HCL.HR

Zašto mrzite Call of Duty igre?

Zoran Žalac 03.05.2016.   •   82 komentara


Za negativan stav mnogih igrača prema CoD-u definitivno postoji razumno objašnjenje, a ono nije skriveno u nekoj zavjeri hipija ili vanzemaljaca.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare_5-WM

Dakle, najavljen je trinaesti po redu Call of Duty, zvan Infinite Warfare, a gaming svijet sasvim očekivano još jednom izražava polarizirane dojmove oko njega. Slučaj Call of Dutyja je specifičan jer on zapravo nema mnogo veze s konkurencijom u obliku Battlefield serijala, makar bi to Electronic Arts i želio. Call of Duty i Battlefield nemaju situaciju u kojoj prodaja jednog melje drugoga, kao u slučaju FIFA i PES serijala. Čudno je, ali Call of Duty ima samo situaciju u kojoj se bori protiv samoga sebe.

Već tamo negdje od Modern Warfarea 3 CoD je postao serijal kojega igrači obožavaju mrziti. Na prvom službenom traileru za Infinite Warfare tako primjerice imamo omjer od 120 tisuća „sviđanja“ i 100 tisuća „nesviđanja“. Doduše, po količini negativnih komentara reklo bi se da igru ne voli nitko, premda ju nitko još nije ni zaigrao. Ali tako je to na internetu – raspravu najčešće potiče ono s negirajućim prefiksom, i to je tema za neku dubinsku analizu s polja psihologije u koju se neću upuštati. Mene samo zanima zašto toliki igrači preziru Call of Duty. Ja nemam simpatije prema njemu zbog dizajna igara, no za širu masu mora biti nešto više od toga.

Prvi argument za CoD „hejt“ je očit. Call of Duty igre izlaze već desetu godinu u nizu, bez pauze. Zamor materijala nakon tolikog vremena je neizbježan, ali ne vidim zašto bi itko mislio da moramo igrati CoD svake godine. Problem je više u tome što je format igre ostao isti svih tih godina: imate solo kampanju, multiplayer i co-op. Moguće je da se zbog toga progledavalo kroz prste Assassin’s Creedu koji je također izlazio u sedam godina u nizu, ali nije izazivao toliko polarizirane reakcije fanova i ostatka publike kao CoD. Assassini su svoj multiplayer dobili tek u trećoj igri, a co-op tek prije tri godine u Unityju. Ubisoft je stoga co-op mod nakon šest godina mogao predstaviti kao novitet, dok Call of Duty nikada nije imao taj luksuz jer je u startu pokrivao SP, MP i co-op.

Drugi i treći argument također se mogu izraziti kroz usporedbu s Ubisoftovim serijalom koji je sada odustao od izlaska na godišnjoj bazi. „Ali svaki je Assassin djelovao svježe zbog promjene lokacije i vremenske ere!“ Možda – no isto onda možete reći i za CoD koji je prošao sve bojišnice na kugli zemaljskoj (pa sad mora seliti u svemir) u razdoblju od 1941. do 2065. godine. „Ali svaki je Assassin donio nešto novo, od tower defence segmenata u Revelationsu do vožnje broda u Black Flagu!“ Opet isto – CoD je u Blops2 imao RTS misije, a od Advanced Warfarea je toliko promijenio multiplayer da se igrači koji mu prigovaraju više ne mogu odlučiti je li to dobra stvar, s obzirom da su ranije prigovarali kako se u CoD igrama godinama ništa nije mijenjalo.

Ako Call of Duty ništa ne promijeni – svake je godine isti. Ako promijeni sve – onda ionako ne valja.

Četvrti argument bio bi klasični „haters gonna hate“. U tome možda ima ponešto istine, ali smatram kako to nije slučaj kod Call of Dutyja. Naime, CoD ne mrze ljudi koji igraju PNC avanture ili strategije. Uzastopnih devet godina izlaženja CoD igara je dovoljno dugo razdoblje da se s njima susretnete minimalno jednom te da se u istom roku odlučite odgovaraju li vam ili ne. Ako vam ne odgovaraju, vjerojatnost je da vas budući nastavci neće ni zanimati pa ih nemate zašto mrziti. Međutim, mišljenja sam kako su ljudi koji mrze CoD ujedno i ljudi koji vole FPS žanr. Nitko dakle ne mrzi CoD jer mrzi FPS žanr, a dobar dio komentatora reći će da je CoD imao barem jednu dobru igru, obično CoD 2 ili prvi Modern Warfare. Dakle, CoD se ne mrzi ni isključivo zbog njega samoga.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare_-2-WM

Peti argument koji mi pada na pamet može se izraziti kroz usporedbu s nekim celebrityjem. Evo, Kanye West, na primjer. Kanye nije popularan jer ima ženu koja kroz vrata mora ulaziti bočno – Kanye je popularan zbog svojih fanova isto kao što je CoD popularan zbog velikog broja igrača koji ga kupuju/igraju. I premda imamo ljude koji vole Kanyea i ljude koji ga ne vole, nitko ga ne mrzi čisto zato jer je popularan. Možete mrziti Kanyea jer ne stvara glazbu s naročitom umjetničkom vrijednošću, a svejedno je popularan, ali vama to ionako ništa ne vrijedi jer vi nemate nikakve štete od toga što je on popularan. U tom slučaju samo ste zajedljivi i ljubomorni na tuđi uspjeh. Ali evo do kakvog sam zaključka uspio doći uz paralelu s Kanyjeom:

Svi znamo zašto Kanye nije obožavan izvan kruga svojih obožavatelja unatoč tome što je uspješan glazbenik. Lik je egocentričan i arogantan do te mjere da se životinjski svijet nađe uvrijeđen kad ga Barack Obama nazove magarcem. E sad, Kanyje je fizička osoba (premda on tvrdi da je božanstvo), a CoD je konzumeristički proizvod pa tu paralele nije moguće povući izravno. Ali čim CoD zamijenite s njegovim izdavačem Activisionom, stvari su ponešto bistrije.

Call of Duty igre nisu egocentrične i arogantne. To su karakteristike tvrtke koja stoji iza njih.

Naime, Call of Duty je samo poslovni model jedne kapitala gladne tvrtke. Skroz je nebitno što je to FPS, skroz nevažno je li smješten u WW2 ili futuristički planet Dimenzije X. Negativan odnos prema CoD-u je u konačnici nuspojava negativnog odnosa Activisiona prema publici koju ne vide kao ljude s preferencijama nego kao statistiku s novčanikom. Pesimisti će reći kako su svi izdavači igara takvi i to možda nije daleko od istine, no Activision je posebno arogantan među njima, a to igrači očito prepoznaju. I to ne igrači koji inače ne bi ni kupili CoD igru – nego oni koji bi to učinili, da ne smatraju kako je to bacanje novca u vjetar.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare_3-WM

O kakvom poslovnom modelu govorim? Za početak, o modelu svojevoljnog nametanja cijena. Sretna vremena kada su se mape u CoD igrama dodavale kroz zakrpe a ne plaćene DLC pakete ne treba ni spominjati. No, važno je prisjetiti se jedne interesantne stvari. Prije nego je izašao Modern Warfare 2, PC verzije igara cijenom su bile jeftinije nego verzije za konzole. Konkretno, na konzolama je „vrh“ bio 60 američkih dolara, a na PC-u 50.

