, 2011., 16:03 »
Šakom u nos sam dobio prillikom kreiranja chara - Svi su isti!

- Ajde dobro to je tvoje viđenje ,  ja imam sasvim drugo evo nedavno je Rift izašao i nije imao ništa bolju kreaciju charactera nego SWTOR. 




Kako opce moreš izjavit ovakvu glupost. Pa ako je to očito onda mi ne mozes pricat kako je char creating solidan kad nije.
Primjer: GW2 char custom. je ono što se očekuje. Ne trazim da  prilikom promjene vrste (spices) dobim samo promjenjenu boju kože (SWTOR) već da budem iznenađen miljunskim izborom (GW2)

Ako to nije očito onda stvarno svaka čast što držiš ovu raspravu živom. :)

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #92 : 29. Studeni, 2011., 16:20 »
Šakom u nos sam dobio prillikom kreiranja chara - Svi su isti!

- Ajde dobro to je tvoje viđenje ,  ja imam sasvim drugo evo nedavno je Rift izašao i nije imao ništa bolju kreaciju charactera nego SWTOR. 


Kako opce moreš izjavit ovakvu glupost. Pa ako je to očito onda mi ne mozes pricat kako je char creating solidan kad nije.
Primjer: GW2 char custom. je ono što se očekuje. Ne trazim da  prilikom promjene vrste (spices) dobim samo promjenjenu boju kože (SWTOR) već da budem iznenađen miljunskim izborom (GW2)

Ako to nije očito onda stvarno svaka čast što držiš ovu raspravu živom. :)


Nije glupost nego je činjenica TOR nema najbolji character creation ali character creation nije ništa lošiji od onoga u Riftu a da o WoW-u ne govorimo jer kao što sam rekao ima sasvim dovoljno opcija da ne sretneš istog charactera u gameworldu.

Vidio sam ja i igre sa puno boljim character creation mogućnostima npr  STO ili APB ali što im to vrijedi kada su kao igre nekvalitetno napravljene i loše prošle je naime character creation nije najvažniji element MMO igara.

Osim različitih rasa u TOR-u  ,   TOR ima drukčije boje kože ,  tetoviranja po licu i to neka koja su specifična za 2 drukčije strane u igri republic i empire,   zatim promjenu veličine tijela ,  boje očiju ,  izraza lica ,  različite frizure.

A po meni je to dovoljno za pristojnu customozaciju,   a sad već sam ranije i rekao zašto se Bioware odlučio da ne dozvoli totalnu slobodu igračima kod kreiranja njihovih charactera,  upravo zbog tih cinematic sekvenca koje su 3D u ovoj igri a ne 2 D prikaz kao u GW2  tako da nisu htjeli omogućiti igračima da stvaraju svakakve imbecilne kreacije od njihovih charactera.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #93 : 29. Studeni, 2011., 17:13 »
da to je najbolji argument u svemiru. ako može wow, može i swtor. tako je, slažem se apsolutno.

i ono za combat da je u DAO brži i bez pauze. ne nebi bio isti, jer tamo skillovi nisu različita imena a da u biti svi dilaju dmg i/ili silencaju ili tako neko nebitno nemaštovito sranje.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #94 : 29. Studeni, 2011., 17:28 »
da to je najbolji argument u svemiru. ako može wow, može i swtor. tako je, slažem se apsolutno.

i ono za combat da je u DAO brži i bez pauze. ne nebi bio isti, jer tamo skillovi nisu različita imena a da u biti svi dilaju dmg i/ili silencaju ili tako neko nebitno nemaštovito sranje.


Ne najbolji argument u svemiru je da će GW2 biti igra nad igrama ,  revolucionirati cijeli žanr kao nitko prije toga i biti najbolja igra i jedina igriva i kvalitetno napravljena u povijesti igara a svatko tko se ne zove A.Net ne zna raditi igre makar je taj isti A.Net u  povijesti gaminga napravio jednu jedinu igru i ništa više.

Ajde ti ni ne znaš kako skillovi izgledaju za svaku klasu u TOR-u  ,  da igra nema auto attack i još dosta toga vezano za tu igru.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #95 : 29. Studeni, 2011., 17:47 »
ma lol previse rasprave oko igre,a nicemu ne vodi :) igrao sam i vidio kakva je igra rekao sam da nije losa i da moze jos bolje zanima me sve ostalo PvP,raidovi itd.. nisam bas o tome nesto vidio ako ima sta moze netko linkat neki gameplay dobar o tome!!

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #96 : 29. Studeni, 2011., 17:53 »
ma lol previse rasprave oko igre,a nicemu ne vodi :) igrao sam i vidio kakva je igra rekao sam da nije losa i da moze jos bolje zanima me sve ostalo PvP,raidovi itd.. nisam bas o tome nesto vidio ako ima sta moze netko linkat neki gameplay dobar o tome!!

