HCL.HR

Shadowrun Returns

  • 17 Odgovora
  • 6290 Hitova
*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Shadowrun Returns
« : 08. Ožujak, 2013., 19:50 »

Shadowrun Returns, jedan od mnoštva uspješno financiranih Kickstarter projekata dobio je alpha gameplay video.

Wikipedia kaže da je ovo cyberpunk tactical role-playing video game, a na igri radi Jordan Weisman, kreator Shadowrun tabletop role-playing game. Datum izlaska planiran je za Q2 2013. Nezz ne izgleda loše igra, moglob ovo bit zanimljivo.

Shadowrun Returns First Look - Alpha Gameplay Footage

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #1 : 28. Travanj, 2013., 15:19 »
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #2 : 25. Srpanj, 2013., 09:35 »
« Zadnja izmjena: 25. Srpanj, 2013., 11:22 doktor1 »

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #3 : 25. Srpanj, 2013., 13:05 »
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #4 : 27. Srpanj, 2013., 14:54 »
Nekoliko početnih dojmova...

Igram igru kakvih tri sata i mogu reći da je igra vrhunska. Pravi old-shcool RPG uz neke izmjene...
Scenarij, (tekst/razogovori) je vrhunski kao i glazba! Igra se iz klasične RPG prespektive znane iz vremen Baldurs Gatea, Fallouta 1/2, Icewind Dalea itd.



Ovaj dio sadrži samo jednu kampanju u trajanju od kakvih petnaest sati no već na Steam Workshopu ima za skinut i druge kampanje. Također izlazit će i nove službene kampanje u obliku DLCa. Za sada je priča dobra i zanimljiva.

Igra vrvi dijalozima i mnogim detaljima. Razvoj lika nam dozvoljava da bez obzira koju klasu na početku odabrali, krenemo u smjeru koji želimo. Skill tree je ogroman i grana se u mnogo raznih djelova. Njega nadograđujemo skupljanjem karme koju dobivamo rješavajući razne zadatke.. Tu je mnogo ouružja, dodatak i ostalih stvarčica...



HUD je ljepo dizajniran i pregledan...



Borba je kao u X COM: EU - turn based; igram na hard i treba taktizirati prilikom borbe.

Sve u svemu odličan proizvod koji se ljubiteljima ovakvih igara isplati uzeti radi mnogo nadolazećeg sadržaja...

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #5 : 29. Srpanj, 2013., 22:45 »
Počeo i ja igrati i za sada je interesantno. Uzeo patuljka i robote te ga planiram specijalizirati još za puške.

Do sada sam imao tri borbe i bile su poprilično jednostavne, valjda će kasnije biti izazovnije kada se skilovi otključaju i neprijatelji budu jači. I slažem se s doktorom, razgovori su stvarno odlično napisani.
« Zadnja izmjena: 29. Srpanj, 2013., 22:47 snowblind »

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #6 : 30. Srpanj, 2013., 21:02 »
Prelazim i recenziram ovo. Moram priznati da me igra dosta iznenadila. Nisam očekivao previše, a dobio sam sasvim dobar proizvod. Ne mogu ni sam vjerovati koliko me igra uvukla u priču i likove (iako se mora sve čitati zato što nema glasovne glume - uopće).

Bez obzira na sve, likovi i dijalozi su napisani nevjerojatno dobro. Čitanje nikada nije predugo ni prenaporno, nego je ugodno. Osjećam se kao da igram kvalitetnu interaktivnu SF novelu. Jedva čekam da vidim kako će se sve završiti.

Sviđa mi se i dizajn. Točnije, grafika i smjer koji su izabrali, a i glazba je jako dobra i zarazna. Ipak, moram priznati da fali varijeteta zato što nema dovoljno različitih pjesama. 

Borba je malo prejednostavno i nekako joj fali ono nešto... malo mi je siromašna, ali je zato karma sistem leveliranja raskošan. Editor je dobra stvar i vjerujem da će biti svakakvih ludih ekspanzija kada ljudi malo prouče što mogu s njim.

