HCL.HR

Top 5 ideja za novu Need for Speed igru

Zoran Žalac 11.04.2017.   •   34 komentara


Dvadeseti dio glavnog Need for Speed serijala stiže ove godine i ima priliku biti nešto posebno. Iako znamo da nas EA neće poslušati, besplatno im dijelimo pet savjeta kojim NFS ponovno mogu učiniti zanimljivim.

Need-For-Speed-serijal

Ovih dana u kinima startaju projekcije osmog filma Fast & Furious serijala. Uistinu je fascinantno čime sve taj film pokušava nadmašiti automobilsku akciju prethodnih sedam dijelova. U jednoj sceni ekipa autima bježi od podmornice i raznose svoju potjeru bacajući torpedo po ledu. Fascinantno i urnebesno komično, ali tvorci F&F filmova znaju da se nečim moraju istaknuti.

Tematski slični Need for Speed serijal zadnjih godina pati od neoriginalnosti upravo zato što se njegovi tvorci ne ističu maštovitim idejama kojih u auto-moto svijetu definitivno ne fali. U zadnjih sedam godina NFS je imao tri reciklaže ideja – Hot Pursuit, Most Wanted i Underground. Iako to nisu bile loše igre, postalo je vidljivo da serijal koji je prodao preko 150 milijuna igara teško pronalazi nove ideje, a još ih teže zadržava. Dok je NFS eksperimentirao s uvođenjem simulacijskih elemenata u Shiftu, priče u The Runu te brisanja granica između SP i MP modova igre u Rivalsu; žanrom racing igara kompletno je zavladala Forza, a ostatak plijena dijelili su Grid, Project CARS, The Crew, Driveclub i drugi naslovi.

Ove godine Need for Speed ima priliku izdići se iz kaljuže mediokriteta. Znamo da Ghost Games za jesen priprema novu otkansku jurnjavu i ne vjerujemo da će s njom previše eksperimentirati. Međutim, mi bismo voljeli da NFS ne igra na sigurno te da nam napokon ponudi nešto drugačije. Umjesto da se natječe u istom ringu s konkurencijom koja je već u prednosti, NFS s novim dijelom može stisnuti gas u sasvim neočekivanom smjeru. Evo naših pet savjeta koje bismo dali ekipi Ghost Gamesa za novi NFS, čisto da ih imaju na umu kako bi mogli totalno korigirati igru koju prave već godinu dana.

5. Futuristička tematika

Većina današnjih racing igara bazira se na postojećim tehnologijama i zadnjem kriku automobilističke industrije. Za NFS to može biti idealna prilika da se fokusira na futurističku tematiku. Vrsni poznavatelji prometnih znanosti reći će vam da je budućnost automobilske industrije itekako uzbudljiva – već danas imamo vozila sa samostalnim upravljanjem, vozila koja ne rade prastarim sustavom motora s unutarnjim izgaranjem, a pravo je pitanje što dolazi sljedeće.

Ako je išta uzbudljivije od pojma brzih vozila onda su to prototipna vozila budućnosti. Need for Speed bi to trebao iskoristiti – umjesto da dostavi paletu vozila koja se mogu naći u Gran Turismu ili Forzi (koji će ionako uvijek imati veću ponudu vozila), novi NFS mogao bi se osloniti na maštu raznih dizajnera i konceptualna vozila. Time se lako mogu zaobići postojeća ograničenja fizike i racing žanr odvesti u slabo istražen teritorij.