Razliku od 10 dolara kod verzija za konzole čine honorari za vlasnika platforme na kojoj se igra nalazi (oko 7 dolara) te distribuciju i materijal na kojemu se igra pohranjuje (oko 3-4 dolara). PC platforma nema vlasnika, a ako igru kupujete digitalno, kako se na Steamu već godinama radi, onda ne plaćate troškove distribucije i pohrane. Opravdano je dakle da igru plaćate manje od verzija za konzole. Ipak, Modern Warfare 2 je bio prva igra za koju si je Activision uzeo slobodu naplatiti je PC igračima po jednakoj cijeni kao i na konzolama. Čim su ostali izdavači vidjeli da je to Activision učinio – jer je mogao – cijena visokobudžetnih igara s 50 dolara/eura narasla je na „standardnih“ 60.

Zvuči nestvarno, ali četiri godine stara Call of Duty igra danas se prodaje po istoj cijeni kao na dan kada je izašla.

Activision je u međuvremenu također usavršio svoj kruti model nepopuštanja trendovima na tržištu. Call of Duty u F2P obliku dobilo je tek kinesko tržište tako da je svaki CoD smatran svojevrsnim „premium iskustvom“ – čak i oni stariji jer se cijene prethodnih nastavaka ne spuštaju kada izađe novi. Zvuči nestvarno, ali ako želite zaigrati CoD Black Ops 2 iz 2012. na PC-u za njega četiri godine kasnije trebate izdvojiti isti iznos koliko je koštao i kada je izašao. Čak ni dodaci za igru u međuvremenu nisu pojeftinili pa Blops 2 i dodatni sadržaji sveukupno koštaju 100 eura.

CODMW-Remastered_Crew-Expendable_3_WM

Ništa bolje nije ni sa starijim nastavcima. Legendarni CoD 2 se na Steamu primjerice prodaje za 20 eura, a još se i prije Steama mogao nabaviti za manji iznos na DVD-u! Štoviše, Activision je toliko ponosan na svoje „premium iskustvo“ CoD igara da tijekom sniženja na Steamu te igre apsolutno nikada nećete vidjeti s popustima iznad 50%. Jer to bi očito smanjilo njihovu vrijednost više nego standardni tehnički problemi koji svaki put dočekaju PC verziju CoD igara po izlasku.

Kasniji poslovni modeli poput sezonskih propusnica i mikrotransakcija samo su nadodani na dobro uhodanu mašineriju zbog koje si Activision ne može priuštiti da CoD igra bude fenomenalna – jer kad bi svi bili zadovoljni onime što bi s igrom dobili, nitko ne bi imao potrebu dati više novca od traženoga. Zbog toga CoD igre nemaju GOTY izdanja jer bi to značilo da dodatni sadržaj godinu dana poslije moraju upakirati u cijenu u 60 dolara.

Call of Duty igre nemaju GOTY izdanja jer si ne mogu priuštiti da dođu u paketu s dodatnim sadržajem kako ne biste vidjeli da on zapravo ne vrijedi dodatnih 50 dolara.

A i zašto bi imale – ako netko želi CoD: Ghosts u kompletnom izdanju, čak i sadržajem koji ne pokriva season pass, eno mu – za 180 eura. Smiješno vam? Pa za tu se cijenu po izlasku mogla nabaviti edicija uz koju se dobivala vodootporna FullHD kamera. Ne znam koja je „investicija“ blesavija, ali jasno pokazuje da su igrači za Activision samo hodajući novčanici.

U tom pogledu, iz pozicije kupca mislim da je sasvim ispravno biti kritičan prema Call of Dutyju kao modelu poslovanja. Njegova proizvodnja radi same proizvodnje u dugoročnom pogledu šteti industriji. Jer CoD nije poput Super Maria da dolazi kad ima nešto novo za ponuditi; on dolazi zato jer dioničari Activisiona ne bi znali kud sa sobom da je suprotno. Lako je reći da se ne treba protiviti onome što ne morate ni kupiti, ali što kad baš želite kupiti Modern Warfare Remastered, a Activision kaže ne može bez Infinite Warfarea i to Legendary izdanja za 80 eura? Onda je to glupost.

Zato treba znati da su svi članovi hranidbenog lanca zvanog industrija igara kolektivno odgovorni za sve pojave u njemu. Neki više, neki manje; neki prije, neki kasnije. Za negativan stav mnogih igrača prema CoD-u definitivno postoji razumno objašnjenje, a ono nije skriveno u nekoj zavjeri hipija ili vanzemaljaca.

Označeno sa:

Komentari (82)

  • Mentor

    03.05.2016 - 18:41

    Zašto mrzimo ? Po mom mišljenju zato što su pod vlasništvom prgave i pohlepne kompanije. Da je COD serijal u vlasništvu Take-Two Interactive-a svaki bi nam nastavak bio kao COD4, MW2 ili i bolji. Nisu krivi game developeri za ovo što se dešava, nego tamo neki drugi koji donose ovakve jadne odluke iz godine u godinu, koji se nalaze na višim pozicijama.

    • nikola2222253

      @Mentor, 03.05.2016 - 19:07

      Možda jer vuce igraca za ruku od tocke a do tocke b.

    • Mentor

      @nikola2222253, 03.05.2016 - 23:01

      @nikola2222253 – Ne znam ko koga vuče za šta, ali su prešli granice ukusa.
      @KhorneFlake – Ma stoji sve što kažeš, ali jednostavno ona vremena uživanja u igranju u doba COD-a iz WW2, COD4 ili MW2 se neće više ponoviti. Nebitno sad je li spominjemo SP ili MP komponentu.
      @SajberVuk94 – Nisam ga igrao tako da ne bih znao reći kakav je kraj 🙂

    • PinPinPula

      @nikola2222253, 04.05.2016 - 18:40

      Ovo se slažem… Pa tramvajska pruga ima više izbora i pravaca nego COD

    • KhorneFlake

      @Mentor, 03.05.2016 - 20:41

      Da, to, a i što su uradili originalnim kreatorima frašize i kako su postupili s njima. Mužnja do bola.
      Mada ne mogu a da mi ne bude smiješno kad vidim kako neko kuka zbog SP kampanje. Ljudi koji zapravo kupuju CoD igre mahom ih uzimaju zbog MP. Štaviše, svi ljudi sa moje liste koji imaju CoD igre samo uploaduju skrinove iz MP, ne pamtim kad sam nekog vidio da makar spominje SP.
      E sad, ako samo piratujete i taj segment je jedini koji možete igrati svo pljuvanje se još može i razumjeti. Ima njih dosta koji su i za Battlefront kukali što nema SP, čisto da samo mogu da skinu igru, zaigraju uopšte i makar uživaju u grafici, ha. Al eto, u davnim vremenima igrali smo CoD LAN kao ludi, i isto se tako ludo zabavljali.

