HCL.hr forum

Gaming => Videoigre => Autor teme: progabbeing-ixy - 14. Rujan, 2012., 22:22

Naslov: Pillars of Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 14. Rujan, 2012., 22:22
Ne berem. Gdje je svo ljepljivo sjeme babiča i blek auta?  :hiha:

Kickstarter (http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity)

"Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment."

Može.


"Combat uses a tactical real-time with pause system"

Ne može lol.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 14. Rujan, 2012., 22:55
Ne berem. Gdje je svo ljepljivo sjeme babiča i blek auta?  :hiha:

Gušim se u njemu (i čekam Dujeta glupog da objavi vijest).  :hiha:

Citat:
"Combat uses a tactical real-time with pause system"

Ne može lol.

Bilo bi bolje da je čisto na poteze, ali očito su željeli u potpunosti replicirati IE iskustvo.
Uostalom, radi o reinkarnaciji Sawyerovog otkazanog Black Hounda (Baldur's Gate 3) (http://twofoldsilence.diogenes-lamp.info/2012/09/the-black-hound-what-its-deal-was.html), tako da je logično što su išli na RTwP.
Plus rade sustav borbe i svega imajući to na umu, pa će valjda ispasti bolje od nasilnih interpretacija licenciranih tejbltop RPG-ova.

(http://i.imgur.com/0vhxL.gif)
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 14. Rujan, 2012., 23:00
Dakako, ako igra ikad bude gotova.

Obsidian i sposobnost ne idu baš u istu rečenicu.  :hiha:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 14. Rujan, 2012., 23:07
Čru, valjda 90% tehničkog odjela im je prava suprotnost kreativnom timu. (čitaj: jebeno nesposobna)
ALI... igra će biti izrađena na Onyxu (njihov novi inhouse engine) koji je bez ikakvih većih problema odvrtio DS3 (iako je igra bila smećasta).

I čini se da je ideja igre začeta nedugo nakon E3 2010, tako da su dobar dio SADRŽAJA već odradili.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: KingMortal - 15. Rujan, 2012., 00:27
Hej, hej. Tek sam došao doma. Sjeme je prosuto. :hiha:
Iako bih radije TB borbu jer realno, sve IE igre koje su bile dobre bile su to usprkos borbi, ne zbog nje. :wildboy:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 15. Rujan, 2012., 23:54
(http://gyazo.com/4b997c96d6af8c930e646c07cbf01ef9.png?1347741649)
(http://media.tumblr.com/tumblr_m7byf6Ait91qjct2y.gif)
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 11. Listopad, 2012., 21:40
(http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-1920x1080.jpg)

 :slini:

Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 11. Listopad, 2012., 23:33
Fino bogme.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Me666 - 11. Listopad, 2012., 23:39
Wow  :ave:

Je to nekakav artwork ili baš slika iz igre jer... wow
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 12. Listopad, 2012., 00:51
Mock-up kojim pokušavaju dočarati stvarni izgled igre.

P.S. evo jedan fan photoshop (http://i8.photobucket.com/albums/a32/Damienz/couldnthelpmaselfcopy2_zps0d293611.jpg).

EDIT: I još jedan (http://imageshack.us/a/img694/7112/eternalgate2.jpg).

URED DVA: Na ovom (http://i.imgur.com/uXdxc.gif) ima i pokretnih sranja.  :hiha:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Me666 - 16. Listopad, 2012., 22:57
Dodan poslijednji stretch goal - 4 milijuna i igra se u svim aspektima dodatno poboljšava (glazba, grafika, sve sve sve)

4 sata im je ostalo, a imaju nešto preko 3.6 milje... nadam se da će uspjeti

Ajmo Obsidian  \:D/
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 16. Listopad, 2012., 23:02
Neće lol.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Me666 - 16. Listopad, 2012., 23:05
Nezz, imaju dobre šanse... samo danas su skupili 500k ako se ne varam + sad većina East Side Amera punih para dolazi s posla pa možda donacije počnu pljuštati

EDIT: 3.71 milja, 3 i pol sata ostala
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 17. Listopad, 2012., 02:28
Neće lol.

 :hiha2:

(http://gyazo.com/8c1014440ba5832f09b510da9c206c74.png?1350430029)
(http://gyazo.com/1ce345781c42961db380473c642cf0cd.png?1350430071)

 :hiha: :mrs:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Me666 - 17. Listopad, 2012., 06:57
Dakleeee :D Uspjeh? :)

Baš mi je drago :) Ovo je mislim najzbavnija Kickstarter kampanja koju sam pratio
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 17. Listopad, 2012., 14:11
Prljave laži.  :hiha2:

Al aj, drago mi je. =)
Ali igra će bit smeće.  :mrs:

 :hiha:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 30. Svibanj, 2013., 01:54
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0054/pe-hud-wip.580.jpg) (http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0054/pe-hud-wip.1280.jpg)

Službeni mock-up UI-a.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 26. Lipanj, 2013., 22:54
WIP

(http://www.rpgcodex.net/gallery/9890_500.jpg) (http://www.rpgcodex.net/gallery/9890.jpg)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/9895_500.jpg) (http://www.rpgcodex.net/gallery/9895.jpg)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/9891_500.jpg) (http://www.rpgcodex.net/gallery/9891.jpg)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/9896_500.jpg) (http://www.rpgcodex.net/gallery/9896.jpg)

Zadnji mi masu liči na Bloom iz novog Tormenta.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 07. Kolovoz, 2013., 13:32
(http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/obsidian/projecteternity/newscreens/projecteternityscreend_610a.jpg)

Na temelju ovog concept arta (http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/obsidian/projecteternity/newscreens/projecteternityscreend_610.jpg).


Okej izgleda, al ono. MOŽE I BOLJE LOL.
Iako opet, bolje da izgleda tako nego da pokušavaju lude stvari. Jer Obsidian.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 07. Kolovoz, 2013., 14:11
Malo odskaču likovi od pozadine, ali može proći.
PS:T još uvijek izgleda bolje.

:hiha:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Korisničko Ime - 07. Kolovoz, 2013., 14:13
Da, Planscape izgleda bolje.

Jer ovo bivša ekipa iz Black Isle-a koja je napravila svoju firmu?

Pa bez pause systema to nije to. Jerbo je i Icewind dale i Planscape, Drafon Age sve koristi pause

system.

Po meni je to dio atmosfere u igrama tog žanra. Ne znam.

