HCL.HR

U videoigrama nisam gubitnik ako ne igram da bih pobijedio

Zoran Žalac 19.04.2015.   •   36 komentara


Veseli me što se videoigre iz godine u godinu sve više priznaju kao sport ili umjetnost. Ali prije svega nadam se da nikada neće prestati biti intimno osobno iskustvo.

Igranje u multiplayeru meni najčešće izgleda poput totalno nasumičnog „četruleta“. U drugom scenariju čini mi se kao da jednostavno ubijam vrijeme iz kojega neće proizići ništa konkretno. Ja i multiplayer se baš ne volimo. Moguće je da je to tako zbog toga što nisam naročito društvena osoba u pravom smislu te riječi, što sam introvert ili jednostavno zato što ne volim kad mi igre ukazuju u čemu sam loš. U bilo kojem slučaju, zabavu koju sam nekada pronalazio u multiplayeru sve teže pronalazim u novijim igrama. A trebalo bi biti obrnuto jer se novije igre sve češće okreću prema multiplayer komponenti. Pa sam onda razmišljao zašto je to tako.

Krive su igre, a kriv sam i ja.

Ja sam kriv jer mi opada razina tolerancije prema neizbježnim tehničkim sranjima u multiplayeru. Nije za vjerovati da je mrežni multiplayer u 2005. godini imao manje pucanja i brže pronalaženje mečeva nego danas. Danas mi je pravo čudo ako na Originu odigram tri utakmice u Fifi za redom bez pucanja ili rušenja veze. Prag tolerancije za takvo što mi je jako nizak i vjerujem da zbog toga propuštam neke uistinu zabavne stvari.

No krive su i igre jer multiplayerom obično štete same sebi. U prošloj generaciji igara zaživjelo je nepisano pravilo da igra mora imati neki oblik multiplayera kako bi produljila trajnost i opravdala svoju cijenu. Zbog toga smo na dobrim singleplayer naslovima dobivali neke traljave multiplayer komponente (tipa u Tomb Raideru ili Mass Effectu) koje nitko nije igrao, a koje su nedvojbeno uzele i vrijeme i resurse u razvoju igre. U novije vrijeme počeo je trend nasilnog spajanja SP i MP komponenti u jednu integriranu cjelinu, a to je otvorilo vrata za nefunkcionalne proljeve kakvi su recimo SimCity ili The Crew. Plus, da ne pričam kako je to širom otvorilo vrata i ulasku omraženih mikrotransakcija u singleplayer.

Integriranje multiplayer elemenata u SP igru ne bi trebalo biti loša stvar ako se dobro izvede. Ali mislim da smo u ovom trenutku svjetlosnim godinama daleko od takve izvedbe. Zaigrajte samo Assassin’s Creed Unity i sve će vam biti jasno. Ograničavaju nas tehnički problemi, a sve dok oni ne budu riješeni ne možemo imati dinamičan multiplayer u kojemu nećemo razmišljati o lobbyjima, matchmaking sustavu, netcodeu, pingu i sličnome. Kod nekolicine igara te stvari više se ne vizualiziraju, ali mi smo svjesni da postoje jer otprilike znamo koji se procesi odvijaju u pozadini igre.

Interesantnih pokušaja da se ponudi nešto novo i drugačije svakako ima. Multiplayer komponenta u Dark Souls serijalu, primjerice, nosi neke posebnosti i nadopunjuje osnovnu mehaniku SP-a. Istovremeno, multiplayer u Dark Soulsu pokazuje da su ljudi smeća i da se u igrama više isplati vjerovati botovima nego drugim igračima. Bojim se da nijedan napredak u razvoju multiplayera nikad neće suzbiti trollanje i ostala nezrela ponašanja internetskog bespuća. Želio bih vjerovati da se takvo što veže uz kompetitivnu narav igara, da se ljudi vole naslađivati u pobjedi i biti osvetoljubivi u porazu, ali to zapravo ne drži vodu. Čak i u Divinity: Original Sinu, igri u kojoj igrači ne igraju jedan protiv drugoga nego zajedno, samo je jedan mali prozor za chat bio dovoljan da kroz njega ispliva sva glupost ljudskog ponašanja:

