HCL.HR

UDK - Prva scena, prvi rad

  • 127 Odgovora
  • 29521 Hitova
*

koken44

  • *
  • 135
  • HCL Fan :)
    • Termor Games
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #30 : 09. Travanj, 2012., 16:31 »
dobro se nadaš  :D

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #31 : 09. Travanj, 2012., 18:05 »
Pa jel nije to isto ko iz onog videa?

Nije isto, možda na prvi pogled izgleda, ali definitivno nije biće puno razlike :)

Sam si napravio svoje modele ili koristiš koje si dobio?

Naveo sam gore da ću uzeti postojoće modele i praviti scenu po svojoj volji. Tek učim raditi u 3Ds Maxu tako da ne znam još praviti ovakve modele, poslije vjerovatno :)

Citat:
dobro se nadaš 

Samo rad i učenje  :D
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #32 : 09. Travanj, 2012., 18:12 »
Sam si napravio svoje modele ili koristiš koje si dobio?
Naveo sam gore da ću uzeti postojoće modele i praviti scenu po svojoj volji. Tek učim raditi u 3Ds Maxu tako da ne znam još praviti ovakve modele, poslije vjerovatno :)

Pa dobro, imaš alternativu Cinema 4D. Bar tako kaže onaj tip od kojeg gledam Unity tutorijale. :hiha2:
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #33 : 09. Travanj, 2012., 18:21 »
Sam si napravio svoje modele ili koristiš koje si dobio?
Naveo sam gore da ću uzeti postojoće modele i praviti scenu po svojoj volji. Tek učim raditi u 3Ds Maxu tako da ne znam još praviti ovakve modele, poslije vjerovatno :)
Pa dobro, imaš alternativu Cinema 4D. Bar tako kaže onaj tip od kojeg gledam Unity tutorijale. :hiha2:

Pa, da. Ima dosta programa, ali našao sam skupinu dobrih tutoriala za 3Ds Max tako da sa njim počinjem i kada se savlada modeliranje mnogo je lakše raditi ono što zamisliš na mapi. Praktično da i nema modela za UDK, ima, ali u veoma malom broju. Tako da je izuzetno važno poznavati modeliranje :)
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #34 : 14. Travanj, 2012., 00:04 »
Također moram reći da postoje šanse da u budućnosti ( 3-4 ) mjeseca budem radio sa jednom ekipom na jednom projektu. Trenutno na njemu radi jedan čovjek i već sada je ostvario zavidne rezultate, međutim potrebno mu je sada više radne snage pa sam se i čuo sa njim. Ništa još nije sigurno, ali eto želio sam da znate. Inače ovdje možete vidjeti nešto od toga :
http://blacksheepcaffeine.blogspot.com/2012/03/udk-relikt-march-update.html ( inače on je prije, a i sada radi u FPSC-u ). Igra se zove Relict/Relikt.
Ovo naravno nikako ne znači da ću prekinuti svoje zamisli oko Lonesome Killera i u budućnosti Life is Hard-a.
Također treba spomenuti da sada imam hrpu 3Ds Max tutoriala, preko 30 GB trenutno i sada ostaje da to otvorimo i počnemo proučavati. Ne znam koliko će mi trebati :)
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #35 : 14. Travanj, 2012., 07:47 »
Šta ćeš s Wolfom radit?
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

Halo2

  • **
  • 169
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #36 : 14. Travanj, 2012., 09:51 »
Bit ce od tebe nesto jednog dana  :thumbs:

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #37 : 14. Travanj, 2012., 10:15 »
Šta ćeš s Wolfom radit?

Ništa još nije sigurno kao što sam rekao, vidio je moj rad u UDK-u i rekao da bi u budućnosti volio da radim u timu koji bi trebao osnovati. Sve je za sada ne nekim njegovim razmišljanjima oko ovoga, ali ja svakako ostajem na svojim zacrtanim projektima koje ću raditi u budućnosti  :D

Bit ce od tebe nesto jednog dana  :thumbs:

Iskreno se nadam i drago mi je što imaš takvo mišljenje  :thumbs:
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #38 : 16. Travanj, 2012., 10:36 »
Nastavljam sa svojim prepoznativljim tekstovima, međutim ovaj je nešto drugačiji od ostalih i bavi se historijom UDK-a.
Ja sam ovo sve zapisao i sastavio, čitajući neke knjige i slične stvari. U budućnosti će biti više ovakvih tekstova na različite teme.
Da ne duljim više evo teksta i nadam se da će te bar nešto i naučit :P :
 
-1998 - Izašla igra Unreal, a sa njom i prvi Unreal engine.
-2003 - Izlazi Unreal Tournament 2003, a sa tom igrom i Unreal Engine 2.
-Februar, 2003 - Izašao Unreal 2 : The Awakening i za razliku od ostalih prijašnjih dijelova više je bio baziran na singleplayer komponenti.
-2004 - Izašao Unreal Tournament 2004 i predstavljao savršenstvo koje je imao Unreal Engine 2.
-April, 2005 - Izašao Unreal Championship 2 : The Liandri Conflict, a napravljen je Unreal Engineom 2.5.
-Novembar, 2006 - Izašao Gears of War i to pogonjen Unreal Enginom 3 ( dvije godine kasnije izlazi Gears of War 2 ).
-Novembar, 2007 - Izašao Unreal Tournament 3, pogonjen Unreal Enginom 3 i standardi od te igre, to jest editora koriste se i danas uz niz promjena.
 
