HCL.HR

INTERVJU: Patrice Désilets, čovjek koji je stvorio Assassin’s Creed serijal

Žarko Ćurić 16.05.2016.   •   17 komentara


Na Reboot Developu imali smo priliku pričati s Patriceom Désiletsom, čovjekom koji je kreirao prve tri Assassin’s Creed igre, a trenutno radi na ANCESTORS: The Humankind Odyssey.

patrice-zarko

Na nedavno održanom Reboot Developu imao sam privilegij pričati s Patriceom Désiletsom, kreativnim direktorom koji se u svom životopisu može pohvaliti da je radio za Ubisoft i THQ na popularnim naslovima kao što su prve dvije Assassin’s Creed igre te Prince of Persia: Sands of Time. Patrice trenutno radi na akcijsko-avanturističkoj survival igri  iz trećeg lica koja se krije iza naziva ANCESTORS: The Humankind Odyssey, a također je vratio i prava na svoj nikad ranije otkriveni projekt 1666: Amsterdam. Prije našeg razgovora pogledao sam gameplay video iz 1666: Amsterdam koji je bio snimljen još davne 2012. Jedan od kolega je je uhvatio video pa ga možete pogledati ispod.

Žarko Ćurić: Pozdrav Patrice; idemo započeti s igrom čiji video smo pogledali na kraju tvoje prezentacije. Možeš li nam reći malo više o 1666: Amsterdamu?

Patrice Désilets: Kao prvo, to nije moja sljedeća igra. To je igra na kojoj sam radio 2011, 2012 i 2013 te sam dobio nazad prava za nju pa trenutno imam mogućnost raditi na njoj te koristiti sve već napravljene modele, priču i slične stvari. Tako da ću se eventualno vratiti jednom ovom naslovu, no trenutno radim na ANCESTORS: The Humankind Odyssey koji mi je glavni fokus ovih dana te sam upravo usred razvoja. Trailer sam prikazao jer je prošli ponedjeljak (op.a. 18. travnja) najavljeno da smo dobili prava za 1666: Amsterdam, a ja sam bio ovdje (op.a. na Reboot Developu), tako da sam imao potrebu prikazati nešto nakon toliko godina. Prikazao sam ono što smo imali 2012. godine, tako da ovo nije bio nikakav trailer, najava ili bilo što slično, samo stara snimka gameplaya.

Žarko Ćurić: Kul. Kad smo već kod ANCESTORS: The Humankind Odyssey, možeš li nam onda reći nešto više o toj igri?

Patrice Désilets: Da, pokušat ću. Mislim da podnaslov The Humankind Odyssey objašnjava sve – to je poput igranja odiseje čovječanstva koja nas je dovela do trenutka gdje se nalazimo sada. Igru vremenski započinjemo što dalje što možemo, s prvim zajedničkim pretkom svih ljudi. Igra je podijeljena u poglavlja i trenutno radimo na prvom poglavlju, a vi ste vi lik koji interaktira s džunglom i nakon određenog vremena moći ćete sići na zemlju, ustati i evoluirati u nešto drugo. Tako da počinjemo prije pet milijuna godina, krećemo se kroz vrijeme i gledamo gdje nas to vodi.

Trenutno imam 18 napisanih poglavlja, no nisam siguran koliko će ih na kraju biti ukupno, možda više od 18, možda i manje. Proučavam sadržaj ovog putovanja od drveća do nebodera te sve stvari koje su se dogodile u međuvremenu, pogotovo stvari koje su se događale prije uspostave civilizacije. Trenutno radimo na tipu koji skače s grane na granu i interaktira s džunglom. Važna stvar je izbjegavanje opasnosti, budući da smo trenutno dobili rad te smo ultimativni predatori, no tada smo bili samo mali pijuni. Zato gledamo kakoto stopiti s gameplayem, kako igru učiniti zabavnom, kako uspijevamo preživjeti i sve ostale stvari. I da, ovo je akcijsko-avanturistička survival igra iz trećeg lica. Ovih dana skoro sve, ako ne i sve igre preživljavanja su iz prvog lica.

Žarko Ćurić: Imaš li možda neki datum ili godinu kada očekuješ da će igra izaći?

Patrice Désilets: Nikakav datum trenutno se ne veže uz igru,tim je fokusiran na prvo poglavlje, imamo interni datum koji ti ne mogu otkriti. Zato se i zove interni (smije se). Cilj je eventualno pustiti je van kada bude spremna. Sve što mogu reći je da razvoj ide dobro. Nećemo prikazivati nikakve materijale u skorije vrijeme.

