Slažem se sa Repyhom, u potpunosti. Krenuo sam sa igranjem WoWa još u prvom mjesecu 2006 godine. Na preporuku frenda, dobio sam 10 day pass, što me u potpunosti privuklo da kupim samu igru. Sve je izgledalo odlično, super igrivo. No po izlasku The Burning Crusadea već su se dale naglasiti misli Blizzarda, gdje igra vodi, prema totalnoj komercijali. To su i dokazali posljednjim nastavkom. Da se malo vratim na sam početak igre. Kada pogledam da sam potrošio cca 800 zlatnika za epic mounta (za što mi je trebalo nekoliko mjeseci), što je sad smješna cifra od nekih 50 golda ako ne i manje, no nebitno, razlika je ogromna. Blizzard je igru nerfao do te granice , da više nije bitno koje klase uzimaš u raid, što je prije bio pravi izazov. Raidovi izgledaju svi na isti princip, ništa novo, što se odnosi i na 5man instance. Izlaskom Cataclysma mislim da će samo produbiti "krizu" kod starih WoW igrača, te će ih svakako odgurnuti od igranja samoga WoWa. No sve u svemu, gledajući najave , pisajući recenzije, pregledom Video materijala, iskreno mislim da Bioware i Lucas Arts misle ozbiljno uzdrmati MMO svijet i svakako mislim da imaju materijala za to. Engine samog WoWa je recimo zastario. Ok slažem se, više je sama grafika bazirana na neki "Strip" look, ali opet, mislim da koristi DX6 nsiam siguran, no ako pogledamo da danas imamo DX11, rekao bi da vrijeme polako gazi WoW. 5 godina na samom vrhu, zarađeni bilijuni eura, mislim da je došlo vrijeme za nešto mnogo bolje - SWTOR!