„Iste minute kada je globalni chat aktiviran u punoj igri činilo se kako da su otvorena vrata pakla i sve što smo vidjeli bile su uvrede i deranje na druge… Promatrali smo to deset minuta i vidjeli da se samo pogoršava pa smo odlučili ukloniti globalni chat iz igre. Postoji određena vrsta zabave koju želimo ponuditi ljudima, a uvrede nisu dio te vizije.“ – objasnio je predsjednik Larian Studiosa Swen Vincke.

U suštini, nije me briga za igrače koji se u multiplayeru ponašaju kao idioti, ali brinem se za igre koje forsiraju multiplayer da bi zadovoljile trendove pa me time prisiljavaju da igranje dijelim s drugima. Istina, nitko me ne može prisiliti na nešto, ali ako mi se neka igra sviđa, a nije dizajnirana kao MMO, želim mogućnost da je igram samostalno, u miru, bez da ovisim o drugima. Jer ja želim videoigre u kojima mi se iskustvo igranja dostavlja na osoban, gotovo intiman način. Kad igram, onda igram – ne trebaju mi opcije objavljivanja postignutih achivementa na Facebooku ili tvitanje usred Azerotha. Kad igram, onda igram – ne želim usred igranja razmišljati hoće li mi u igru upasti neki idiot koji ima toliko pojačan mikrofon da mu čujem starce u susjednoj sobi.

Obično se sve takve nuspojave multiplayera daju riješiti uz malo prčkanja po opcijama pa možda pretjerujem. Međutim, to ne briše činjenicu da se ove stvari sve češće događaju integriranjem MP komponente u SP kampanje. I to me smeta. Jer kao prvo, već sam rekao kako tehnička ograničenja ne omogućuju tzv. „seamless multiplayer“. A kao drugo, što dovraga fali singleplayer-only igrama? Stvarno – otkad je solo igranje postalo manje vrijedno nego grupno kojemu je najčešći moto – svatko za sebe?

Iako više volim SP iskustva, nemam apsolutno ništa protiv MP-only igara. Ali nijednom nisam čuo da je netko rekao kako bi League of Legends trebao imati SP kampanju; a čuo sam bezbroj puta kako bi, primjerice, Skyrimu dobro došao multiplayer. I onda je došao, kroz TES Online kojega se godinu dana kasnije rijetko tko više sjeća. Hoću reći, multiplayer je dobra stvar, ali ne treba ga navrat-nanos gurati u sve živo i neživo. Razlog za to je jednostavan – nije cilj u svim igrama pobijediti. Neke jednostavno žele ispričati priču i pritom zabaviti igrača. I igrač nije gubitnik ako ne igra nešto da bi pobijedio.

Meni nije žao dati isti iznos novca za igru koja ima samo odličnu SP komponentu naspram one koja ima isto to uz traljavo odrađeni multiplayer kojega ne bih ni igrao (gledam u tebe Dragon Age Inquisition). I znam da nisam jedini. Isto kao što mi nije žao dati novac za MP-only igru ako donosi nešto novo i pametno osmišljeno, a ne samo drugačiji materijal u postojećem kalupu. Premda se ja i multiplayer ne volimo, nestrpljivo čekam igre kao što su SpyParty, Fortnite i Gang Beasts. Ali to ne znači da u SP igrama poput Witchera ili Batmana želim multiplayer komponente. Koliko vidim, tim igrama to nije ni potrebno. I na temelju toga nitko me ne može uvjeriti da je SP-only igrama odzvonilo. Ako ikad dočekamo da se takvo što i dogodi, bit će to uistinu tužan dan za industriju videoigara.