Žarko Ćurić: Ne nalazi se još u toj fazi?

Patrice Désilets: Točno. I imam osjećaj da kada stvarno prikažemo ovu igru u punoj formi, a znam da su očekivanja već sada tu, želim ju prikazati onako dobru koliko to jest. I osjećam da ćemo tijekom sljedeće najave otkriti datum izlaska.

Ancestors-The-Humankind-Odyssey

Žarko Ćurić: Veliki sam fan tvog Assasin’s Creeda 2. Možeš li mi reći na koju si vlastitu igru najviše ponosan?

Patrice Désilets: Ponosan sam na sve igre koje sam radio. Sami osjećaj izdavanja nečega, to je uspjeh. Znam da je većini igrača drugi nastavak Assassin’s Creeda najposebniji, ali ja sam osobno uvijek imao posebnu povezanost uz Altaira iz prvog nastavka, to je poput prvog Leap of faitha. Altair nije Ezio, ali mislim da je prvi nastavak najčistiji, dok je drugi ispoliraniji. No, stvar je ukusa. Ja volim što prvi nije perfektan, obožavam što nema snimanih scena.

Žarko Ćurić: Zanimljivo je koliko su Ezio i Altair različiti.

Patrice Désilets: Da, Altair je poput nekog ozbiljnog tihog redovnika, dok je Ezio tipični talijanski krkan (obojica se smijemo). Tako da mislim da sam odgovorio na tvoje pitanje o najdražem naslovu. I nisam uopće igrao ostale naslove.

Žarko Ćurić: Ostale Assassin’s Creedove?

Patrice Désilets:  Da.

Žarko Ćurić: (smijem se) OK, neću te pitati išta više u vezi toga. Nego, kako si postao kreativni dizajner igara?

Patrice Désilets: Nikad nisam mislio da ću raditi u industriji videoigara kada sam bio dijete. Bio sam gamer, ali više interesa pokazivao sam za umjetnost i izradu filmova. No, Ubisoft je došao u Montreal i prijavio sam se. Imao sam oko 22 ili 23 godine te sam se prijavio za poziciju scenarista. Kada sam došao na intervju, a sa 22 godine sam bio odvažniji nego danas, pa kada su me upitali jesam li došao na intervju za scenarista ili za dizajnera igara, rekao sam, iako ni dan danas nisam siguran zašto, da sam došao biti dizajner. I izgleda da sam uspio, budući da sam nakon tri intervjua dobio posao 2. 7. 1997. Nakon toga sam se poslije prijavio za poziciju kreativnog direktora te sam dobio i taj posao. Tako da radim taj posao od tada. I u svom novom studiju sam predsjednik, jedan od osnivača te kreativni direktor, ali na mojoj poslovnoj vizitki piše samo kreativni direktor.

Žarko Ćurić: Nemate napisano predsjednik na vizitki?

Patrice Désilets: Ne, jer ne vjerujem u to. Ja dirigiram kreativnim timom, sve ostalo je nevažno. I ne moram zvučati važno. Ja dolazim iz Quebeca i mi vjerujemo u krug, nema tu neke piramide ili hijerarhije nego smo svi jednaki u krugu. U našem društvu nikoga ne zanima to što ste predsjednik kompanije, tako da zato to nisam stavio na svoju poslovnu vizitku. Pričao sam o ovome i na svojoj konferenciji.

panache2

Žarko Ćurić: Žao mi je što sam upao na konferenciju nakon što je već počela, ali znaš da smo imali ludi party prošlu noć.

Patrice Désilets: Da, čim sam vidio raspored svoje konferencije, rekao sam: „Neee, dobio sam najgori mogući termin“, jer sam znao da će to biti vrijeme mamurluka. No, znaš li zašto stvarno, stvarno nisam sretan?

Žarko Ćurić: Ne, zašto?

Patrice Désilets:  Zato što se nisam pretjerano zabavio prošlu noć jer sam znao da moram održati konferenciju i nisam želio biti mamuran. Popio sam samo dva piva.

Žarko Ćurić: To je tako tužno. Ja ne želim pričati o tome koliko sam popio sinoć (obojica se smijemo). Nego, možeš li mi reći o pjesmi iz 1666: Amsterdam videa, tako je dobra, je li ono neka kanadska pjesma?