    • SajberVuk94

      @Mentor, 03.05.2016 - 21:37

      Ending BlackOps 3 je kao kad se iseres u WC Solju,pa pustis vodu posle !

    • Slazar

      @Mentor, 05.05.2016 - 10:09

      Ovako da sumiramo sve navedeno. Zaboravite da ćete dobiti kvalitetne i revolucionarne igre od Activisiona. Ta kompanija je davno prestala slušati igrače ili radi igre radi igre. Apsolutno sve se vrti oko love. Negdje ispod sam procitao da postoje druge super mega bogate tvrtke koje rade bolje igre. Ne postoje! (postoje tvrtke koje rade daleko bolje igre, ali po bogatstvu ne vrijede koliko ni crno ispod nokta u odnosu na Activision) Activision Blizzard, je najbogatija gamerska tvrtka na svijetu. Iza njih je Electronic Arts, nakon toga dugo, dugo, dugo nitko. Activision Blizzard je prošle godine svojim dinočarima donio blizu milijardu dolara dobiti. U zadnjih 5 godina vrijednost njihove dionice je skočila 200%. To znam jer sam jedan od njihovih dioničara. Da si recimo 2012 god. kupio njihove dionice u vrijednosti 100.000,00 kn. Danas bi imao 300.000,00 kn. (ne uključujući dividende koje uredno isplaćuju svaki kvartal) Drugim riječima oni odrađuju fenomenalan posao što se tiče financija, i to vam govorim iz perspektive dioničara. Iz perspektive igrača, prekrižite Activision i kupujte igre daleko manjih studija koji se trude probiti na tržište, jer oni će raditi najbolje igre. Npr. CD Project RED.

    • Hazardous Material

      @Slazar, 05.05.2016 - 11:33

      Tebi je CD PROJEKT RED mali studio?hahahaha

    • Slazar

      @Hazardous Material, 06.05.2016 - 09:03

      Rekao sam mali? Očito sam pogriješio, u odnosu na Activision je minijaturan.

  • GTA222

    03.05.2016 - 19:06

    Nebi COD ošo kvragu da su se držali neke bliske budućnosti i normalnog ratovanja, nego su otišlu u tamo neku budućnost koja nikom nije zanimljiva, a o cijeni da negovorim.

    • uzyuss

      @GTA222, 03.05.2016 - 20:24

      eto meni je buducnost i sve te sci fi stvari su mi zanimljive, ali ne kod coda

    • Vaskehgg

      @GTA222, 03.05.2016 - 21:02

      pa vidi meni je bilo ok u BO2 2025 godina pa to i nije daleko ali sad pretjerase malo

    • GTA222

      @Vaskehgg, 03.05.2016 - 21:59

      Pa bo2 mi još i valja ali ovi novi svi pa to ništa nevalja.

    • Dom3gaming

      @Vaskehgg, 04.05.2016 - 13:20

      BO2 se uopće ne čini koda je 2025. tech je na sadašnjoj razini američke vojske.

    • Cro_gmer47

      @GTA222, 03.05.2016 - 22:22

      tako je

    • Dom3gaming

      @GTA222, 04.05.2016 - 13:18

      Da. Sadržaj im je postao astronomski,a i cijene.

  • hacksor1234

    03.05.2016 - 19:12

    Super tekst Zorane,sviđa mi se tvoje razmisljanje i dotakao si srž problema
    Ja ne mrzim cod kao igru ali sam se bas naljutio kada sam saznao da za cod 4 remastered moramo dati 80 eura,sta oni misle da novac pada sa nebesa?

    • Dom3gaming

      @hacksor1234, 04.05.2016 - 13:22

      80 eura im je tamo u Americi par sati na minimalcu…

  • Vejn

    03.05.2016 - 19:13

    Mi ne mrzimo Call of Duty, mi mrzimo idiote koji rade istu igru, u stvari… vise ih ne mrzim, zalim ih, zbog ovoga sto rade ovom serijalu! Znam da svaki clan ovog portala, i svaki igrac mimo ovog portala ima svoj omiljeni zanr, neko voli strategije, neko RPG igre, neko rally simulacije, neko PES i FIFU ali u globalu, najpopulaniji zanr u gamingu je FPS, FPS igre. FPS igre su prve kreirane, FPS igre su najigranije, FPS igre su najprodavanije itd… Nekad je COD bio sinonim za fascinantnu, ne vrhunsku nego pucacinu ciji je svaki nastavak isao medju legende, legende gaminga i FPS zanra uopste. Danas su igru doveli do tog nivoa da joj se sprdaju na njen racun i ljudi koji su je obozavali, prije svega ja, a vjerujem i velika vecina igraca 🙂
    Svugdje citam, zasicenje zasicenje. Ljudi moji, ta rijec u gaming industriji ne postoji, ona nema znacenje nikakvo sve dok je igra vrhunska. Kako se ja mogu zasititi nekog serijala ako ga radi Kristofer Nolan, taman i da svake godine izlazi, nikako, jer znam da je svaki njegov film dar-mar 🙂 Ljudi se nisu zasitili Call of Duty igara sto izlaze svake godine zasitilu su se retardirane, prevazidjene prije 6-7 godina grafike, zaistili su se linearne kampanje koja ne traje vise od 5 sati! Zasitili su se Cpt Pricea koji je gori od Terminatora, pa ljudi moji, i Svarceneger je uspio da pogine par puta u terminatoru lol. Zasitili su se pin-ball mapa, preko kurc* dizajnirranih mapa. Ma zasto se truditi kad ce uzrast od 16 godina sve to igrati, samo mu spakuj recenicu :”Gejmeri, ove godine ce te biti oduvani”. Jos ako to kaze ministar za finansije igre hahaha…. Nemam ja nista protiv da svake godine izadje po jedan BIoshock ili GTA, kome ce takvi projetki dosaditi. Ali quake engine je dodijao i Bogu i narodu… Svemir hahahahaha…. Ko smije da se kladi u jednu PC komponentu da iduci COD ideu kameno doba !!!