Komentari (36)

  • Apocalypse4987

    21.04.2015 - 18:45

    Jedne od najboljih igara koje sam igra su SP only igre. MP je ok, al za doživit igru kao neku umjetnost potreban je isključivo SP. Svaka čast na kolumni, sad znam da nisam jedini 🙂

  • GTA222

    21.04.2015 - 18:55

    MONEY MONEY MONEY. Pjesma današnjih developera. Štaš život :D, i +1 za komentar iznad moga

  • drazensi

    21.04.2015 - 19:16

    ma man, ma man!! multi unistava igre polako, ali sigurno…always on tj. vecinom…
    npr. situacija – zanima me npr. Division, ali odmah u startu me odbija sto ce biti iskljucivo on line igra s ljudima koji se znaju ponasati kao budale pod prvo, kao drugo s uzasnim tehnickim problemima ako track record od Ubi-a nesto pokazuje..i sad daj nedaj pare za to, pa cekaj godinu dana da uopce mozes bezbrizno zaigrati…a igra bi bila vjerojatno veoma dobar SP only…no posto vec dugo nista ne cujemo o tom projektu ocito razvoj nejde po planu…daj mi SP igre i pusti me na miru da ih igram i uzivam…ako se zelim druziti ne zelim da to bude u igri, druzim se na friskom zraku…igram igre da odmorim od ljudi i okoline..a u danasnje vrijeme se dogada upravo suprotno… 🙂

  • Kinaivan

    21.04.2015 - 19:28

    Potpuno se slazem sa svime sto je Zoran rekao. Neke od najboljih igara koje sam ikad igrao su singleplayer igre.

  • vilim

    21.04.2015 - 19:52

    Online multiplayer kroz mnoge igre konzumiram već preko 10 godina, počevši sa Live For Speed i Wolfenstein ET. No nedavnom kupnjom CS:GO, to iskustvo mi je postalo nešto strašno. Hrpa neodgojene balavčadi koji preko mikrofona psuju i vrište.

  • legolas1703

    21.04.2015 - 19:52

    Istina. Najbolje igre koje sam igrao su SP only igre, ali The Last of Us je primjer igre koji ima savršen SP i odličan MP, tako da mislim da ne moraju biti isključivo SP igre da bi bile te "umjetničke", ako me razumiješ naravno 🙂

  • bartul_9

    21.04.2015 - 20:02

    sp je prica za sebe, a mp je zabava s prijateljima….isto ko kdada ti fali drustvo pa odes na kavu, a onda se zabijes u kucu i odigras solo kampanju

  • IaMarmageddoN

    21.04.2015 - 20:29

    Eh, da barem postoji neki univerzalni gamerski facebook u koji bi bio povezan sa svim PC i konzolaškim računima i igrama koje igramo i da se u njemu napravi mogućnost nekog ocjenjivanja igrača do te razine da igre sa vremenom implementiraju taj račun i u same MP komponente pa da mi koji želimo rekreativno i amaterski ali ozbiljno igrati igramo sa takvim ljudima a ovi ostali sa sebi sličnima. To bi bilo tako lijepo da se napravi i toliko potrebno da je to čudo. Zamislite, MP sa igračima koji igraju timski… Fifa u kojoj nisu svi u napadu, COD u kojem ne igram sa hakerima, BF u kojem igram sa ljudima koji mogu planirati, driveclub sa ljudima koji znaju kada se koči a kada ne, GTA online sa luđacima, Star Citizen i Elite sa mozgom, Destiny sa planom, F1 sa ljudima koji znaju da nisu u potpunoj arkadi i hrpu drugih igara sa osobama sa kakvima želim igrati a ne da mi neki debil odabere da želi biti golman pa krene u dribling i upropasti mi sav užitak. Ljudi su najveća mana MPa, previše je debila 😛