Rajding ti još nitko nema osim trailera koje imaš na official situ a PVP klipove možeš potražiti na youtube ,   pogledati snimljen materijal na justin tv i twitch tv i nove streamove ako će ih bit a to samo za battlegroundove a Illum i world PVP objekte  još nitko nije stigao vidjeti jer je jako malo igrača stiglo do levela 50 u beti a devsi rade na tom aspektu do izlaska igre.

Evo nekih PVP videa koje sam uspio pronaći :

► The Old Republic - PvP - Trooper Gameplay with Commentary

http://www.youtube.com/watch?v=waNu7xBSGPA&feature=player_embedded#!

http://www.youtube.com/watch?v=YcbI6olCPiY&feature=player_embedded#!

http://www.youtube.com/watch?v=S5mtuky6hos&feature=player_embedded#!

http://www.youtube.com/watch?v=MbaAe8ccq70&feature=player_embedded#!

snipe.mp4

« Zadnja izmjena: 29. Studeni, 2011., 18:23 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

*

Vujkan

  • **
  • 501
Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #97 : 29. Studeni, 2011., 19:09 »
hvala :)

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #98 : 29. Studeni, 2011., 19:54 »
da to je najbolji argument u svemiru. ako može wow, može i swtor. tako je, slažem se apsolutno.

i ono za combat da je u DAO brži i bez pauze. ne nebi bio isti, jer tamo skillovi nisu različita imena a da u biti svi dilaju dmg i/ili silencaju ili tako neko nebitno nemaštovito sranje.


Ne najbolji argument u svemiru je da će GW2 biti igra nad igrama ,  revolucionirati cijeli žanr kao nitko prije toga i biti najbolja igra i jedina igriva i kvalitetno napravljena u povijesti igara a svatko tko se ne zove A.Net ne zna raditi igre makar je taj isti A.Net u  povijesti gaminga napravio jednu jedinu igru i ništa više.

Ajde ti ni ne znaš kako skillovi izgledaju za svaku klasu u TOR-u  ,  da igra nema auto attack i još dosta toga vezano za tu igru.

i ja isto mislim ovo za gw2.

nego, kad sam tolko u krivu, možeš li mi molimte onda objasnit kakvi skillovi postoje u swtoru?

inače u gw1 je bilo preko tisuču skillova, a u gw2 ipak neće biti tolko puno, dijelom zbog činjenice što je u startu manje klasa dijelom zbog tog što ciljaju totalno na kvalitetu a ne kvantietu.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #99 : 29. Studeni, 2011., 20:03 »
da to je najbolji argument u svemiru. ako može wow, može i swtor. tako je, slažem se apsolutno.

i ono za combat da je u DAO brži i bez pauze. ne nebi bio isti, jer tamo skillovi nisu različita imena a da u biti svi dilaju dmg i/ili silencaju ili tako neko nebitno nemaštovito sranje.


Ne najbolji argument u svemiru je da će GW2 biti igra nad igrama ,  revolucionirati cijeli žanr kao nitko prije toga i biti najbolja igra i jedina igriva i kvalitetno napravljena u povijesti igara a svatko tko se ne zove A.Net ne zna raditi igre makar je taj isti A.Net u  povijesti gaminga napravio jednu jedinu igru i ništa više.

Ajde ti ni ne znaš kako skillovi izgledaju za svaku klasu u TOR-u  ,  da igra nema auto attack i još dosta toga vezano za tu igru.

i ja isto mislim ovo za gw2.

nego, kad sam tolko u krivu, možeš li mi molimte onda objasnit kakvi skillovi postoje u swtoru?

inače u gw1 je bilo preko tisuču skillova, a u gw2 ipak neće biti tolko puno, dijelom zbog činjenice što je u startu manje klasa dijelom zbog tog što ciljaju totalno na kvalitetu a ne kvantietu.


Ne definitivno ti ne mogu objasniti jer sam igrao samo 3 dana igru a ima ih hrpu a svaka klasa ima i svoje animacije,  to jednostavno moraš sam vidjeti da bi i znao ,  moraš osjetiti igru a to možeš jedino ako ju i zaigraš.

A ovo za GW što sam rekao je moja ironija na GW2 fanove kao što si ti i  ništa drugo,  nije da imam veliku vjeru u ANet.
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #100 : 29. Studeni, 2011., 21:32 »
bitno da imaš vjere u studio kojem su zadnje dvije igre višemanje smeće.

animacije nisu bitan dio combat systema. što se tiče skillova i svega tog, pogledo sam par videa i nema ništa spektakularno maštovito oko skillova, animacije su također ništa posebno, jer dobre animacije imaju i wow i WAR i AoC i višemanje svaki mmo u kojeg su uloženi neki novci. i da, u igri je uključen clipping, nisam siguran oko imena, ali u biti igrači prolaze jedni kroz druge, isto ko u riftu, a to je teža debilana pvp-wise, gubi na taktičnosti itd.

