HCL.HR

Tribes: Ascend

  • 66 Odgovora
  • 13668 Hitova
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #15 : 12. Travanj, 2012., 17:48 »
Koliko je movement bitan i zahtjevan u usporedbi s UT2004 ili Quakeom?

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #16 : 12. Travanj, 2012., 17:54 »
Na istoj razini rekao bih. Makar je jednostavnije nego sto se cini. Umjesto bunny hoppinga u Q3 ili dodgeanja u UT-u, ovdje se koristi "skiing".
Igraci generalno boostaju dok su na tlu. Ako idu nizbrdo, onda dobivaju na brzini. Ako idu uzbrdo, gube na brzini.
Mape su otvorenog tipa sa puno brdasca, tako da se za neku efikasnu brzinu mora stalno mijenjati izmedu koristenja ground boosta i jetpacka.

Video primjer ovdje:
Tribes Ascend: Skiing Practice

Trik u svemu tome je da nema toliko hitscan oruzja u igri, pa se dosta killova svodi na predvidanje putanje protivnika. To + bolesna mobilnost = ludo zabavni matchevi.


EDIT:
Trenutna verzija igre je jos brza, ovo je video iz pre-beta faze.
« Zadnja izmjena: 12. Travanj, 2012., 18:01 Yuri »

Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #17 : 12. Travanj, 2012., 18:05 »
Ne sjeda mi baš vizualni dizajn, al nije mi to toliki problem koliko činjenica da takav movement ograničava level design.

Izgleda ogromno i praznjikavo.
Kad zamislim 16 igrača (ili koliko već) da tako lete po mapi... ne znam,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Al opet, serem na temelju jednog videa.  :hiha:
Probao bih, ali sumnjam da će se igra dobro slagati s mojim kompjuterom. x[[

Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #18 : 12. Travanj, 2012., 18:23 »
Nezz ono, meni rula. Konacno neki FPS u kojem je movement skill veci faktor.
Previse ljudi naviknuto na CoD stil igre valjda, ovdje nije dovoljno samo uperiti crosshair prema igracu i pucati.

ja bi bas volio u kojem je movement skill veci faktor, ali ovdje je to non stop skakutanje, ja bi volio strejfanje i ipak neki zatvoreniiji prostor (Q live) di mozes neprijatelja iznenadit iza ugla, pa ko je brzi, odn di je reakcija bitna. ovdje nema reakcije kad sve vidis

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #19 : 12. Travanj, 2012., 18:31 »
F2P je i generalno nije toliko zahtjevno, standardni Unreal 3 engine.
Otvorene mape jako brzo prelaze iz praznjikavosti u jedno ogronmo virtualno igraliste zbog movementa u igri.
I ono, mozes i normalno hodat ako hoces, ima borbe i u interijerima na nekim mapama.

Ali je generalno puno zabavnije tako zujati uokolo.

Lord of Derp:
Cek, zamjeras Tribes skakutanje... koja je ono najbitnija movement mehanika u Q3?
Ovdje ne iznenadujes neprijatelja iza ugla. Ovdje padas na svog neprijatelja poput sokola s visine. Neopisiv osjecaj kad tako nekog iznenadis.

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #20 : 12. Travanj, 2012., 19:55 »
Muvment je savršen.
Ono, ako igraš s Pathfinderom doslovce pređeš pola mape u jednom tiru. I savršeno je kad trebaš predvidjet di će neko past.
Bude savršeno kad ekipa ide na igrača sa zastavom i gangbang 5 na 1. Osjetio sam to na svojoj koži. :hiha2:
Ali u biti da, teško da će itko u igri imati visok K/D ratio ako igra kao snajper ili koristi mitraljez. Rula to. Eksplozije i sve.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #21 : 12. Travanj, 2012., 20:09 »
Cek, zamjeras Tribes skakutanje... koja je ono najbitnija movement mehanika u Q3?

Nije usporedivo.  :wildboy:

Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #22 : 12. Travanj, 2012., 20:39 »
Što je dosta ljudi pitalo za usporedbu sa Q3...ovisi o klasama, igrao sam ga godinama i kretanje "laganih" klasa u tribesima se nekako i može usporedit, ali teških nikako.
Što se tiće ogromnih mapa i količine playera na istoj, uopće se ne osjeti da su mape toliko velike koliko bi se pomislilo... kompletna mapa je dinamična, i raspoređuju se playeri po djelovima mape tak' a nema rupa na mapi...Strafe-a i skakanja nema, ali tu je "mini boost" koji su prije mene već spomenuli i koji je zakon kad se pohvataju cake sa ski-jumpom.

Uglavnom, fun fun fun, samo to je bitno :)

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #23 : 12. Travanj, 2012., 20:57 »
@Ixy:

Zapravo je iznenadujuce koliko je slicno na trenutke. Mozda nema toliko borbe u zatvorenim prostorima, ali movement u Tribes definitivno podsjeca na najbolje Q3 trick-jump mape.

*

Chux

  • Global Moderator
  • ***
  • 622
  • živi bili pa umrli
    • Guru Gaming
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #24 : 13. Travanj, 2012., 09:32 »
Igro sam u closed beti i bilo je awsome, dalje nisam ni tako nažalost, al sam čito da su apgrejdali i tweakali svašta. Moro bi probat opet malo bacit, odlična alternativa sa malo mašte konačno.

*

g3ar

  • *
  • 43
    • team-imex
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #25 : 15. Travanj, 2012., 04:00 »
Takodjer , igra mi se svidja , lvl 10 sam , nick g3arx , pa me addajte da igramo zajedno

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #26 : 15. Travanj, 2012., 09:52 »
Jučer čak stigao malo igrati, nekih sat vremena potrošio u igri... Nije loše kad se malo navikneš ajde, ali opet - malo me Quake uništio valjda. Ovo mi je presporo nekako. Oružja imaju reloadanje - što mi se odmah ne sviđa, mijenjanje između oružja ima taj mali lag od sekundu-dvije-tri između kad ti stisneš 'Q' za promjenu oružja i kad zapravo možeš korisititi oružje... a osim toga sva oružja u trenutne tri dostupne klase su isto "prespora", interval između pucanja je predug... kažem, to je meni presporo jer sam navikao na nešto brže, ali ne znaqči daj e zbog toga igra loša. Dapače, kad se navikneš na ovaj način igre, ima tu dobre zabave.

Nickname kao i ovdje: Ementaler... pa me slobodno addajte, valjda nađem vremena ovih dana opet malo zaigrat.

*

g3ar

  • *
  • 43
    • team-imex
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #27 : 15. Travanj, 2012., 11:07 »
slazem se sa odgovorom , jedino eto mozda imas na nekim weaponima perk , gdje se oduzima 30 % reload time , npr soldier u primary weapon 1  ima to na perk 3 . treba se naviknut zabavna je

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #28 : 15. Travanj, 2012., 13:53 »
Sad vas idem dodat obojicu. :hug
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Tribes: Ascend
« Odgovori #29 : 15. Travanj, 2012., 14:43 »
Pajko zar ti ne igras blackligta?


Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9