HCL.hr forum

Upiti i savjeti o tehnologiji => Softver i internet => Autor teme: Firsum - 12. Siječanj, 2011., 21:55

Naslov: Slash and Smash -c++text based rpg-
Autor: Firsum - 12. Siječanj, 2011., 21:55
Evo ljudi malo sam se bacio u programiranje i na pragu sam zavrsetka prvog projekta  -Slash and Smah-

Ali prije zavrsne faze malo sam se izgubio u pustim redovima koda i ponstalo mi je ideja za dalje.
Planiram ubaciti jos magija, perkova i protivnika (vec imam sistem samo ih treba izmisljati)
I ubaciti buy and sall sistem za iteme i save/load (kojeg sam vec nekoliko puta neuspjesno probao ubaciti)

Evo link gdje mozete skinut igru pa probajete i ako imate volje nabrzinu prodite kroz kod.

http://www.daniweb.com/forums/post1442719.html#post1442719 (http://www.daniweb.com/forums/post1442719.html#post1442719)

Ako imate bilo kakvih ideja ili prijedloga kako pojednostaviti kod ili bolje nacine ubacivanja magije i perkova u igru molim vas da mi ih napiste...


Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
Autor: des3iny - 12. Siječanj, 2011., 22:39
okvirno sam pogledao kod i imam par prijedloga:

- restrukturiraj kod, prebaci stvari koje se ponavljaju u funkcije (u biti većinu bi trebao prebaciti u funkcije)
- riješi se GOTO naredbi, možda se čine kao dobra ideja na početku, no kasnije postaju velik problem. koristi funkcije
- što se spremanja igre tiče, postavi neke glavne varijable kao što su level lika, lokacija, broj borbi (karikiram) i sve što je važno za tu igru i spremi to u datoteku. loadanje igre će biti lagano :D
- strukturiraj igrača isto kao što si strukturirao i neprijatelje, lakše će ti biti kodirati i iščitavati vrijednosti
- iteme i magiju ćeš lakše ubaciti u igru ako imaš inventory/spellbook sustav i ako ti je kod bolje strukturiran
- neprijatelje i klase bi bilo najbolje prebaciti u neku datoteku, da nisu hardkodirani u sustav. ista stvar sa itemima i magijama koje bi dodavao u igru

podupirem ovo, samo nastavi ^^
Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
Autor: nije_zvone - 12. Siječanj, 2011., 23:47
nudem probao.  :piva:
iako, za ovakve stvari sam otvorio programiranje topic, pa nije potrebno cijelo vrijeme otvarat nove :)
Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
Autor: Garamel - 13. Siječanj, 2011., 11:40
Hehehe svaka cast ako je ovo tvoj prvi rad. Nadam se da ces u buducnosti se ozbiljno baviti ovim.
Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
Autor: progabbeing-ixy - 13. Siječanj, 2011., 11:41
Ovo sto je destriniti rekao.

Opcenito, nikad ne koristiti GOTO naredbe.
Bar pokusaj.

Nije problem sad u tekstualnom rpg-u, al kasnije ce ti memorija postati problem.
Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg- help
Autor: Firsum - 13. Siječanj, 2011., 15:25
Negdje sam procitao da je najvaznija stvar u ucenju programiranja dovrsiti zapocete projekte . Tako da cu ovaj zavrsiti s malo manje ambicija u sto kracem roku i odmah cu se baciti na novu verziju u kojoj cu se vise igrati funckcijama kao sto je DeS3InY rekao. Ako imate jos kakvih prijedloga za novu verziju samo recite...
Naslov: Odg: Slash and Smash -c++text based rpg-
Autor: Pajko - 20. Siječanj, 2011., 16:02
Nemam nikakvih iskustva s programiranjem, ali probaj ubacit neku pričicu da bude, onako, znaimljivije.  :ementaler: