HCL.HR

Wargame: European Escalation

  • 14 Odgovora
  • 1898 Hitova
*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Wargame: European Escalation
« : 22. Siječanj, 2012., 14:37 »

Od developera R.U.S.E. naslova stiže nam Wargame:European Escalation. Igra je smještena u vrijeme Hladnoga rata i bavi se temom što bi bilo da je bilo. Na raspolaganju imati ćemo Nato savez i Varšavski pakt. Wargame će sadržavati realistične elemente poput zaklona, logistike (municija, gorivo) i moral koji će utjecati na mogućnosti vlastitih trupa. Unutar igre biti će 300 različitih jedinica. Igru će pokretati druga generacija IRISZOOM pokretača koji je u R.U.S.E. pokazao što sve može, nadam se da će optmiziacija biti ista ili još bolja. Uz kampanju biti će i multiplayer koji će podržavati od jednog do četiri igrača na jednoj strani.

« Zadnja izmjena: 13. Veljača, 2012., 14:22 snowblind »

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Wargame:European Escalation
« Odgovori #1 : 22. Siječanj, 2012., 15:03 »
Odlično, dizajn im je vrhunski, čini se da nakon dugo vremena dolazi kvalitetan RTS. Samo nek naprave zanimljiviju kampanju nego u RUSEu.

*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Wargame:European Escalation
« Odgovori #2 : 22. Siječanj, 2012., 15:30 »
R.U.S.E. nisam odigrao, niti sam ne znam zašto. European escalation naprotiv izgleda zanimljivo, ne sjećam se Cold War strategije uopće. :hiha2:
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

Odg: Wargame:European Escalation
« Odgovori #3 : 22. Siječanj, 2012., 18:30 »
RUSE je bio odlican, ocekujem i od ove igre slicno :D

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #4 : 13. Veljača, 2012., 14:22 »
Moglo bi biti ovo veoma zanimljivo.

WARGAME: EUROPEAN ESCALATION - MULTIPLAYER TRAILER (EN)

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #5 : 13. Veljača, 2012., 20:51 »
Kako ovo dobro izgleda, kupuje se vjerojatno. :)

*

ScaR

  • *
  • 122
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #6 : 26. Ožujak, 2012., 18:27 »
Pomoć. Instalirao sam igru, i prilikom učitavanja mi izbaci Access violation error. Na forumima piše da je rješenje da se pokrene kompatibilno sa Vista Service pack 2, ali ne pomaže.. Zna neko ?

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #7 : 26. Rujan, 2012., 22:37 »
Igra je dobila novi DLC koji uključuje Economy mod. Inače trenutno Wargame na popustu od 66%, Steam jel.

*

vuko

  • n00b
  • 4
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #8 : 26. Rujan, 2012., 23:23 »
pa igra mi izgleda predobro nije mi jasno kako me je zaobisla. jel bi mogo neko reci ko je igro malo ensto o njoj? neka usporedba sa company of heroes? igro sam i men of war ali mi se ona nije nimalo svidila, company of heroes i sudden strike su mi zasad najbolje igre slicnog tipa

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #9 : 26. Rujan, 2012., 23:25 »
Teško ti je Wargame usporediti s CoH budući da se Wargame odigrava na mnogo većoj površini sa mnogo više jedinica. Ja nisam igrao nažalost ali pogledaj koji gameplay video pa ćeš dobiti bolju sliku o igri.

*

vuko

  • n00b
  • 4
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #10 : 27. Rujan, 2012., 01:22 »
pogledo sam, znam da je tesko usporediti, vise sam mislio na faktor zabave i igrivosti. Neznam jel u igri bitnije brze razmisljanje, sporije dublje razmisljanje, brze klikcanje. U CoH mi je predobar balans postignut izmedju korejskih frikova sta klikcu ko ludi i ljudi koji su sporiji ali znaju malo brze i bolje razmislit

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #11 : 27. Rujan, 2012., 12:13 »
Pa igra se bazira na pvp tako da je jako bitan taktički pristup. Nekako bih rekao da od brzine klikanja nemaš neke koristi kada te neprijatelj može dobiti zbog poznavanja jedinica i pametnog iskorištavanja terena. Isto tako ovo je jedna od rijetkih RTS igara koja ima uključenu logistiku pa ono.

