HCL.HR

Android igrica - Starko

  • 7 Odgovora
  • 9161 Hitova
Android igrica - Starko
« : 14. Travanj, 2016., 00:29 »
Pozdrav svima

Ne znam jel dopusteno reklamiranje, al koristim ovaj forum da pokazem gejmerima svoju prvu igricu, vjerojatno ima dosta bugova i vise je za djecu nego za gejmere, al volio bi cuti vasa misljenja
Ako je moguce htio bi i da mi bugove prijavite, a i ako imate neke ideje koje bi mogao ubaciti u igricu. Hvala

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mygdx.starko

Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #1 : 15. Travanj, 2016., 10:38 »
Bilo bi fora kad bi mi bar neko rekao sta misli :bonk:

*

general98

  • ***
  • 842
  • “Always trust computer games.”
Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #2 : 15. Travanj, 2016., 19:29 »
Pa evo bilo mi je dosadno pa sam je probao na koju rundu.
Za početak akcelometar ti nije dobro odrađen,presporo se skreće lijevo i desno,bilo bi dobro da dodaš opcije u kojima se namješta osjet (odnosno sensitivity).
Dalje primjetio sam bug,ako naglo sletiš svi dijamanti i novčići uzlete prema gore i nisu više na svojim platformama.
Sve u svemu igra je vrlo jednostavna i treba uložiti u nju još puno truda da bi bila zabavna i bez grešaka.
"If you have everything under control,you're not moving fast enough!"

Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #3 : 15. Travanj, 2016., 20:09 »
U jednom trenutku novcici se i trebaju odovojit od platforme, tako da mislim da to nije bug.
Ovo za sensitivity ti je odlicna ideju, to mi uopce nije palo na pamet, a primjetio sam da ima razlika ovisno o mobitelu, Hvala

*

general98

  • ***
  • 842
  • “Always trust computer games.”
Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #4 : 16. Travanj, 2016., 23:29 »
U jednom trenutku novcici se i trebaju odovojit od platforme, tako da mislim da to nije bug.
Ovo za sensitivity ti je odlicna ideju, to mi uopce nije palo na pamet, a primjetio sam da ima razlika ovisno o mobitelu, Hvala

Pa zar nije bolje da uvijek stoje na platformama?
Naravno da ima razlika ovisno o mobitelima,tj. o njihovoj veličini točnije.
Probaj u igru dodati nekakve animacije,achievemente i već će biti mnogo bolja.
"If you have everything under control,you're not moving fast enough!"

Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #5 : 17. Travanj, 2016., 01:35 »
U jednom trenutku novcici se i trebaju odovojit od platforme, tako da mislim da to nije bug.
Ovo za sensitivity ti je odlicna ideju, to mi uopce nije palo na pamet, a primjetio sam da ima razlika ovisno o mobitelu, Hvala

Pa zar nije bolje da uvijek stoje na platformama?
Naravno da ima razlika ovisno o mobitelima,tj. o njihovoj veličini točnije.
Probaj u igru dodati nekakve animacije,achievemente i već će biti mnogo bolja.

a to sam stavio da se pomice kao da bude neka razlika, cisto zbog promjene :)
Problem je sto u kodu uzimam vrijednost s akcelerometra i onda monozim s velicinom ekrana i dijelim s nekim faktorom pa bi trebao dobit otprilike istu vrijednost u odnosu na ekran, al ne dobivam.
Koliko znam akcelerometar bi mi trebao davati  vrijednost g, al nekako mi to sve varira s obzirom na android sustav koji je na mobitelu.
Trebam to jos malo proucit, al odlucio sam da je ovo finalna verzija igrice, spremam drugu koja ce nadam se biti bolja :)

*

general98

  • ***
  • 842
  • “Always trust computer games.”
Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #6 : 17. Travanj, 2016., 18:33 »
Pa kažem ti,najlakše je dodati opcije i u njima opciju da se može namještati osjetljivost akcelometra.
"If you have everything under control,you're not moving fast enough!"

Odg: Android igrica - Starko
« Odgovori #7 : 08. Srpanj, 2016., 18:24 »
Skoro sam za klijenta napravio slicnu aplikaciju, pa mozes ukrasti inspiraciju.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SandApps.BallIt&hl=sr