HCL.HR

Xomnia |RP| SAMP

  • 0 Odgovora
  • 2448 Hitova
*

Toxyc57

  • n00b
  • 2
Xomnia |RP| SAMP
« : 16. Ožujak, 2012., 18:42 »
Za one skriptere, skripta je apsolutno nova, pisana da bi se postigla apsolutna efikasnost, najveca moguca brzina te da bi se izbjegle nepotrebne stvari koje ionako usporavaju svaciji gameplay. Za spremanje fileova koristio sam 'sirove' file funkcije, procesor komandi Zeex-ov ZCMD, te za loopove Y_Less-ov 'foreach' i spliter 'sscanf2'. Skripta je pedantno organizirana, te se gotovo svaka sitnica moze mjenjati sa definicijama. Da ne duljim, skripta ce vjerojatno jednog dana biti besplatna za skinuti, pa ce se oni zeljni programiranja sami provesti kroz ovu skriptu.

Za centar radnje odabrali smo mali gradic izmedu Los Santosa i Las Venturasa - Palomino Creek. Zašto? Gamemod je gotovo apsolutno dinamican (Kuce, tvrtke, automobili, interijeri), što nam cak omogucuje ingame 'selidbu' iz grada u grad. Prema tome, zakljucili smo da je na pocetku sa manjim brojem igraca najbolje zapoceti igru u malom gradicu. Palomino Creek, sadrži cca 90-100 kuca, zadovoljavajuci broj javnih ustanova, te nekoliko restorana, kafica itd. Takoder, u blizini je farma (Na kojoj radi farmer), plaža (U cijoj blizini radi ribar), suma itd.



DINAMICNI SISTEMI



VOZILA

Na serveru postoji puno stvari koje se ticu sistema vozila. Vozila su dinamicna, te je moguce imati neograniceni broj vozila po igracu (Tolko dugo dok vozila ne premašuju 2000 ili MAX_VEHICLES). Kao što cu navesti kod posla mehanicara, tuning vozila se sprema, medutim zbog atmosfere Palomino Creeka, odlucili smo malo ograniciti mogucnost tuniranja, ovisno o modelu vozila. Zatim, vozila se parkirarju (Besplatno), zakljucavaju itd... Svako vozilo takoder troši gorivo - jace vozilo, veca potrošnja. Gorivo svakog automobila se takoder sprema, prema tome, ako niste multimiljarder, nije isplativo imati 5 infernusa pred kucom jer bi racuni za gorivo premašili mogucnosti vašeg novcanika. Takoder, kod prodaje automobila, kupac može biti ili autosalon ili neki drugi igrac - Ako neki drugi igrac kupuje vozilo, vi odredujete cijenu tog vozila, te je vrijednost prodanog automobila nakon prodaje jednaka upravo toj cijeni koju prodavac odredi.





KUCE
Kao i kod vozila, kuce su dinamicne u smislu kreacije, modificiranja i pljackanja - Neograniceni broj kuca nam takoder omogucuje vrlo lake eventualne promjene servera. Svaka kuca ima takoder mogucnost zakljucavanja, spremanja novca u kucni sef, koji je recimo "lomljiv", zbog pljackaša koji kradu novac iz kucnih sefova.





TVRTKE

Postoji nekoliko vrsta tvrtki na serveru, kao što su, mehanicarska garaža, benzinska pumpa, skin shopovi, 24/7, restorani, kafici, ammunationi itd, te se svaka od njih kreira i modificira dinamicno, od strane administratora. Svaki igrac moze opet imati neogranicen broj tvrtki, te dohodak svake tvrtke ovisi o definicijama u skripti (staticno zbog razloga izracunate ekonomije). Neke komande kao što su /buy, /modify, /buyguns itd. se mogu koristiti samo u blizini tvrtki predvidenih za to, te se cijena nekoga proizvoda pribrojava igrcevoj najbližoj tvrtki, ovisno o tipu tvrtke.





BANDE

Dinamicni sistem kreacije bandi takoder nam omogucuje novu dimenziju gameplaya kroz koju igraceve ideje mogu biti ostvarene - Znaci nema staticnih organizacija, sve se radi dinamicno. Bandu može osnivati tko god želi sa trudom, na forumu, a u igri je kreira administrator. Svaka banda ima definirano 5 skinova, 5 slotova oružja sa beskonacno mnogo slotova za metka, 5 rankova i spawn pozicija za clanove i vodu.


POSLOVI



OPCENITO

Prvo i najbitnije je napomenuti da su svi poslovi staticni - Zašto? Vrlo je nezanimljivo pokupljati checkpointove kod svakog posla, te sam sa staticnim sistemom uspio dobiti raznovrsnost poslova i odredenu dozu užitka u radu.
   
Placu igrac dobiva svakih sat vremena gameplaya (Razlicito za svakog igraca) ukoliko je igrac zaposlen. Naravno ako niste zaposleni ne dobivate placu. No ukoliko ste zaposleni i ne radite ništa, takoder ne dobivate placu, a ako radite, dobivate onaj iznos koji ste zaradili radom. Znaci tijekom rada ne dobivate ništa, vec se sva dobivena svota dodaje na placu koja vam na kraju 'sjeda' na bankovni racun. Poslova trenutno nema puno, no ima vrlo dobrih nacina za zaradu love za život. Sa buducim updateima servera, poslovi ce se postepeno dodavati.