To nije turn based nego samo mogućnost da se u realnom vremenu stisne space i pauzira igra.

Makar bi meni i turn based pasao.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 21. Kolovoz, 2013., 04:37
Update #62 - Production 01: State of the Project (http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/575528)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0062/pe-wicht-580.jpg)
Wichts are the bodies of children that were born without souls, grew to adolescence, and were then possessed by a malevolent lost soul or soul fragment that has been artificially inserted through animancy. This process arrests their physical development and transforms their outward appearance, leaving no doubt as to what they are.

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0062/pe-conversation-inn.jpg)

the importance of real-world knowledge for game design (http://www.youtube.com/watch?v=vxaGXxWdDs8#ws)

Sawyer priča pametna sranja o dizajnu i gradnji svijeta. Baš se vidi razlika u pristupu u usporedbi sa Bethesdom i Biowareom.
Mislim, ako ste igrali neku od njihovih igara to ste mogli i sami primjetiti ukoliko niste debilčuge.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 14. Studeni, 2013., 13:33
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0067/pe-hh-house-inengine-render-1891x1068.jpg)
(http://i.imgur.com/LNseWpP.jpg)

Najbolja Kickstarter i Next-Gen igra. :hiha:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 14. Studeni, 2013., 13:41
:hiha:

Al lijepo izgleda, doduše ništa manje nisam ni očekivao.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 14. Studeni, 2013., 13:46
Portreti (kako glupa riječ lol) su prekrasni.
Pozadine su lijepe, ali mogle bi biti još bolje.
Da još više istaknu svu tu ljepotu kvazi-renesansnog svijeta.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 14. Studeni, 2013., 13:50
Izgleda drljavo.
Concept art izgleda jako dobro, al ono,.,., ovaj prvi screenshot je rendom.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 14. Studeni, 2013., 13:58
Iky gonna Isy. :mrs:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 20. Studeni, 2013., 14:00
Odvratna rezolucija, ali eto,,,

(http://www.rpgcodex.net/gallery/10534.jpg)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/10535.png)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/10536.png)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/10537.jpg)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/10538.png)
(http://www.rpgcodex.net/gallery/10533.png)

1. MAGIJE izgledaju solidno, vidit ćemo kakve su u pokretu.
2. Likovi imaju malo previše raširene noge, ali ta obleka... ti ŠEŠIRI! <3
3. Nije loše sučelje, ali volio bih da je JOŠ VIŠE MATERIJALNO.
4. Odvratna mapa. Ne vjerujem da su uspjeli napraviti nešto toliko ružno.
5. Već viđeno. Oboje su zgodni, ali moram priznati da mi je ona tamnija paleta boja bolje odgovarala.
6. Nezz... Savršeno izgleda okoliš.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 26. Studeni, 2013., 17:28
Za igru koja ima budžet od 5 milijuna dolara ( možda i više ) mi ovo izgleda grozno.Legends of Dawn ima nekoliko puta manji budžet pa mi izgleda višestruko bolje... No vidjet ćemo..
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 26. Studeni, 2013., 17:37
Pa, ne bih se baš složio s time.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 26. Studeni, 2013., 21:03
Pogledaj onda sui generis, također znatno manje novaca, daleko bolje izgleda, a ima najbolju gameplay mehaniku borbe od bilo koje igre tog tipa koju sam do sada vidio - mislim da ćeš se složiti.

Mogu su barem DA:O grafiku napraviti s uloženim novcima, to s današnjim engine-ovima od kojih su neki odlični i besplatni stvarno nebi trebalo biti teško. Mislim da se tu puno para uzima u džep, ali s obzirom da se radi o obsidianu to me ne čudi. Btw to dolazi od osobe koja je uložila 65 dolara u ovaj projekt...
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 26. Studeni, 2013., 21:39
Sui Generis mi ima više realniju grafiku da tako kažem i oni ciljaju na sasvim drugačiji gameplay, ali po onih nekoliko slika što je bleki postao, igra mi izgleda sasvim ok. Mislim, nije mi uopće bitno toliko kakva će grafika biti ovdje, no ne znam zašto bi morala biti 3D. Ako se ne varam, ovdje ciljaju na nekakav homage IE pa je zato 2D.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 27. Studeni, 2013., 02:10
Slikice:
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-troll-1920x1080.jpg)
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-wilderness-01-1920x1080.jpg)
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-wilderness-02-1920x1080.jpg)

Art:
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-twin-elms-1360x1566.jpg)
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-twin-elms-line-1500x971.jpg)
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-od-nua-1920x945.jpg)
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: rebamarvin - 27. Studeni, 2013., 09:13
beautiful posts ,
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 27. Studeni, 2013., 09:16
Nije loša priroda, ali voda na prvo slici čudno izgleda.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 27. Studeni, 2013., 19:26
Ne mora biti 3D svijet, zato sam i dao drugi primjer u Sui Generisu koji također ima isometric kameru pa daleko bolju kameru i složeniji combat će imati u svakom slučaju.
Da ciljaju na realnost, ali koliko vidim i Obsidian radi isto, nije cell-shaded, cartony niti nekakve divlje boje, također prianja realnijoj slici svijeta. Meni nije grafika najbitnija, ali s obzirom da nema Voice Actinga koji je meni must have za igru s puno dijaloga i pričom (inače često mi ti dijalozi postanu zamorni te ih preskačem) barem su grafiku mogli osvježiti. Što želim reći je da bez obzira na sve ove slike i materijale koje sam vidio sa zatvorenog dijela foruma, ništa mi ne opravdava ni početnih milijun dolara koliko su tražili a kamoli nekoliko puta više koliko imaju. A sada još žele ubaciti i TB borbu koja je definitivno najjeftinija mogućnost ( i meni najdosadnija - ali to nije poanta ).
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: persona user - 27. Studeni, 2013., 19:59

"Combat uses a tactical real-time with pause system"

Ne može lol.
:hihi: Hebo ih real time with pause system. Kada će više netko skužit koliko je combat sistem iz Temple of Elemental Evil bio genijalan i prihvatit to kao standard za ovakve igre. Naravno, trebalo bi to malo nadogradit i ispolirat, ali temelji su čvrsti ko... ne znam, nešto čvrsto.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 27. Studeni, 2013., 23:23
@RedEy3 - zaboli li te mozak od pisanja ovih gluposti? Jer mene od čitanja da.

