HCL.HR

Demon's Souls

  • 0 Odgovora
  • 870 Hitova
Demon's Souls
« : 21. Prosinac, 2012., 20:02 »


Developers: From Software, SCE Japan Studio
Publishers: SCE; Atlus; Namco
Release dates:
JP: 05.02.2009.
USA: 06.10.2009.
EU: 25.06.2010.

Demon's Souls je akcijski RPG kreiran od studija From Software (uz asistenciju SCE Japan Studia) ekskluzivno za PS3.
Priča je smještena u mračni fantazijski svijet, kraljevstvo Boletariu, u kojoj se pojavljuju demoni koji se hrane dušama smrtnika. Igra je opisana kao spiritualni nasljednik serijala „King's Field“ kojeg je također razvio From Software. Nakon izlaska u Japanu i Sjevernoj Americi, „Demon's Souls“ je pozitivno prihvaćen od kritike osvojivši mnoštvo nagrada. Hvaljena zbog mračnog fantazijskog art dizajna, mnogih varijacija u sustavu borbe i online multiplayera koji je integriran u single-player gdje igrači mogu ostavljati korisne poruke za druge igrače, igra je posebno zapažena zbog velike težine koja pruža pravi izazov.
Na početku igre kreira se lik: izabire se spol, izgled, ime i početna klasa kojih ima 10 (soldier, knight, hunter, priest, magician, wanderer, barbarian, thief, temple knight, royalty), svaka sa svojim setom statistike, početne opreme, oružjima i vrstom magije. Ubijanjem demona skupljaju se duše koje se koriste za kupnju, popravljanje i nadograđivanje oružja, ali i za poboljšanje karakteristika lika. Kada igrač bude ubijen, vraća se na početak levela u obliku duše sa manjom razinom healtha i bez neiskorištenih duša, a svi neprijatelji (osim bossova) se opet pojavljuju. Ako igrač uspije pokupiti krvavu mrlju na mjestu gdje je ubijen, vraćaju mu se izgubljene duše, no ako prije toga bude opet ubijen, gubi ih nepovratno. Prolazak kroz igru ovisi i o tendenciji, koja može biti bijela ili crna. Kakva će biti ovisi o postupcima igrača, kao što je pomaganje ili ubijanje NPC-ova. Kada je tendencija bijela, protivnici su lakši, ali broj osvojenih duša je manji; ako je crna, protivnici su teži, no broj osvojenih duša je veći. Nakon prvog prolaska igre, težina se u drugom prelaženju povećava za 40%, a u svakom idućem za daljnjih 8%.
Sama igra je dobar primjer kako kvalitetan naslov, novi IP, može postići uspjeh i bez velikog marketinga.

Među priznanjima koje je igra osvojila su:
GameSpot: Overall Game of the Year 2009, Best PS3 game, Best Role-Playing game, Best Original Game Mechanic for the online integration
Game Trailers: Best RPG, Best New intellectual property
IGN: Best RPG for the PS3
X-Play: Best Gameplay Innovation (multiplayer)
PC World: Game of the Year
RPGamer: RPG of the Year 2009, Best Graphics, PS3 RPG

GameRankings: 89.88%
Metacritic: 89/100
GameStats: 9.0/10