HCL.HR

Top 5 ideja za novu Call of Duty igru

Zoran Žalac 18.04.2017.   •   33 komentara


Povratak četrnaestog Call of Dutyja u prošlost ne mora značiti nazadovanje serijala ako se Activision bude držao naših pet savjeta za ispiranje gorko-slatkog okusa novih CoD igara.

cod-igre-top5

Krajem ove godine Call of Duty serijal dobit će svoju četrnaestu igru. Prema onome što znamo u trenutku pisanja ovog teksta, bit će to drugi projekt Sledgehammer Gamesa, zaslužnog za Advanced Warfare, te povratak u neki povijesni sukob 20. stoljeća. Za Call of Duty serijal to je prilika za preporod. Bez obzira što vi mislili o futurističkim CoD naslovima zadnjih godina, prodajni rezultati Infinite Warfarea odaslali su jasnu poruku – zamor materijala u CoD igrama je stvarno prisutan. Nove igre stižu iz godine u godinu, a stare se još uvijek prodaju po cijeni o 60 eura. Nešto je definitivno trulo jer Call of Duty je sada sinonim za prodaju duše vragu, a ne vrhunsko napucavanje kakvo je bio u eri drugog i četvrtog dijela, još prije desetak godina.

Activision i Sledgehammer Games već su složili svoju viziju sljedeće igre koju tek trebaju otkriti, ali bez obzira na to mi imamo nekoliko svojih ideja za koje mislimo da bi Call of Duty serijal mogle vratiti na pravi put uspjeha, bez obzira na konkurentni Battlefield serijal. Call of Duty ima svoje specifične čari i to treba poštovati, no uspjeh se može dogoditi jedino ako nova igra jednako tako poštuje samog igrača. Evo što bi CoD po nama trebao napraviti da zadovolji naše gejmerske apetite.

5. BAZIRANJE NA SLABIJE ZASTUPLJENE RATNE TEMATIKE

Velika je vjerojatnost da će se Call of Duty vremenski vratiti sukobu u kojemu je Amerika imala svoje „prste“. Jasno je da Domovinski rat nije atraktivna tematika globalnoj publici te da će povratak u prošlost značiti 2. svjetski rat ili Vijetnamski rat. S tim na umu, ne želimo da novi Call of Duty reciklira stare motive i teme. Doista nam ne treba još jedan prikaz iskrcavanja savezničkih trupa u Normandiji ili napada na Pearl Harbour. Isto tako nam ne treba ponovno recikliranje scenarija Battlefield Vietnama, Vietkonga, Shellshocka, Men of Valora i sličnih igara.

cod-2

Call of Duty serijal već se doticao takvih tema, ali to ne znači da su sve tematike ratovanja u 2. svjetskom ratu i Vijetnamskom ratu istrošene. Dapače, postoji toliko mnogo tema kojih se Call of Duty do sada nije uhvatio da je pravo zadovoljstvo maštati o njima. Primjerice, špijunska tematika je nešto što CoD nikada nije u potpunosti prigrlio, a špijuniranje je u 2. svjetskom ratu bilo jednako značajno koliko i jurišanje na prvoj crti bojišnice. Tematika ratnog zatvoreništva u CoD-u je prezentirana tek jednom prilikom, a isto tako je intrigantna da se oko nje može izgraditi čitava igra (npr. Prisoner of War iz 2002.). Nadalje, imamo i tematike ratnog dezerterstva, civilnog otpora itd.

Nedavni Sniper Elite 4 svojom tematikom partizanskog ratovanja demonstrirao je kako u WW2 igrama još uvijek ima dovoljno svježine, a slično može učiniti i sljedeći Call of Duty. Svjestan sam da je to serijal koji je fokusiran na čistu akciju i junaštvo, ali ako ste igrali Infinity Warfare vjerujem da ste vidjeli kako Call of Duty može biti zanimljiv i kad nemate oružje u rukama. Jedna misija, ako se ne varam bila je sporedna, koketirala je s vrlo primitivnim mehanikama stealtha, ali je nakon 12 uzastopnih CoD igara bila pravo osvježenje. Jednako kao i dvije misije u prvom Modern Warfareu u kojima niste ispalili ni metka, ali ste svejedno sudjelovali u nekoj priči.