@persona user - mnogi su već skužili, ali tržište nažalost određuje što će se implementirati. Project Eternity je od samog početka zamišljen da bude što sličniji Infinity Engine igrama, kako u grafici, tako i u sadržaju. Divinity: Original Sin će, barem na površini, biti najsličniji ToEE. Jagged Alliance: Flashback i Wasteland 2 isto imaju borbu na poteze, a ako je suditi po trenutnom stanju REFERENDUMA vrlo vjerojatno je da će Torment: Tides of Numenera imati takav sustav borbe. Nemoj očekivati da će biti na razini ToEE, ali eto, bolje išta nego ništa.

Doduše, postoji izgledna šansa da će ovaj sustav ispasti puno bolji od ostalih sličnih. Update #16 (http://www.youtube.com/watch?v=UpBqLbyR7o8#) i Update #44 (http://www.youtube.com/watch?v=4AYp3q_N7pw#ws) pričaju o nekim bitnim stvarima koje su inače funkcionirale samo u TB sustavima dok u RTwP nisu. Ili je tako bilo barem u većini slučajeva.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 28. Studeni, 2013., 13:41
@RedEy3 - zaboli li te mozak od pisanja ovih gluposti? Jer mene od čitanja da.

@persona user - mnogi su već skužili, ali tržište nažalost određuje što će se implementirati. Project Eternity je od samog početka zamišljen da bude što sličniji Infinity Engine igrama, kako u grafici, tako i u sadržaju. Divinity: Original Sin će, barem na površini, biti najsličniji ToEE. Jagged Alliance: Flashback i Wasteland 2 isto imaju borbu na poteze, a ako je suditi po trenutnom stanju REFERENDUMA vrlo vjerojatno je da će Torment: Tides of Numenera imati takav sustav borbe. Nemoj očekivati da će biti na razini ToEE, ali eto, bolje išta nego ništa.

Doduše, postoji izgledna šansa da će ovaj sustav ispasti puno bolji od ostalih sličnih. Update #16 (http://www.youtube.com/watch?v=UpBqLbyR7o8#) i Update #44 (http://www.youtube.com/watch?v=4AYp3q_N7pw#ws) pričaju o nekim bitnim stvarima koje su inače funkcionirale samo u TB sustavima dok u RTwP nisu. Ili je tako bilo barem u većini slučajeva.

Ubio si me argumentima, ali od nekoga tko je pola života proveo na ovom forumu ni ne očekujem više.
Jel ti uopće znaš kakav je stil borbe imao orginalni torment? Ako znaš, objasni mi ćemu onda uopće savjetovati TB osim što je očito jeftinija varijanta?
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 28. Studeni, 2013., 13:50
Makni mi se iz teme. Pozz.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Yuri - 28. Studeni, 2013., 17:54
TB osim što je očito jeftinija varijanta?

Asu, po cemu je turn-based jeftiniji? U 2D izometricnoj igri poput ove se ionako trosi jednak budzet i vrijeme za animiranje 2D spriteova, bili oni real-time ili ne.
U realtime bi se animacije samo loopale. Tako da budzet nema neke veze.

Ako ista drugo, turn-based u igrama koje sustav borbe shvacaju ozbiljno ispada skuplje.
Realtime se iz pogleda igraca doima fleksibilnijim, dok je to zapravo obrnuto iz perspektive developera. Neke RPG mehanike jednostavno ne funkcioniraju ili ih nije moguce dovoljno dobro vizualno izvesti da bi igracima to ista znacilo.
Uzmes turn-based i najednom imas sire mogucnosti. Akcije koje u realtime borbi ne bi bas imale smisla najednom imaju i lakse ih je ubaciti u cijeli sustav borbe.

Al' ae. Uglavnom, da se radi o nekoj high-budget 3D igri, imao bi mozda argument, makar XCOM i od konzolaskih igara Valkyrie Chronicles recimo dokazuju da je turn-based jako dobar i u 3D izvedbi. Ali ovdje se radi o cistokrvnom 2D izometrijskom RPG-u.

Usput, borba u originalnom Tormentu je bila najslabiji dio igre. Govnasta cak.

EDIT:

Fulao ovaj biser.


Mogu su barem DA:O grafiku napraviti s uloženim novcima

Zbilja nemas pojma koliko je para opcenito potrebno za takvo nesto i lupas iz guzice.
Forsanje high-end grafike u crowd-sourced igrama nema smisla jer ce radi grafike ostale stvari patiti.
Koliko god se cinilo da je to sve skupa brdo para, ipak se radi o fiksnom budzetu i zbilja nije puno za danasnje pojmove.

Osobno bih radije da imaju "slabiju" grafiku i koriste budzet da prosire samu igru.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 29. Studeni, 2013., 13:24
Zašto? Pa upravo zato što je mogućnost i varijacija ishoda borbe drugačija. Više se stvari može desiti u jednom trenutku te je algoritam puno kompliciraniji nasuprot borbe na poteza gdje sve ide ''mic-po-mic''. Sad ne govorimo o diablu stilu borbe (real-time) gdje je jeftini hack-and-slash već o npr. DA, NWN, BG... Naravno ako je kvalitetno izveden uvijek će biti skuplji reat-time, tj. ako svaki svaka komanda ima i svoju protu-vrijednost odnosno posljedicu ( a pritom ne mislim samo na -100 manje HP-a ) kao što su takedown, poison koji djeluje određeno u odnosu na ostale efekte i ambijent, zamrzavanje protivnika, odrmzavanje istog ako smo nakon frost spell iskoristili fire spell itd itd... x-com je odlično napravljena TB igra i ne može se uspoređivati s nekim jeftinim real-time igrama, ali, isto tako koliko se sjećam tu se kamera može okretati od-zoomirati, zoomirati, a i grafika je na poprilično visokoj razini. Što ovdje nije slučaj.
Slažem se da  je orginalni torment imao lošu borbu, ali nije zbog real-time-a već manjka budžeta i iskustva. Mislim da bi sada mogli puno bolju stvar napraviti. A spomenuo sam DA:O grafiku zato što ona DANAS nebi bila uopće skupa s obzirom da izlaze igre koje izgledaju bolje s daleko manje budžeta.
Drago mi je da je netko sposoban za normalnu raspravu a ne ko određene plačibebe. :mrgreen:
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 29. Studeni, 2013., 13:41
Sad moram čitati još glupog smeća. BRAVO YURI. \o/

Inače, Sawyer je potvrdio da su sve dosad objavljene slike (osim one prve (http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-1920x1080.jpg)) još uvijek u alpha fazi i da će takve ostati do pred sami kraj. Tek tad će ekipa proći rukom sve scene kako bi im dala osjećaj unikatnosti i veću kvalitetu slike općenito. Naravno, upitno je koliko će to biti vidljivo na kraju krajeva.

