HCL.HR

Warframe

  • 78 Odgovora
  • 33787 Hitova
*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Warframe
« : 10. Kolovoz, 2012., 06:57 »


Nova F2P pucačina iz trećeg lica dolazi nam od Digital Extremesa, ekipe zaslužne za neloši The Darkness 2.
Gameplay se vrti oko Warframea, drevnih ratnih odijela koje mogu koristiti samo pripadnici vrste na rubu izumiranja.
Warframe je PvE pucačina sa timovima od četiri igrača i proceduralno generiranim levelima.

WARFRAME: Alpha Gameplay Trailer

Beta počinje uskoro, prijave na službenoj stranici.

[Facebook]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

seymour

  • ****
  • 1445
Odg: Warframe
« Odgovori #1 : 09. Listopad, 2012., 20:57 »
 :hiha:

Ak se neko hoće za betu prijavit neka ode na ovaj link plox

https://playwarframe.com/?ref=86467880
Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: Warframe
« Odgovori #2 : 15. Veljača, 2013., 10:20 »
Slab interes za ovo? Open beta počinje danas i traje do utorka. Prijave na službenom sajtu.
Misli netko probat?

[CVG]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

seymour

  • ****
  • 1445
Odg: Warframe
« Odgovori #3 : 15. Veljača, 2013., 11:37 »
Ja sam malo igrao,nije loše no brzo dosadi.Nisam baš puno igrao poslije ovog novog updatea,pa ne znam koliko su se stvari promijenile.A i lejm je igrat sa mutavom ekipom .
Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Warframe
« Odgovori #4 : 14. Ožujak, 2013., 17:05 »
Upao u closed betu.

Zabavno je, ali potencijalno monotono. Nezz, mozda bude neke promjene okolisa kroz neke misije.
Za sad sam uvijek u unutrasnjosti brodova.

Sama igra bi se mogla opisati kao... online Mass Effect sa coop kampanjom.
Sustav borbe je prakticki identican onom u Mass Effectu, samo ubrzan i ulickan.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Warframe
« Odgovori #5 : 14. Ožujak, 2013., 17:10 »
Meni bilo bugovito smece.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Warframe
« Odgovori #6 : 14. Ožujak, 2013., 18:41 »
Ti si u ekstremima ionako. Ili je smece ili je prefenomebajno.

Meni obrnuto. Borba fina, glatka i to sve. Malo jebalo zbog port forwardinga, ali to je problem sa T-Comovim D-Link routerima vise nego do igre, cesto se dogada.

Nego, skuzio da su mape misija zapravo totalno random.
Generiraju se dinamicno cini se, odigrao sam jednu misiju nekoliko puta i svaki put je raspored prostorija i protivnika bio drukciji.
Isto tako, drugi igraci vam se mogu pridruziti usred partije ponekad. Nazalost tad dolazi do situacija da igra generira vrata za koja su potrebna dva igraca da ih otvore, ali jedan igrac ode i onda se solo ne moze zavrsit misija. Treba abortat ili pricekat da se drugi igrac pridruzi.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Warframe
« Odgovori #7 : 14. Ožujak, 2013., 23:17 »
Ušao sam u igru i vidio sam više bugova nego u svim igrama koje sam igrao unazad 5 godina. :kava:

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Warframe
« Odgovori #8 : 14. Ožujak, 2013., 23:20 »
:wildboy:

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Warframe
« Odgovori #9 : 15. Ožujak, 2013., 00:02 »
:wildboy:

Ne mogu te shvatit ozbiljno sad Cole, sorkac.
Men' radi skoro pa savrseno, uz izuzetak par sitnica koje sam vec nabrojao. Ipak je closed beta i tako to.


Odigrao jos par misija veceras i zarazno je. Uz proceduralno generiranje levela postoji jos par varijacija.
Cini se da igra koristi nesto poput AI Directora ala Left 4 Dead jer se neprijatelji spawnaju random.
Nekad ih je samo 2-3, te lako pocistite i onda vam se pojave iza leda, dolazeci iz podrucja koja ste vec ranije prosli.
Nekad navale na vas poput mrava.

Sam okolis je u osnovi uvijek istog izgleda - futuristicki interijer - ali ima dosta elemenata u misijama koje mogu stosta promjeniti.
Recimo, igra moze generirati "evente", od kojih su najcesci lockdown eventi, kad se neki protivnik docepa konzole i zakljuca vas u prostoriju(morate pobit sve protivnike i hackat tu istu konzolu).
Uz to, ponekad cete se boriti u okolisu u kojem cesto zna biti nasumicnih eksplozija i vatre, pa cete morat pazit gdje trcite i kako se borite. Nikad ne znate sto mozete koristit kao zaklon u tim misijama.
Druga varijacija je vrlo hladan okolis, koji utjece na kapacitet shieldova.
Posto ste na svemirskim brodovima, ponekad zna doci do zescih ekplozija koje onda probiju vanjski trup broda(namjerno ili nenamjerno izazvane eksplozije).
U tom slucaju morate naci konzolu koja izolira tu prostoriju pregradama, pobjeci ili zavrsiti misiju u odredenom vremenskom roku.

