HCL.HR

Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre

  • 21 Odgovora
  • 7557 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #15 : 27. Srpanj, 2013., 14:25 »
Što su naveli napočetku da je 8GB raspoloživo za developere.
Isto tako Sonyevi fanboyi su se spradavali od XBone što ima 5GB dostupno za developere.
Sve je to smeh. 
« Zadnja izmjena: 27. Srpanj, 2013., 14:34 Cole »

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #16 : 27. Srpanj, 2013., 14:50 »
Još da nađeš izjavu gdje je itko potvrdio koliko je rama dostupno developerima... Sony je zajebao ljude jer nisu rekli koliko će biti rezervirano za OS, odmah otkažite preoder. :wildboy:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #17 : 27. Srpanj, 2013., 15:10 »
Uglavnom, priča otprilike ide ovako. Negdje je bilo rečeno da će se u PS4 samo 512MB koristiti za OS (ili 1GB? Hmm, ne sjećam se točno)... što je nekako i očekivana brojka za jedan konzolaški OS... onako - otprilike. Pogotovo jer smo navikli da current-gen konzole s totalno okej OS-ovima i dobrim funkcijama koriste znatno manje od toga. Ali to o 512MB za OS je rečeno tamo negdje kada se govorilo da će PS4 imati 4GB GDDR5 RAM-a.

I Sony je službeno šutio po tom pitanju - pa kad je najavljeno da će konzola imati 8GB RAM-a, ljudi su i dalje pretpostavljali da je tih 512MB (ili 1GB) rezerviranih za OS i dalje "stvarna" brojka, tj. da je ostalih 7.5GB (ili 7GB) slobodno za same igre.

Microsoft je s druge strane javno rekao kako će Xbox One rezervirati 3GB RAM-a za svoj OS, koji je mješavina Windows 8 i Xbox OS-a... ljudi ne vole Windowse 8... ljudi ne vole kada nekakvi OS-ovi oduzimaju resurse za njihove igre... i rezultat je da ljudi zbog takve izjave još manje vole sam Microsoft i njihovu novu konzolu. Tj. brzaju sa zaključcima i nazivaju ju dosta slabijom konzolom u usporedbi s PS4 koji ima sve te čudesne resurse i posvećen je isključivo igrama, a ne mrskim-korporativnim-Windows-8-funkcijama koje oduzimaju dragocjene resurse za igre.

Uglavnom, stvorila se "hajka" nekakva oko toga - gdje je Microsoft opet ispao glup, neiskusan, nespreman... kapitalističko smeće koja ne sluša želje gamera itd. Ono, ta zbrka oko RAM-a je samo pojačala razne internetske negativnosti oko Xboxa One koje smo svi čitali.

I sada, eto, dolazimo do (nepotvrđene) informacije o tome da PS4 također treba hrpu RAM-a za svoje napredne OS funkcije (logična stvar) i nekakav dodatni uvid u to da razlika u između Xbox Onea i PlayStationa 4 u smislu hardvera nije baš tolika koliko su neki "Sonyevci" željeli da bude. Točnije - dolazimo opet do nove predvine internet svađice fanboya koji barataju nepotvrđenim informacija za koje mnogi od njih nisu ni sigurni što zapravo znače :hiha2:

Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #18 : 27. Srpanj, 2013., 15:18 »
MIcrosoft je ispao kapitalističko smeće zbog svojih anti-consumer praksi koje su pokušali nametnuti Xbox Oneom, a ne zbog količine RAM memorije.

Razlika nije tako velika, ali opet je tu, biti će nešto isto kao i ove generacije. A svi znamo čije su ekskluzive izgledale najbolje na ovoj generaciji.
Screw you guys, I`m going home!

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #19 : 27. Srpanj, 2013., 15:29 »
Prema izjavama nekih neotkrivenih developera na NeoGAF-u, PS4 koristi 1,5 GB za funkcije OS-a, 4,5 GB je od samog starta dostupno za korištenje, dok je moguće uzeti i jedan dodatni GB za developere. Preostali neiskorišteni 1 GB memorije ostavlja se za buduće funkcije operativnog sustava koje neće biti dostupne pri izlasku konzole.

No možda najbitnija stvar u cijeloj priči su brojne izjave developera koji tvrde da sadašnjih 4-5 GB koliko im nude konzole nove generacije su ogroman korak u odnosu na konzole prethodne generacije i da sami nisu sigurni kako iskoristiti toliku količinu radne memorije. Dakle, ako developeri nisu zabrinuti, ni mi gameri ne moramo se brinuti :thumbs:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #20 : 27. Srpanj, 2013., 16:04 »
MIcrosoft je ispao kapitalističko smeće zbog svojih anti-consumer praksi koje su pokušali nametnuti Xbox Oneom, a ne zbog količine RAM memorije.

Samo kažem da to s RAM-om nije baš pomoglo Xboxu u toj situaciji, tj. da su se ljudi bezveze uhvatili i toga samo da se Xbox One ponizi što više.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Snaga PlayStationa 4 - hardverska diskusija i next-gen igre
« Odgovori #21 : 28. Srpanj, 2013., 15:31 »
Sony je se oglasio po pitanju flexible memory:
Citat:
We would like to clear up a misunderstanding regarding our "direct" and "flexible" memory systems. The article states that "flexible" memory is borrowed from the OS, and must be returned when requested - that's not actually the case.

The actual true distinction is that:
◾"Direct Memory" is memory allocated under the traditional video game model, so the game controls all aspects of its allocation
◾"Flexible Memory" is memory managed by the PS4 OS on the game's behalf, and allows games to use some very nice FreeBSD virtual memory functionality. However this memory is 100 per cent the game's memory, and is never used by the OS, and as it is the game's memory it should be easy for every developer to use it.

We have no comment to make on the amount of memory reserved by the system or what it is used for.

tl;dr: Fleksibilna memorija je također namjenjena samo za igre, no upravljana je od strane operativnog sustava. Dakle, cijela fleksibilna memorija namjenjena je samo za igre, ne za neke opcije OS-a.
Također, tu je i skup zaključaka s NeoGAF-a:
Citat:
1) Digital Foundry / Eurogamer claims in an article that 4.5 GB is available for development at launch, with 512 MB / 1 GB as flexible memory
 2) Various, unbanned GAF insiders have said "That article is incorrect"
 3) Thuway, Famousmortimer, BruceLeeRoy, and Verendus (all unbanned) have all heard "The memory situation on PS4 is ideal and has exceeded expectations in every way." That should mean that games at launch won't be affected by any kind of restrictions in place
 4) Thuway stated that some games currently in development are using 6 GB of RAM, but also implied some form of RAM restrictions at launch is not completely out of the equation
 5) Kagari (has connections to Square-Enix) also agreed with the 6 GB claim
 6) VBlank Entertainment (Retro City Rampage) has denied that Sony is reserving 3.5 GB of RAM for the OS
 7) NOTHING is confirmed until either Sony states something or launch RAM allocations are revealed in some way

Dakle, prema riječima nekih pouzdanih članova NeoGAF-a priča o 3.5 GB RAM-a za OS nije točna, zapravo većina njih tvrdi da  developeri na raspolaganju imaju sveukupno (zajedno s fleksibilnom memorijom) oko 6 GB radne memorije.  No ovo su sve, zajedno s onima s Eurogamera, samo glasine i treba ih uzeti s dozom opreza. Zbog toga je i smiješna sva ova hajka budući da je sve počelo iz jedne obične glasine

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9