    • gamer90ih

      @Vejn, 03.05.2016 - 20:13

      Imaš Far Cry Primal ako te to zadovoljava kao COD. :DDDDDDDDD

    • Vejn

      @gamer90ih, 03.05.2016 - 21:38

      FC Primal haha, ako mi je do kamenog doba gledacu Kremenka 😀 Primal je mudo od igre

    • Dom3gaming

      @Vejn, 04.05.2016 - 13:24

      Retardirana istina Vejne…

  • brlja

    03.05.2016 - 19:16

    Zanimljiv clanak, opcenito u gamingu fali ovakvih osvrta. No mislim da ‘mrznja’ prema codu spada u onaj tip mrznje koji dolazi iz ‘inteligentnog’ kolektiva. Ima toga i u drugim domenama pop kulture. Jendostavno sama kvaliteta proizvoda nije proporcionalna popularnosti i onda se takve stvari ‘mrzi’. Bio tu Justin Biber, Batman vs. Superman ili cod. Iako je ono sto je mainstream uvijek losije kvalitete nego onog sta nije ipak su ljudi toga svijesni. Takve stvari u principu ‘opstaju’ jer svake godine dodje nova generacija konzumenata koja ‘popusi’ hype. Ka bi se moglo realno izmjerit prosjecna dob big brother gledaoca, cod igraca, justin biber fana to bi bilo negdje oko 15 godina.

    • funky0308

      @brlja, 03.05.2016 - 20:56

      You nailed it. Mislim da si pogodio u sridu, bez zeze.. upravo je to i po meni problem, ide ti vise na k..kada vidis puste mislione kako se slijevaju u , ne nesto prosjecno, nego nesto nakaradno i reciklirano milion puta.. Tu lezi problem, nije to samo COD sindrom, ima tu hrpa kandidata. Kuda ide gaming i cijela industrija oa to je odvratno za gledati. PS 4.5, XBox 1.2 i sl preseravanja, beta testiranja koja doslovno placamo, a nekada su placali nas, uvjeti i “zakoni” giganata industrije koje smo napravili takvima svojim parama koji nam danas rade ovo sto radi Activision. Pazi bezobrazluka, pazi kurcenja, nema remastera odvojeno, baci 80£ na stol pa igraj. Tako nesto, prije samo 20-25god, ne da ne bi proslo, nego bi se brda zatresla. Umjesto da se naklone nama ovcama i kazu : ” ovo ste trazili? Napravili smo za vas, izvolite F2P remastered, hvala vam sto nas vjerno pratite”, gamad diktira uvjete za nesto sto smo vidjeli vec milion puta, odigrali tisucu puta i spomenili sto puta. Jedinu svijetlu tocku COD serijala zamrljali su na tako bezobrazan nacin da bi najradije sve igre, gamepade i PC kroz prozor bacio. Mislite da ostali nece (opet) slijediti mesiju i svima nam , (opet) ujebati ljubav i hobi? Ostali jedva cekaju tko ce prvi da krenu i oni. Sad je , konacno, vrijeme da i mi kazemo dosta, bojkotirati, ne igru, nego cijeli studio, mozda nas je ovdje malo ali svi smo povezani Steamovima, Facebucima i ostalim cudima i za ovo ih treba kazniti. Ja znam da ja niti jednu jedinu igru vezanu uz ove developere i izdavace necu kupiti, mozda dev nisu toliko krivi ali nisu ni oni sveci, nisu radili ovo smece pod prijetnjom, nego za pare. Za mene je COD, IW i Activision proslost.

  • Marac77

    03.05.2016 - 19:39

    Trebaju se držat teme drugog svejstkog rata,a ne neki svemirski brodovi i te takve futurističke gluposti s kojima pretjeruju zbog neke šminke kao ili neznam čega…

    • Yo mama

      @Marac77, 03.05.2016 - 19:52

      Dosadni ste s tim više. Otkada igre postoje radile su se igre u budućnosti. Btw. IW je ovu igru radio 3 godine, prošle godine su sazni da se nesviđa ljudima pa su odlučili napraviti cod4 remaster.

    • pesek32

      @Yo mama, 03.05.2016 - 20:00

      Al te igre koje su napravljene u svemiru su krenule od svemira. COD je krenuo od WW2, onda je išo u sadasšnjost i sad ova glupost u budućnosti.

    • Dom3gaming

      @pesek32, 04.05.2016 - 13:27

      Sadašnjost je još OK,al svemir… Ajde leć…

  • Darcoolio

    03.05.2016 - 19:45

    Lepo je Vejn objasnio.
    Ukratko, niko ne mrzi COD, mrzimo pravac u kom igra ide.
    Navikli su nas na WW2 tematiku, sadašnjicu smo nekako preboleli, ali odlazak u budućnost je totalni promašaj, makar za mene koji sam ispratio serijal od trenutka kad je izašao prvi deo.

  • ReflectoR

    03.05.2016 - 19:46

    neka svako napise koliko puta je presao koji cod( full campaign) i sve bi trebalo biti jasno…

    (prije coda 4 nisam imao dovoljno jaku masinu da ih igram, igrao sam ih tek puno kasnije..)

    cod 4 – ne mogu uopste da se sjetim ali evo neki okvir: full campaign izmedju 10 i 15 puta a neke misije sam prelazio i do 50 puta..mozda i vise(zet kad mi je dolazio obavezno uradi full campaign.. on je igrao jos vise od mene)

    waw – 4 do 6 puta
    mw2 – izmedju 3 i 5 puta
    bo – 3 ili 4 puta
    mw3 – 3 puta
    bo2 – 2 puta
    ghosts – 1
    aw – 1
    bo3 – 1

    • hacksor1234

      @ReflectoR, 03.05.2016 - 19:53

      (za prve dve nisam siguran)
      cod 1 – oko 12 puta
      cod 2 – 30 puta (doktorirao igru)
      cod 3 – 1
      cod4 – 5
      cod waw – 3
      cod mw2 – 8
      cod bo1 – 4
      cod mw3 – 5
      cod bo2 – 3
      cod ghost – 1
      cod aw – 1
      cod bo3 – 0

    • SajberVuk94

      @hacksor1234, 03.05.2016 - 21:35

      cod 1 – oko 4 puta
      cod 2 – 7 puta (doktorirao igru)
      cod 3 – 1
      cod4 – 5
      cod waw –6
      cod mw2 – 6
      cod bo1 – 1
      cod mw3 – 5
      cod bo2 – 1
      cod ghost – 3
      cod aw – 2
      cod bo3 – 0 NAJGORI

    • Rammsteinsrb

      @ReflectoR, 03.05.2016 - 20:23

      cod 1 – 10
      cod 2 – 10
      cod 3 – 0
      cod4 – 1
      cod waw – 0
      cod mw2 – 1
      cod bo1 – 1
      cod mw3 – 5
      cod bo2 – 5
      cod ghost – 0
      cod aw – 1
      cod bo3 – 1