4. TRI KAMPANJE SU BOLJE OD JEDNE

Možda vam se ne čini tako, ali novije Call of Duty igre doista ulažu mnogo truda u svoje narative. Usudio bih se reći – i previše. Primjerice, za priču prva dva Black Opsa bio je zadužen scenarist Nolanovih filmova o Batmanu, a iako je trud Davida S. Goyera neosporan, šanse su da igrači prije pamte priču Modern Warfarea nego Black Opsa. Mnogo je čimbenika koji bi mogli dati odgovor na pitanje zašto, ali ako se sjetite ranijih CoD igara, njihove kampanje bile su podijeljene na više zasebnih cjelina. Sličan pristup imao je nedavni Battlefield 1 čija je SP kampanja nakon dosta dugo vremena doživjela neke pozitivne kritike.

call-of-duty-3

Osobno mislim da bi se CoD trebao vratiti formatu trodijelne kampanje jer na taj način može pokriti više različitih fronti. Iako je to teži zadatak za developere, mislim da ionako nitko ne traži desetosatnu kampanju s američkim trupama. Uostalom, često je lakše ispričati neke priče ako one nisu rastegnute čisto da bi ispunile kvotu prosječne trajnosti neke SP kampanje. Štoviše, ako se igra oslanja na stvarne događaje, možda je korisnije da se igra podređuje stvarnoj priči umjesto da se stvarni događaji maksimalno oblikuju prema formatu igre.

U sklopu s prethodno navedenom točkom smatram da Call of Duty doista ima hrpu materijala. Drugi svjetski rat ima nevjerojatnih priča koje još nisu bile ispričane, ne samo u igrama nego općenito. Želite primjer? Evo što se može pronaći najbanalnijom pretragom na Googleu. Jeste li, primjerice, znali za savezničku jedinicu Ghost Army koja je bila zadužena za jedinstvene misije oponašanja stvarnih jedinica kako bi zavarala neprijatelja? Jedinica je bila sastavljena od glumaca, arhitekata te inženjera, a koristila je tenkove na napuhivanje, lažne konvoje i ostale taktike koje su ostale tajne gotovo 40 godina nakon završetka rata. Takvih priča ima na pretek pa Sledgehammer Games doista ne treba izmišljati fiktivne junake i nepostojeće operacije. Nakon trinaest CoD igara ne bi škodilo pokušati s novim idejama kod kojih priča ne bi bila epska samo po količini neprijatelja koje pokosite tijekom misije.

3. DOSTA JE ZOMBIJA, MULTIPLAYER TREBA EVOLUIRATI

Još od 2008. godine Call of Duty igre se lansiraju u formatu svetog trojstva – imate SP kampanju, co-op sadržaj i mrežni multiplayer. S obzirom da nije izgledno da će Activision odvojiti te segmente tako da se mogu kupiti zasebno, realnije je tražiti da se razvoj budućih igara fokusira samo na dvije komponente – singleplayer kampanju i kompetitivni multiplayer. Kooperativno igranje ionako se može ukomponirati u samu kampanju, a bog zna da kompetitivnom MP-u treba više pozornosti.

call-of-duty-world-at-war-5

Najčešća kritika prošlogodišnjeg Infinite Warfarea bila je ta da je multiplayer recikliran. Ako ste igrali CoD igre zadnjih godina jasno vam je i zašto – multiplayer se bazira na identičnom konceptu napucavanja po malim mapama, na sustavu kill-streakova i nadogradnje oružja po učestalosti korištenja. Call of Duty igre u multiplayeru nemaju vozila, destrukciju okoliša i tome slično. Diskutabilno je jesu li takve stvari uopće potrebne CoD-u, ali nije upitno da multiplayer pati od ustajalosti i ponavljanja ideja iz godine u godinu.