Shadowrun Returns se sigurno neće svidjeti svima. Mislim da neće baš biti privlačan mlađim gamerima zbog tog old skul štiha, ali za starije gamere je baš jedno solidno, nostalgično iskustvo, ali i za one koji prepoznaju njegove kvalitete.   
« Zadnja izmjena: 30. Srpanj, 2013., 21:07 Shazaam »

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #7 : 06. Kolovoz, 2013., 19:27 »
Igramo Shadowrun Returns (gameplay komentar) | HCL.hr

Vjeran to i nije baš nešto najbolje objasnio.
No dobro, drago mi je da ste barem napravili video.
Nadam se da na Dragon Commander nećemo toliko dugo čekati.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

Korisničko Ime

  • **
  • 450
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #8 : 06. Kolovoz, 2013., 22:19 »
Moram priznati da je ova igra previše kompleksna za moj ukus.

Od ekrana za karakterizaciju lika nisam otišao dalje ni pedalj.

Nisam ja za ovakve igre.

U ovom žanru nisam došao dalje od Diabla jedinice.

Pas mater. :(

E jesi gledo ti film macaraba?
E jel znate vi gdje se nalazi Bukovac ulica?
Bok.
Ha? Šta je smiješno?
Jakove oćeš sladoleda? No reci.
Jel to za mene? Stvarno? <3.
Ljubavi dobit ćeš šamarelicu
Pazi auto.
Jesi ti završio studij?
hopa cupa
ZATO jer ja tako kažem.
Pikachu jesi ok?
Koga kopiraš?
Hvaljen Isus I Marija.

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #9 : 06. Kolovoz, 2013., 22:27 »
Baš zato pogledaj video iznad da se razuvjeriš. :) Nije uopće toliko kompleksno. Naprotiv, fali kompleksnosti.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #10 : 07. Kolovoz, 2013., 00:23 »
Sustav unapređenja lika je baš mizerno siromašan.
Imaš jednosmjernu CRTU koja predstavlja određeni atribut.
Ispod toga imaš još par CRTA od kojih svaka predstavlja određenu vještinu.
Razvijenost primarne CRTE uvjetuje potencijalni razvoj sekundarnih CRTA.

Baš razočaravajuće. Isto vrijedi i za suludu linearnost koja nekim čudom postaje sve izraženija u ionako lošijem drugom dijelu priče.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

Korisničko Ime

  • **
  • 450
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #11 : 07. Kolovoz, 2013., 07:25 »
Hvala na pomoći. :ave:
E jesi gledo ti film macaraba?
E jel znate vi gdje se nalazi Bukovac ulica?
Bok.
Ha? Šta je smiješno?
Jakove oćeš sladoleda? No reci.
Jel to za mene? Stvarno? <3.
Ljubavi dobit ćeš šamarelicu
Pazi auto.
Jesi ti završio studij?
hopa cupa
ZATO jer ja tako kažem.
Pikachu jesi ok?
Koga kopiraš?
Hvaljen Isus I Marija.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #12 : 07. Kolovoz, 2013., 09:20 »
Baš razočaravajuće. Isto vrijedi i za suludu linearnost koja nekim čudom postaje sve izraženija u ionako lošijem drugom dijelu priče.

Ovo mi je najveća mana igre. Očekivao sam puno više slobode i sekundarnih kvestova.

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #13 : 07. Kolovoz, 2013., 12:27 »
Nema stvarno... nemaš gdje ići, nemaš što otkrivati. Ne možeš čak ni promašiti te sekundarne questove - gotovo je nemoguće. Al dobro, možda će s nastavkom ispraviti sve te nedostatke. Dobra je igra inače, nije loša.

Odg: Shadowrun Returns
« Odgovori #14 : 07. Kolovoz, 2013., 12:34 »
Znači priglupi linearni jednostavni RPG?

Taman za moju intelektualnu razinu,,
Možda i try.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9