HCL.HR

Problem sa grafičkom

  • 5 Odgovora
  • 962 Hitova
Problem sa grafičkom
« : 24. Studeni, 2017., 23:02 »
Ovako, imam problem sa grafičkom, naime, cijelo vrijeme mi je activity na 100%, i u idle, dok ništa ne igram
U pitanju je r9 380 nitro, pokušavao sam i sa starijim drajverima, al' ne pomaže
Evo slika kako to izgleda http://prntscr.com/heux1h
Samim time, grafička se zagrijava, vidite na slici da je temp 72, a ništa nije pokrenuto
Nisam se susretao ranije s ovim problemom, molim za pomoć


EDIT:
Da dodam da je moguće i da sam pokupio virus, nisam se bavio piratiziranjem godinama i prije neki dan pokušam da piratizujem NFS:Payback (ostalo se bez posla, nema se više novca za igre).  To je prošlo bezuspješno, ali eto da napomenem..
« Zadnja izmjena: 24. Studeni, 2017., 23:12 puzzle-shock »

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5124
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Problem sa grafičkom
« Odgovori #1 : 25. Studeni, 2017., 09:10 »
Hajde sini HitmanPRO i napravi scan računala, aktiviraj 30 besplatnih dana (smao upiši mail adresu) i moći ćeš očistiti sranja s kompa.
Možeš proći nakon toga (ako nema pomaka) i s DoctorWeb CureIt.


Naravno nakon skeniranja sigurno ide i restart kompa da se sve obriše, ali da, ovo smrdi na neki malware.

Odg: Problem sa grafičkom
« Odgovori #2 : 25. Studeni, 2017., 10:20 »
Odradio sam ovo sa HitmanPro, očistio je sve osim jednog, activity je i dalje na 100%
Evo log nakon čišćenja i restarta

HitmanPro 3.7.20.286
www.hitmanpro.com

   Computer name . . . . : PUZZLER
   Windows . . . . . . . : 10.0.0.15063.X64/8
   User name . . . . . . : PUZZLER\Hasib Halilovic
   UAC . . . . . . . . . : Enabled
   License . . . . . . . : Trial (31 days left)

   Scan date . . . . . . : 2017-11-25 09:15:14
   Scan mode . . . . . . : Quick
   Scan duration . . . . : 44s
   Disk access mode  . . : Direct disk access (SRB)
   Cloud . . . . . . . . : Internet
   Reboot  . . . . . . . : No

   Threats . . . . . . . : 0
   Traces  . . . . . . . : 2

   Objects scanned . . . : 4.928
   Files scanned . . . . : 4.928
   Remnants scanned  . . : 0 files / 0 keys

Suspicious files ____________________________________________________________

   C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{D8D04443-F8D2-4406-AAD1-B8F39B9C32AF}\MpKslfd58b000.sys
      Size . . . . . . . : 58.120 bytes
      Age  . . . . . . . : 0.5 days (2017-11-24 21:43:56)
      Entropy  . . . . . : 6.7
      SHA-256  . . . . . : F6DB64112CC50EEE495E2D7C61B8BDBE757A31B03144B0396615FD38C312824E
      Product  . . . . . : Microsoft Malware Protection
      Publisher  . . . . : Microsoft Corporation
      Description  . . . : KSLDriver
      Version  . . . . . : 1.2.1009.0
      Copyright  . . . . : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
      Service  . . . . . : MpKslfd58b000
      LanguageID . . . . : 1033
      Fuzzy  . . . . . . : 47.0
         The file is hidden from Windows API. This is typical for malware.
         The file is completely hidden from view and most antivirus products. It may belong to a rootkit.
         Starts automatically as a service during system bootup.
         Program starts automatically without user intervention.
         Time indicates that the file appeared recently on this computer.
         The file is a device driver. Device drivers run as trusted (highly privileged) code.
      Startup
         HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MpKslfd58b000\


Sad ću pokušat i sa DoctorWeb-om, pa javim šta se dešava

Odg: Problem sa grafičkom
« Odgovori #3 : 25. Studeni, 2017., 10:36 »
DoctorWeb nije pronašao ništa, i dalje je 100%, ima li mi spasa ?  :(

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5124
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Problem sa grafičkom
« Odgovori #4 : 25. Studeni, 2017., 10:52 »
A lijepo si ti to pobrao.


Isto tako nisi naveo koji OS je u pitanju točno.


Ono što sad možeš još napraviti je pokrenuti komp bez da se boota išta osim Windows servisa i vidjeti je li to pomoglo.


Upiši u serach msconfig


Odaberi selective boot i makni sve osim default servisa.


E sad ako se tada grafa ne prži onda moraš naći koji servis to uzrokuje. Znači pališ jedan po jedan i vidiš koji radi sranja...


To je za naprednije korisnike. Možeš probat još iskenirat s malwarebytesom i drugima pa vidjeti hoće li biti rezultata, al zakopao si se s ovime...


Još možeš probati system restore na neki datum prije nego li se ovo počelo događati, a ako ga nemaš onda Windows 10 nudi opciju restarta cijelog sustava uz to da ostavi tvoje dokumente, dok ćeš sve ostale programe ponovno morati instalirati.




Odg: Problem sa grafičkom
« Odgovori #5 : 25. Studeni, 2017., 11:33 »
U pitanju je windows 10
Nisam baš napredniji korisnik, tako da ću pokušat sa restartom sustava, nadam se da će to pomoći..
Hvala puno na odgovorima i odvojenom vremenu !


EDIT: Odradio sam restart sistema i pomoglo je! Hvala ti beskrajno !!!
« Zadnja izmjena: 25. Studeni, 2017., 13:10 puzzle-shock »