Osobno nisam naklonjen MP komponenti pa nemam nekih konkretnih ideja što bi moglo biti zanimljivo u tom kontekstu. Ako bih pucao na slijepo, rekao bih da bi spawnanje igrača bez oružja u pojedinim modovima bilo interesantno, za početak. Istina je da Call of Duty na ovom polju nije imao nikakvih inovacija već godinama. Imao je promjena, ali nijednom se nije istaknuo toliko da možete navesti nešto vrlo specifično o njegovom multiplayeru. Krajnje je vrijeme da se to promijeni.

2. TIMSKA BORBA NE SMIJE BITI SKRIPTIRANA

Prošlogodišnji Infinity Ware imao je dobru ideju u tome što je ideju mučeništva htio prezentirati kroz svoju priču. Osim što smo tu priču čuli nebrojeno mnogo puta pa je ideja naišla na neplodno tlo. Iako ste kao kapetan Nick Reyes trebali brinuti o svojim suborcima, to zbog skriptiranosti praktički nije bilo izvedivo. Jednostavno rečeno, vaši suborci mogli su poginuti samo u jednom predviđenom trenutku te su do tada bili besmrtni. Ne znam za vas, ali meni je zaista teško mariti za besmrtne likove.

Znam da je to restrikcija linearno režirane priče, i nije nešto što je nužno loše. Slična stvar odlično je funkcionirala u Spec Ops: The Line. No, uvjeren sam da Call of Duty može otići korak dalje ako svoju radnju ne podredi likovima. Ovo će sada možda zvučati neizvedivo, ali pokušajte si zamisliti kampanju u kojoj igrač može naizmjenično kontrolirati jednu postrojbu, recimo od pet vojnika. Svaki od njih ima specifičnu vještinu i preferirano oružje, pa umjesto da kontrolirate lika koji barata svim vrstama oružja kao Rambo, za različita oružja morate se „prebacivati“ između suboraca, uz specifičan problem – lik vam može trajno umrijeti.

call-of-duty-1x

Ovakav sustav permadeatha unio bi nepredvidivost u borbu i pravi osjećaj gubitka suborca. Što je suborac duže s vama to bi njegovo baratanje oružjem postajalo sve bolje (baš po principu napredovanja u MP-u), a iako bi ga nakon smrti morao zamijeniti netko drugi kako bi balans težine ostao pravilan, opet biste dobili početnika. Naravno, sustav bi vjerojatno funkcionirao tako da bi permadeath uslijedio tek nakon nekoliko ranjavanja, ovisno o težini – tijekom misije ili kumulativno.

Ovakvo što davnih dana izvodile su igre poput Commandosa, Jagged Alliancea, Silent Storma te Hidden & Dangerousa, a čak je i nedavni XCOM odlično funkcionirao s takvom mehanikom „potrošne robe“. Osim što bi igrača oslobodio od umiranja čim se napravi jedna greška, ovaj bi sustav također ucrtao putanju za najvažniju promjenu Call of Duty igara.

1. PUŠTANJE IGRAČA S LANCA

Zaigrate li čitavi Call of Duty serijal, kronološki biste morali ići do prve igre iz 2003. da se odmaknete od jedne sveprisutne mehanike – te da vas igra konstantno drži za ruku tako da vas smješta uz najmanje jednog suborca ili pak više njih. Dok ti suborci ne dođu do vrata koja trebaju otvoriti, vi ne možete dalje. Ti vam suborci konstantno govore gdje trebate ići i što trebate raditi, oni otkrivaju priču i tumače ju za vas kao da ste malo dijete. Dobro, možda i jeste, no u bilo kojem slučaju to je vrlo ograničen, a bome i iritantan model. Svaka Call of Duty igra vam govori kada pucati i kada trčati, sve to pod krinkom timske borbe.