    • Alum

      @Rammsteinsrb, 04.05.2016 - 01:40

      Po meni također 🙂

    • zlakob

      @ReflectoR, 04.05.2016 - 16:04

      odrasto sam uz cod 1 i 2 to je bila svetinja od igara, doso cod4 odusevio me a sve dalje je islo na razocaranje… nakraju poslije bo1 vise nisam ni dao trud prec kampanju u ostalim codovima jel eto ima puno boljih i kvalitetnijih igara a posto radim i imam posao nemam se vremena vise zamarat s time, a i community je otiso u kucac sve su klinci od 8-16 godine i nije to to vise…

      cod 1 – 5
      cod 2 – 6-7
      cod3 – 0
      cod 4 – 4 (eo sad jucer instal ponovo, igram na veteran polako)
      cod waw – 1
      cod mw2 -1
      cod bo1 -2

      i ove ostale codove vise nisam ni igro jel je serijal otiso skroz ukurac i prebacio sam se na bf 3,4 (MP) , na armu, sada squad i tako to…

  • ivan21

    03.05.2016 - 20:07

    Prva stavka je cijena kako ih nije sramota i kako imaju obraza tražiti 60 eura za igru što bi još donekle razumio da opet bez imalo srama traže još 40 eura za tamo neke DLC-eve zašto na steamu mora biti ista cijena kao ona u trgovnini ili konzolaška a ja sam potpuno ravnodušan prema igri, a ove starije igre imaju dobru cijenu još uvijek tako ja bi rekao da se glavni odgovorni za cod moraju malo spustiti na zemlju i i promjeniti poslovni model svoje igre.

  • gamer90ih

    03.05.2016 - 20:11

    COD MW je meni bio odličan iz razloga što je ponudio radnju koja je nama svima bila bliska američki rat u Iraku te igranje sa SAS jedinicom koja je prvi puta uvedena u neku tako ozbiljnu igru što je bio i pogodak. Drugo je bila atmosfera gdje se moraš šuljati te upečatljivi likovi sa kojima se igrač poveže Soap i Cpt. Price. Igra je imala logičan slijed nakon što propadne tajna misija kreće odmazda koja se dogodila u MW2, dok MW3 mi je pokvario dojam oko Cpt.Pricea kojega su doslovno pretvorili u psihopata i naravno iznenadne smrti glavnih likova.
    Nakon toga odlična mi je bio nastavak Black Ops koji se bavio Hladnim ratom ako je pitanje zašto, upravo zato što se toga nitko nije sjetio i bio je originalan nakon toga sve pada u vodu.
    Problem barem meni u COD je u tome što nema inspiracije, nema radnje, postaje predvidljiv serijal u kojima se vidi da to rade samo zbog novca.
    Da se mene pita možda bi trebali baciti i koju radnju u WWI.

  • Apocalypse4987

    03.05.2016 - 20:23

    Ne mrzim COD, mrzim njegovu kmečavu publiku punu trolova od 12 godina i nostalgičara koji su zapeli u 2. svjetskom ratu, pošto je taj rat još uvik moderna pojava na balkanu.

    • ReflectoR

      @Apocalypse4987, 03.05.2016 - 20:31

      koliko si puta presao novije codove?

    • Apocalypse4987

      @ReflectoR, 03.05.2016 - 20:48

      Zadnji sam ghost odigra, sad nabavljam AW, sve prije toga sam odigra jedanput, jedino prvi black ops 2 puta jer mi je hladni rat najdraže razdoblje

  • Rammsteinsrb

    03.05.2016 - 20:29

    realno ja sam cod aw i bo3 kupio na instant gamingu za nekih 30 eura.Ne vredi igra 60 nikako.Sp je dosadan predjes za 10 sati i kraj,Mp to imam po 400 sati u svakom i to je to,kad se otkljuca sve postane dosadan.Zm to sam jedva 5 lvl u svakom koliko je dosadan.Onda uvek portuju igru sa konzola tako da je optimizacija djubre,DLC mape niko ni ne igra tako da se ne isplati kupit’.A Activision je mnog pohlepan sto se tice novca,prvo sa advanced supply dropovima i prodajom samih njih pa do ovih Cod Points/a i ubacivanje gunova u dropove u BO3.Po meni bo3 je poslednji cod koji sam kupio.Codu IW necu ni sansu dati.

  • Hazardous Material

    03.05.2016 - 20:30

    Zanimljiv clanak i da slazem se sa vecinom toga sto je receno,jedino bih jos nadodao da je najveci razlog mrznje svih 5 problema spojenih u jedan.Kad bi cod imao samo jedan od ovih problema,ne bi ga ni blizu toliko puno ljudi mrzilo(osim mozda zadnjeg,cijene).To je razlog zasto necu kupit novi cod,cak iako ima mw remaster,ne dam tim pohlepnim smradovima pare.Isto savjetujdm i svima ostalima.Ako vas bas zanima onda ju posudite,iznajmite,besplatno skinite,piratizirajte ili nesto drugo,ali nemojte kupovat

  • closingtime

    03.05.2016 - 20:36

    ‘Ne slušaju igrače’ Znaš li ti koliko treba da se napravi jedna igra veličine COD a? Hejt na futurizam je počeo nakon reakcije na AW jer je to bio prvi futuristički, a tad je Infinite Warfare bio duboko u razvoju. Za neslušanje ih možeš optužit tek poslije, ako sve ostale igre budu u budućnosti.

    • Dom3gaming

      @closingtime, 04.05.2016 - 13:31

      Misliš veličine CoDa 2,svi ovi CoDovi idu direkt u govna sa 5 sati kampanje. Ja MW3 priden u tri-cetri sata,pa mi ti kaži da je dobro sve dalje od CoD BO2

  • baDarmageddoN

    03.05.2016 - 20:38

    Sam izbor ljudi koji kažu da bi radije kupili Remastered MW verziju (ja sam jedan od nas 😛 ) govori mi to da ljudi ne mrze COD nego ono što je on postao. Ne trebaju raditi svake godine igru poput COD 2 ili MWa ali barem svakih par ciklusa da naprave moderno ratovanje a ne futurističko. A što se kampanje tiče tako je postala predvidljiva da mi to smeta toliko pa mi se već i gadi. BO3 kampanju nisam završio jer nisam imao snage, pred sam kraj sam odustao jer mi je stvarala mučninu. Što se MPa tiče, to je sasvim druga stvar. MP je i dalje na visokoj razini za shootere. Zombiji isto uvode dašak nečeg drugačijeg i to sam s guštom igrao dok nisam na svakoj mapi saznao za svaku tajnu i jedva sam čekao da prođem te zombie horde. Zombie kampanja je pak s druge strane isti vrag kao i sama kampanja samo su zombiji zamijenili robote. Likovi iz kampanje su nepamtljivi, majke mi ako ja znam jednog lika iz novijih nastavaka- dobrog ili lošeg. makarov, menendhez, zakaiev i sin? Da, njih se jako dobro sjećam. Da ne govorim dobrim likovima gdje je dosta spomenuti jedno ime koje svi znaju- cpt. Price, najbolji ratni drug ikada i jedini lik koji je meni uz bok MasterChiefu 😀

  • bpeciko666

    03.05.2016 - 20:38

    ma i Ubisoft počel nemoguć biti. Season Pass tu; Gamestop, Amazon i Best Buy Pre-Order tam; Limited Edition; Special Edition; Collector’s Edition. ubiti, nikad ne budeš imal cijelu igru, jer svaka verzija igre ima svoje prednosti, tj. DLC i miscellaneous… sečam se kaj su napravili sa Brotherhood-om, bacili free PS3-Exclusive DLC nakon kaj je igra izašla, pa di toga ima? super su mi igre, ali nema šanse da dajem pare za nedovršene igre, ili za igre koje imaju manje content-a na pc-u nego na konzolama ili vice versa.