Ne moramo ići prema znanstvenoj fantastici letećih vozila i ne kažem da NFS treba postati novi Wipeout. Igra može biti smještena u blisku budućnost i već bi to bila svježa promjena kakvu ne vidimo često. Bio bi to dobrodošao odmak od standardnog asfalta, baš kao što su to nekoć bili bonus leveli svemirskog i podvodnog utrkivanja u NFS3. S takvom tematikom NFS bi imao pregršt prostora za inovacije te iznenađenja. Jedno od takvih iznenađenja moglo bi biti sljedeće:

4. Nema potrebe ograničavati se na automobile

Više od dvadeset godina NFS je igra u kojoj se voze isključivo automobili. U bratskom BurnOut osim auta mogli smo naposljetku voziti motocikle, u Gridu smo vozili bolide, u The Crew Buggyje, itd. Na aktualnom NFS-u trenutno radi Ghost Games kojega čini velika većina bivših zaposlenika Criterion Studiosa. Dok je još postojao u cjelokupnom obliku, Criterion je do 2015. godine radio na novom projektu u kojemu se odmaknuo od svijeta automobila i predstavio ludi koncept u kojemu možete izmjenjivati vozila pa npr. iz aviona skočiti u gliser i tome slično.

Pustite si maštu na pašu i zamislite samo što bi NFS mogao učiniti od ovog koncepta. Ne mora to čak biti ni linearno skakanje iz vozila u vozilo u prvom licu. Mehanika prebacivanja vozila kakvu je svojevremeno imao Driver San Francisco savršeno bi pristajala uz futurističku tematiku u kojoj se svako vozilo može hakirati. Igra bi time dobila na raznovrsnosti i bilo bi posebno interesantno vidjeti kako bi u sklopu toga funkcionirale policijske potjere.

Svaka čast Hot Pursuitu, no mehanike potjere u današnje vrijeme moraju biti dinamične i ne smiju se svoditi na predvidive kamen-škare-papir situacije. Mogućnost promjene vozila tijekom potjere mogla bi unijeti tu dinamiku tako da se potjere rješavamo režiranjem sudara koje gledamo s distance kad se prebacimo u novo vozilo, ne nužno samo na tlu.

3. Proceduralna generacija koja ima smisla

Ima li smisla za jednu racing igru praviti jednako velik ili još veći otvoreni svijet od virtualnog SAD-a kakvog smo vidjeli u The Crew? Vjerojatno baš i ne – osim ako je svijet proceduralno generiran. Možda ste upravo upali sa stolice misleći da sam ja sišao s uma, ali doista ne mislim da bi to bila loša ideja – pod uvjetom da se proceduralna generacija ograniči na otvoreni svijet, dok bi se same utrke odvijale na zasebnim lokacijama.

Kako to izvesti? Ako bi uskladili futurističku tematiku može se tu ubaciti doslovno sve i svašta. Ovisno o tome koliko bi daleko išli možete si zamisliti teleportaciju, natjecanja u virtualnom svijetu, daljinska upravljanja… ma koga zapravo briga za objašnjenja u svijetu NFS-a, kao da je ona travestija od glume u NFS 2015 imala ikakve veze sa stvarnim svijetom! U bilo kojem slučaju, proceduralnu generaciju svijeta nije lako izvesti za jedan visokobudžetni naslov, ali kada bi EA uistinu zagrizao za redefiniranje NFS-a to bi im zasigurno moglo pomoći. Ne bi to čak bilo ni prvo korištenje proceduralne generacije okoliša za jednu vozačku igru s obzirom da je slična ideja već realizirana u igrama kao što su Distance, Jalopy i My Summer Car.

Znate li koji je najčešći problem u postavljanju izazova pri dočaravanju brzine u igrama? Taj da se s upoznavanjem okoliša polako gubi adrenalin brze vožnje. Čim nekom rutom prođete više puta i upoznate ju kao svoj džep, tada vam je manje izazovno i manje napeto voziti brzo po njoj. Zamislite onda kako bi to bilo sa nasumično generiranim rutama – nikad ne biste unaprijed znali gdje vas čeka neki zavoj na kojem trebate stati na kočnicu, odnosno kada smijete nagaziti po gasu. Dodajte tome još i ideju da se sva natjecanja na mapi također pojavljuju na nasumičnim lokacijama i da su vremenski ograničena; odnosno dovoljno daleko da na njih možete stiži samo ako se požurite. Need for Speed bi na taj način opravdao svoj naziv jer biste cijelo vrijeme bili u utrci – da biste došli do prave utrke.