Prvi Call of Duty potječe iz ere u kojoj su pucačine bile orijentirane prvenstveno prema solo heroju. Duke Nukem, Doom Guy, BJ Blazkowicz, Serious Sam, Gordon Freeman – ta ekipa uglavnom je posao obavljala samostalno. Princip tog dizajna vidljiv je na dobrom dijelu misija u CoD 1, a kad ih igrate nakon 12 drugih CoD igara pravo je osvježenje kad vam nitko ne diktira gdje možete ići. Leveli su dizajnirani tako da vas neće dočekati poruka „VRATITE SE TAMO GDJE JE AKCIJA!“, kao u novijim CoD igrama. Okej, malo lutanja ima, ali mislim da je upravo taj osjećaj „slobode“ doprinio tome da Wolfenstein i Doom ponovno budu popularni i aktualni u FPS žanru.

vietnam-cod

No, nisam li maloprije rekao da nam treba timska borba? Jesam, ali timska borba i držanje igrača za ruku ne moraju nužno ići jedno s drugim. Dokaza za to je bezbroj, počevši samo sa nedavnim Ghost Recon Wildlandsom. Možda to nije najbolji primjer, ali sjetite se Brothers in Armsa, sjetite se Bad Companyja… Preporođeni Call of Duty bi mogao naučiti nekoliko lekcija iz tih igara.

Naravno, šanse su da od svega ovoga neće biti apsolutno ništa. Razlog za to je jasan – nama je lako prepirati se oko toga što bi Activision trebao promijeniti s Call of Dutyjem, a tvorcima igre najlakše je ipak složiti se što ne bi trebali promijeniti – konja koji pobjeđuje. Možda taj konj ne trči jednako brzo kao u najboljim danima, ali još uvijek se u njega uzda mnogo ljudi, dovoljno da Activision zaradi pošten novac na njihovom povjerenju.

Međutim, napredak se ne ostvaruje konformizmom i prihvaćanjem stvari zdravo za gotovo. Jednako kao što vi ne možete živjeti svoj život na isti način kako ste ga živjeli prije 10-20-30 ili više godina, tako ni Call of Duty ne bio smio biti isti kao prije desetak godina. Godine idu, svijet ne stoji na mjestu – onaj tko se ne mijenja, taj zaostaje.

Komentari (33)

  • PS1

    18.04.2017 - 20:13

    Custom serveri i modovi za konzole

  • PppPP

    18.04.2017 - 20:20

    oho zoky nam pun ideja ovih dana =))

    • YeYa

      @PppPP, 19.04.2017 - 01:10

      Svi developeri koji imaju problema s neoriginalnosti, copy paste-anjem i slicnim samo trebaju navratiti na HCL da dobiju savjete za svoje igre 😛

    • hyperion

      @PppPP, 19.04.2017 - 18:24

      Valja patentirat ove ideje čim prije, bit će love za zokija kad opali po copyright tužbama.

  • Dragan[MKD]

    18.04.2017 - 20:55

    Nz CoD je primarno MP igra, i ne treba neku dobro SP kampanju kao nz Uncharted ili TLOU, dovoljno je biti radi reda, kao neku povrsnu pricu u setting kao sto je bila u odlicni IW, a kao neko ko igra CoD duze vreme, ne volim da se MP menja, jednostavno svaku igru si ima svoj model MP, kao u BF sto su conquest i velike mapa sa oruzja, tako i u CoD su kilstreakovi i upgrade oruzja, kao i super brz gameplay (istina meni mi je MP u IW/BO3 kao i TitanFall2 jedan od najbolih). I da srz MP je ta samo je setting razlican, izgled mape, modele puskica, zvuk i slicno, sto meni i ne mjenja puno. Ali za neke ljude je vazno da se uzive u taj MP. Ja iskreno ne volim starovinsko ratovanje previse, kao i MP u stilu na BF, pa eto mislim triba da se drzu do dobroj formuli.