  • mokrEE

    21.04.2015 - 20:51

    respect za clanak! recimo da svatko zabavu pronalazi u nekom drugom obliku i tu nebi trebalo biti uopce mjerodavno – kome se igra mp- neka igra mp- kome se igra sp- neka igra sp. mislim da je to vise do generacija, stariji igraci koji su odigrali gro sp igra vjv ce i dan-danas gotiviti sp dok klinci vise pice mp jer je to nekakav trend. jedna misao mi se bas svidja :" Kad igram, onda igram – ne trebaju mi opcije objavljivanja postignutih achivementa na Facebooku ili tvitanje usred Azerotha. " Upravo tako, kada gotivim uz pc bas me briga sto igram, bitno mi je da se zabavljam i nitko nemora biti dio te price. Prije nekoliko dana uhvatilo me i prosao sam prvi FEAR, igram MOH pacific assault i Brothers in Arms jer ih ranije nisam odigrao, i bas me briga sto su igre stare i picim po sp-u, meni je dobro. Buraz koji je nesto mladji pici recimo GTA 5 online, LOL, WOW, H1Z1 i Planetside2 ali mene nikada to nije vuklo da zaigram, uopce nemam potrebe gejmati sa drugima, puno me vise opustaju sp igre, bile ono pnc avanture (koje iskreno obozavam), sportske , rpg, fps igre ili recimo voznje . bitno da me igra privuce onim necim a za ostalo – i dont give a fudge!

  • ZhatCRO96

    21.04.2015 - 20:59

    SP je i meni mnogo drazi, volim tu neku samostalnost, zaseban imaginaran svijet drugaciji od svakidasnjice da malo opustim mozak uz zabavan i izazovan gameplay i dobru pricu i likove. Ali nerijetko odigram iz zabave i stres-pauze neku MP igru, obicno s frendovima. Nerijetko se uz dovoljno dobru interent povezanost to i dogodi, a ostali igraci uglavnom nisu neugodni ako se ne radi o "nezbrinutoj" djeci. Cesto kombiniran malo vremena za SP i malo za MP jer svaka vrsta igranja ima svoje prednosti i mane.

  • LittleShinyMoon

    21.04.2015 - 21:14

    apsolutno, TLoU dan danas udaram multiplayer koji je fenomenalan, a singleplayer kampanja mu je iskustvo kakvo rijetko koja igra moze priustiti

  • LittleShinyMoon

    21.04.2015 - 21:19

    ne smijemo dopustiti SP da umre, ja sam uvjeren da se to nece dogoditi! najbolje uspomene ipak su vezane za single play iskustva. Isto tako smatram da je zalosno sto mnogi developeri danas rade multi koji je (kao sto je i spomenuto u kolumni) potpuno bespotreban i loš, zaboravan i koji služi samo da se produži vijek trajanja igre. kao npr TR ili Batman Arkham…po meni kvare cijelokupni dojam, ispada da im to stvarno nije trebalo jer je i recimo Tomb Raider i Batman odlicna igra kad je kampanja u pitanju

  • Vailent

    21.04.2015 - 21:58

    Ja nikada neću zaboraviti to iskustvo kada sam prvi put zaigrao igrice sljedeće: NFS Undeground 1/2,Medal of Honor Allied Assault,Call of Duty 1/2 kada se samo sjetim tog divnog iskustva 🙁

