HCL.HR

Intervjui

INTERVJU: Otkrivamo kako će izgledati prva horor avantura u Gorskom kotaru

Zoran Žalac prije 1 tjedan

Popričali smo s voditeljem hrvatskog studija Tanais Games koji u Gorski kotar planira smjestiti fiktivni psihološki horor po uzoru na Twin Peaks i Stranger Things.

INTERVJU: S kreatorom Mafia serijala pričali smo o njegovom novom projektu – Kingdom Come: Deliverance

Žarko Ćurić 10.08.2016.

Dobili smo priliku ugodno proćaskati s bivšim tvorcem popularnog Mafia serijala koji sada radi na povijesnom RPG naslovu Kingdom Come: Deliverance.

INTERVJU: Patrice Désilets, čovjek koji je stvorio Assassin’s Creed serijal

Žarko Ćurić 16.05.2016.

Na Reboot Developu imali smo priliku pričati s Patriceom Désiletsom, čovjekom koji je kreirao prve tri Assassin’s Creed igre, a trenutno radi na ANCESTORS: The Humankind Odyssey.

Croteam o razvoju i uspjehu njihove nove igre – The Talos Principle

Juraj Bevandić 12.02.2015.

Popričali smo se jednim od osnivača Croteama o njihovom novom hitu. Saznajte kako su igru radili, kada stižu verzije za druge platforme i što je sa Serious Samom 4.

Awakening of Heroes – developeri o prvoj MOBA igri iz Srbije

Stjepan Fikter 05.02.2015.

U moru raznoraznih MOBA igara teško se istaknuti, no srpski COFA Games studio možda ima idealnu formulu – prgave bakice i vatrene ćufte!

Predstavljamo nezavisni studio FrozenPixel i obećavajući Nucleotide

Zoran Žalac 04.04.2014.

U sklopu našeg nastojanja da promoviramo domaće razvojne timove i njihove projekte, porazgovarali smo s Ivanom Mandićem – osnivačem studija FrozenPixel.

Mobilne igre, SeaCraft, multiplatform development i više: intervju s Lukom Jandrićem

Dominik Bošnjak 02.03.2014.

Kako istovremeno programirati za tri različite platforme, na koji način nadograditi igru bez tjeranja korisnika na update i čime Microsoft potkupljuje developere na razvijanje aplikacija za Windows Phone? Otkriva nam hrvatski developer Luka Jandrić.

thechineseroom intervju

Zoran Žalac 20.03.2013.

Razgovarali smo s voditeljem razvojnog tima koji nam sprema novu horor avanturu – Amnesia: A Machine For Pigs. Saznajte čime nas to thechineseroom planira zastrašiti i po čemu će se nova Amnesia razlikovati od prethodne.

World of Warplanes – intervju s voditeljom projekta (Wargaming.net)

Stjepan Fikter 25.02.2012.

Pričali smo s Alexanderom Zezulinom, voditeljom projekta World of Warplanes, nove igre iz studia koji nam je donio MMO zarazu World of Tanks.

Gas Guzzlers: Combat Carnage – intervju s domaćim timom Gamepires

Marko Čuljak i Igor Belan 04.02.2012.

Fićo s bacačem raketa? Da molim! Popričali smo s hrvatskim studiom Gamepires koji je u zadnjim fazama produkcije vrlo obećavajuće combat racing igre Gas Guzzlers: Combat Carnage.

World of Tanks – Intervju

Igor Belan 04.02.2011.

U novom ekskluzivnom razgovoru sa developerom Wargaming.net, ekipom zaslužnom za sve popularniji MMO World of Tanks, saznali smo mnoge detalje o budućnosti njihove masivne igre.

Cateia Games – razgovor ugodni

Duje Kozomara 20.10.2010.

Još jednom smo upitali ekipu iz Cateia Gamesa za intervju, a ovaj put, u jednoj opuštenoj maniri, popričali smo o njihovim novim naslovima i o tome kako je biti game developer u Hrvatskoj.

Amnesia: The Dark Descent – Frictional Games interview [English]

Zoran Žalac 22.07.2010.

We didn’t mind the fact that we’ve been scared shitless playing their games – we interviewed swedish development team Frictional Games and talked about their upcoming title Amnesia: The Dark Descent.

Amnesia: The Dark Descent – Frictional Games intervju

Zoran Žalac 22.07.2010.

Nismo im zamjerili što nas redovito plaše svojim horor igrama – intervjuirali smo švedski razvojni tim Frictional Games povodom skorog izlaska njihovog novog naslova zvanog Amnesia: The Dark Descent.

Blacklight: Tango Down – Zombie Studios interview [English]

Duje Kozomara 12.05.2010.

We talked to Jared Gerritzen from Zombie Studios, the project lead and lead game designer on Blacklight: Tango Down, an interesting FPS game focused on intense multiplayer action.