2. Manipulacija podlogom po kojoj se utrkuje

Za većinu današnjih racing igara staze se dizajniraju jednokratno. Točnije rečeno, staze na kojima vozite uglavnom su iste kad se na njih vratite, uz iznimku povremenih varijacija u vremenskim uvjetima i dobu dana. Takvo što uglavnom je ograničeno stvarnim zakonima fizike jer se staze ne deformiraju tijekom jedne utrke nego kroz duže vremensko razdoblje. Međutim, futuristička tematika NFS-u može donijeti i različite oblike manipulacije podlogom trkališta.

Ostale racing igre već su pokušavale nešto slično. Split/Second je svojevremeno mijenjao layout pojedinih dijelova staze tijekom utrkivanja, a Sega Rally Revo i Motorstorm imali su deformaciju staze u stvarnom vremenu. Need for Speed tu ne bi bio pionir, ali bi različitim modovima manipulacije mogao otići korak dalje od svega navedenog. U futurističkom kontekstu ne bi bilo nezamislivo kada bi auti mogli zaleđivati stazu, sjeći istu na komade, postavljati površinu na kojoj bi se kontrole obrnule i sl. Vjerujem da bi ovo nekima moglo biti previše neozbiljno za NFS, ali reći ću vam samo jedno – i Rocket League je maksimalno smiješna fikcija pa je svejedno vrhunski zabavna igra.

1. Brzina kao valuta

Što je najbolja moguća stvar koju može napraviti igra s nazivom Need for Speed? Možda navesti igrača da doista ima potrebu za brzinom – u smislu da nema potrebu stajati, odnosno da to ne smije učiniti, kao u kultnom filmu Speed iz 1994. Nezamislivo vam je čemu bi to uopće služilo? Evo ideje – dovoljno je da brzina bude jedina valuta u igri. Umjesto da se natječete za kojekakve novce, čekove i tuđa vozila, bilo bi „fora“ kada biste se natjecali u što bržoj vožnji. I to ne samo tko će dosegnuti najveću brzinu tijekom utrke nego tko će ju uspjeti održati na što dulje vrijeme. Možda ne bi bilo loše kada biste mogli „unovčiti“ svoj prosjek brzine po nekoj distanci, pod uvjetom da ga imate na što potrošiti.

Fokus na konstantnom kretanju ne bi bio neizvediv za NFS. Uz opciju autopilota koji se može upaliti tijekom navigacije menijima do mogućnosti nadogradnje vozila u pokretu uz pomoć dronova… doista ne bi postojao razlog zašto bi igrač trebao svojom voljom trebao prekidati vožnju. Doista postoji nešto adrenalinsko u konstantnoj vožnji pod pritiskom, a oduzimanje valute za sporu vožnju može biti itekako poticajno u usmjeravanju prema onome što bi trebalo predstavljati bit Need for Speeda.

need-for-speed-edge-5

Naravno, sve su ovo vrlo radikalni koncepti i drastične promjene koje vrlo vjerojatno nećemo nikada doživjeti ako Electronic Arts o budućnosti NFS-a bude odlučivao fokus grupama s 14-godišnjacima kojima žele prodati igru o autima. Need for Speed ne mora biti simulacija da bi bio privlačan starijoj publici. Arkadni pristup uz malo mašte može biti jednako privlačan. U konačnici, maštanje i jest osnova racing igara jer većina igrača može samo maštati o vožnji bijesnih automobila koji su skuplji nego njihovi životi.

Što vi mislite, kojim bi smjerom Need for Speed trebao krenuti? Jeste li zadovoljni reciklažom postojećih ideja ili smatrate da se od tog materijala mogu napraviti znatno ambicioznije igre? Svoje umotvorine i reakcije na naše lude zamisli ostavite nam u komentarima ispod teksta.