  • level

    21.04.2015 - 22:12

    Najbolji dio kolumne svodi se na forsanje jednog od dva potpuno različita segmenta video igara. Zašto gurati SP samo da bi ga bilo, ili MP da bi rekao da ga imaš. Ostalo je subjektivno mišljenje. Osobno, većina SP igara nema ni približno dobro razrađene priče kao npr. stariji RPGovi, igre poput Far Cry 3, Dragon age-a, Orija su samo osvježenje na prenapučenom tržištu koje samo sebi ruši kvalitetu. MP pruža određeni natjecateljski segment koji nikad nije isti. Puno je zanimljivije igrati protiv igrača nego protiv AI-a. Ne možeš predvidjeti poteze. Imaš mogućnost napredovanja, neograničeni broj sati gameplaya. Nema save-anja pa ću probati ponovo. Ne odradiš dio, pa umreš, pa taj dio koji si dobro odigrao, prođeš ponovo, pa odeš dva nivoa dalje. I tako ukrug. Community je takav da svi pričaju kako je očajan, a kad uđu u game i padne first blood prvi kunu i psuju. Ali uvijek su krivi oni drugi. MMO je vjerojatno zlatna sredina kvalitetnog single playera, levelanja, roleplaya, i multiplayera. Neće single player izumrijet. Ipak svako toliko izađi poneki naslov koji omogućava da odigraš igru radi priče, ne da bi ju pobijedio, koja ostane u sjećanju i povremeno joj se vratiš. Možda danas kad su igre puno dostupnije, i lakše se izdaju, pada kvaliteta. Kao i glazbena industrije i Hollywood. Ili smo mi baš radi toga digli kriterije i nije nas više lako impresionirat.

  • krolesi

    21.04.2015 - 22:15

    Slažem se

  • kuky90

    21.04.2015 - 22:49

    Zato piše umjetnost ili sport. A i MP igra ili Coop može biti umjetnost.

  • Virty

    22.04.2015 - 06:05

    SP mi je jedini bitan, a za ostalo imam MMORPG naslove.

  • ANGMAR

    22.04.2015 - 08:28

    Podjednako su mi bitni i SP i MP. Mislim da bi svaka igra trebala imati i jedno i drugo…

  • PhobosDeimos

    22.04.2015 - 10:01

    +1

  • Kveki

    22.04.2015 - 10:12

    Slažem se s većim dijelom članka. MP u igrama često bude nekako nasilno unesen u cijeli koncept igre te samim time cijela igra pati. Nova generacija konzola pokazala je kako velike kompanije također ciljaju na nekakvu sveopću povezanost tokom igranja i kako bi sve trebali moći dijeliti s prijateljima.
    No iskreno ne sjećam se kada sam zadnji put uživao s prijateljima u MP igri. Većinom mi u sjećanju ostaju SP igre u koje sam utrošio sate i sate, te im se i dan danas često vraćam, igre poput Mass Effecta, Skyrima i Witchera. Čak i igre poput Dark Soulsa preferiram igrati offline jer drugi igrači mi nekako unište iskustvo, a povezati se sa prijateljima je nespretno.

    Iako se slažem da se MP nasilno i pretjerano uvodi u novije naslove, smatram da mu igre pristupaju na krivi način. Ono što, barem ja, tražim u igrama jesu Co-op elementi. Smatram da je GTA Online putem Hiest misija pokazao da prava zabava leži upravo u nekakvim zajedničkim ciljevima i istraživanju u Co-op modu do četiri igrača.
    MP koji mi se zapravo čini zabavnim i interesantnim je upravo taj u kojem je ideja da veliki svijet poput Skyrima i sličnih open world igara istražujem s prijateljem, bratom ili curom. Ne treba mi MMO poput TES Online-a, želim intimno iskustvo, sa kvalitetnom pričom i zabavnim gameplay elementima koje mogu podijeliti sa svega dvoje do četvero drugih igrača.

    Naravno ovakav model nije isplativ kao što je to jedan TES Online, ali smatram da je to jedini smjer u kojem ta kombinacija MP i SP iskustva treba krenuti. Čak i neke velike igre koje su u izradi, poput Star Citizena, imaju upravo tu privlačnu činjenicu da jedan veliki svemir možemo istraživati s dvoje do troje prijatelja na istom brodu i izgubiti se u našim pustolovinama bez da smo pritom prisiljeni koristiti matchmaking koji će nas spojiti s dječurlijom i uništiti nam iskustvo i volju za igranjem.