P.S. postoji dobra šansa da vidimo neki video materijal u prosincu.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Yuri - 29. Studeni, 2013., 14:35
A spomenuo sam DA:O grafiku zato što ona DANAS nebi bila uopće skupa s obzirom da izlaze igre koje izgledaju bolje s daleko manje budžeta.

Opet, nemas pojma sto pricas.
Placibeba ti dobro kaze.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: redey3 - 29. Studeni, 2013., 17:03
A spomenuo sam DA:O grafiku zato što ona DANAS nebi bila uopće skupa s obzirom da izlaze igre koje izgledaju bolje s daleko manje budžeta.

Opet, nemas pojma sto pricas.
Placibeba ti dobro kaze.

Legends of Dawn Gameplay 1080p (http://www.youtube.com/watch?v=lxLJS-au-gc#ws)

Zaista nemam.

EDIT black_out: Ta slika mi čak i izgleda odlično, zbog takve sam i uložio 65$ u igru. Ovo sve poslije mi izgleda monotono i meh. But, we'll see.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: Shicko - 01. Prosinac, 2013., 11:39
Zvuči dobro, ali  nevidin ništa dobro na slikama, imam osječaj ko da su objekte samo nalipili na pozadinu, možda će neki rudimentalni lighting engine popravit situaciju.

Koliko god je dobar gameplay važan u 2013 očekujem neki standard grafike, pa ako oču dobar gameplay ič ću opet igrat toe ili Arcanum i slično. (Dobro, ajde ta 2 nisu baš slični al kužite na šta ciljam)
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: black_out - 01. Prosinac, 2013., 12:41
> igra Minecraft
> grafika na PE slikama mu nije dobra

:))))))))))))))))))))))))

Momci, vrlo vjerojatno vam nije moguće promjeniti to šabansko mišljenje zbog kojeg sma(t)rate da je 2D grafika inferiorna. Tehnički je, produkcijski djelomično, ali, što je najbitnije, izgledom (barem za ovakvu perspektivu) nije. Project Eternity je od samog početka zamišljen kao takva igra i to se neće promijeniti. Da ne bude zabune, slobodno vi komentirajte i kritizirajte grafiku, ali ostavite se dimenzije. Po mogućnosti i budžeta, jer mnogi od vas (kao i većina ljudi na forumima, ali dobro) nema apsolutno nikakvog pojma o tom segmentu.
Naslov: Odg: Project Eternity
Autor: snowblind - 16. Siječanj, 2014., 14:14
(http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/6/4/7/2/5/2/138986363802.jpg)

(http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/4/7/2/5/2/pe_te_oldsong.jpg.jpg)

Lijepo lijepo.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 24. Siječanj, 2014., 01:59
Ovo si zaboravio, a ja previdio. Dosad.

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0070/pe-concept-gods.jpg)

Above you will see the representations of Galawain and Woedica, gods in the Eternity pantheon.

Woedica is known by many names including "The Exiled Queen," "The Burned Queen," "Oathbinder," and "The Strangler." Her domains include law, justice, oaths and promises, (rightful) rulership, hierarchies, memory, and vengeance.

Priestesses of the Exiled Queen serve as lawyers and judges in towns and urban centers, and the most prominent among them are advisers to kings and lords. They are of particular importance in the Empire of Aedyr, where by tradition, business contracts always require their endorsement. Her devotees are typically found in the upper classes, but any conservative person who longs for a vanished past will find a place in her faith. “When Woedica takes back her throne” is a common saying amongst her followers, signifying a utopian future when society will be properly ordered once again, and she will take her rightful place as ruler of the gods.

Galawain is patron of the hunt in all its forms, and he is honored by those whose occupations are concerned with pursuit and discovery. His faithful include frontiersmen, constables, treasure-seekers, explorers, and even scholars, many of whom wear his carved symbol – a dog’s head – around their wrist or neck. He is also protector of wild places and untamed wilderness, where the hunt manifests in its purest form as a daily struggle for survival.


Rula. :kava:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 29. Siječanj, 2014., 00:28
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0071/pe-ruins.jpg)

LJEPO. :3
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Dragster - 29. Siječanj, 2014., 00:35
AE.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 10. Veljača, 2014., 20:26
Pillars of Eternity odgođen do daljnjega (http://www.hcl.hr/vijesti-pillars-of-eternity-odgoden-do-daljnjega-10271-17.html)

Očekivano rekao bih.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 12. Veljača, 2014., 11:23
Dobar novi Update (https://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/745223).

http://youtu.be/GxKdv2JyYD4 (http://youtu.be/GxKdv2JyYD4)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0072/pe-godlike-portraits.jpg)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0072/pe-blacksmith.jpg)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0072/pe-wizards-tower.jpg)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0072/pe-druid-form-cat-concept.jpg)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0072/pe-druid-form-cat.jpg)

Zima dolazi. :kava:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 25. Veljača, 2014., 01:20
http://youtu.be/NwWj4diu94k (http://youtu.be/NwWj4diu94k)

My Little Hipster. <333
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Shicko - 25. Veljača, 2014., 01:29
E sad to već izgleda puno bolje.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 26. Veljača, 2014., 04:37
Informacije o nemrtvima (https://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/759232)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0073/pe-dargul-580.jpg) 
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0073/pe-revenant.jpg)
(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0073/pe-skeleton-580.jpg)

Sviđa mi se ovaj STIL.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Me666 - 19. Ožujak, 2014., 07:33
Nemam ništa protiv Paradoxa (osim što su trećerazredni izdavač :hiha2:), ali čemu doniranje svog onog novca ako opet traže izdavača koji će im pokupiti dio novca
Pa sam smisao doniranja love je smanjiti rizik u jednom segmentu poslovanja, ali onda ostanite indie do kraja, riskirajte malo svoje love i izdajte igru sami

Ne znam, baš mi je ružno sjelo ovo

http://www.paradoxplaza.com/press/2014/3/obsidian-entertainment-announces-partnership-with-paradox-interactive (http://www.paradoxplaza.com/press/2014/3/obsidian-entertainment-announces-partnership-with-paradox-interactive)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 19. Ožujak, 2014., 08:46
Ponekada je čak potrebno i pročitati ono što linkaš.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Me666 - 19. Ožujak, 2014., 09:34
O čemu ti podbadalo?
Jesi li uključio mozak čitajući?

