HCL.HR

Frontlines: Fuel of War [PC,X360,PS3]

Marko Lipovac 30.11.2007.   •   0 komentara


Traileri, screenshotovi i razne druge informacije ponukali su nas i samo za vas istražili smo što će se dešavati u virtualnoj budućnosti unutar igre Frontlines: Fuel of War.

Godine 2024. dolazi do zatezanja odnosa između zapada i istoka. Razlog je naravno, kako smo već naviknuli, nafta, ali i još jedan nov razlog, prirodni zemni plin. Diplomatski odnosi su već prilično nategnuti i tako dolazi do formiranja dviju alijansi, Red Star Union (Rusija i Kina) i Western Coalition (SAD i Europska unija). Ubrzo naftni izvori počinju presušivati i alijanse šalju svoje trupe da osiguraju ono što je ostalo. Dolazi do manjih sukoba koji su na kraju naravno rezultirali ratom.

Igra Frontlines: Fuel of War pucačina je iz prvog lica koja nam dolazi iz Kaos Studiosa, prije poznatog pod imenom Trauma Studios. Ovaj tim developera poznat je po svom Desert Combat modu za iru Battlefield 1942. Gameplay igre biti će fokusiran na veće ciljeve na mapi što treba umanjiti nepotrebno trčanje s jednog na drugi kraj mape ili raštrkavanje igrača po manjim ciljevima i tako centrirati bitke većih razmjera na jedno mjesto. Igri je dodana doza potrebnog tektitiziranja prije ili/i tijekom bitke. Na početku igrači obiju strana moraju dobro promisliti koje ciljeve odabiru, neki će biti neutralni, a neki u rukama jedne od dviju strana.


Ciljeve će biti potrebno obraniti ili preuzeti od neprijetelja. Svako bojno polje podijeljeno je „prvom crtom“ (od tud naziv Frontline). Na početku bitke, ona se nalazi na sredini bojnog bolja. Na crti su rapoređeni određeni ciljevi, koji, kad jedan tim zauzme u cijelosti, pomiču crtu dalje preko polja dok se neprijatelj ne „otjera“ s bojnog polja tako što mu se na kraju zauzme baza. Nešto slično kao Tug of War, multiplayer mod u World in Conflict-u. Igra će biti vrlo timski orijetnirana. Slična je načinu kakvog smo vidjeli u Battlefield serijalu, samo je ovdje razlika u klasama i naoružanju.

Postoje 4 uloge i 6 različith vrsta „loadouta“. Svaki „loudout“ se može kombinirati s bilo kojom ulogom. Predstavljeno je 6 različitah klasa, slične onima u Battlefield-u. To su: Assault, Heavy Assault, Sniper, Anti-Vehicle, Special-Ops i Close Cmbat. U igri će također postojati razna vozila i letala. No igra će donesti i par iznenađenja kao što je daljinski kontrolirani UAV robotić i Nuke (da, da, Tactical Nuklear Strike). Od oružja su zasad otkriveni samo neki dijelovi kao snajper, jurišna puška i rocket launcher, ostatak je slabo prezentiran. Vrlo je naglašena igračeva sposobnost ciljanja, npr. ciljanjem iz anti tank oružja, nakon što lockate metu, moći će te odrediti i kut pod kojim će projektil udariti u metu.


Sva vozila će imati slabe i ranjive točke koje će iskusni strijelci znati iskoristiti. Vozila će pak imati mogućnost obrane od takvih projektila. Recimo tenk, kad vas naciljaju vi opazite raketu, naciljate ju i oborite. Neće biti lako no bit će vrlo korisno za obranu vozila nakon uvježbavanja. U vozilu će biti po dva igrača: vozač i topnik i jedan koji će kontrolirati obrambene sustave. Priča se i o target sharing tehnologiji koja omogućava da jedan član posade tenka uoči i označi metu na koju će tek onda topnik moći ispaliti hitac. Imena za sad najavljenih i opisanih vozila vrlo su realna i usko povezana s današnjim kao M1B tenk i UH66 helikopter. Ovo vrlo dobro utječe na predodžbu bliske budućnosti.

Velika doza pažnje posvećena je bespilotnim vozilima koje će kontrolirati igrači određenih uloga. Na svakoj strani postoje do 3 različite UAV spravice. Svaka ima svoju ulogu – anti-personel, anti-armor, anti-air i slično. Health-system sličan je onom u Call of Duty-u, bazira se na regeneraciji. Ako neprijatelj ispali par hitaca u vas, a ne ubije vas, pronalaskom zaklona i čekanjem nekoliko sekundi vaš health će se regenerirati. AI neprijatelja i suboraca naglašen je kao vrlo napredan. Neprijatelji bi se trebali ponašati vrlo „promišljeno“, npr. kad vas uoče da zadržavate na jednom mjestu i dobro branite, pokušat će vam se prišuljati iza leđa ili sa strane. Ako pak „misle“ da ste nadmoćniji od njih brzo će se skriti iza ugla ili zaklona te zvati u pomoć svoje suborce.


Najavljena je i nelinearna singleplayer kampanja koja se bazira na gore opisanoj priči. Kampanja će se sastojati od osam ratnih zbivanja. Igrač će biti dio specijalne jedinice „Stray Dogs“ koja se bori na nemogućim i ekstremno teškim zadacima. Sigleplayer je zagaranitran na deset sati igranja. Za multiplayer je za sad pripremljeno deset različitih mapa koje će se naravno razlikovati po izgledu i načinu vođenja bitke. Tu će biti podzemlja, urbanih dijelova, sela i livada i sličnog okružja. Multiplayer će podržavati 64 igrača (na PC-u) i 32+ (na X360).

� to se tiče grafike može se reći da je vrlo detaljna i dobro ispolirana nakon pregleda screen shootova. Teren u igri je potpuno destruktabilan, tako da nijedan zaklon nije dugog vijeka što vas prisiljava na kretanje (stop kampiranju). U videu smo mogli vidjeti kako se igrač prividno sakrio iza betonskog bloka koji se komad po komad odkidao što ga je prisililo na bijeg. Developeri su najavili inovativni sound-delay system. Kad bi neka granata pukla nešto dalje od vas čuli bi to s zakašnjenjem od nekoliko sekundi što poprilično pridodaje realnosti igre i ugođaja.


Sve u svemu, Frontlines: Fuel of War čini se kao obećavajuća igra iz tima koji sa igrama ovakvog tipa definitivno ima iskustva. U računicu još pridodajte i Unreal 3 engine koji će igra koristiti i ponajprije njegovu odličnu optimiziranost, pa osnivanje klanova za mrežne okršaje može početi. Igrin izlazak očekuje se ovog proljeća i to za Playstation 3, PC i Xbox 360 platforme.

Ako vam nešto nije jasno oko ove igre, imate kakvo pitanje ili jednostavno želite raspravljati o igri dođite na HCL forum i pridružite nam se.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!