I moram reci da je jako zabavno kad se skupe 2-3 osobe u misiji. Matchmaking sustav vas zapravo automatski trpa u squadove tijekom/nakon misija.
Ako ne napustite squad, kad se clanovi vaseg squada prijave za neku misiju, vi ih automatski pratite ako vam je ta misija dostupna.
Misije su kampanjskog stila, rijesavate ih odredenim redoslijedom.

Uglavnom, moram priznat da me zadivilo. Tehnicki fino izgleda i solidno se vrti na mojoj sad vec ostarjeloj masini.
Customizacija je na mjestu i cini se da ima dovoljno varijacije sto se tice potencijalnih stilova igre - vidio sam neke igrace koji stealthaju poput ninje, dok su drugi mogli poput nekog berserkera ulijetavati u grupu protivnika i sasjeci ih na komadice.

Ima nekoliko raznih tipova misija i koliko sam popricao s ovima koji igraju duze, kasnije igra trazi propisnu koordinaciju i zdravu dozu razumne taktike u svakom okrsaju.
Levelanje je trenutno dovoljno brzo, u svakoj misiji se moze naci nekoliko modova za oruzja ili vas warframe i sve u svemu je (za sad) zanimljivo.
Treba vidjet kako ce dalje biti.

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Warframe
« Odgovori #10 : 15. Ožujak, 2013., 00:03 »
Neznam možda se desila koljačina svega i svačega sa driverima, ali bio sam šokiran i izbrisao. :kava:

*

seymour

  • ****
  • 1445
Odg: Warframe
« Odgovori #11 : 15. Ožujak, 2013., 01:40 »
Koji si ti šaban . :wildboy:

Ja sam nakon uspio skupit sve blueprintove za mag-a,ali mi se ne da farmat iteme .I onda još moram čekat sto dana da se izradi ;( .   

Nisam već preko tjedan dana igrao,malo dosadi jer nema baš puno varijacija u igri zasad . Čekam update 7 ,navodno će hrpu novih stvari dodati .
Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Warframe
« Odgovori #12 : 17. Ožujak, 2013., 23:30 »
Svida mi se kako zapravo nema drzanja za ruku tijekom misija.

Ubacili su novi industrijski template koji ponekad nudi izbor izmedu vise puteva do cilja.
Odredeni ventilatori se mogu razbit i otvorit prolaze do skrivenih prostorija.

I wall running nigdje nije spomenut bas, ali dostupan je u igri, cak potreban za napredak u misijama u nekim slucajevima.

Sto vise igram, to mi se vise svida. Nadam se samo da ce prosirit varijacije u levelima,

Mala demonstracija svega toga (lvl 26 lik na lvl 5 misiji cisto radi demonstracije):

Warframe FNGs - Tons of new content added in update 6

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Warframe
« Odgovori #13 : 19. Ožujak, 2013., 19:07 »
Update 7 je vani i krenula je open beta.

Dodano puno novih stvari, kompletno reworkan sustav napredovanja i modova, dodan novi map template itd.
Previse da bih nabrajao.

Novi mod sustav mi se jako svida jer realno podsjeca na Metal Gear Acid, modovi su sad reprezentirani kao karte koje se mogu upgradeati i stavljati na razne pozicije.
Ovisno o tome gdje ih stavite, mozete koristiti vise stvari nego sto bi ste to inace mogli prije, ali pod uvjetom da ste dovoljno visok level i imate dovoljno mod energy na raspolaganju.
Isto tako, sto je veci rank modova, to vise mod energy trebaju za koristiti.
Stari modovi su sad konvertirani u Fusion Cores koji sluze za upgradeanje novih modova.

Svi igraci su sad ponovno lvl 0, ali zadrzavaju svu opremu i pare koje su od prije stekli.

Losa strana novog sustava je sto nema tutoriala za to, pa ce novi igraci biti dosta zbunjeni u pocetku.
Ali realno, svida mi se to. Igra sama po sebi nema nekih stvari iz modernih igara gdje vas se doslovno drzi za ruku. Nekad treba pregleda okolist da bi se vidjelo kako i gdje se moze ici dalje itd.

Patch notes za one koji nemaju pristup sluzbenom forumu:


We have 'soft launched' open beta! To celebrate this we are bringing you this massive update! A ground-based environment. A radical redesign of the Mod system. Two new deadly Warframes. New weapons including a deadly silent bow. Our distribution servers are getting slammed. Its a storm alright!

NOTE: Respec required due to a massive overhaul of the Upgrade ("Mods") system! New Mods need to be found for your gear! Any old Mods are super valuable to level-up new Mods using the Fusion system!