1) Link je s Paradoxove stranice - dakle stvari su uljepšane radi marketinga
2) Čak i da se Paradox ne miješa u development (što i neće jer kad se oni miješaju igre budu ajmemajko - primjer CiM2), smeta mi što se putem Kickstartera Obsidianu omogućio ovaj poslovni pothvat s 4,5 milijuna dolara, a oni se i dalje boje ući u bilo kakav rizik, čak ni kod samostalnog izdavanja koje je itekako moguće ako na umu imamo digitalnu distribuciju, snažan marketing koji je ionako napravljen kroz Kickstarter, činjenicu da su potrošili 0 ili minimalan iznos na development ("every dollar raised through the crowdfunding campaign will be spent solely on the game’s development"). Kad je trebalo povući svoje pare i izdati igru, povukli su se i dali Paradoxu taj rizik
A zašto? Na pamet mi pada sljedeće (jer nema šanse da za to nisu sposobni, imaju 11 godina iskustva u gaming industriji, dovoljno novca da otvore novi ured za izdavanje i tako se u potpunosti prebace u nezavisne vode što bi osiguralo da u budućnosti imaju mnogo kvalitetnije naslove, od dosadašnjih, požurenih i dosta nesigurnih igara (South Park, cijela situacija s THQ-om)):
a) Ne vjeruju u uspjeh igre, development i njihove plaće su ionako pokrivene pa će mogući minus od slabe prodaje nakamčiti Paradoxu na leđa koji s druge strane izdaje trilijun igara godišnje i kad se sve zbroji i oduzme uvijek je na nuli
b) Kao i uvijek igra im je nakrcana bugovima pa s Paradoxom uvijek imaju back up plan koga će okriviti za greške

Uvijek pesimist.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 19. Ožujak, 2014., 10:00
Me666 glavni poznavatelj industrije i izdavaštva, zaključio da je Paradox treće razredni izdavač zbog Cities in Motion 2 za kojeg uopće nije ni siguran koliko je imao utjecaja u razvoju, iako je prvi dio bio sasvim solidna igra. Uz to, to nije razvijao njihov studio. Istina, Paradox je izdao i tehnički poprilično sjebane igre poput Sword of the Stars 2 te Gettysburg, ali s CK 2 i EU IV, pokazali su da znaju izdati i vrhunske igre iz njihovih internih studija.

Nego, ti znaš da je Obsidian nezavisan? Oni nisu u vlasništu niti jednog izdavača, njih se unajmljuje za razvoj igara. Osim toga, što je problem ako je Paradox izdavač koji će se pobrinuti za marketing i distribuciju? Sam si napisao da kreativna kontrola ostaje kod njih. Uostalome, jesi svjestan uopće da oni moraju isporučiti i fizičke stvari koje su stavili u kampanju, dok će se sada Paradox baviti time i retail verzijama. Ovako su samo igrači na dobitku jer će se moći u potpunsoti posvetiti da igra izađe ove zime, umjesto da se zamaraju marketingom koji uopće i nije toliko jak koliko ti misliš.

Čudi me da se nisi javio kada je Deep Silver preuzeo izdavanje Wastelanda 2, gdje se je inXile odlučio na istu stvar. Oni će se fokusirati na razvoj, dok će se izdavač pobrinuti za marketing, distribuciju i testiranje proizvoda.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Me666 - 19. Ožujak, 2014., 10:04
Vrijeme će pokazati, ja tvrdim svoje, ti tvrdi svoje, a gubitnik, kojega ćemo odlučiti po tome kako će kritika ocijeniti igru, plaća pivu

A za Wasteland 2 se nisam javio jer kako ćeš primijetiti ako odeš u temu na forumu - ne pratim razvoj igre i ne zanima me previše
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 19. Ožujak, 2014., 10:14
Aha, ako se boje izdati igru te prepustiti drugome to, znači oni ne vjeruju u svoj rad i igra će tehnički biti smeće iako tako postoje šanse da igra ispadne bolja. No, ako uzmemo u obzir njihovu povijest, istina, tehnički bi mogla biti smeće, no gameplayom, nekako sumnjam. I od kada je to kritika bitna osim za dizanje epenisa u raspravama? Onaj tko želi nešto odigrati što ga zanima, sigurno neće gledati ocjene.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 19. Ožujak, 2014., 12:26
Uostalome, jesi svjestan uopće da oni moraju isporučiti i fizičke stvari koje su stavili u kampanju, dok će se sada Paradox baviti time i retail verzijama.

Mislim da u ovom grmu leži zec. :hiha:
Ne da im se zajebavati sa svim tim stvarima i dogovorima pa DISTRIBUCIJU prepuštaju Paradoxu.
Profit od prodanih primjeraka će najvjerojatnije dijeliti, i to sa daleko većim omjerom na Obsidianovoj strani.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 19. Travanj, 2014., 01:33
Nova skladba i screenshoti iz Pillars of Eternity (http://www.hcl.hr/vijesti-nova-skladba-i-screenshoti-iz-pillars-of-eternity-10728-17.html)

Pillars of Eternity: Dyrford Village Music (http://www.youtube.com/watch?v=NFYv7JhV5Lc#ws)

Predivan mi je ovaj screenshot s razrušenom građevinom.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 25. Travanj, 2014., 00:41
Šteta što se isto ne može reći i za bijednu glazbu. :ave::wildboy:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 30. Travanj, 2014., 07:54
Update #77: Art in Alpha (https://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/827359)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0077/pe-armor-scale-580.jpg) (http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0077/pe-armor-plate.jpg)

(http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0077/pe-anslogs-compass.jpg) (http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0077/pe-hall-warriors.jpg) (http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0077/pe-cliban-rilag.jpg)

Lookin' good.  :faca:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: malimicek - 01. Svibanj, 2014., 16:21
Lookin good indeed. Sve bolje i bolje =D>
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 25. Srpanj, 2014., 22:13
VIDEO: Pogledajte gameplay prikaz Pillars of Eternitya (http://www.hcl.hr/vijesti-video-pogledajte-gameplay-prikaz-pillars-of-eternitya-11439-17.html)

Pillars of Eternity: Giant Bomb Quick Look EX (http://www.youtube.com/watch?v=7c1HzoA75n8#ws)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 12. Studeni, 2014., 23:41
Pillars of Eternity - Pre-Order Gameplay Trailer [EUR] (http://www.youtube.com/watch?v=L2LrE3Ssnsg#ws)

Kupuje tko unaprijed?
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Mzehn - 14. Siječanj, 2015., 18:45
Čini se da ipak dolazi ove godine, i to puno prije nego što smo mislili  :ementaler:

STOCKHOLM — January 14, 2015 — Paradox Interactive and Obsidian Entertainment today announced that Pillars of Eternity, the role-playing game (RPG) inspired by timeless classics and funded directly by dedicated fans, has a firm release date set for March 26, 2015. Pillars of Eternity will be available at retailers worldwide, and eager fans and backers will be able to experience the game they have been promised.