i ne nemoj mi sad uč s forama "onda se nebi moglo prolazit po ogromnim ulicama ogromnih gradova ogromnog swtora"

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #101 : 29. Studeni, 2011., 21:59 »
bitno da imaš vjere u studio kojem su zadnje dvije igre višemanje smeće.

animacije nisu bitan dio combat systema. što se tiče skillova i svega tog, pogledo sam par videa i nema ništa spektakularno maštovito oko skillova, animacije su također ništa posebno, jer dobre animacije imaju i wow i WAR i AoC i višemanje svaki mmo u kojeg su uloženi neki novci. i da, u igri je uključen clipping, nisam siguran oko imena, ali u biti igrači prolaze jedni kroz druge, isto ko u riftu, a to je teža debilana pvp-wise, gubi na taktičnosti itd.

i ne nemoj mi sad uč s forama "onda se nebi moglo prolazit po ogromnim ulicama ogromnih gradova ogromnog swtora"


Iskreno boli me briga što misli jedan fanatični  GW2 fanboy koji je toliko pristran kad su MMO igre u pitanju  da samo kritizira  ovu igru i prihvaća negativne recenzije o njoj a nije ju sam imao prilike niti zaigrati a pritom ne uvažava sve one pozitivne recenzije o ovoj  igri.

Ono čega sam postao svjestan sada kada je beta završila je koliko sam uživao u ovoj igri fantastične priče ,  velike imersije i  za mene dobrog combata tako da jedva čekam da konačno izađe i da se prepustim uživanciji.

A ovo o Biowarevim igrama svatko ima pravo na svoje mišljenje,  a prema ocjenama koje su ove igre dobile se vidi da se sa tvojim mnogi ne slažu.

http://apps.metacritic.com/games/platforms/pc/masseffect2

http://www.metacritic.com/game/pc/dragon-age-ii
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #102 : 30. Studeni, 2011., 14:06 »
da, sva sreća pa iz biowarea nisu radili accounte na metacriticu jer je u startu da2 imo prosjek ocjena 60i nešto :D

inače da2 i me2 nisu jedine igre di se moje gledište i gledište "kritike" ne slažu. al dobro dosta o tome, evo da nebude da samo startam flejm i ine pizdarije

http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php

skoro pa milijun preordera u usa.

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #103 : 30. Studeni, 2011., 14:21 »
da, sva sreća pa iz biowarea nisu radili accounte na metacriticu jer je u startu da2 imo prosjek ocjena 60i nešto :D

inače da2 i me2 nisu jedine igre di se moje gledište i gledište "kritike" ne slažu. al dobro dosta o tome, evo da nebude da samo startam flejm i ine pizdarije

http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php

skoro pa milijun preordera u usa.


Jel ti kužiš kako metacrit donosi ocjene ?

Oni ne donose ocjene kao pojedinačni site nego na temelju ukupnih ocjena nekoliko sitova na internetu i ocjena igrača.


A za ovaj broj ovdje mislim da je to samo broj prodanih boxed primjeraka u USA i da nije evindetiran ovdje broj digital preordera,  još kada se zbroji na sve ovo Europa i Australija biti će dosta prodanih primjeraka igre.


Pročitao sam jučer malo ove naše domače sitove Pc play ,  Bug i Gamer . hr i koliko vidim ocjena ekipe sa ovih prostora za ovu igru je pozitivna i biti će dosta naših igrača koji će zaigrati ovu igru.


A inače me zanima za one koji će sigurno ovo zaigrati koje klase su im se posebno svidjele u beti i koje misle zaigrati kada igra izađe ?

- Evo ja se dvoumim po onome što sam igrao a igrao sam troopera ,  BH ,  smugglera ,  JK i IA  između  toga da startam kao IA ili trooper jer želim igrati ranged klasu,  jedino mi je žao da nisam stigao probati conculara i SI koji su mi se činili cool u beti također
« Zadnja izmjena: 30. Studeni, 2011., 14:24 Loghain »
Tribute to one of the most memorable characters in the games Loghain Mac Tir

http://www.youtube.com/watch?v=1jNpBDjZIvk

Odg: osvrt na swtor. hehe.
« Odgovori #104 : 30. Studeni, 2011., 16:35 »
da, sva sreća pa iz biowarea nisu radili accounte na metacriticu jer je u startu da2 imo prosjek ocjena 60i nešto :D

inače da2 i me2 nisu jedine igre di se moje gledište i gledište "kritike" ne slažu. al dobro dosta o tome, evo da nebude da samo startam flejm i ine pizdarije

http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php

skoro pa milijun preordera u usa.


Jel ti kužiš kako metacrit donosi ocjene ?

Oni ne donose ocjene kao pojedinačni site nego na temelju ukupnih ocjena nekoliko sitova na internetu i ocjena igrača.


da znam, možeš li mi istaknuti čime sam ja zaključio da oni donose ocjene kao jedinstven site? pobogu iz samog imena je očito o čemu se radi, prestani pametovat.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9