HCL.HR

Pillars of Eternity

  • 111 Odgovora
  • 34418 Hitova
Odg: Project Eternity
« Odgovori #15 : 17. Listopad, 2012., 12:11 »
Prljave laži.  :hiha2:

Al aj, drago mi je. =)
Ali igra će bit smeće.  :mrs:

 :hiha:

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #16 : 29. Svibanj, 2013., 23:54 »


Službeni mock-up UI-a.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #17 : 26. Lipanj, 2013., 20:54 »
WIP






Zadnji mi masu liči na Bloom iz novog Tormenta.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

Odg: Project Eternity
« Odgovori #18 : 07. Kolovoz, 2013., 11:32 »


Na temelju ovog concept arta.


Okej izgleda, al ono. MOŽE I BOLJE LOL.
Iako opet, bolje da izgleda tako nego da pokušavaju lude stvari. Jer Obsidian.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #19 : 07. Kolovoz, 2013., 12:11 »
Malo odskaču likovi od pozadine, ali može proći.
PS:T još uvijek izgleda bolje.

:hiha:
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

Korisničko Ime

  • **
  • 450
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: Project Eternity
« Odgovori #20 : 07. Kolovoz, 2013., 12:13 »
Da, Planscape izgleda bolje.

Jer ovo bivša ekipa iz Black Isle-a koja je napravila svoju firmu?

Pa bez pause systema to nije to. Jerbo je i Icewind dale i Planscape, Drafon Age sve koristi pause

system.

Po meni je to dio atmosfere u igrama tog žanra. Ne znam.

To nije turn based nego samo mogućnost da se u realnom vremenu stisne space i pauzira igra.

Makar bi meni i turn based pasao.
« Zadnja izmjena: 07. Kolovoz, 2013., 12:44 Korisničko Ime »
E jesi gledo ti film macaraba?
E jel znate vi gdje se nalazi Bukovac ulica?
Bok.
Ha? Šta je smiješno?
Jakove oćeš sladoleda? No reci.
Jel to za mene? Stvarno? <3.
Ljubavi dobit ćeš šamarelicu
Pazi auto.
Jesi ti završio studij?
hopa cupa
ZATO jer ja tako kažem.
Pikachu jesi ok?
Koga kopiraš?
Hvaljen Isus I Marija.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #21 : 21. Kolovoz, 2013., 02:37 »
Update #62 - Production 01: State of the Project


Wichts are the bodies of children that were born without souls, grew to adolescence, and were then possessed by a malevolent lost soul or soul fragment that has been artificially inserted through animancy. This process arrests their physical development and transforms their outward appearance, leaving no doubt as to what they are.



the importance of real-world knowledge for game design

Sawyer priča pametna sranja o dizajnu i gradnji svijeta. Baš se vidi razlika u pristupu u usporedbi sa Bethesdom i Biowareom.
Mislim, ako ste igrali neku od njihovih igara to ste mogli i sami primjetiti ukoliko niste debilčuge.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #22 : 14. Studeni, 2013., 12:33 »



Najbolja Kickstarter i Next-Gen igra. :hiha:
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Project Eternity
« Odgovori #23 : 14. Studeni, 2013., 12:41 »
:hiha:

Al lijepo izgleda, doduše ništa manje nisam ni očekivao.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #24 : 14. Studeni, 2013., 12:46 »
Portreti (kako glupa riječ lol) su prekrasni.
Pozadine su lijepe, ali mogle bi biti još bolje.
Da još više istaknu svu tu ljepotu kvazi-renesansnog svijeta.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

Odg: Project Eternity
« Odgovori #25 : 14. Studeni, 2013., 12:50 »
Izgleda drljavo.
Concept art izgleda jako dobro, al ono,.,., ovaj prvi screenshot je rendom.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #26 : 14. Studeni, 2013., 12:58 »
Iky gonna Isy. :mrs:
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Project Eternity
« Odgovori #27 : 20. Studeni, 2013., 13:00 »
Odvratna rezolucija, ali eto,,,








1. MAGIJE izgledaju solidno, vidit ćemo kakve su u pokretu.
2. Likovi imaju malo previše raširene noge, ali ta obleka... ti ŠEŠIRI! <3
3. Nije loše sučelje, ali volio bih da je JOŠ VIŠE MATERIJALNO.
4. Odvratna mapa. Ne vjerujem da su uspjeli napraviti nešto toliko ružno.
5. Već viđeno. Oboje su zgodni, ali moram priznati da mi je ona tamnija paleta boja bolje odgovarala.
6. Nezz... Savršeno izgleda okoliš.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

Odg: Project Eternity
« Odgovori #28 : 26. Studeni, 2013., 16:28 »
Za igru koja ima budžet od 5 milijuna dolara ( možda i više ) mi ovo izgleda grozno.Legends of Dawn ima nekoliko puta manji budžet pa mi izgleda višestruko bolje... No vidjet ćemo..
Vamp24: ''Izvini, nisam znao da je radnja Wičera smeštena je u postapokaliptični svijet. Ako se dobro zagledas vidjeces da u igri nema blastera, svjetloshih sablji i vatrenog oruzja. Radnja Wicera je smještena u drugoj polovini 13. vijeka. Kao student istorije znam od kada do kad je trajao srednji vijek. Da budem iskren tacno me je sramota sto sam ti odgovorio na drugo pitanje.''

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Project Eternity
« Odgovori #29 : 26. Studeni, 2013., 16:37 »
Pa, ne bih se baš složio s time.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9