    Stoga iako se slažem da SP igre i MP igre trebaju biti odvojene, također bi volio jednostavnu opciju, koju mogu isključiti i uključiti po volji, da to svoje intimno iskustvo mogu dijeliti sa još jednom osobom, te da zajedno možemo istraživati svijet. Samo zato što ponekada to dodaje replay value i čini cijeli igrin svijet imerzivnijim.

  • BoneDigger

    22.04.2015 - 12:59

    +1 e upravo to :D, želim se maknuti od ljudi da igram, a ne da pazim tko će napraviti nekakav ispad.

  • brlja

    22.04.2015 - 13:10

    Trebas se pitat, zasto te zanima Division, zraubana fransiza ovaj puta vjeorjatno sa zombijima. Jeidini razlog zasto te zanima jest grafika.Nista drugo se i nezna o igri. Svi podbacaji od igara u zadnjih par godina su hype napravili na grafici, ljudi se pale na grafiku i to developeri jako dobro znaju. Ljudi preordaju sve i svasta zbog jendog fakeanog filmica, to se dogadja vec godinama i tu lezi najveci problem.

  • IaMarmageddoN

    22.04.2015 - 13:32

    Čekaj.. Što? Kakva sad franšiza, pošto je ovo tek prvi nastavak i odakle ti da će biti zombija? Znaš nešto što svi ostali ne znamo? Nisam do sada čuo da će biti zombija. Gdje si to pročitao?

  • Red Falcon 2

    22.04.2015 - 13:32

    The division nije nikakva franšiza. To je prva igra tog naziva i ne, neće imat zombije već se radi o epidemiji jedne bolesti, ne o zombi virusu. Ovo ostalo si potpuno u pravu.

  • atom

    22.04.2015 - 14:07

    Želim samo nadodat. Star Wars: The Old Republic! Iako je igra sama po sebi super. Neda mi se igrat ju. Želim KOTOR i sve klasično što s njim dolazi. Ima puno fanova KOTOR igara koji ne žele ni probat "ovo novo u multiplayeru". 😛

  • Apocalypse4987

    22.04.2015 - 15:08

    tako je. Isprova sam TOR, al nije ni do kolina KOTOR-u, još kad se sitim da su pripremali KOTOR 3, sve je bilo spremno za izradu igre i odustali. gamad

  • Adam Jensen

    22.04.2015 - 15:09

    Odličan text, slažem se u potpunosti

  • Lazy

    22.04.2015 - 15:47

    Svaka čast na članku momci!Nekako mi je zgledalo kao da smo mi, gamerski starci(cca 25-27 god igranja) totalno otpisani od strane gaming industrije a i scene(kakve takve) za koju sam vjerovao, vidjevši unazad par godina što se događa, da nepovratno odlazi u multiplayer vode.Al eto nije tako, i drago mi je zbog toga na najjače.Sva sreća da godišnje izađe po koji vrhunski single naslov.Evo primjera radi,prešao sam GTA 5,2 puta,i sad će me ekipa poljuvat al nema veze hehe,i niti jednom nisam došao u napast da stisnem x gumbić na kontroleru, ne bih li ušao u multiplayer…Cijeli dan sam na poslu okružen ljudima (što dobrim što idiotima) i to mi je baš onako, možda i bijeg od stresa i kojekakvih situacija koje život nosi… i ne pada mi na pamet da sad dođem doma i pičim multi. Inače,puno više igram na PC-u,manje na Boxu,PS-u.Živjeli vi meni, i još puno ovakvih članaka napisali!