Komentari (34)

  • Valmorph

    11.04.2017 - 20:38

    Ma nisu tvoji prijedlozi nimalo loši, ali ono što NFS jednostavno MORA napraviti je integrirati ZANIMLJIVU priču. Naglašavam zanimljivu jer je do sad to bio slučaj samo u onom The Run nastavku, a i tamo nije bila nešto pretjerano razvijena, ali svejedno je bila bolja od ostalih. Priča je ono što te drži prikovanim uz igru i zbog toga što želiš saznati više nastavljaš ju igrati, a NFS to ili izignorira u potpunosti ili napravi polovičan posao. Futuristička tematika bi bila plodonosno tlo za jako dobru priču. Uostalom, ako ne znaju sami napisati scenarij, neka se jave HCL communityju garantiram da ćemo sklepati komercijalniju stvar nego oni tamo u 20 nastavaka. 😀

    • Saren

      @Valmorph, 12.04.2017 - 15:57

      Slazem se da je Run imao jednu od boljih prica (bar meni) uz Underground 1 i 2. Ono sto definitivno hocu od novoga nastavka jest da se prestane forsirati “always online” ko hoce to ima multiplayer pa nek upali. Takodjer customizacija auta bi trebala biti mix izmedju Undergrounda 2 i posljednjeg NFS-a da doslovno sve mozes izmjenjat. Takodjer se slazem da bi mape trebale biti generirane nasumicno gdi se utrkujes tako da nije monotono. Recimo meni je u The Crew mapa bila dosta zanimljiva i istrazivanje krajolika. Imaju bar meni dobar koncept da ti treba odredjeni auto sa odredjenim modovima za mjesta gdi se nalazis (planine, dirt, autoput itd…). Isto sto je autor teksta rekao nebi bilo lose ubacit motore recimo, buggye itd mislim da bi se dobro uklopilo sve skupa. Dobar arkadni gameplay mi je bio recimo u zadnjem Hot Pursuitu. Priznam da power up-i tipa EMP itd su malo cudni ispocetka al covjek se navikne, stil voznje je doduse bio prilicno dobar. Nadajmo se da nece izreciklirat ponovno neki od postojecih nastavka za novu igru (npr Most Wanted iz 2012 koji je trebao glumit remake MW-a iz 2005).

  • DjokaBA

    11.04.2017 - 20:43

    Poslednja ideja je odlicna, to bi bilo zaista sjajno.

  • Bazinga

    11.04.2017 - 20:59

    Meni se ne sviđa ni jedna ideja. Ja bi da samo naprave remaster U2! 😀
    Mogu još dodat autiju i napravit ga još više na temu street raceinga!

    • trubaon

      @Bazinga, 18.04.2017 - 01:41

      slazem se, sve su ideje bez veze…

  • krolesi

    11.04.2017 - 22:22

    N4S 2 SE Remastered

  • invictum

    11.04.2017 - 22:24

    Ja bih volio vidjeti nesto kao Porsche unlished :). Tj da bar naprave remastered, uz poboljsanje sustava nadogradnje auta. Inace ta mi je igra bila jako zanimljiva

  • Czar

    11.04.2017 - 23:01

    Ne treba tu puno izmišljati toplu vodu.
    Dobra grafika, osrednja priča i brdo sisa i guzica(ko u yakuzi) pa to ide ko alva. 😉

  • oetam

    11.04.2017 - 23:20

    Meni najbolji NFS je bio Underground 2, tu je bilo customize-acije koliko te volja, a tek od količine i vrste boja koje si mogao birati matt, gloss, i još puno njih, to je bilo ludnica. I naravno ono naslikavanje u igri gdje si morao okinuti najbolji sliku, e to mi je bilo najbolje, na tome sam znao gubiti najviše vremena samo da bi okinuo najbolju sliku 😀

    Jednostavno da naprave NFS Underground 2 Remaster, to bi bilo odlično :)