MEHANICAR

Posao mehanicara se razlikuje od do sada videnih sistema zbog razloga neovisnosti o igracu koji dovozi auto na popravak - Što to znaci? Dinamicni sistem tvrtki nam omogucuje kreiranje veci broj mehanicarskih garaza, te se popravak, modificiranje ili tuning vozila vrsi iskljucivo kod tvrtke mehanicarske garaze. Popravci - Mehanicar komandom /modify zapocinje popravak koji traje neko vrijeme, koje je odredeno po šteti vozila. Takoder, broj potrebnih mehanicarskih djelova je odreden štetom vozila. Veca šteta, duži popravak i više potrebnih djelova. Prilikom cekanja da se auto popravi, mehanicaru se daje vrijeme za roleplay popravak... Kada je popravak gotov, skripta provjerava da li je mehanicar i automobil kraj tvrtke mehanicarske garaze kod kojeg je bio zapocet popravak, te ako je taj uvjet zadovoljen, auto je popravljen, u suprotnom, oduzima se odredeni iznos sa place tog mehanicara, zbog razloga zanemarivanja posla. Tuning - Tuning se obavlja takoder sa komandom /modify, prilikom upisivanja se otvori dialog, u kojem mehanicar odabire opciju modificaranja automobila. Pošto se radnja trenutno vrši u malom gradicu Palomino Creeku, rijetki automobili se mogu tunirati. Tuning je izradeni na kompleksniji nacin od jednostavnog ulaženja u tuning garažu, zbog razloga nedostatka takvih u ovom gradicu. Znaci prilikom upisivanja se pojavi loading screen, kod kojeg se dogadaju tajne i prljave stvari u pozadini da vam se omoguci ulaz u dobru tuning garažu za vaš auto. Tuning se sprema na CO (Car ownership) autima.

RIBAR

Vrlo jednostavan posao, predviden kao pocetnicki posao upravo zbog te jednostavnosti - Nije potrebno imati privatno vozilo, zarada nije preobilna, ali dobar nacin za zapoceti igru. Komandom /fish pocinjete pecati na predvidenom mjestu (Koje se takoder dinamicno može mjenjati od strane administratora), pokrece se prigodna animacija te vam se u ruke dodaje štap za pecanje i ovisno o skripti, pecate odredeno vrijeme, te opet ovisno o skripti, ulovili ste odredeni broj riba. Ribe koje ste ulovili možete prodati u trgovini po cijeni odredenoj administratorskom voljom.

FARMER

Takoder jednostavan posao, medutim postoji par kvaka. Dakle, za ovaj posao morate imati kupljeni traktor, zatim obradujete zemlju koju odreduje administrator. Nema tradicionalnih checkpointova, vec ste slobodni  kretati se po zemlji koju obradujete vašom voljom uz ogranicenja roleplaya - Ukoliko napustite traktor, posao završava, ukoliko stojite više od 5 sekundi, posao završava, ovo je da bi se sprijecilo iskorištavanje (Abuse) i dolaženje do lakog novca, te ako napustite njivu, posao završava. Takoder, da bi zapoceli posao, morate imati zakacen plug koji server sam stvori kod pokretanja skripte, znaci ovo ne morate imati kupljeno. Zarada je ipak malo veca od ribara, pošto morate imati svoje vozilo i biti koncentriraniji nego kod ribara. Zarada varira (Trenutno) izmedu 50 i 150 dolara / 3 minute.

POLICAJAC

Posao policajca je za sad iskljucivo za igrace viseg levela. Policajac je raden kao posao zbog razloga istog slucaja u stvarnom životu, medutim bude li se ovo iskorištavalo, ova opcija bude mjenjana. Ovo je vrlo 'mocan' posao, sadrži komande kao što su /jail, /ticket, /drinktest, /cuff i ostale klasicne komande za policajca. 'Šef' vam je šerif Palomino Creeka te vam on može dati otkaz. Smatram da je prilicno cisto koji je cilj ovog posla.

LOPOV

Ovo nije jednostavan posao, ali ako se ga radi s voljom i možda cak vježbom, moguce je 'ukrasti' veliku svotu novca. Naime, lopov krade sadržaj kucnog sefa - Novac. Ukoliko su vrata odredene kuce otkljucana, znaci ako lopov može uci, upisivanjem komande /robhouse, lopov mora u odredenom vremenu (Trenutno 5 sec), upisati 10 znamenkasti kod koji mu se ponudi u dialog, bez grešaka. Ako je kod tocan, sav sadržaj sefa prelazi vama u 'novcanik' dok se sef isprazni. Ako lopov promaši lozinku ili vrijeme istece, svaki online policajac dobiva obavijest u kojoj je navedeno ime lopova, tip zlocina te adresa kuce u kojoj je bio izvršen pokušaj pljacke. Ovaj posao je vrlo riskantan te inspiraciju 'vuce' iz reaction testa na Stunt serverima.



Xomnia roleplay tim se trenutno sastoji od 3 clana. Nastojimo biti pravedni i pružamo pomoc svakom novom igracu.

IP servera je 193.192.59.30:7780,
Forum adresa www.xomnia-roleplay.com.

Svi ste dobrodošli!

Dođite i pomozite serveru, igrajte i uživajte!! :D
« Zadnja izmjena: 16. Ožujak, 2012., 19:36 Toxyc57 »