  • Annabella_M.

    03.05.2016 - 20:40

    Evo stalno čitam komentare vezane za call of duty i zaista mi nije jasno čemu tolika mržnja ali opet s druge strane ja sam prvi Cod zaigrala tek 2015 pa je normalno da će moje mišljenje biti drukčije od onih koji ga igraju od prvog COD-a. Prvo sam kupila Black ops i multiplayer me je oduševio,i odmah malo kasnije i BO2,MW3,Ghosts,AW i meni su svi odlični. Razumijem da su onima koji su igrali prve Call of duty igre jednostavno dosadili svi ti silni nastavci svake godine ali je činjenica da se Call of duty i dalje dobro prodaje i to vjerojatno radi novih igrača koji su kao i ja kasnije započeli s call of duty serijalom i velikih fanboyeva a Activisionu je kao i mnogim kompanijama najvažnija zarada. A ovi hejteri su zarazili internet bilo da je riječ o vodeoigrama, filmovima, poznatim osobama i svemu ostalom jednostavno ih je previše i nije ih bilo uopće ovoliko prije nekoliko godina, kao da je danas postalo cool mrziti nešto i baš me zanima dokle će biti tako.

    • Mentor

      @Annabella_M., 03.05.2016 - 23:05

      E pa vidiš, ne razumiješ možda ovaj hejt kako ti kažeš, zato sto nisi igrala djelove ove franšize kad je bila u punom sjaju. Probaj preći prva dva originalna djela i 2 djela Modern Warfare trilogije i mislim da ćeš jasno razumijeti ovaj ovoliki hejt koji dolazi sa svih strana. Ljudi ga ispoljavaju jednostavno zato što znaju da su šanse da zaigraju ovaj serijal u punom sjaju svake godine sve manje i manje.

    • Annabella_M.

      @Mentor, 04.05.2016 - 20:05

      Meni nema smisla da ja tek sada u 2016 prvi puta igram COD1 i COD2 jer oni sada neće ostaviti isti utisak na mene kao što su na vas u svom vremenu i jednostavno mi se ne igraju sada jer kako si i sam rekao ja nisam igrala dijelove COD-a kad je on bio u punom sjaju pa zato moje mišljenje nikad neće biti onakvo kao kod vas koji jeste. Bila sam kupila MW2 poslije BO i BO2 ali je bio na njemačkom pa nisam igrala SP pa sam igrala malo MP i nisu mi se uopće svidjele mape a i grafika mi je nekako bila loša(znam da je skoro ista u BO ali svejedno) i zamijenila sam ga za MW3 i onda odlučila da neću kupovati starije COD igre od BO. Sigurna sam da i COD4 I MW2 imaju odličan SP ali mi se sada trenutno ne isplati kupovati ih samo zbog SP,možda i hoću malo kasnije. A kada bih ja sada i krenula igrati prve cod igre oni meni neće biti tako dobri kao što su vama bili, meni će biti bolji BO jer ono što je za većinu vas COD2 to je za mene BO jer je to COD koji sam ja prvo zaigrala.

  • closingtime

    03.05.2016 - 20:50

    Mene iskreno nije briga za ovaj peti argument jer ja te puste DLCeve i dodatke ne kupujem nikad, ono što je meni bitno je da ima kampanju i multiplayer na kojem se mogu izguštat a DLC evi mi nisu potrebni, tako da me briga je li Activision pohlepan ili nije (a je) ali to ionako ne utječe na moju igru. Ali opet vidim na što misliš jer ima i hardcore online igrača koji žele imat maksimum igre. Ono s čime se najviše slažem je “Call of Duty ništa ne promijeni – svake je godine isti. Ako promijeni sve – onda ionako ne valja.”, nemožeš fanove zadovoljit nikako. I ovo: “ne vidim zašto bi itko mislio da moramo igrati CoD svake godine.” COD se naravno promijeni znatno možda svakih 4-5 godina (usporedite MW3 sa BLOPS 3 npr.) tako da je to isto kao i neke igre koje trebate čekat više godina da se naprave pa budu skroz nove (npr. Halo, GoW) Samo što u CODovima to ide postupno naravno jer svake godine izlazi po jedan. A COD se sada tpoliko mrzi da je postao trend ući u svaki članak na netu i ispljucat ga najgorim riječima, neki žele pisat peticije da ukinu serijal itd… ma to su gluposti, ako ti se sviđa, ne igraj ga i ne širi mržnju gdje god stigneš, i pusti one koje igraju da igraju. Uglavnom, ovo je dosad najbolje objašnjenje Zorane, rekao si sve što si trebao. Sad bi ti upvotao članak da mogu. 😀

  • NikolaDexter97

    03.05.2016 - 20:52

    I ”Pyrocynical’ je objasnio u svom videu na temu poslednje igre…

    (biljka…)

  • Jakov055

    03.05.2016 - 20:54

    Ne slazem se. Volim Cod i Bo3 i Cod2 bez obzira za kretanje ili vrijeme radnje.

  • Antimadridista9

    03.05.2016 - 21:01

    Uzasan osjecaj napucavanja, ispodporsjecna grafika, los prikaz buducnosti u novijim nastavcima, single player prepun eksplozija i cliff hangera koji su zanimljivi jos samo valjda djeci, su samo neki od razloga zasto ne volim cod (izuzev cod mw2 i black ops koji su mi bili odlicni).
    Jedina stvar koju volim kod coda je split screen multiplayer, sad kada napokon imamo dovoljno velik tv izdavaci nam ukinu split screen.