  • baDarmageddoN

    11.04.2017 - 23:27

    Ideje su ti dobre, Zorane, za neki novi IP. Za NfS bi mi broj jedan bio nebitan a ove ideje od dva do 5 tek onda kada se pakao zamrzne a niti onda ne bi igrao takav NFS. Futurizam? Generičke staze? Promjena podloge? Vozila koji nisu automobili? To bi bila igra samo imenom NFS i moguće da bi igrao ako to naprave kvalitetno ali bolke da rade novi IP sa tim idejama jer nisu loše ali to staviti u NFS…bilo koje od toga bi bio harakiri. Zadnji NFS je bio na dobrom tragu u većem dijelu stvari. Trebaju scenarij koji nije fetusoidan, glumce koji znaju što je gluma, glas za igrača kojeg kontroliramo, viši broj modova automobila, AI koji ne vara, ne vjerujem da ovo govorim ali želio bi promjenu noć-dan, želio bi nemogućnost korißtenja bilo čega što nije automobil ali bi se rado trkao protiv NPCa sa motorom ili helikopterom ili gliserom… Sakupljanje iskustva neka kopiraju od FHorizon serijala. Otvoreni svijet mora biti. Možda da uz sakupljanje love naptave da moraš odigrati određenu misiju iki nešto da otključaš određeno vozilo i da vozila budu jeftinija a ne da odigram veći dio igre da si kupim npr. Ferrari 458 i imam ga samo par trki. Pink slip misije MORAJU vratiti. One sprint trke sa manualnim mijenjanima brzine uz dozvolu mijenjanja smijera iz trake u traku moraju vratiti. Želim puno više starijih legendarnih vozila. Želim da mi je opet jedan od ciljeva nasnimavanje za glavne stranice tuning magazina. Sve već viđeno želim ali da vude napravljeno kvalitetno. Znam da je moguće jer je zadnji NFS bio na jako dobrom tragu. Ove tvoje ideje, Zorane, neka ne vide za ovaj serijal dok sam ja gamer 😛

    • niksa_91

      @baDarmageddoN, 12.04.2017 - 14:49

      Totalno se slažem, sve navedeno nije NFS, možda nek pogledaju ponovo u EA F&F2.
      Slažem se sa svime gore navedenim, da uzmu sve kaj su napravili (dobre stvari, ne propadanja kroz mapu) i stave u jednu igru…jao..kaos.

      Nabrijavanje auta, fiktivan grad na kojeg cijelog utjeće dinamično vrijeme, svaki auto da barem ima 6 odabira za svaki dio koji se mjenja, a ne sam bodykitove. Otvoreni grad, al ne odmah sve, jbš taj open world, izgubiš se brzo i odeš predaleko prebrzo bez da uživaš u momentu.

  • JokeZ

    12.04.2017 - 08:39

    Nažalost se ne slažem sa vašim navedenim, ja se iskreno nadam da tako nešto neće biti :/

  • fpapac

    12.04.2017 - 09:33

    ako se sve ovo odradi onda to vise nije NFS, ljudi cekaju igru kao sto je bio U2, mislim da se previse prebacilo na brzinu i da je glavno koji je auto brzi, pa su tako i ceste sve ravnije, nema nekakvih zavoja i previse kocenja, svi zele auta koja se mogu modificirat, prosli NFS je bio blizu ali je na kraju opet bilo premalo modifikacija

    • Zoran Žalac

      @fpapac, 12.04.2017 - 10:45

      A što jest NFS? Ako pitaš publiku koja ga je igrala u devedesetim, NFS nije nadograđivanje, tuning ni street racing. Ako pitaš publiku koja ga je igrala od 2000-10, NFS nije Shift ni The Run. Ako pitaš publiku koja ga je igrala od 2010-2017 NFS njima nije ono što je bio devedesetih godina. Serijal nema jedan identitet i ne vjerujem da baš svi fanovi žele modificiranje automobila. Na kraju krajeva, to modificiranje je dobrim dijelom samo površna šminka koja ničemu ne služi. Ok za modifikacije “ispod haube”, ali stavljanje spoilera, neonki i zlatnih auspuha doslovno nema nikakvog utjecaja na gameplayi tako je svejedno koliko takvih dijelova igra ima.