  • Dilo_trasul

    23.04.2015 - 08:54

    Posto sam 30+ gamer,ostarjeli pacov 😉 imao sam srecu uzivat u MP quake 2 I Unreal Tournament koje su po menu nesto najbolje sto Mp moze ponudit iako je to bila kombinacija gameplaya I ljudi protiv kojih se igralo to je bilo kljucno da se nekih partija I dan danas sjecam…Mnoge Mp naslove sam probao ali stvarno mi netreba to da mi neki klinjo jebe sve mrtvo I zivo jer sam ga ubio…Al opet Cod,Cs dan danas imaju pismenih servera gdje se ponekad baci koja partija.Bez MP bi mogao do kraja zivota al Sp mi je ipak zauvijek prvi izbor

  • brlja

    23.04.2015 - 09:58

    tom clancy je fransiza, izvucena iz naftalina. nigdje ne pise da ce bit zombija, ali pise da je neki virus poharo cijeli svijet, pazi da nece bit zombija…al i da nebude poanta je da se o igri nezna nista osim da ima vrhunsku grafiku, a hype je vec tu.

  • IaMarmageddoN

    23.04.2015 - 11:16

    Shvaćam tvoje mišljenje ali se ne slažem. The Division je nešto drugačije od igara sa imenom Tom Clancy. To je kao da kažeš da su Splinter Cell, Rainbow Six, H.A.W.K., End War i Ghost Recon samo nastavci jedne igre. Potpuno pogrešno tumačenje, po mojem mišljenju. A hype? Zašto ga ne bi bilo? Mislim, traileri i jesu tu da naprave hype oko igre, filma, itd… Mene je uvod u sam trailer oduševio. Onaj breakdown trailer u kojem se ne vidi baš tako puno grafike- mene je to zaintrigiralo. Znači li to da ne želim da igra uz ovakvu podlogu ne izgleda dobro? Ne. Je li mi, kao čovjeku koji je uživao u COD 2 na low u 20 fps-a bitna grafika? Ne. Ja se ne sjećam kada sam gledao tako inteligentan trailer za igru, kao što je taj trailer bio!
    Trailer kojeg sam ne samo gledao nego i downloadao da ga pogledam svakih par mjeseci do izlaska igre: https://www.youtube.com/watch?v=KT_05h3EQ98 Savršen uvod u novi IP 😀 Šteta što nakon dvije godine nisam još siguran da će ta igra doći, iskreno, jer očekujem odgodu za 2016.

  • Jokerhere

    23.04.2015 - 11:22

    Zaista mi je tesko da igram bilo sta u MP. Mozda sam izgubio strpljenje, a i zelim da se zabavim, a ne da se o'jadu zabavim. Juče se putem telefona povezah sa nekim likom na Real Boxing. Ja u šortsu, a on u nekom robotskom odijelu..dva krošea KO…WTF:)).
    Ne mogu…..lijepa priča, atmosfera i art designe ( nije nužno state of the art, mada ultra graphics ne smetaju ) su apsolutan delivery za moj ukus :))

  • brlja

    23.04.2015 - 15:11

    Al zasto mora bit igdje imena Tom Clancy? U moru nastavaka, spinofa, remastera, remakeova,hd vezija pa daj imaj tolko m*** ako radis neki vioskobudjetni ambiciozni projekt (a division 'kao' to je) napravi novu fransizu, malo originalnosti,nesto. To ime Tom Clansy mi odmah govori da se ide na siroke mase,igra za sve, radi se taj vec nekoliko puta vidjeni uau efekt sa trailerima i nabrijanom grafikom, a na kraju cijela stvar bude bezveze. Nadam se da grijesim,sto vise dobrih igara to bolje al u zadnje vrijeme mi to govori iskustvo. Moze se napravit i nekaj dobro (Skyrim,Bioshock,Last of us) i zaradit masne pare.

  • BayernFanForever

    02.05.2015 - 10:52

    SP je vazan za igre jer danas MP ima toliko problema od hakera do nestabilen konekcije do rusenja servera, ja mislim da treba SP biti glavni dio igre dok se ne usavrsi MP ali opet igre bi trebale imati i SP i MP

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?