    • vragec25cro

      @Dragan[MKD], 18.04.2017 - 22:11

      Cod je nekada bio više od igre danas reciklirano smeče sve poslje mw2.niti jedna igra nebi trebala da ima dobar singlepleyer a loš multiplayer ili loš single a dobar multiplayer.recimo cod 1 2 3 i4 još i danas zaigram singleplayer kad se zaželim malo opustiti uz fps.a poslje cod 4 niti ne igram multiplayer.probao par njih al katastrofa i single i multy

    • berac_malina39

      @Dragan[MKD], 19.04.2017 - 08:53

      “CoD je primarno MP igra” i “Igram CoD duže vrijeme” ne ide zajedno. U zadnje vrijeme, da, CoD je više MP nego SP, ali ti očito nisi igrao CoD neko duže vrijeme.

    • Dragan[MKD]

      @berac_malina39, 19.04.2017 - 14:44

      Pa nz mos 10 godina otkad je izasao MW4, a 10godina je duze vreme, bar u mom jeziku, i da Captain Price je bio super, i da ako si igrao piratsku verziju to ti je bilo vrh, ali onda sam otkrio MP i zaljubio sam se na prvi pogled i do sada ni jedan MP naslov nije mi bio tako privlacan. @vregec25cro “.niti jedna igra nebi trebala da ima dobar singlepleyer a loš multiplayer ili loš single a dobar multiplayer” naravno da to nije istina ima igre u koji je MP suvisen, kao na primjer HZD iz Guerilla Games, Uncharted, TLOU, GoW,Witcher 3 pa cak i u Mass Effectu, mislim dobro je da ga ima, ali svi znamo da ne kupujemo tih igara kako bi igrale MP. Svakako ima i igre u koji vazi suprotno, kao CoD, BF, Overwatch, CS:GO, WoW, Dota2, Fifa 17,i slicnih u koji SP nije potreban ali je dobro da ga ima, svi znamo zasto kupujemo neku igru i zasto dajemo nas tesko zaradjeni novac. Nz eto mos GTA5 je izimka jer ima podjednakvo dobra SP i MP inacica igre.

  • BodyBag_Rule

    18.04.2017 - 21:23

    mislim da bi trebali prestati izlaziti svake godine i pod hitno moraju mijenjati engine,drze engine od quakea star 15 godina mozda i vise.. ne bi bilo toliko zasicenja da ne izlaze svake godine,nikako da udovolje svima. iskreno jedva cekam neki teaser za iduci cod nesto spominju ovaj petak da ce biti nesto,ako bude ww2 kako je shinobi (gaming insider) rekao mislim da ce to vratiti dosta igraca nazad

    • danix11

      @BodyBag_Rule, 18.04.2017 - 21:39

      Kako me živcira kad netko spomene “quake engine star 15 godine”od tog engina nema ni “e” u zadnjim tri Call of duty igrama minimalno,a možda i više.

    • BodyBag_Rule

      @danix11, 18.04.2017 - 22:16

      https://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine
      jedna te isti engine od kad je prvi cod izasao,modificiran vise puta,ako to nisi primjetio bolje nemoj komentirati

    • sfc_PsychQ

      @BodyBag_Rule, 24.04.2017 - 10:07

      Daleko je to od istog enginea. Slazem se sa danix-ovim komentarom.
      Od tog enginea nema ni e, naravno.
      Uz teske modifikacije prvi Id tech 3 nebi mogao progutati pola tekstura u infinite warfareu a ne da je to isti engine.

  • vragec25cro

    18.04.2017 - 22:12

    Remaster cod 3 da naprave i ubace mehanike za multiplayer iz cod 2 gdje ne odlučuje vrijeme provedeno igrajuči nego čisto znanje i vještine(bez cheatera)

  • 1oR

    18.04.2017 - 22:18

    Vratite COD u doba gdje pripada ili napravite novi standardni i pucajte serijalu u glavu za sva vremena. Ma da,nemaju oni mu*a za to,ovoje povratak u neko staro razdbolje jer su i sami svjesni da vise nemaju pravo na eksperiment…

  • closingtime

    18.04.2017 - 22:42

    Već se zna da je drugi svjetski.