Patrice Désilets: OK, idemo malo u politiku; ja sam Kanađanin po putovnici, ali sam Quebecanac. Mi imamo različite osobnosti i karakter. Danas sam prikazao 1666: Amsterdam i pjesma koju sam koristio je klasična francuska pjesma, budući da je istu moj otac slušao dok sam bio dijete. U slučaju da sam Kanađanin, vjerojatno bih koristio Franka Sinatru ili Elvisa. Ali ja to nisam i za mene je sasvim prirodno koristiti tu pjesmu. Mi smo malo pleme, poput vas, ima nas samo 6 milijuna te držimo francuski jezik na kontinentu Sjeverne Amerike. I želim da ljudi razumiju ovu razliku između Quebecanaca i Kanađana kao što ti to sada znaš.

Žarko Ćurić: Naravno, posebno ćemo to naglasiti svim posjetiteljima HCL-a.

Patrice Désilets: Kul, hvala ti!

Žarko Ćurić: Eto Patrice, toliko od mene, nadam se da je i tebi razgovor bio zanimljiv.

Patrice Désilets: Naravno, pričali smo o igrama, Quebecu i dobrim pjesmama, tako da je ovo bio kul intervju.

Označeno sa:

Komentari (17)

  • Krsta42

    16.05.2016 - 17:59

    Iznimno zanimljivo izgleda ideja ove igre, evoluiranje kroz vrijeme ha? Ko bi reko, izgleda zanimvljivo, vjerojatno cu kupit kad izađe.

  • Dragan[MKD]

    16.05.2016 - 19:04

    Kako se prevodi krkan na engleski? Lol

    • trulex

      @Dragan[MKD], 16.05.2016 - 20:09

      Fak jo mada bastad se kaže što bi reko jedan političar.

    • Žarko Ćurić

      @Dragan[MKD], 16.05.2016 - 20:32

      Rekao je douche, a nekako najvjerniji opis toga je naš homo krkanis 😉

    • AceRimmer

      @Žarko Ćurić, 16.05.2016 - 23:39

      Ezio i njegov krkanizam su glavni razlog zasto sam prestao igrati AC, jednostavno ljigav lik… a za kasnije nastavke nemam adekvatan komp…

  • Onaj Koji Igra

    16.05.2016 - 19:35

    Nadam se da ovaj članak znači kako ćete početi objavljivati više intervjua, jer mislim da je to sjajan način dolaženja do informacija. Više ćeš o igri saznati ako developeru nešto izleti, nego iz trailera i najava.

    • Žarko Ćurić

      @Onaj Koji Igra, 16.05.2016 - 20:33

      Očekivaj uskoro i intervju s Vavrom, isto odrađen na Reboot Developu :)

    • Strujko

      @Žarko Ćurić, 16.05.2016 - 21:30

      Ako se moze znat, koga si sve intervjuirao i hoce li sve to zavrsit na portalu?

    • Žarko Ćurić

      @Strujko, 17.05.2016 - 00:20

      Ovaj put službeno samo Patricea i Vavru, no pokupio sam dosta kontakata na Developu, pa možda bude poneki intervju i preko Skypea ili slično 😉

  • blacklist0907

    16.05.2016 - 19:57

    Da..samo kaj treba nagovorit developera da da interview…ovo je bila rijetkost

    • Žarko Ćurić

      @blacklist0907, 16.05.2016 - 20:34

      Uvjerljiv sam u nagovaranju 😉

    • blacklist0907

      @Žarko Ćurić, 17.05.2016 - 02:43

      Svaka čast!!

  • DonMate

    16.05.2016 - 20:54

    Prvi put pratim ovaj Reebot Develop i naiđoh već na dvije igre koje su mi se svidjele. Kingdome Come se čini super i nešto što ću kupiti, a za Ancestors ću strpljivo pričekat nešto konkretnije jer ideja je zakon! :)

  • Whynot?

    16.05.2016 - 20:58

    Igra mu je prekul, kao njegova persona.

  • goldfinger

    16.05.2016 - 21:50

    Čim je ovaj lik u pogonu,znamo da se kuha nešto dobro….

  • SemirTheChosen

    16.05.2016 - 22:06

    Tako treba Žarko,samo nastavi voditi ove odlične intervijuje sa developerima i daleko češ dogurati legendo! Svaka čast! sa užitkom sam pročitao ovaj interviju!:D

  • IvanDado

    17.05.2016 - 01:05

    Ma bit ce ovo dobro, nadam se lol. Zvuci zanimljivo u svakom slucaju. Odlican intervju btw 😀

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!