“Everybody at Obsidian has been dedicated to ensuring that Pillars of Eternity is the game we said it would be ever since we launched the Kickstarter campaign,” said Feargus Urquhart, CEO of Obsidian Entertainment. “The community has been incredibly forthcoming with their feedback, and we want to thank all of our fans for being so engaged with the game’s development – and for giving us the time to implement their suggestions and ensure Pillars of Eternity is a game we can be proud of. We’ve used that time well, and the results will be worth the wait. The end is finally in sight, and our journey is nearly complete – at which point yours can begin.”

LINK (http://eternity.obsidian.net/news/update-88-final-sprint-and-release-date)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Deadwalker - 14. Siječanj, 2015., 19:51
Aj' fino. Budući da su odgodili Witchera, ovo će mi fino poslužiti do svibnja.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 14. Siječanj, 2015., 22:13
Odlično i još su niski zahtjevi. :hiha:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Mzehn - 16. Siječanj, 2015., 13:39
www.youtube.com/watch?v=jbqTwNJcYdo (http://www.youtube.com/watch?v=jbqTwNJcYdo#ws)

Stavili su ovaj tjedan i nekoliko videa gdje objašnjavaju klase i abilitije
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 10. Ožujak, 2015., 19:23
Road to Eternity (https://vimeo.com/121305519) - prvi isječak iz dokumentarca o izradi igre.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 24. Ožujak, 2015., 22:12
Još manje od dva dana do izlaska igre...

(https://farm9.staticflickr.com/8749/16919480925_c46c01217c_z.jpg) (https://farm9.staticflickr.com/8749/16919480925_a4afd70297_o.jpg)

(https://farm9.staticflickr.com/8711/16732031708_5520440889_z.jpg) (https://farm9.staticflickr.com/8711/16732031708_4fc1538056_o.jpg)

Pillars of Eternity - Combat Mechanics Tutorial & Guide (https://www.youtube.com/watch?v=u96bzh-3Eyk)

Pillars of Eternity - Races, Classes, Character Creation - Tutorial & Guide (https://www.youtube.com/watch?v=5PNH0Ummj_Q)

Pillars Of Eternity PAX East 2015 Gameplay and Q&A (https://www.youtube.com/watch?v=EzEToW9eiJc)

Kotaku - We're Really Digging Pillars of Eternity (http://kotaku.com/were-really-digging-pillars-of-eternity-1693310820)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 26. Ožujak, 2015., 15:08
PC Gamer - 92/100 (http://www.pcgamer.com/pillars-of-eternity-review/)
"A deep, rich, and wonderfully written RPG that lives up to the towering legacy of the games that inspired it."

Eurogamer - Reccomended (http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-26-pillars-of-eternity-review)
"Pillars of Eternity is the Baldur's Gate 3 we never got, returning to the Infinity Engine style of role-playing with flair."

Videogamer - ? (http://www.videogamer.com/reviews/pillars_of_eternity_review.html)
"The game Obsidian always wanted to make, and the result is its finest work."

Rock,paper, Shotgun (http://www.rockpapershotgun.com/2015/03/26/pillars-of-eternity-review/)
"Let me summarise: Should I buy Pillars Of Eternity? Yes. A classic in every sense"

Gamewatcher - 9/10 (http://www.gamewatcher.com/reviews/pillars-of-eternity-review/12188)
"All you really need to know though, is this; Pillars of Eternity is a triumph."

Escapist - 5/5 (http://www.escapistmagazine.com/articles/view/video-games/editorials/reviews/13681-Pillars-of-Eternity-Review)
"Bottom Line: It's the best new, isometric RPG to come out in years."

PC GamesN - 10/10 (http://www.pcgamesn.com/pillars-of-eternity/pillars-of-eternity-review)
"This is not the Baldur’s Gate of 2015, it’s Baldur’s Gate, Planescape: Torment, Icewind Dale, the best parts of the lot of them wrapped up in something new and brilliant."
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Wyzard - 26. Ožujak, 2015., 15:33
Tako mi je drago što sam ovu igru pratio minimalno. Tek sam sad po ovim screenshotima skužio da ima zmajeve.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: black_out - 26. Ožujak, 2015., 17:00
(http://i.imgur.com/dhTTeLu.png)
(http://i.imgur.com/yYudGYG.png)
(http://i.imgur.com/OOfMcGU.png)
(http://i.imgur.com/vV2q0FB.png)

(http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/chicken_dance.gif)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: progabbeing-ixy - 26. Ožujak, 2015., 17:06
RIP Zayn ;_;

Nez, probam ovo možda,,, iako su mi smor te PAMETNE igre. :hiha:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 27. Ožujak, 2015., 00:24
Prvi dojmovi jako pozitivni!
Igra djeluje jako ispeglana i zabavna...
Zasada po pitanju priče i sveukupne fantasy atmosfere PoE pobjeđuje npr Divinity: Original Sin, (uspoređujem ga jer je to također odlični RPG financiran na isti način)...
Ima zbilja puno čitanja i definitivno bi preporučio malo pročitati o samom loreu, kulturi, bogovima itd jer će se sve to bolje uklopit...
Ovo je slika iz Offical Game Guidea te ako nemate verziju igre sa kojim dolazi preporučam da ga se "skine" sa interneta i prouči malo povijest i ponašanje ljudi... (kvragu, neće propast ako se skine ovaj PDF dokument)...

