HCL.HR

Kolumne

E3 2016 analiza: Microsoft šumom, a Sony drumom

Zoran Žalac 15.06.2016.

Ovogodišnji E3 sajam obilježila su dva potpuno dijametralna pristupa jednoj te istoj stvari. A zbog takvog ishoda pobijedio je uglavnom korisnik, odnosno igrač.

Zabavio sam se jednom u Falloutu 4, bilo je užasno

Zoran Žalac 14.05.2016.

Gdje je to Bethesdina najnovija igra podbacila toliko da vam ubije interes za Fallout serijalom, a da pri tome nije ispala loš proizvod od kojega treba zazirati?

Što znamo o gamerima i gamericama u Hrvatskoj?

Krešimir Krolo 10.05.2016.

Tko su gameri u Hrvatskoj? Koliko su stari i čime se, pored igranja igara, zapravo bave? Potpomognuti našim velikim znanstvenim istraživanjem uništavamo stereotipe i oslikavamo sliku prosječnog hrvatskog gamera, odnosno gamerice.

Zašto mrzite Call of Duty igre?

Zoran Žalac 03.05.2016.

Za negativan stav mnogih igrača prema CoD-u definitivno postoji razumno objašnjenje, a ono nije skriveno u nekoj zavjeri hipija ili vanzemaljaca.

Bavi li se industrija videoigara prodajom duplih obećanja i guste magle?

Zoran Žalac 24.02.2016.

Iza nedavnog Street Fightera V u njegovom nedovršenom izdanju krije se kvalitetna igra, ali i mračna strana budućnosti industrije videoigara.

Virtualna stvarnost je najbolja i najgora moguća stvar koja će se dogoditi gamingu

Zoran Žalac 16.08.2015.

Je li virtualna stvarnost doista budućnost gaminga ili pak prolazni trend znat ćemo tek za nekoliko godina. No, u međuvremenu se možemo složiti da je ta stvarnost za videoigre istovremeno uzbudljiva i opasna.

Humor Metal Gear Solida je prava životna mudrost

Zoran Žalac 26.07.2015.

Zašto je Metal Gear Solidu potreban glupav humor? Da bi slavio život usred ubijanja i mučenja. Ako na skrivanje ispod kartonske kutije gledate kao djetinjastu bedastoću, promašili ste bit cijelog serijala.

Zašto sam se toliko navukao na The Witchera 3?

Ante Malenica 26.05.2015.

Kada vas je zadnji puta neka igra tolik uvukla u svoj svijet da pomalo zaboravite da postoji onaj stvaran gdje treba ići na posao, kuhati ručak ili recimo otići barem na wc? Prošlo je već dosta vremena, zar ne? U mojem slučaju, punih 10 godina.

Nešto je trulo u vrijednosti današnjih videoigara

Zoran Žalac 24.05.2015.

Industrija videoigara trenutno prolazi kroz tihe promjene koje ostavljaju zabrinjavajuće posljedice na sam medij videoigre.

U videoigrama nisam gubitnik ako ne igram da bih pobijedio

Zoran Žalac 19.04.2015.

Veseli me što se videoigre iz godine u godinu sve više priznaju kao sport ili umjetnost. Ali prije svega nadam se da nikada neće prestati biti intimno osobno iskustvo.

Glumačka improvizacija iliti neotkriveni tajni sastojak uvjerljivosti videoigara

Zoran Žalac 22.02.2015.

Koliko god tehnologija napredovala, ono što vidimo u igrama uvijek će biti umjetno. Zato igrama više od svega drugoga treba korisna praksa glumačke improvizacije.

Još smo stotinu godina daleko od videoigre s temom Domovinskog rata

Zoran Žalac 30.11.2014.

O ovdašnjem ratu početkom devedesetih još i danas pišemo knjige i snimamo filmove. No za videoigru te tematike nismo spremni dvadesetak godina kasnije, a nećemo biti ni idućih osamdeset.

GamerGate ili kako smo se počeli svađati i zaboravili voljeti igre

Zoran Žalac 20.10.2014.

Većina ljubitelja videoigara htjela bi da se videoigre u široj javnosti smatraju umjetnošću. No, čini se kako dio te većine nije spreman prihvatiti kritički aspekt te umjetnosti.

Postoji li razlika između kreativnosti i debilizma u imenovanju igara?

Zoran Žalac 03.08.2014.

Igračima nije toliko bitno kako se igre nazivaju, ali izdavačima je to ključan segment u tržišnom pozicioniranju svojeg proizvoda. Postavlja se stoga pitanje: zašto onda imenovanje igara postaje sve debilnije?

E3 2014 bio je sajam taštine, i dobro je da je tako

Zoran Žalac 16.06.2014.

Publika je svoje dojmove nakon najvećeg sajma industrije videoigara već posložila i rangirala, stoga je vrijeme da i mi iz HCL-a prokomentiramo kakav je značaj E3 2014 imao za nas gamere.