HCL.HR

Elveon [PC, X360]

Marko Babić 03.01.2007.   •   0 komentara


Elveon je zanimljiv akcijski eye-candy RPG naslov u kojem preuzimate ulogu elfa koji se bori za grad Nimathar. 10tacle Studios predstaviti će nam ga na Xboxu 360 te PC mašinama..

LG klima uređaj za sve

Elveon… Kladim se da ste po imenu odmah zaključili da se radi o utrci, eventualno o nekom simulatoru postavljanja klime na zid, no da ne trošim riječi više, igra je, kao što je preočito, RPG/Akcijska rune-like igra smještena u fantasy svijet vilenjaka pa ćemo se bacit najprije na priču o tim ( često referiranim kao ) godlike kreaturama. Dakle, glavni protagonisti ove igre su vilenjaci (OMG, a ne postavljači klime, moj izvor informacija valjda griješi ), a sama riječ „Elveon“, po kojoj je igra dobila ime, znači „Knjiga o vilenjacima“ (nešto kao Biblija tamo, valjda). Sama radnja je smještena u fantasy svijet dotičnih žitelja za pradavna vremena uspona njihove civilizacije. Naravno da neće nitko krenut raditi igru za vrijeme mira i sklada te vladanja ljubavi i prosperiteta (a kamo li zaraditi na istome) pa je glavna radnja smještena u vrijeme kad bogovi zbog spleta kojekakvih okolnosti najednom odluče napustit Naon, mjesto koje su htjeli pretvoriti u raj, te tamo ostanu niža bića a.k.a. vilenjaci koji su se zbog odsustva njihovih bogova podjelili u nekoliko plemena. Vilenjaci nisu sve nesuglasice mogli riješiti diplomatski te se zato prešlo alternativnom pristupu, tj. ubij pa postavi pitanje, izbili su ratovi i vilenjačka povijest je dobila svoju mračnu eru, tj. eru ratovanja, prijevara, muljaža, gospodarske krize i poskupljenja nafte.

Fajtovi su kul

U cijeloj igri najupečatljivija stvar su, dakako, tučnjave. Naime, na početku igre ćete se opredjeliti za vrstu orujža kojim se mislite boriti, tj. o vama, vašoj životnoj folozofiji i vašem izboru će ovisiti hoćete li se služiti samo jednom vrstom oružja i usavršiti to do samog vrha, ili ćete se pak igrati svestranog Mirka ratnika i baratati svakim oružjem pomalo i „u letu“ mijenjati oružja i taktike kako vam se prohtije. Očito, svaka vrsta oružja će imati svoje prednosti i mane, a na vašim preferencama će biti odabir istoga te će vam to diktirati stil igre. Hm…. Oružja? Evo ih: noževi koji su najslabiji, ali i brzi te lagani pa možete nositi po dva (jedan u svakoj ruci), koplja (koja su dugačka i imaju pristojan domet, možete njima više neprijateja najednom eliminirati), luk i strijela (jedino oružje na daljinu) i king-size „broadsword“ mačevi nošeni u dvije ruke (diči ih ogroman damage, ali udaranje je sporije od mrtve kornjače privezane za stijenu).

Treba li napomenuti da će vam se stil borbe mijenjati zavisno od oružja? Naravno da ne. A treba li reći da vas sa svakim oružjem očekuje cijeli niz raznolikih wicked napada i comboa koje možete samo zamisliti, a usto tim istim možete i blokirati te započinjati protunapade? Naravno da ne, samo pogledajte koji trailer (ako već niste, heretici) i sve će vam biti jasno. Još jedna jako zanimljiva stvar vezana za borbe jest ta da možete nasred borbe promijeniti orujže te time promijeniti taktiku i sijati smrt i dekapitirati lokalnu (ne još dugo) veselu ekipu neprijatelja na cijeli drugi niz načina uz drukčije comboe i tome slično. Ako ste gledali koji trailer, tada ste primjetili da ne možete veselo sjeckati cijeli dan i noć već ćete se umarati nakon svakog jačeg napada, tj. troši vam se „fatigue“ (oblivion, anyone?) i ostat ćete nepokretni ako ostanete bez dotičnog stoga treba promisliti kako ćete napadati, odnosno, ne možete uvijek napadati „punom parom“, naprotiv, moglo bi vas stajati glave jer osim vaše paralize, u igri bi trebao biti poprilično napredan AI koji će vam blokirati i izbjegavati napade te vas često iritirati protunapadima, a ne dao vam bog da ostanete bez fatigue-a i paralizirate se jer ćete tek onda biti kao Matija Gubec.

Motor igre i zaključak

Vlasnike skupocjenih grafičkih kartica te sve graphic whore će razveseliti činjenica da će igru pokretati moćni i naveliko razvikani Unreal 3.0 Engine u svom punom sjaju. Znači možemo očekivati (tj. ne možemo očekivati ništa ispod) užasno detaljnih tekstura, fascinantnih promjena vremena, jako detaljnih likova, uber realističnih sjena i odlične fizike. Jako visoka kvaliteta slike, naravno, neće donijeti ništa manje zahtjeve vezane za moć vaše grafičke kartice tako da je krajnje vrijema za investiranje u onu novu điforsicu ili radeonku koju ste vidjeli u izlogu vašeg distributera hardvera.

Platforme? Igra će izaći na X-box 360 i na, svima nam omiljenom, PC-u. Bilo je špekulacija da će izaći i za Play Station 3, no to se neće dogoditi u ovom mileniju. Zašto? Vjerojatno nikad nećemo znati, no kako bilo, očekujemo da će „10tackle“ (developer igre, za vas koji ne gledaju info box) napravitit dobar posao jer imamo fantasy setting (berserk) vilenjaka koji ima poprilično zanimljivu priču, prekul akcijske scene raznim oružjem te kombiniranje i taktiziranje sa istim, pametan AI, jako moćan Unreal 3.0 Engine i (nažalost) puno vremena za čekanje igre. Naime, ove godine igra neće ugledati svjetlo dana i zasad je najvjerojatnija informacija ta da igru možemo očekivati „tek“ kod ljeta 2007. Kad već moramo čekati sve to vrijeme, bolje je 10tacle-u da nam ne pokuša prodati topla muda pod hladne bubrege, no s druge strane, dotad mogu svi skupiti hardver dostojan igre. Vidjet ćemo sve 2007.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!