Additions:
Global Chat - an overhauled communication system for region, clan and squad chat!
Stealth Attacks - sneaking up on unaware enemies now yields stealth attack options with melee weapons.
Sentinels - customize and program a Sentinel “pet” to accompany you on missions.
Saryn - a deadly and beautiful Warframe whose poisonous attacks can dissolve organic and synthetic material.
Banshee - a sonic Warframe capable of filling both Attack and Support roles.
Viper -  a Grineer-manufactured, full-auto Light Pistol.
Paris - a Tenno Hunting Bow that launches arrows with a chargeable magnetic field.
Fang - a matching pair of razor-sharp daggers with accelerated attack speed.
Corpus Outpost - a new Corpus base of operation in a chilling outdoor environment!
Dojo challenges - test your skill as a Tenno warrior with new Dojo rank-up challenges!
Endless Defense - a new defense mission type. Survive longer for escalating rewards!
New moves - Ground Attacks, smart-actions for finishing off downed enemies (no more jumping)!
New colors - new palettes added to the store, as well as a bundle to get them all at reduced cost!

Changes:
Mods re-imagined - Please visit our forums to see details on how the new system works! Old Mods can feed the new system with the fusion system!
Weapon placement - a pass to reduce clipping and holster positions.
Weapon Balancing - almost every weapon has been tuned, see complete list in the FORUMS.
New male and female Tenno prisoner model added. "Naked Nick" has been returned to cryo-sleep.
Balance fixes for over-ranged Warframe powers. Additional upgrade tier added for the new Mod system.
Stealth improvements - AI reaction and alert states have been tuned to make stealth play more viable.

Fixes:
Fix for burst weapons firing an extra burst if player double clicks quickly.
Player/AI should no longer fall when teleporting on to stairs.
Fixed Warframes not receiving XP for using abilities.
Fixed an issue with Nyx Mind Control being flagged as "in use" if target dies.
Fixed pressing Alt in a menu pausing the game.
AI should no longer open locked passkey doors.
Fixed radial disarm not working against Grineer enemies.
Fix for crashes caused by unsupported resolutions.
Fixed an issue with boss names after a host migration.
Fixed an issue with ragdolls being "pinned" in mid air.
Removed lens flare from arsenal background.
Fixed Jackal shaking for Clients during intro cinematic.
Ice/Fire hazards will no longer appear in the first few levels.
Fixed an issue with aspect ratio not calculating correctly on a second monitor.

Localization:
154 German updates from Clemonde, philversprechend
162 Spanish updates from DeadlyShadow, SgtSpectre
277 French updates from Kreylan, ignisterra
147 Italian updates from kreel
442 Japanese updates from Gashin, HanbunDake, k1sEy, lunarian, WhiteNekophus
444 Polish updates from iffyJinx, SabreUr, Wac3, barrakketh, fithvael
333 Portuguese updates from Azdragoras, Goggles, ruivoml, Kysuke, AbnerFreitas
409 Russian updates from B1ind, Dyshes, FedorHooch, Grayscarr, Moloxix, NGRazeR
339 Ukrainian updates from BlooDONER, dantistnfs, snakusoid
273 Chinese updates from AlexLee, Krisstina, AminoaCow, Lukeasgard
94 Spanish updates from DeadlyShadow, SgtSpectre
649 Korean updates from Beowulf

A huge thanks to our localization team - you guys did an amazing amount of work!

MODS 2.0 details (doc makes it sound more complex that it is though): https://forums.warframe.com/index.php?/topic/15534-mods-20-in-update-7/

HOT FIXED:
Some hitches and crashing
Problem where the grenade explosion on jackal was playing multiple sounds at once (Lead approved)
Added FX event for the slowmotion Boss slice's top & bottom halves
Update beta label
Another guard against cascading "login failed" popups
Fixed hand positions to closer match idle, fixed shoulder issue, added motion to bow, added sublte body posture for each direction
Clear active session count when switching to solo mode
Auxillary attachment 'arrow' z offset set to .68 -arrow flights no longer in hand
Rifle weapon UI component not hiding after switching to Sentinel View without a sentinel (clicking would cause a script error and break the UI)
Default upgrade initial level is now 0 instead of 1
Fix chat breaking when scrolling user list
« Zadnja izmjena: 19. Ožujak, 2013., 19:12 Yuri »

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Warframe
« Odgovori #14 : 24. Ožujak, 2013., 15:31 »
Igram je 2-3 dana i zaista sam oduševljen, odlična igra. Grafika predobra i jedna je od najboljih što se tiče F2P igara, borba i kretanje veoma fluidno i zabavno, ima i taktiziranja, čak možeš koristiti i više pristupa za rješavanje misije (npr. možeš i stealthat, iako to još uvijek nije najbolje razvijeno ali developeri kažu da rade na tome) što mi se veoma sviđa. Iako je prvenstveno co-op igra, ja većinom igram solo jer mogu igrati na svoj način (stealtham koliko to igra dozvoljava), a i volim da sve prostorije pomno istražim.

Evo malo stealtha za Cole-a možda mu popravi mišljenje o igri :mrgreen::
Warframe 100% Stealth Mission!!
(p.s. nije moj gameplay)
« Zadnja izmjena: 24. Ožujak, 2013., 15:37 Adam Jensen »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9