 
Znači mala historija, čisto da ste malo upoznati sa tokom, međutim imajte u vidu da nisu pisani svi naslovi koji su izašli na Unreal Enginu u to vrijeme :)
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #39 : 16. Travanj, 2012., 21:15 »
Novi tekst i nadam se da će se naći neko da pročita, ipak ste više izgleda zaokupljeni najavom Crysisa 3, skorim izlaskom Diabla 3 i lošim krajem u Mass Effectu 3 :P ( sve sa tri )
 
Radi se o tipovima koje sam ja pisao i mogu ih pročitati svi, naročito se preporučuje onima koji misle nešto ostvariti u nekom od engina.
 
Game development tipovi :
 
- Jasno je da jedan čovjek ne možze ( bar za jedan život ) napraviti sjajan AAA naslov sa tonom komponenti, može jednostavnije igre u vidu manjih mogućnosti.
- Za sjajne AAA naslove je logično da nam treba tim, manji ili veći nije bitno, bitno je da pravilno funkcioniše i da svako u timu zna svoj posao.
- Igre rijetko završavaju onako kako ih zamislimo na početku izrade, dosta novih ideja sa javlja kroz proces izrade igre. Također možda nećete imati dovoljno vremena i iskustva da ubacite sve elemente koje ste htjeli ubaciti.
- Svi ovi procesi, procesi pri izradi igre mogu se nazvati "ponavljanje" i ako to pravilno uradite igra će postajati sve bolja tijekom produkcije. ( "ponavljanje" ponavljanje svih elemenata i razrađivanje )
- Također je bitno ako imate sopstveni tim, vršiti sve veći razgovor i vrišiti proces "ponavljanja" dok se neke komponente dovedu praktično do maksimalnog uspjeha.
 
- Početak sa idejom : Svaka igra starta sa nekom idejom koju ste zamislili prije početka izrade igre.
- To može biti ideja o nekom posebnom gameplay elementu, možda o potpuno novom i unikantom elementu, također ideja može nastati samo preko priče koju ste smislili.
- Vaše ideje moraju biti iznad normi, jer pravljenje ( ponavljanje ) već urađenih stvari neće dovesti do ničega, samo do toga da vam igra ode u zaborav.
- Kako bi došli do možda novih ideja trebate igrati u što većem broju već postojoće igre, čitati knjige, gledati razne video zapise, filmove i tome slično. Također vjerovatno imate igre koje volite i mrzite, igrali ste igre koje su vas ostavile bez daha, također igrali ste i druge igre koje su vas živcirale. Sve ovo navedeno i primjere iz navedenog trebate iskoristiti i stvoriti najbolje što možete, po mogućnosti nešto što niko do sada nije napravio.
- Ono što je također bitno je da pravite pisane bilješke, čak i svaki novitet, svaku ideju zapišite i poslije imate na umu čitajući sve to ( i sam koristim ovaj metod ). Nažalost ova metoda kod developera koji tek počinju se veoma malo koristi u današnjici.
- Nemojte nikada biti previše vezani za neku ideju, imajte na umu da ona može propasti i budite uvijek spremni na to. Po mogućnosti imati varijantu " B ".
- Nikada nemojte prebrzo iskazivati svoje ideje drugim ljudima, prvo je maksimalno proučite i vidite koliko je izvodljiva.
 
Nadam se da vam nisam dosadan i da ima ljudi koji čitaju ovo.
Također sve ovo i mnogo toga drugog upravo imam napisano u jednu veliku svesku ( design levela, razni moji tekstovi, tipovi za UDK, Max i dosta toga ) i razmišljam o tome da na kraju, kada uradim prvu igru u UDK-u ovu svesku poklonim nekome i to orginal, ja ću prepisati sve sebi na svoju teku :)
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #40 : 17. Travanj, 2012., 12:01 »
Pročitao sam već sada dosta knjiga oko UDK-a i evo sada odlučio da napravim nešto novo, sada ništa posebno tek sam počeo. Radi se o nečemu kao što je grčki hram, grčka scena. Materijale ću promijeniti poslije i planiram da uradim čitavu veliku scenu, sa okolnim prostorom. Možda stavim scenu po noći, vidjet ću. Nadam se da će vam se sviđat u finišu :)









Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #41 : 17. Travanj, 2012., 16:50 »
Dobro sad, ne moraš quadruple postat. 

Mada, ovaj grčki hram izgleda jako jako dobro.
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #42 : 17. Travanj, 2012., 17:02 »
Što tebe ima biti briga da je i napravio pecto postova zaredom.

Editor skoro pa isti kakvog ga se sjećam iz UT.

*

Beno09

  • **
  • 161
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #43 : 17. Travanj, 2012., 18:17 »
Dobro sad, ne moraš quadruple postat.  

Mada, ovaj grčki hram izgleda jako jako dobro.

Pa kako sam mogao drugačije, da sam editao post niko ne bi ni vidio  ;)
Hvala, ali ima još dosta posla, ovo je bio najlakši dio.

Što tebe ima biti briga da je i napravio pecto postova zaredom.

Editor skoro pa isti kakvog ga se sjećam iz UT.

Hvala na podršci i razumijevanju :D
Da, nije se baš puno mijenjao šte se tiče funkcija, a dizajn je sitno promijenjen u odnosu na prije. Ali opet svaka verzija donosi inovacije i to je bitno :D

Je li iko čitao ove tekstove iznad, jesu vam koristili ?
Na muci se poznaju junaci;
Ako ne počneš, nećeš ni završit;
Bez muke nema nauke.

*

Halo2

  • **
  • 169
Odg: UDK - Prva scena, prvi rad
« Odgovori #44 : 18. Travanj, 2012., 09:54 »
Citam ja, samo nastavi zanimljivo je  :ementaler:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9