  • Dilo_trasul

    03.05.2016 - 21:04

    Vecinu cod-ova sam odigrao,pirate naravno,nisam izgorio na mozak da za 8 sati kampanje dajem toliku lovu a mp mi nepase

  • funky0308

    03.05.2016 - 21:04

    Ali si u pravu. Zasto Activision ne bi gurao nesto sto im donosi hrpetine miliona godisnje? Pa bili bi idioti. Ovako vide svi srackaju, a prodaja svake godine sve bolja i bolja. Prestanite kupovati, popljujte ih po portalima i shvatiti ce. To je biznis i doklegod su dionicari zadovoljni forsirati ce upravo to, po svome. Koliko vas je preorderalo onaj FPS u Vijetnamu ili koliko vas zna da su u ori0remi cak nekoliko FPSova tematike WWII? E tu je problem, mali studio i jbga, svi ko ovce trcimo za CODom. Ne kazem da ce to biti dobre igre, ne znam ali ljudi rade na tome sto svi trube da hoce, a nitko ziv ih ne podupire u tome. Okreniti ledja govnarima i poceti kupovati igre koje rade dev koji slusaju zajednicu. Mozda necemo dobiti COD MW2 ali malo po malo i ima sanse da se stvari promjene.

  • SajberVuk94

    03.05.2016 - 21:33

    KO JE PISAO OVAJ TEXT,PROSRAO SI SE ZIVO ! KOLIKI TEXT Slazem se sa tobom , jednostavo neka odloze igru na 3 godine kao DICE,,, a Trayarck i Sledg Hammer neka pocnu da PRAVE Crash BANDICOT ! poserem se u Activision !! i dosta sa naprednom tehnologijom ,, BLACK ops 3 je najgori cod koji sam video!

    • closingtime

      @SajberVuk94, 03.05.2016 - 22:28

      ….gledam i ne znam šta sam uopće pročitao. I još si krivo napisao svaku riječ skoro. 😀

  • SajberVuk94

    03.05.2016 - 21:36

    Jedina lepa vest je REMASTERED !!! a co’op i Multiplayer ne igram ! posto PIRAT Bay !

  • Coleee

    03.05.2016 - 22:24

    Al svejedno svi smo mi igrali barem jedan CoD

  • Shko Me

    04.05.2016 - 00:39

    Zasto ja ne volim novije CoD igre? Zato sto su od competative friendly CoD2 i MW presli na financijski isplativiji nacin poslovanja ukinuvsi dedicated servere. CoD je oduvijek bio bolji od CSa, a danas je upravo CS:GO nedvojbeni kralj FPSova jer je jedini (uz TF2) competative FPS na trzistu. Umjesto da izbacuju mod friendly igre i zadrze se po 4-5 godina na jednome naslovu i podupiru esports scenu, oni ce radije svake godine uzet 50dolara 12godisnjacima i konzolasima nego razvit nesto zaista vrijedno. Zato je meni svaki CoD od MW2 na dalje mrzak.

  • mokrEE

    04.05.2016 - 01:30

    Naajzalosnije je u citavoj prici sto se activision bukvalno se*e na ovakve clanke jer imaju i pravo. Jel se igra prodaje? Prodaje se. Jel firma posluje u pozitivi? Posluje. Jesu place redovne? Jesu. I to je jedino mjerilo danasnjice. Nacin na koji su odradili biznis je skoro pa vrhunski. Izbacili su 3-4 vrhunska nastavka u vrijeme kada su racunala i internet postali dostupni siroj masi, stvorili su pravi brend u pravo vrijeme, i kada je igra postalla vec toliko popularna a broj igracih korisnika rastao u nebo (buduci da su danas internet i pc vjv prisutni u 95% kucanstava u normalnim zemljama), poceli su stancati naslove brzinom svjetlosti i naguzili trziste bas do ibera. Da je prvi cod recimo izasao 80-tih, a recimo mw2 negdje 90′, danas ga nitko nebi igrao jer je tad publika bila puno kriticnija i manja. Da si starom prije 15 god prckao po pc-u odvalio bi ti samarcinu, a danas djeca to rade starcima. Activision i cod su jednostavno shvatili da su u pravom trenutku imali brend i da broj pc i intdrnet korisnika drasticno raste i to su napravili fenomenalno ali odvratno. Jebiga, takkav je svijet danas, klinci diktiraju trziste. Pogledajte samo komentare na hclu, pola ekipe ima 15 god. Prije 10 god bilo je nezamislivo da se balavci sluze racunalom i drze glavnu rijec online. Welcome to reality ljudovi moji, vrijeme u kojemu krave kardashian teze miljarde dolara, gdje cod i assasin creed broje miljune korisnika, gdje facebook broji miljarde korisnika, gdje fosili od 90 god koristr internet na dnevnoj bazi, gdje dijete od 3 god vec ovisno o internetu i igricama, gdje suker i maamic vladaju hrv.nogometom…

  • mokrEE

    04.05.2016 - 01:40

    uostalom zorane, da se nadovezem na temu, dobrim dijelom ste krivi i vi portali za ovakvu situaciju jer kad je postalo preoxito da cod ide u krivom smjeru, castili ste ih previsokim ocjenama i slajfali ga na kolicinu sadrzajja i zabave koju navodno pruza. Kad su na metacriticu ljudi poceli masovno pljuvati i davati realno niske ocjenne, vi ste uvijek nalazili razloge da cod drzite oko 80% i uvlacite se u dupe naslovu koji je vec tada bio jadan i los. Da ste lupili sakom u stol kada je bilo vrijeme i rekli “Dosta!” mozda bi.manje ljudi kupilo igru..i da je bilo vise takvih portala danas cod vjv nebi dozivio ovoliko nastavakka. Najlakse je sada glumiti osvjestenog gejmera a kada ste imali priliku pokopati naslov i reci ljudima “dosta naam je takve politike” onda ste im ti, igor i ostatak ekipe tepali i sakom i kapom dijelili previsoke ocjene. Krenite od sebe jer ste i vi portali dobrim dijelon krivi za ovakvu situaciju.

    • Zoran Žalac

      @mokrEE, 05.05.2016 - 16:35

      Mislim da problem CoD-a nije u njegovoj kvaliteti. To je subjektivna kategorija – da je krenuo krivim smjerom. Tu se mogu složiti, ali zadnje tri igre koje sam ja recenzirao CoD je imao vrlo dobru, ne i odličnu ocjenu. Black Opsu 2 i 3 te Advanced Warfareu dao sam oko 75 na temelju SP-coop komponenti, a Igor se nadovezao s malo većom ocjenom zbog multiplayera. Sad, je li to previsoka ocjena – nekome možda jest, ali jedno je gledati iz perspektive u kojoj igraš samo kvalitetnije igre i kad nemaš potrebu istraživati kakvog sve FPS smeća ima. Smeća pokraj kojega je bilo koji CoD remek djelo. I pokraj kojega su ocjene u kategoriji 70-85 za CoD igre objektivne. Opet, meni osobno nije problem u igrama nego kako se one distribuiraju na tržištu. Da se recimo cod može zasebno kupiti u MP-u za manji iznos (što se nedavno moglo na pc-u, ali na ograničeno vrijeme), onda bih to svakako pozdravio. Ali u recenziji se ne može “pokopati politika”. Zašto bi se pljuvalo CoD u recenziji na temelju naknadne Activisionove politike koja se realno gledajući može promijeniti? Na kraju krajeva – recenzira se proizvod, ne usluga. A ni u ovom tekstu ne ulazim u kvalitetu CoD igara. Naknadna Activisionova praksa nema mnogo veze s time.

