HCL.HR

Heavy Rain

  • 80 Odgovora
  • 21124 Hitova
*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Heavy Rain
« : 27. Lipanj, 2006., 20:48 »
Francuski development tim Quantic Dreams zaslužan za odličan Fahrenheit radi na novom projektu radnog imena Heavy rain.

Samo pogledajte ovaj trailer (ne morate skidat film imate i stream dole niže kvalitete):
http://www.gamershell.com/download_13790.shtml

Mnogo jako :ave: :ave: :ave:

Screenovi su tu:
http://www.hcl.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=1788&Itemid=52

Grafika uberjaka, a priča mi nije jasna prema ovom traileru... ili je to samo napravljen trailer da bi se pokazala impresivnost grafike, facijalnih ekspresija, potencijalne dobre priče i čmižne ( tužne ) teme.

btw publisher je Sony pa bi igra mogla biti PS3 ekskluziva, ali čujem sa jednog foruma da će izaći i za Ps2 i za PC...

komentari?

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Heavy Rain
« Odgovori #1 : 27. Lipanj, 2006., 20:58 »
Ak će izlazit dugo ko ovaj prvi, biti će playstation 4 ekskluziva
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

pilip

  • ******
  • 4442
Re: Heavy Rain
« Odgovori #2 : 27. Lipanj, 2006., 21:01 »
Cek to je avantura?
Vidi se slicnost sa Fahrenheitom.
A ak ce jos biti kao Fahrenheit(sumnjam) onda ce ownat. :ave:
A do onda cu imat novi komp pa cu ja ownat. :tired:

Anyhow,jedva cekam igru. :D
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Heavy Rain
« Odgovori #3 : 27. Lipanj, 2006., 23:33 »
jesi vidio trailer?

pwna totalno...

btw.. na keaju sam primjetio da piše Fizika by:Ageia.

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: Heavy Rain
« Odgovori #4 : 10. Listopad, 2008., 10:42 »
Rivajval nakon 2 godine. \:D/

http://www.hcl.hr/galerija.php?select=23&TekstID=86

Skrinovi me čine izrazito vlažnim.
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Heavy Rain
« Odgovori #5 : 10. Listopad, 2008., 11:06 »
 :ave: Aveam se jer ne mogu vjerovat da su prošle dvije godine odkad sam otvorio ovaj topic.

Novi Screenshoti rulaju btw. Ovo bi trebalo biti mnogo dobro.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Re: Heavy Rain
« Odgovori #6 : 10. Listopad, 2008., 11:43 »
jedini problem je što igra dolazi krajem 2009, a to je još puno vremena za čekanje

*

Damien

  • ***
  • 551
  • kurwa^.^
Re: Heavy Rain
« Odgovori #7 : 10. Listopad, 2008., 14:26 »
pwnat ce igra.
al nemogu cekat do kraja 2009  :wildboy:
Music is love. <3


*

Marcus

  • *
  • 125
  • Isus
Re: Heavy Rain
« Odgovori #8 : 02. Studeni, 2008., 12:36 »
Rofl, samo 8-12 sati gp

*

Komandant

  • Gost
Re: Heavy Rain
« Odgovori #9 : 02. Studeni, 2008., 12:39 »
Bravo, odlično.

A jel se nisi sjetio možda da je svaku scenu moguče preći na ono trilijun načina ergo replay value boguje. eod.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Re: Heavy Rain
« Odgovori #10 : 09. Studeni, 2008., 13:57 »
A jel se nisi sjetio možda da je svaku scenu moguče preći na ono trilijun načina ergo replay value boguje. eod.

da, ono, scene se razlikuju po dvije ili tri drugačije rečenice. replay value, kako da ne. takvim mini izborima samo nam prekrivaju oči i daju dojam nekakve slobode. a istina je da u fahrenheitu nema nikakve slobode. naravno da onaj prvi dio možete odigrati na sto različitih načina (trilijun  :loludara:) al to ono uopće ne utječe na priču apsolutno nikako. baš u određeno vrijeme ćete saznat s onom policajkom tko je ubojica, ni prije ni kasnije, samo je razlika u načinu na koji to otkrijete. doduše, i to je neki napredak u avanturama, ali opet se sve svodi na linearno praćenje priče. a fahrenheit je po meni precijenjen. previše. isto kao i ovaj hevi rejn.
kao prvo, svi gledaju samo na grafiku, a igru će prije prodat ona nego gameplay. što se tiče baš tog gameplaya, jel tko gledao kak se to igra? stiskanjem određenih tipki u određeno vrijeme na određenim scenama. isto sranje kao i u fahrenheitu. zašto sranje? zato što je taj sistem posve apsurdan po meni. nevjerojatno je koliko sam izgubio živaca u fahrenheitu zbog toga da bi onda došao do kraja i plakao od jada koliko su usrali sve što se usrat dalo. užas, katastrofa. onak, u nekim je scenama (trčanje po zidovima) bilo moguće poginit i ako tipke stišćeš maksimalno brzo. bug? sjećam se kad sam tako nakon nekih pet šest puta zaredom ponavljao te dijelove  odlučio sam to jednostavno preć koristeći autofire funkciju na gamepadu. i pogino s autofireom također. zašto? pojma nemam. treći put sam pak uspio, no do tad mi se fahrenheit zgadio da sam ga jedva probavio do kraja.

Re: Heavy Rain
« Odgovori #11 : 10. Studeni, 2008., 09:31 »
A jesi pročitao najavu u gp-u? Pa mogo si tu malu scenu riješit na desetke načina. Mogao si pobjeć i ne saznat da on preparira vamo tamo. Priča bi se sigurno drugačije granala bez tog podatka ZAR NE!?!?


*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Re: Heavy Rain
« Odgovori #12 : 10. Studeni, 2008., 19:37 »
ne bi. jer što god ima priču može ić lijevo desno gore il dolje al na kraju će opet doć na isto. praktički bi onda mogao reć tako i za simse da imaju takav replay value s obzirom na to koliko igra svaki put kad je pokreneš može biti drugačija.
na najave se previše ne oslanjaj, svatko hvali svoje kljuse, a novinari to samo prenose čitateljima. da svaka igra ispuni ono što je obećano, i to na pravi prihvatljivi način, svi bi bili sretni i zadovoljni.
kažem, fahrenheit mi se zamjerio zbog svog gameplaya . onak, stariji ljubitelji avantura u tom žanru cijene zagonetke i razgovore, a ne gameplay koji svakih pet minuta uključuje scene pritiskanja određenih tipki. ako želim tako nešto igrat ću guitar hero ili nekakav sličan žanr. u avanturi se priča može pokazat sasvim dobro i bez konstantnih interaktivnih scena, čitavi serijali avanturističkih legendi stoje iza toga.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: Heavy Rain
« Odgovori #13 : 10. Studeni, 2008., 19:39 »
stfu :tired:

ne sij svoj neukus odasvud, neće uroditi plodom
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

Re: Heavy Rain
« Odgovori #14 : 10. Studeni, 2008., 19:41 »
rofl wyzard, kakve si ti gluposti sad izrodio nhf  :hihi:

Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9