Inače nema se smisla uspoređivati SC sa CoH budući da igre koriste različite gameplay mehanike. Možeš ti u CoH klikati koliko god brzo hoćeš ali ako protivnik zna iskoristiti svaki zaklon, pametno pomicati artiljeriju i AT topove te raditi suppresion na pješačke jedinice onda nema šanse da ćeš pobijediti.


*

vuko

  • n00b
  • 4
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #12 : 27. Rujan, 2012., 14:57 »
da da kuzim, fala na informacija! jos da pitam kakav je muliplayer, prije svega mislim ima li dovoljno ljudi da ga igra?

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #13 : 27. Rujan, 2012., 19:01 »
Budem ti rekao za koji dan ako uspijem pokrenuti igru  :wildboy: Uzeo sam sada na ovome popustu jer je prilično jeftino.

*

snowblind

  • Moderator
  • ******
  • 9013
Odg: Wargame: European Escalation
« Odgovori #14 : 07. Listopad, 2012., 00:41 »
Igrao sam zadnjih nekoliko dana kampanju i sad sam jednu rundu mp odigrao. Broj ljudi se kreće oko 400, a ujutro bude između 250 i 300 tak da ono ima igrača.

Ukratko zadovoljan sam s igrom i nisam uopće požalio za kupnju. Ono što me je odmah oduševilo je optimizacija. Mislio sam da će mi šetakti ali sve ide bez problema. Čak i kada je veći broj jedinica na ekranu. Vjerujem da bi mi sve išlo glatko i u 4vs4 igrama koliko je max igrača u mp borbi. Jedini problem je kada si početnik odnosno lvl1 praktički nitko neće igrati s tobom. Ali zato kada sam ja napravio igru odmah su se ubacili dvojca koji su bili 45 i 50 lvl. Meni je upao lik koji je bio 21 lvl i na kraju je završilo neodlučeno. Ista stvar je bila i u R.U.S.E. Pa ono da upadneš drugima u igru prvo ti moraš napraviti nekoliko igara da dođeš do 20 levela.

Što se kampanje tiće ona je podjeljena na četiri dijela. Prvi dio se bavi sukobom između NATO snaga i Varšavskog pakta i misije nisu baš lagane. Ono što je dosta bitno unutar misija su sporedni zadaci koje je poželjno obavljati jer donose dosta zvjezdica pomoću kojih se otključavaju nove jedinice.

Igra je puna sitnih detalja poput oštećenja jedinica. Recimo možeš tenku oštetiti računalo za ciljanje pa mu puno duže treba da nanišani ili mu možeš osovinu srediti ako se radi o zemljanom vozilu, odnosno rotore od helikoptera. Teren može biti blatnjav pa će se jedinice bez gujesnica puno sporije kretati. Ako cijelo vrijeme na neprijatelja držiš otvorenu vatru jedinica će početi paničariti i neće biti sposobna za borbu. Ima dosta takvih elemenata koje utječu na bitku.

Ono što nisam pohvatao još je sustav otkrivanja jedinica. Određene jedinice se dosta teško otkriju, čak i uz pomoć helikoptera i izvidnice. Uz to čudno mi je da nema nekakve opcije za okretanje vozila budući da postoji jačina oklopa. Ili barem ja to još nisam našao. Dosta mi vremena ode na to da pozicioniram pravilno jedinice dok radim zasjedu, a isto tako i u aktivnoj borbi bitno je tenkove okrenuti gdje im je najjači oklop.

Ni ova igra nema formacije, nekako mi nedostaje barem da su osnovne ubačene. Inače na svakoj jedinici možeš isključiti korištenje oružja što je korisna opcija ako ne želiš da se AT rakete troše na obične kamione ili prijevozna vozila. Logistika je dobro odrađena i dosta se mora paziti na to, pogotovo kada iscrpiš FOB, onda su ti kamioni ili helikopteri jedini koji ćete održavati tokom igre.

Ako te još što zanima pitaj.