  • Moth

    19.04.2017 - 01:27

    Da citiram autora teksta: “Osobno nisam naklonjen MP komponenti…”.
    Bez uvrede autoru ali samom tom rečenicom je pokazao nedostatak mjerodavnost za davanje savjeta što bi novi CoD trebao biti. Jer CoD je primarno/prvenstveno/ciljano multiplayer igra. Nitko normalan neće dati 50$ za 5 sati kampanje ali za 200, 300, 1000 sati MP iskustva – hoće.
    Nek trolovi slobodno krenu s reakcijama ali meni nikakvog smisla nema davati savjete za SP jer, ponavljam, CoD se vrti oko MP-a.

    • closingtime

      @Moth, 19.04.2017 - 14:25

      Ne znači da trebamo totalno ignorirat SP.

  • LudiMax11

    19.04.2017 - 01:50

    Nek naprave kampanju sa njemcima… pa neka igra bude orginalna.

  • rotkvica45

    19.04.2017 - 01:52

    Sveto trojstvo! XD XD

  • Saren

    19.04.2017 - 02:20

    Sto se tice broja 5 ne slazem se da CoD treba dobiti suljanje u svoju igru. Tko zeli to ima Tom Clancy igre itd. To ne pripada u CoD. Sto se tice tri kampanje da slazem se da bi bilo zanimljivo i definitivno bih zelio da se to vrati natrag u igru.Sto se tice multiplayera mogli bi mijesati nesto tipa objective iz Unreal Tournamenta i Rainbow Six Siege-a npr. Slazem se da je dosta zombija vise. Za kraj – pustanje igraca sa lanca slazem se, ako funkcionira u Doom-u i ostalim gore navedenim igrama ne vidim zasto nebi i u CoD-u. Po meni trebali bi se vratit pricama i gamingu iz Modern Warfare posto je to bio jedan od boljih serijala ako ne i najbolji.

  • JokeZ

    19.04.2017 - 08:19

    Ne slazem se sa navedenim, kad bi bilo tako, mislim da bi preskocio cod, neka nastrana tematika koja nije toliko poznata i nema bas smisla, a šuljanje? Ajd ok ako je u pitanju misija – dvije, kao npr u cod4, ali više nema smisla jer to nije call of duty onda, što se tiće trostruke kampanje to se jedino slažem, nešto u stilu call of duty 2 bi bilo super.
    Ugl moje mišljenje je, samo neka se oni vrate starim korjenima bez previše “Super skillova”, old school oružje, kar98 one shot one kill u glavu, eventualno neki air call ili slicno i super, naravno grafika za danasnje standarde i mislim da će pomesti konkurenciju, samo da single bude zanimljiv, a mp neka bude starijeg štiha, brz i zabavan kao i inaće. Svakako bi trebali omoguciti custom games u mp komponenti igre. Znaći stari dobri call of duty sa danasnjim standardima, vrh. Instant buy

  • TeroXCro

    19.04.2017 - 08:49

    CoD mora postati primarno SP igra,zato jer multiplayer je ionako živi cancer pun mamojebačke djece.Vietnam setting bi bio odličan,čisto radi same drame tog razdoblja te okrutnih načina ubijanja koje su komunisti provodili.Jedina stvar koju bi ostavio su možda zombiji.Igra mora biti skriptirana i što više u stilu Michael Bay-a zato jer to je poanta CoD singleplayera,također kampanja mora biti dramatična i kao što je navedeno biti složena sa više protagonista.Mehanike gameplaya trebali bi postati realističnije i malo više taktičke.Za svu koje se neslažu i koji će reć nikad nisi igra CoD,prešao sve igre do AW,neke i po nekoliko puta na Veteran,imam oko 200 sati u mp CoD1 i oko 100 u MW,CoD je zamene primarno SP igra jer ionako postoji BF koji ima puno bolji i odrasliji MP.

