Bok Svima !
Da znate da nije neka igra jer ima puno nedostataka i problema. Na pri zvuk mitraljeza . Jer tako ne pucaju mitraljezi a pogotovo što se moram približiti jako da pogodim ne prijateljskog aviona , a kada napadam zemaljsku metu moram jako približiti za uništavanje mete. A u igri World of Warplanes pogodim avion 600 metara daljine i mogu iz daljine i visine bacati bombe iz aviona.
What is this? I don't even... Neznam ako si trol ili ako si stvarno ozbiljan s ovim postom.
Al ajde zagrist ću
:
1)Zvuk svih mitraljeza i topova velikih kalibara je po meni solidan. Developeri ne mogu reproducirati 100% izvoran i realističan zvuk i ubacit ga u igru pošto 90% naoružanja u igri se danas može vidjeti samo u muzejima kao i municija za iste (čak da se i dohvate nečega nije isto kada se zvuk snima na tlu u reguliranim uvjetima ili 4000 metara od tla pri brzini od +400 km/h
)
2) Možda te ovo šokira,ali u Drugom svjetskom ratu, čak i u Korejskom ratu, nije uvijek dolazilo do čistog dogfighta,ali kad je,ovisno o sposobnosti pilota i/ili opreme (bilo aviona ili naoružanja) radilo se o udaljenostima od doslovno 1m do maksimalno 350 m (a to je žešće nategnuto i još ako govorimo o topovima velikog kalibra).
Pogledaj malo stare snimke sa kamera američkih lovaca u WW2 i vidjet ćeš pravi dogfight i uvijek se svede na isto (približi se čim više,čekaj da se pokaže cijela silueta aviona a ne samo guza,ispali,ponovi)
Nisam ni mislio odgovorit pošto imam osjećaj da si trol al ajde