    • fpapac

      @Zoran Žalac, 13.04.2017 - 09:12

      ne znam za tebe, ali kada bi stavio spoiler i novu haubu meni bi auto iso brze, neki bug bio u tebe nema sto haha

      mozda je i problem sto se nisu drzali jedne stvari, nego su sve probali i sada ne znaju kuda ic, a znaju da nesto treba promjenit, mozda cijelu upravu i ljude (ove glavne, ovi ostali svakako rade sto im je receno)

  • MoGaming

    12.04.2017 - 12:28

    NFS futuristički bi bio promašaj,ne znam odakle vam to ispade.Kad je riječ o NFS ne treba izmišljat toplu vodu iznova nego oživit underground serijal,jer kad izbacis ili staviš loš customize auta onda želja za otključavanjem i prelaženjem postane jako mala.

  • NorthCorps

    12.04.2017 - 12:55

    te ideje su dobre al za neku drugu igru,mislim da bi ovde blo dobro da pokupe stvari iz filma di si tajni agent i moras se dokazat grupi tako da prvo se trkas u ilegalnim utrkama po gradu da bi posli osa na neko natjecanje u pustinji ka u filmu di imas sve discipline, od sređivanja auta do drifta, fali tu jos stvari al u tom smislu nesto, da se pokrije sve discipline, al najbitnje da postoji prica koja je drzi do kraja..

  • Sum_random_dude

    12.04.2017 - 13:27

    Tvoje ideje bi skroz promjenile igru.
    Moje opcenito mišljenje je da ce nfs igrat ljudi koji vole automobile i ja prvi nebi igra nfs ako bi stavljali neke aute iz ” budućnosti “.
    Ipak kad u igri imas razne aute od supercars do jdm mozes birat sto zelis a kad bi nfs stavia aute iz budućnosti mislim da puno ljudi nebi više igralo Nfs.

    • Zoran Žalac

      @Sum_random_dude, 13.04.2017 - 09:40

      Promjena za NFS i jest nužna. Triput su već reciklirali – Hot Pursuit, Most Wanted i Underground. Što bi trebali, izbacivati underground tematiku svake godine kao Fifu i samo apdejtati dijelove proizvođača? Pa nije NFS reklama za automobilsku industriju.

  • metalshegy

    12.04.2017 - 14:43

    prakticki da copy pasteaju stari undergroung 2 i malo ga obogate sadrzajima, ispoliraju to sve, mislim da ne bi nikako bilo nista spektakularno ali bi sigurno razveselilo hrpu starih i privuklo novih fanova koja bi mjesecima igrale igru. a da ne pricam o povratku split screena xD ipak to je samo san

    • Reponja123

      @metalshegy, 12.04.2017 - 18:09

      potpuno se slaže. nedavno sam instalirao stari underground 2 i sjetio se kako je to bila izvrsna igra

  • Reponja123

    12.04.2017 - 18:10

    neočekujem puno od nedd for speeda jer su me razočarali s prošlim nastavcima. no rađe bi odigrao onu igru šta je napravio citrion games koja je u onom trajleru

  • Darcoolio

    12.04.2017 - 20:23

    Najbolji predlog bi bio da ga ne izbacuju uopšte narednih 5 godina dok ne odluče šta će sa igrom.

  • BraicicHR

    13.04.2017 - 06:29

    Neka naprave normalnu igricu, tipa Carbon ili Most Wanted… Ove novije igrice nista ne valjaju, NFS ’15 po grafici je previše čudno i tamno. Grafika kao u MW ’12 ili u Rivalsu, ali aute da moraš kupiti, a ne tražiti, Onda nemaš neki osjećaj onog survivala kad kupuješ auto i kad ga tuniraš.. Danas uz toliku tehnologiju oni prave glisere i helikoptere?!
    Napravite kao NFS MW ’05 ili Carbon, samo sa novijom grafikom i malo boljim tuningom.. Sve sto tražimo, nikakvi gliseri ni otimanje drugih vozila..

