Ja sam jedan on onih koji je preorderao XR na steamu i muku mučio sa stanjem igre na releaseu. Igra je bila gomila neoptimiziranog koda sa hrpetinom game-breaking bugova. Nakon 2.0 patcha doduše igra je napokon postala onakva kakva je trebala bit, a 3.0 patch sa ekspanzijom izlazi sljedeći mjesec.
S obzirom da trenutno ne postoji nijedan svemirski shooter ovog tipa (i ne, nemojte mi slučajno spominjati star citizena koji neće izać još 2godine) - XR, koliko god hardverski zahtjevan bio, trenutno nema neku konkurenciju u ovom žanru.
Doduše, XR nema veze sa prijašnjim naslovima po pitanju gameplaya tako da se vrlo vjerojatno nećete ugodno iznenaditi ako očekujete gameplay u stilu X3.
Ako kog zanima, imam i poveću
recenziju vezanu za prošli patch. Međutim, Egosoft još uvijek treba poraditi na optimizaciji pojedinih sektora poput Albiona gdje FPS još uvijek zna past na 30ak. DeVries recimo radi na konstantnih 60