(http://i.imgur.com/woxUOhw.jpg)

Igra je predivna; jedino su dozvolili poprilično veliki zoom te tada kvaliteta prezentacije opada, no nitko neće tako igrat pa nema veze... Day/nigt cycle još više doprinosi samoj prezentaciji kao i dinamičko osvjetljenje

(https://farm9.staticflickr.com/8735/16753337429_e9015ed269_z.jpg) (https://farm9.staticflickr.com/8735/16753337429_30692e567a_o.png)

Dobar dotak je opcija skaliranja teksta u sučelju!
Ovo je lik sa kojim sam odlučio krenuti u prvu avanturu:

(https://farm9.staticflickr.com/8730/16938368371_3f7f69eab5_b.jpg)

I ovi eventi koje su ubacili u igru su odlični!

(http://i.imgur.com/cUXRGXT.jpg)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: gola_sam - 28. Ožujak, 2015., 00:36
sve je drama, samo se meni osobno ne svidjaju spellovi, ili mi treba vremena da predjem na novi sustav sa bg2 ili sta ja znam
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 28. Ožujak, 2015., 15:45
Igra ima veliki bug na jednom sidequestu; nakon ulaska u Raedrics Hold nemože se više izaći već sljedi CTD, (vjerovatno samo sa nekim klasama, igram Ranger i imam CTD) - tema na službenom foumu (http://forums.obsidian.net/topic/72016-raedrics-hold-game-crash/)

Ako netko zapne, ovo je privremeno rješenje dok ne izađe zakrpa:
enable console by pressing ~ + Enter
Write    iroll20s   <- that command enables cheats in the game.
Press  ~ + Enter again and copy/paste that: AreaTransition AR_0705_Gilded_Vale North 1
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: redey3 - 28. Ožujak, 2015., 16:09
Moram priznati da me igra iznenadila, grafika je ipak bolja nego što sam mislio da će biti i jako mi se sviđa art design, ali sa strane grafika, worldbuilding i sama atmosfera je odlična. Jedino mi je combat malo manjkav, pogotovo sa wizardima, ali sve ostalo čista petica. Ja sam imao bug da se stalno čuje zvuk gašenja tutorail tipova, ali taj se da riješiti da se isti isključe u opcijama. Btw problem je ako koristiš cheatove da izbjegneš ovaj gore bug što će se disejblati achievementsi :\
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: markogal - 29. Ožujak, 2015., 23:36
hoce li biti video komentar zelim cut vase misljenje
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Ementaler - 29. Ožujak, 2015., 23:39
Bit će nešto uskoro, wyzard se već uhvatio posla.
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: markogal - 30. Ožujak, 2015., 00:07
odlicno
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Ignite - 30. Ožujak, 2015., 10:05
Ova igra je ugodno iznenađenje. Nisam očekivao da će nadmašiti Divinity:Original Sin ali, eto, jednako je dobra. Grafika je puno bolja nego što sam očekivao i od nje me uhvati nostalgija jer budi sjećanja na vrijeme kada sam igrao Baldur's gate. Atmosfera i radnja su super, igra odmah priljepi čovjeka za ekran i želite saznati što se događa dalje. Gameplay je sjajan, tu nemrem ništa reći. Likovi su isto sjajni. Igra je generalno odlična. Jedina prava zamjerka mi je glazba, odnosno soundtrack koji je nekako nemaštovit. Za 10 godina nećete se sjećati soundtracka kao npr. za Morrowind, Divinity, Mass Effect i kajaznam. Ali, kažem, ovo je stvarno traženje dlake u jajetu, igra je vrh. :piva:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: gola_sam - 31. Ožujak, 2015., 12:58
Ima li netko savjeta za undead raedrica i njegova 4 fampyra, satrase me, vec sam pokusao sve, ne mogu im nista
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Emperor Ghaleon - 31. Ožujak, 2015., 13:05
^^Daj kuži ovaj username! :ave:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: skipp - 31. Ožujak, 2015., 13:35
Divine Divinity (original) mi je još uvik jedan od najdražih RPGova. Divinity II mi je bio ono... meh... Novi Divinity je fenomenalan, al mi nikad nije lego turn based combat.

Pillarse sam kupio jučer i igra me za sad oduševila. Ima totalno onaj nostalgičan feeling kao što je Baldur davno imao, a opet - combat mi ne djeluje onako ukrućen i kilav ko u balduru (sijećam se da su mi characteri u početku jaaaako često missali sve živo). Došo sam tek do prvog gradića onog i upoznao maga koji je samnom. Clearam onaj dungeon prvi ispod stabla... već je bilo kasno pa ću danas nastavit.

Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Cole - 31. Ožujak, 2015., 20:11
Ova naša dva su se raspištoljila u temi.
Hvale igru uzduž i poprijeko. Stranice teme samo niču.

http://crosimracing.hcl.hr/forum/index.php?topic=1544.msg76844#msg76844 (http://crosimracing.hcl.hr/forum/index.php?topic=1544.msg76844#msg76844)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: gola_sam - 01. Travanj, 2015., 14:30
e od sutra drugi playthrough, moglo bi se sa druidom
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: iris94 - 02. Travanj, 2015., 15:19
Fino mi ide igra na oko 20+ fps.  Radi na gamepadu savršeno.  Cipher klasa mi se sviđa zasad najviše
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Wyzard - 02. Travanj, 2015., 15:45
zašto bi, pobogu, ovo igrao na gamepadu?
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 02. Travanj, 2015., 15:48
:fpalm:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: iris94 - 02. Travanj, 2015., 16:55
Zato što je na krevetu idealno a igra ima dovoljno jednostavne kontrole za gamepad. De mi jedan razlog zašto ne bi igrao na njemu ako se razlika i ne primjeti?
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 02. Travanj, 2015., 23:21
Patch notes (https://forums.obsidian.net/blog/7/entry-179-patch-notes-103/)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 03. Travanj, 2015., 13:27
Nakon 47 sati provedenih u igri evo par dojmova o ovoj Obsidianovoj igri...

(http://i.imgur.com/YOaDSpq.png)

Igram na Normal + Trial of Iron te je igra do sada bila taman; ni preteško ni prelagano uz rizik gubljenja save gamea ukoliko mi svi u ekipi umru u nekoj borbi....
No nakon šta sam prešao Endless Paths of Od Nua (http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Endless_Paths_of_Od_Nua) u koji sam ušao na početku sedmog lvla, (ulazak u šesti nivo tamnice jer sam do tuda očisito prije), a izašo kao lvl 9 lik igra mi je postala osjetno lakša!
Pogotovo radi kvalitetnog oružja koje se može naći u tim tamnicama te i samog razloga šta sam uglavnom radio side questove te napredovo sa razvojem likova.