    • Zoran Žalac

      @BraicicHR, 13.04.2017 - 09:33

      Osjećaj preživljavanja kad kupuješ i nadograđuješ auto…?

    • BraicicHR

      @Zoran Žalac, 13.04.2017 - 09:53

      Ne mislim doslovno preživljavanja, već da normalno kupuješ aute i tuniras ih, a ne ih tražiš po gradu, to nije bas zanimljivo… Nemaš nikakav osjećaj da posjedujes taj auto, već samo sjednes u njega i vozis?! Koja je to logika?

    • Zoran Žalac

      @BraicicHR, 13.04.2017 - 11:28

      Ako ćeš već o mehanikama, princip hakiranja auta može biti vrlo sličan. Jednako kao što otključavaš/kupuješ aute – možeš kupovati i mogućnost hakiranja. Naravno da ne bi imalo logike da u startu možeš voziti sve, pa definitivno bi to bilo zaključano. Ali evo ti prijedloga – gdje ti je izazov u kupnji i nadogradnji auta? Okej, moraš osvojiti/otključati novac/dijelove na utrkama, ali to je vrlo isfuran model jer ionako nadograđuješ nešto što ćeš kasnije zamijeniti za bolji/ljepši/brži model. Po meni bi recimo bilo daleko izazovnije da taj sustav ne funkcionira po principu osvojiš nagradu odeš u garažu nadogradiš i to je to. Daleko zanimljivije bi bilo kada bi recimo imao utrku koju počinješ sa nekim sporim autom da bi se dobrom vožnjom probio do nekog boljeg kojeg ćeš hakirati. Naravno da ga ne možeš hakirati ako si mu daleko i naravno da ne bi imalo smisla ako ga hakiraš jednom tipkom i to je to. Zamisli da hakiranje ide po principu da moraš držati vezu s tim vozilom nekih 15-ak sekundi i da pritom ne smiješ dopustiti da između te veze dođu ostala vozila u prometu. Isto tako – zar ne bi bilo bolje da nadogradnje moraš “ukrasti” tijekom utrke, također nekakvim hakiranjem vozila u dometu? I onda k tome još dodati kriterij da hakirano smiješ zadržati samo ako završiš prvi? Nije li to izazovniji i zanimljiviji pristup od klasičnog – evo ti auto koji je slične klase kao i protivnikov, budi prvi, ali uvijek gledaj natrag jer ti je zbog catch-up sustava stalno za leđima; a ako budeš prvi dobit ćeš novac kojim možeš kupiti ono što si otključao – također time što si prvi…

      Treba tražiti više… Nove ideje, nove mehanike i principe. Ako vas zadovoljava koncept star 15 godina EA će ga odvesti u propast. Jer nijedna stvar u igrama, koliko god kvalitetna i zabavna, ne traje vječno.

    • NorthCorps

      @Zoran Žalac, 13.04.2017 - 14:30

      ti bi prominia totalni koncept igre, ako su najuspjesnije nfs igre underground and most wanted, zasto ne bi bilo bolje da bude slicno tome uz neke nove dodatke a ne totalno prominit igru, kakvo hakiranje, nije watch dogs, triba bolja veca mapa, otvoren svijet sa vise sadrzaja u njemu sa vise razlicitih utrka, od sređivanja auta samo za pokazivanje do tuniranja za utrke do 402 metra ili brdske utrke, znaci pokrit sve, samo slag na kraju triba bit solidna prica, i to je to

