HCL.HR

Gran Turismo 5

• 1003 Odgovora
  • 159224 Hitova

Armor

"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

Facaa

• Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #541 : 02. Studeni, 2010., 23:41 »
Dok nije u mojim rukama ne verujem.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Armor

« Odgovori #542 : 03. Studeni, 2010., 08:43 »
Vjeruj:

:D

Facaa

• Full of Stars
    • www.shuma.org
« Odgovori #543 : 03. Studeni, 2010., 18:55 »
:)

btw, iz novog Top Gear časopisa;

Citat:
After deciding to include the Lamborghini Miuara P400 Bertone prototype, the Polyphony team discovered the only example remaining in the world was owned by the Marriott family - of the posh hotel chain fame. So they packed up their bags and cameras and measuring devices and decamped wholesale to the Marriott residence in the States. "To go to someone's home and do our work without getting in the way of their family, keeping their dog under control, without offending anyone, it's difficult," smiles Kazunori. "But worth it..."

But, I ask, how do you find out how it drives? Take enough measurements and photos you can make a virtual car look faithful, but presumably the Marriott family didn't let you take out the Miura for a few laps of the local track? Kazunori's answer is... enlightening.
"As long as you enter all the parameters for the mechanisms correctly," he says, without a hint of overstatement, "the physics of the car will be created as is. It will behave as it should."
Hang on. That's it? Plug enough numbers into the GT5 physics engine and it will, by magic, reveal the murky secrets of any car's handling and grip? So, without driving the thing, providing you input the data correctly for, say, the 458 Italia, a Ferrari test driver will find it behaves precisely the same as the real thing?
The reply is deadpan. "That's absolutely correct. That is what we found".

So what we have here, more than than a mere computer game, is a sort of unified field theory for cars. Surely, then, manufacturers are queuing up to test out their ideas within GT5? After all, it'd be a whole lot cheaper than running up a dozen test mules in order to discover that a new rear diffuser sets fire to puppies. Kazunori nods. "We receive many requests from manufacturers to see how their concept would actually drive. Engineers can come up with new mechanisms, but it's not always clear how they'll work on the car. We can put them into the game to find out."

Yuri

• Feeeeejk
« Odgovori #544 : 03. Studeni, 2010., 19:54 »
Istovremeno i vjerujem, i ne vjerujem.

Logika nalaze da uz toliko dugo vrijeme za izradu igre, mora da su bolesnici za tehnicke detalje. Mogli su definitivno izvesti takvo nesto.
Ali, silna kolicina parametara koja bi morala biti unesena radi takvog neceg... boze, glava me boli.

Mislim, realno, mozda im je engine takav, ali nema teorije da mogu simulirati BILO KOJI auto ako ubace parametre u igru.
Morali bi, stajaznam, ubacit tezinu flywheela ili neki tehnicki kurac. Svaki dio bi bio bitan. Ili ima teorije?

Boli me glava.  :wildboy:

Facaa

• Full of Stars
    • www.shuma.org
« Odgovori #545 : 03. Studeni, 2010., 20:19 »
Ima zapravo.
Ako su dobro definirali parametre ključne za ponašanje i razlikovanje automobila, zašto i ne?

Dapače, to je i logičan način izrade ovakve igre.

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #546 : 03. Studeni, 2010., 20:24 »
Istovremeno i vjerujem, i ne vjerujem.

Logika nalaze da uz toliko dugo vrijeme za izradu igre, mora da su bolesnici za tehnicke detalje. Mogli su definitivno izvesti takvo nesto.
Ali, silna kolicina parametara koja bi morala biti unesena radi takvog neceg... boze, glava me boli.

Mislim, realno, mozda im je engine takav, ali nema teorije da mogu simulirati BILO KOJI auto ako ubace parametre u igru.
Morali bi, stajaznam, ubacit tezinu flywheela ili neki tehnicki kurac. Svaki dio bi bio bitan. Ili ima teorije?

Boli me glava.  :wildboy:

:wildboy:

Ja osobno znam proračunati šasiju i podvozje, a ja sam šaban. Itekako se može... I ono, dok su vozila na 4 kotača, "jedino" što se mijenja su brojevi u proračunima. Kako doć do proračuna je drugi par rukava

"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Yuri

• Feeeeejk
« Odgovori #547 : 03. Studeni, 2010., 21:08 »
Pojasni. Ti si wannabe saban po tom pitanju. Ja sam čru saban po tom pitanju.

dibek

• You put the stone in the case?
« Odgovori #548 : 03. Studeni, 2010., 21:30 »
Ajme, kako moram kupit PS3.

Ima tko listu auta?

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #549 : 03. Studeni, 2010., 22:05 »
Pojasni. Ti si wannabe saban po tom pitanju. Ja sam čru saban po tom pitanju.

Pod šabanom sam mislio da sam newb, bez obzira što sam na trećoj godini mašinstva. Što bih ja sad tebi trebao objašnjavat, ako si ti totalni šaban (newb)?  :wildboy:  Imaš proračun, konstante, dijagrame. Pišeš, crtaš, uspoređuješ.  :wildboy:

Proračun zlata vrijedi, jel. I na prodaju su onako, van faksa, mi ih dobijamo po potrebi...

"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Armor

« Odgovori #550 : 08. Studeni, 2010., 15:17 »
Vjerovati ili ne, fake ili stvarnost: "GT5 is real"

Syzygy

• čvarkuša
« Odgovori #551 : 08. Studeni, 2010., 15:45 »
http://www.gmc.hr/detalji_proizvoda.fd9375df39d64545a1370c97bd089404.gran_turismo_5_collectors_edition_ps3.aspx

Collectors Edition: 699 kn

Jej.

Ne vidim problem :)  imaš na mailu detalje

Nego, koji je novi volan od logija sada za to?

Facaa

• Full of Stars
    • www.shuma.org
« Odgovori #552 : 08. Studeni, 2010., 16:15 »
G25 i G27 ekipa kupuje.

A službeni je;

Driving Force GT.
Ima čak i bandl. Volan i igra.

Ementaler

• Administrator
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
« Odgovori #553 : 08. Studeni, 2010., 17:25 »
OVO > G27  :hiha:

@Armor, neznam, čini se fake.

dibek

• You put the stone in the case?
« Odgovori #554 : 08. Studeni, 2010., 17:39 »
Moram si uzet ovaj driving force kad dodje. I onda naucit vozit jer sam prelos u simulacijama :hiha:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9