    • Hazardous Material

      @Zoran Žalac, 06.05.2016 - 00:19

      Ali Zorane ako ti developerima ne das do znanja da nesto ne volis(a to mozes u recenziji njihove igre),onda oni to nikad nece promijenit

  • Grand theft Auto V

    04.05.2016 - 09:16

    Ja ne mrzim CoD ali puno više volim Grand theft Auto V, zar se to ne vidi.

  • ANGMAR

    04.05.2016 - 09:30

    Ne razumijem zašto jedne godine ne bi bio COD u ww2 ili ww1 , a druge moderan ili sci-fi. Mislim da bi svi igrači pristali na ovo i bili zadovoljni!

  • Rickie

    04.05.2016 - 10:20

    Poslije battlefielda me ne zanima ni jedna druga pucačina.

  • ashstash

    04.05.2016 - 11:43

    po meni su crysis2i3 i wolfenstien jedine kvalitetne pucačine u zadnje vrime

  • MakDizdar

    04.05.2016 - 13:20

    Ajmo sada ovako da pricamo . Ko ne zeli da igra novi Call of Duty ne mora ga ni kupiti , vrlo jednostavno.Prestanite hejtovati CoD , ljudi zaradjuju i svaki novi Call of Duty je donosio jos vise zarade , tako da ne mogu shvatiti kako ne kapirate da se njima isplati taj let u svemir ?!

  • Dom3gaming

    04.05.2016 - 13:28

    Forsaju ga zato sta ce mulci od 15 godina kupovati take stvari.

  • Dom3gaming

    04.05.2016 - 13:39

    Ajmo anti-CoD revolucija!!!

  • franZberg

    04.05.2016 - 14:06

    Zasto bih mrzio? Obicno se mrzi nesto za sto se bilo emotivno vezano, nakon par serijala zaboravio igru. Uopce se ne zamaram, neki ih izbace 10 na godinu – ne dira me. Ko voli nek kupuje. Zaboli me sta ce i kako
    Psi laju karavane prolaze…

  • blacklist0907

    04.05.2016 - 14:27

    Jednostavno zbog robota i deus ex spike…ne mogu vjerovat da nisam htio proc do kraja black ops 3 kampanju…katastrofa…ne kuzim za koga oni rade te igre…za fanove sigurno ne…nego za glupe klince koji ne kuze nis i gledaju samo grafiku

  • Glavas_ZG

    04.05.2016 - 14:41

    Dobar članak, dobar naslov, grozna igra, volimo ju mrzit.

  • atom

    04.05.2016 - 21:04

    Ne mrzim ih. Pa ja uopće ne mislim o CoD igrama poslje četvorke. Ne valja to smeće. Nije mi ni AC nešto bitan. Sve što isprdne nastavak svakih god ili dvije. Ali vidiš Total War igre koje isto izlaze već jako dugo su mi super. Možda jer nisu svake godine. Ili jer cirkularno objavljuju nove verzije sa starim temama. Dakle mislim na Rome,Medieval i Shogun. A opet, nisu bezveze ubacili i Empire, zatim ekspanzije poput Napoleona ili Atille. Mislim da bi dosadili da ponavljaju samo Rome,Shogun i Medieval. Hm ako usporedimo CoD i TW(iako nemaju ništa zajedničko osim puno nastavaka), TW je rađen po boljem modelu i u startu je lakši za osvježit. Dodaj Atillu, Napoleona.. Mogu šta hoće. TW: Suleiman xD ko zna. Dok je CoD od početka konzervativno urađen, što stvara konzervativnu zajednicu, i samim time im je puno teže samo tako dodavanje ili promjena sadržaja. Ja sam mrzio i mrzim CoD 4 j..em im teroriste,pijesak i isforsirani bloom(kuga iz 2007.) Ovo poslje bolje ni ne gledat ni mislit. Go play some STALKER. Puno kvalitetnije iskustvo.

  • Sackboy

    04.05.2016 - 21:46

    Volio sam COD sve dok ljudi nisu počeli letjeti i skakati na sve strane kao u unreal tournamentu (nikada mi nije sjeo), sve do onda su mi COD i BF serijali bili tu negdje ali od kada je izašao BF3 na dalje COD je meni izgubio svaki smisao u multiplayeru, SP bih još i prožvakao jednom kad ionako traje samo 5 sati…

  • Tadejduza

    04.05.2016 - 22:31

    Nije da ne volim cod,uvjek ce mi to biti jedna od prvih fps igra i zbog toga je postujem,ali sve dalje je sve gore,svake god sve veće gluposti,moraju se malo spustiti na zemlju i slušati igrače

  • sgtbare

    05.05.2016 - 15:30

    mislim da bi daleko bolje prosli da su, pa recimo otprilike, nakon mw2 ili mw3 nastavka jednostavno prestali koristiti ime Call of Duty, nego novo ime, novi IP.

    Ljudi bi to daleko bolje prihvatili.

    ova situacija s cod-om je slična situaciji u capcomu s devil may cry nastavkom ako se itko sijeća.

    dakle sve super dok nije dosao DmC koji je razvio ninja theory a ne originalno capcom.
    Samo sto je capcom napravio jedan odlican korak koji activision uporno ne zeli, a to je poslusati community,
    capcom je jednostavno proglasio novi DmC (reboot) i stvar rijesena!!!
    igru su cak mogli nazvat i nekim drugim imenom, ali je vec bilo kasno jer je bila toliko daleko u fazi proizvodnje da bi bilo previse posla mijenjati neke osnovne stvari tipa storyline, imena likova…

    tako veliki problem a tako lako rjesiv!

  • El_Dalmatinho

    07.05.2016 - 17:39

    Pohvale za kritičan članak i nek ih bude svako malo, dugo, dugo…

  • snooker

    08.05.2016 - 09:37

    Žalosno je kako nitko ne spominje zadnji dobar a vjerojatno i najbolji COD. A to je World at War, nitko od vas ne vidi dalje od coda 2 i 4.

  • LukaDamn

    18.05.2016 - 21:59

    Ja zelim natrag onaj dobri cod gdje kupis igru i imas sve u njoj …bez supply dropsa, bez dlceva, bez dodatnih pay2win shita

  • Bojan12Slave

    12.06.2016 - 05:11

    COD mi je najomiljenija igrica do sad black ops 3 j po meni izvrstan.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?