    • Zoran Žalac

      @NorthCorps, 13.04.2017 - 14:43

      Koncept NFS-a je utrkivanje, koje je btw. bilo popularno davno prije Undergrounda i Most Wanteda, bez otvorenog svijeta i sređivanja auta. NFS se kvalitetom počeo srozavati upravo zato što nakon Undergrounda i Most Wanteda skoro ništa nije mijenjao – Carbon se prodao znatno manje nego Most Wanted, Pro Street se prodao manje nego Carbon, Undercover se prodao manje nego Pro Street. Shvaćaš kako to utječe na serijal kad jednu tematiku mrcvariš do iznemoglosti? NFS serijal je sad već star 23 godine, ako će reciklirati sve dosadašnje tematike i ideje, bojim se da će mu putanja biti samo silazna jer opet kažem – sve su već reciklirali – Hot Pursuit, Most Wanted i Underground. Pa treba li triput izbaciti svaku od tih igara prije nego svi shvatimo da je dosta?

    • NorthCorps

      @Zoran Žalac, 13.04.2017 - 16:45

      Slazem se, znaci nakon most wanted pocinje pad u popularnosti i prodaji, sta to govori? da su mijenjali nesto sta nisu tribali nego samo su tribali nadogradit postojece, ne minjas ono sta je dobro, carbon je jos bia ok al ljudima se nije svidjalo sta je mrak non stop, sve nakon toga pokusavali su na nekim novitetima i nije islo, daj ljudima sta oce i gotovo xD, makar napravija remastered verziju a ne neku novu igru, znam da ne zele svi ponovo novi underground ili most wanted al izgleda da vecina zeli upravo bas to, samo sa nekim novitetim i vise sadrzaja a ne da se mijenja totalna koncepcija

    • BraicicHR

      @Zoran Žalac, 13.04.2017 - 09:56

      Nemoj se ti ljutit ili nešto, ja sam osobno kažem kako bi igrica po meni a i po nekim drugim igračima trebala izgledati.. :)

    • NorthCorps

      @BraicicHR, 13.04.2017 - 14:22

      najbolje je da aute mozes kupit kad budes ima dovoljno novca koji mozes zaradit na utrkama, bilo street race ili neke druge, samo triba prica zast to sve radit uopce, koji je krajnji cilj

  • smolisimus

    14.04.2017 - 10:49

    po meni bi se trebali vratiti jos ranije od ovih F&F sranja i ulicnog utrkivanja, al opet ja sa mgeneracija koja je nfs ganjala u samim početcima.. i NFS 4 mi je bio jedan od boljih.. e sada tako nesto novo napraviti sa danasnjim mogucnostima i autima bi bilo “bomba” , znaci nikakva prica nije bila potrebna kad je igra dobra. zamisli sada napraviti 6-7 ” klasa” kroz koje moras napredovati, kupnjom novih vozila + napraviti da je moguc neki blagi mehanicki upgrade na svakom autu i jos ostecenja koja moras placati popravke nakon utrka… ali stvarno placati a ne da napravis totalku i onda te popravak kosta 0,075% osvojene love na zadnjoj utrci.. ( sjecam se u NFS4 kada si satro ferrarija F50 onako dobro, popravak te kostao ko 3/4 novog F50 ). i da onda doslovno moras voziti svaku klasu , jer napredovanje otvara nove staze + jos svasta nesto.. a ne ko sad u zadnjem NFS2015.. kupis golf2 na pocetku i sa njime predes igru do kraja..
    i sad ako u to mogu uklopiti neku ok pricu moze , ali nije nuzno .. ma kazem takav koncept sa danasnjim razvojem igara ( i ideja ) bi bio pun pogodak..

  • berac_malina39

    15.04.2017 - 08:30

    Ne serite ljudi
    NFS nikad nije trebao priču, NFS je zabava, ludiranje s autim, utrkivanje, osvajanje i kupovanje auta, tuniranje tih auta i takve stvari
    Nikad me nije bilo briga za priču, samo sam htio zabaviti se bježanjem od policije u Chargeru koji sam dobio od koze u Carbonu, skupljanje para za Porsche u Aston Martinu koji sam dobio od onog plavog lika da bih mogao pobijediti na utrkama od crvenog lika i driftanje sa Mazdom da bih osvojio Mazdu od onog japanezera.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!