netrebam ja ništa bašat TOR je ono što jest a to je običan klasični WOWovski MMO sa malo bolje prezentiranom pričom
nakon 15 godina toga, neću više, dosta je bilo, MMO žanr nakon godina stagniranja kreće naprijed i kad čovjek čuje koliko je BW uložio para u TOR nemožeš se ne zamislit i reci da su ti novci bačeni u vjetar jer da su odlučili malo više riskirat možda smo sada mogli igrat nešto što bi bilo bolje i od Tere i GW2.
Mene nisu zavarali njegovi story elementi dovoljno da neprimjetim grind i carrot on the stick mentalitet iako smatram da je priča dobra to je jedina stvar koju TOR u biti ima sve ostalo je viđeno i istrošeno.
A tu je i mjesečna pretplata koju ubiti plačaš da bi prešao story tj. single player iskustvo koje te košta 15$ na mjesec, tu su neprojni bugovi što je neoprostivo za tako skupu igru koja je rađena u 7 god starom enginu.
Uostalom Bw je počo merge-at servere što znači da ljudi igraju dok neprođu priču te otkazuju sub jer nema ništa novo i zanimljivo da ih zadrži u igri.
BW nikada nije rekao kada je počeo rad na ovoj igri da im je cilj napraviti revoluciju na MMO polju i izmišljati toplu vodu i nove mehanizme nepotvrđene i dotada neviđene u praksi funkcioniranja ovakvih igara , devovi su izjavili od prvog dana da će to biti jedan klasični MMO sa BW pričom što u biti i jest.
Sama činjenica je da je TOR u ovom trenutku uspješan i drugi najigraniji PTP naslov na zapadnom tržištu odmah iza WoW sa 1.3 miljuna subova govori da ima dovoljno ljudi kojima se sviđa ovakav tip igara i da ne traže nekakvu revoluciju.
Sam mehanizam carrot on the stick u MMO igrama je potreban jer u MMO igrama je potrebno da igrači imaju uvijek nekakav cilj i stvari da rade inače im igra počinje biti dosadna i taj mehanizam do sada niti jedna MMO igra nije zaobišla.
Svaki MMO naslov kada izađe ima bugove i ima ih tokom produkcije i to je normalna stvar a u TOR-u nema gamebreaking bugova , isto tako niti jedan MMO od WoW-a nije izašao a da nije gubio subove a i TOR sada ima taj problem a devovi Rifta-a i Tere bi bili sretni da dostignu barem 1 milijun subova na zapadnom tržištu.
Isto tako pitanje je kako bi GW2 prošao da je PTP igra i koliko bi igrača igralo tu igru dugoročno ako bi imala subscripciju.
Za mene da bi igre bile zabavne ne trebaju imati samo zabavan combat nego u globalu moraju biti zabavne igre , ja mogu i dan danas igrati Warcraft RTS, Kotor kao što ću u budućnosti moči odigrati DAO a i dalje će mi te igre biti odlične bez obzira na razdoblje u kojem ih igram jer su te igre same po sebi zabavne i bez nekakvog avangardnog combata.
Probao sam igrati Teru , bio čak u jednoj beti i ta igra osim grafike i combata koji je zabavan nije imala ništa što bi me privlačilo da je igram , questing je tamo bio totalno dosadan a igra uvelike podsjeća na Aion tako da nisam 2 betu niti imao želje zaigrati iako sam imao pozivnicu za nju.
A za GW2 vrijeme će pokazati nakon prvog mjeseca nakon što izađe koliko će ta igra igrača moći zadržati i da li će biti dugoročno zabavna ili će pak igračima nakon nekog vremena postati zamorna i dosadna zbog nedostatka contenta u određenom intervalu vremena , već sada vidim kako rajderi nikako ne gledaju na GW2 kao njihovu glavnu igru tako da će se takvi igrači više držati WoW-a i TOR-a.
A TOR ima contenta kao i svaki MMO do sada dungeone, rajdove, battlegroundove etc tako da je ovo notorna laž da je igra single player , čak štoviše ima na svakom planetu group questove koji se ne mogu proći bez grupe osim ako se ne outlevelaju.