Šta se tiče same tamnice ona je vrhunska; svaki lvl je dizajniran drugačije sa svojim zvukovima, a mnogi i svojim questovima, (osim questa radi kojeg smo se i zaputili u samu utrobu zemlje)! Trebalo mi je cca 12 sati za preći svih 15 lvl tog dungeona šta je poprilično impresivno, (tih 12 sati se odnosi na čitanje raznih knjiga, razgovore sa likovima, promatanje orušja itd...)
I to je potpuno sporedna stvar; za preći igru netreba se niti uputit u Endless Paths no definitvno preporuka jer je "kraftana" sa velikom posvetom detaljima i raznolikosti.

Kada smo već kod detalja i raznolikosti treba reći da ova igra rastura po tom pitanju! Svaka lokacija, (a zbilja ih je mnogo) je detaljno odrađena i prepuna detalja; neću stavljat screenshotove lokacija jer zbilja to treba sam otkrit i uživat u njima;i lokacije običnih sidequestova znaju biti fantastične!
Do sada me je najviše impresionirao interijer koji se nalazi u unutrašnjosti utvrde prvog screenshota kojeg nam je Obsidian pokazao za Project Eternity

(https://farm8.staticflickr.com/7636/16827360029_68831ce5dd_z.jpg) (https://farm8.staticflickr.com/7636/16827360029_8540dae7b7_h.jpg)

Sidequestova ima odličnih, kao npr The Final Act kada na kraju vidimo šta se je i gdje događalo...
Mnogi se mogu završit sa više odabira šta je za svaku pohvalu!
No ima i takozvanih Tasks koji baš ne impresioniraju kao i dva companion questa koja sam rješio i ostavila su mi meh dojam.
Dijalozi su vrhunski kao i opisi situacija i okoline. Zbilja se može složit slika šta se desilo, šta se dešava i kako ljudi reagiraju... Odlično. Uz to ide odlična orkestralna glazba koja upotpunjuava sliku.
Igru prati detaljan i odličan lore o kojem možemo čitat u velikom broju knjiga koje pronalazimo kako napredujemo, (ili u Collectors Book (https://www.dropbox.com/s/oh409yce3t0t7na/pe-collectors-book.pdf?dl=0) pdfu)

Companiona u igri ima osam, (ja sam ih sreo sedam do sada) i svaki ima svoj quest te priču... Durance (http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Durance), a pogotovo Grieving Mother (http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Grieving_Mother) su mi ostavili najjači dojam i iskaču mi kvalitetom od ostalih. Još mogu dodati simpa Aumuau zvanog Kana (http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Kana_Rua) koji je neka zbunjena dobrica...

.....
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: skipp - 03. Travanj, 2015., 22:08
13h za sad... još nisam ni Act I prošo. Grafika, fenomenalna, questovi dost dobri... dobri toliko da zaboravim što mi je main quest jer sam odluto pomoć zbunjenom peasantu koji se skriva od guardova :mrgreen:

Endless dungeon nisam još probao (ne znam zašto), al ako ima dobrog loota morat ću pod hitno jer mi večina likova (lv4 trenutno) hoda okolo sa groznim gearom
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Wyzard - 04. Travanj, 2015., 15:38
Super sam zamislio borbu na 5. levelu danđna da prvo riješim bandu a onda leteću napast, tako da pobjegnem u manju prostoriju gdje veća beštija ne može doći.

OSIM AKO SPOSOBNOST PROLAŽENJA KROZ ZIDOVE

(http://i.imgur.com/HYoMEKI.jpg)

:fpalm::fpalm::fpalm:

al svejedno je pao (http://i.imgur.com/PV7NUnv.jpg).
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: skipp - 04. Travanj, 2015., 16:34
I ja upravo to prošo. Iz prve bez pardona. Nije mi ni palo na pamet maknut se iz one velike sobe. Imam dwarfa tanka, moj "hero" je paladin koji je neki hibrid između dpsa i tenka, rangericu sa medvjedom (njega najčešće pošaljem da skupi addove), priesta, onu ludu mother darkericu koja rastura sa čudnim debuff spellovima i maga kojeg upoznaš odma na početku igre za AoE. Ekipa facerolla sve do sad. Došo na lv6, zaključana vrata. Fali mi neki dragulj or something...
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: iris94 - 04. Travanj, 2015., 18:51
Meni se igra nažalost nije svidjela :/  No planiram joj dati još jednu šansu nekad poslje. Vidjet ću :wildboy:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Deadwalker - 06. Travanj, 2015., 12:12
@wyzard
Jel' igra goty?
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: malimicek - 06. Travanj, 2015., 12:41
Uz Witchera ? :hiha:

he he
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: skipp - 06. Travanj, 2015., 16:11
Witcher ima totalno drugačiju mehaniku i gameplay. W1 mi je recimo loš ponajviše radi grozomornih kontrola. Jednostavno nisam mogo igrat dulje od sat vremena. W2 je puno bolji, al Pillarsi imaju onaj "warm'n'fuzzy" feeling nostalgije :ementaler:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: malimicek - 07. Travanj, 2015., 19:52
Osobno jedva čekam zaigrati Pillars al nikako nać vremena u komadu jer znam da ću utuć sate i sate
Naravno potpuno druga kategorija je W3 zeko sam jer je dead trebo stavit PC goty :hiha:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: doktor1 - 11. Travanj, 2015., 21:29
Recenzija:

(http://i.imgur.com/g6tSPii.gif)
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: gola_sam - 17. Travanj, 2015., 09:57
ahahah
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: virty - 17. Travanj, 2015., 10:31
:loludara:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: m3tal - 12. Svibanj, 2015., 16:26
ima li kakvog izgleda da igra dobije neki multipalyer mod? par dana vrtim mis po buy buttonu :solidus:
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: Deyo22 - 31. Svibanj, 2015., 16:27
Evo upravo se skida.Jedva čekam zaigrati :D
Naslov: Odg: Pillars of Eternity
Autor: snowblind - 25. Lipanj, 2015., 23:19
http://youtu.be/I0GvsA6exuY (http://youtu.be/I0GvsA6exuY)

Stvarno bi trebao više početi s igranjem. Kad je izašla igra krenuo i onda iz nekog razloga stao.