HCL.HR

Slash and Smash -c++text based rpg-

  • 6 Odgovora
  • 596 Hitova
Slash and Smash -c++text based rpg-
« : 12. Siječanj, 2011., 21:55 »
Evo ljudi malo sam se bacio u programiranje i na pragu sam zavrsetka prvog projekta  -Slash and Smah-

Ali prije zavrsne faze malo sam se izgubio u pustim redovima koda i ponstalo mi je ideja za dalje.
Planiram ubaciti jos magija, perkova i protivnika (vec imam sistem samo ih treba izmisljati)
I ubaciti buy and sall sistem za iteme i save/load (kojeg sam vec nekoliko puta neuspjesno probao ubaciti)

Evo link gdje mozete skinut igru pa probajete i ako imate volje nabrzinu prodite kroz kod.

http://www.daniweb.com/forums/post1442719.html#post1442719

Ako imate bilo kakvih ideja ili prijedloga kako pojednostaviti kod ili bolje nacine ubacivanja magije i perkova u igru molim vas da mi ih napiste...


« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2011., 18:45 Firsum »

*

des3iny

  • ****
  • 1507
  • xD xD xD
Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
« Odgovori #1 : 12. Siječanj, 2011., 22:39 »
okvirno sam pogledao kod i imam par prijedloga:

- restrukturiraj kod, prebaci stvari koje se ponavljaju u funkcije (u biti većinu bi trebao prebaciti u funkcije)
- riješi se GOTO naredbi, možda se čine kao dobra ideja na početku, no kasnije postaju velik problem. koristi funkcije
- što se spremanja igre tiče, postavi neke glavne varijable kao što su level lika, lokacija, broj borbi (karikiram) i sve što je važno za tu igru i spremi to u datoteku. loadanje igre će biti lagano :D
- strukturiraj igrača isto kao što si strukturirao i neprijatelje, lakše će ti biti kodirati i iščitavati vrijednosti
- iteme i magiju ćeš lakše ubaciti u igru ako imaš inventory/spellbook sustav i ako ti je kod bolje strukturiran
- neprijatelje i klase bi bilo najbolje prebaciti u neku datoteku, da nisu hardkodirani u sustav. ista stvar sa itemima i magijama koje bi dodavao u igru

podupirem ovo, samo nastavi ^^

Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
« Odgovori #2 : 12. Siječanj, 2011., 23:47 »
nudem probao.  :piva:
iako, za ovakve stvari sam otvorio programiranje topic, pa nije potrebno cijelo vrijeme otvarat nove :)
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
« Odgovori #3 : 13. Siječanj, 2011., 11:40 »
Hehehe svaka cast ako je ovo tvoj prvi rad. Nadam se da ces u buducnosti se ozbiljno baviti ovim.

Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
« Odgovori #4 : 13. Siječanj, 2011., 11:41 »
Ovo sto je destriniti rekao.

Opcenito, nikad ne koristiti GOTO naredbe.
Bar pokusaj.

Nije problem sad u tekstualnom rpg-u, al kasnije ce ti memorija postati problem.

Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
« Odgovori #5 : 13. Siječanj, 2011., 15:25 »
Negdje sam procitao da je najvaznija stvar u ucenju programiranja dovrsiti zapocete projekte . Tako da cu ovaj zavrsiti s malo manje ambicija u sto kracem roku i odmah cu se baciti na novu verziju u kojoj cu se vise igrati funckcijama kao sto je DeS3InY rekao. Ako imate jos kakvih prijedloga za novu verziju samo recite...
« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2011., 20:20 Firsum »

*

Pajko

  • *****
  • 3123
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Slash and Smash -c++text based rpg-
« Odgovori #6 : 20. Siječanj, 2011., 16:02 »
Nemam nikakvih iskustva s programiranjem, ali probaj ubacit neku pričicu da bude, onako, znaimljivije.  :ementaler:
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.