    • mili1985

      @TeroXCro, 19.04.2017 - 09:04

      Smatram da to vrijedi za većinu današnjih igara.
      MP ispoliraju do maksimuma, a SP ubace tek toliko ( karikiram ), a trebalo bi biti obratno.
      Trebaju se posvetiti priči, akciji, općenito gameplayu.
      Tek kad završe s singlom, krenuti na MP, jer je to samo jedan bonus ili dodatak igri, tek toliko da se produlji vrijeme igranja.
      Danas se multi tretira kao cijela igra, i to prodaje igru, pogotovo kod mlađe populacije gamera.
      Ugl, smatram da ako žele kvalitetniju igru, neka se usredotoče na kvalitetni single player.

    • Dragan[MKD]

      @TeroXCro, 19.04.2017 - 14:50

      A sta je sa nama koji ne volime MP u BF, i volimo brzo i napeto napucavanje? Onda osim TitanFall2 nema drugoj opciji. Ja sam igrao BF3 kad je bio besplaten na Originu, i uopste mi se nije svidjeo, kao neki koi igra CoDov MP godinama. To su dve razlicne igre i ne treba se usporedjivati, svako igra ono sto hoce, nisu iste pa hajde da ukinemo jednu, a svi da igraju BF, kako bi se ti osecao kad sve tih igraca iz Coda koji brzes predju u BF.

    • TeroXCro

      @Dragan[MKD], 19.04.2017 - 15:35

      Neman ništa protiv Vas starijih igrača koji jednostavno vole brže napucavanje,pa naveo sam da sam igrao MP,i također volim taj način akcije (pogotovo u starijim CoD-ovima,imaju ono nešto u sebi jbg),nego sam se osvrnuo na to da se ne isplati ulagati previše u MP ako se nakon MW 1 samo 10% igrača može ponašat normalno a ne vikati okolo kao mala dječica.Eto nadam se da si sad shvatio to sam htio reć sa prvim komentarom.

  • invictum

    19.04.2017 - 09:08

    Ajde de da se vracaju korijenima. Nadam se samo da ce igra biti originalna, zanimljive tematike i sa dobrim SP

  • fpapac

    19.04.2017 - 09:25

    vec sam mislio odustat od ovoga jer mi se dosada nisu svidjele tvoje ideje, ali sada za promjenu ima dobrih ideja, mozda se ovaj tvoj mali serijal poboljsanja igara ipak moze nastavit, o kojoj ces igri sljedece pisat? mozda assassin’s creed?

  • liam

    19.04.2017 - 13:49

    Nista se ne spominje hoce li biti novi remaster.?!

  • Robotz

    19.04.2017 - 14:03

    Evo jedna besplatna ideja za devse tamo,prestanite ignorisati PC community jer njemu mozete zahvaliti za sav uspijeh koji ste imali jer je sve to krenulo sa COD1 na PCu i malo po malo izdavali ste poluzavrsene konzolaske verzije koje su jedva mogle da rade na 60FPSa a engine vam je star ako se ne varam desetljece vec.

    Gameplay je identican godinama,puske ne zahtjevaju nikakav skill niti imaju learning curve ili recoil.
    Dedicated serveri su proslost i map pack od 4 mape kosta skoro kao cijela igra.

  • Apocalypse4987

    19.04.2017 - 16:38

    CoD ne triba minjat ništa drugo osim publike, jer šta god naprave uvik nekome nešto smeta

  • hacksor1234

    21.04.2017 - 20:33

    Ima jos dakako ideja u drugom svetskom ratu, ako se ne varam ni jedna igra nije prikazala operaciju baklju tj iskrcavanje angloamerickih snaga u afriku, niti je prikazana borba za Rim, probijanje Gustavove linije, americki proboj uu Ardenima nije isto toliko zastupljen kao ni bitka za Iwo Jimu na Pacifiku

  • vypper

    22.04.2017 - 21:01

    😀

  • UrbanFsk

    24.04.2017 - 13:29

    Ako kojim slucajem ikada zaigram cod ponovo to ce biti iskljucivo zbog ctf moda koji vecina danasnjih igri zanemaruje… Iz kojeg razloga?! To valja samo oni znaju..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!