HCL.HR

Hawken

Stjepan Fikter 02.11.2012.   •   5 komentara


GAMEPLAY VIDEO – Sređivanje metalne grdosije? Prisutno. Stavljanje razornih igračaka na nju? Tu je. Borba protiv drugih igrača? Isto. Hawken? Stiže u prosincu, a mi smo igrali i snimali closed betu!

Hawken je otkriven javnosti prošle godine iz vedra neba i odmah je podigao puno prašine. A kako i ne bi – prikazani materijal izgledao je kao ostvarenje mnogih dječačkih snova. Sami mechovi kao ogromne metalne grdosije stvorene s ciljem da sijaju kaos gdje god se nađu već su dovoljno da zainteresiraju um prosječnog muškarca, a developer Adhesive Games obećao nam je da ćemo u Hawkenu te mechove moći kontrolirati iz prvog lica uz modernu grafiku i fluidnost kontrola na kakvu zapravo nismo navikli u mech igrama. Hawken je trenutno u beta fazi, a kako smo sudjelovali u posljednjem closed beta testiraju donosimo vam ekskluzivne gameplay snimke uz par komentara. Naravno, za više o Hawkenu samo nastavite čitati tekst u nastavku.

Prilagođavanje mecha jedan je od neizostavnih elemenata u ovakvim igrama, a Hawken će osim funkcionalnog sređivanja sadržavati i vizualnu prilagodbu. Vizualni dio odnositi će se na bojanje i promjenu dijelova mecha pa ćete tako biti u mogućnosti promjeniti izgled nogu, ruku i torza ako želite izgledati totalno drugačije od drugih, kako to kažu Vještice.

Kada se zadovoljite s vizualnom stranom vaše grdosije morati ćete odabrati između tri klase: lake, srednje i teške te opremiti mech s oružjem, dodatnim itemima i različitim nadogradnjama. Oružja će se dijeliti na primarna i sekundarna, odnosno u jednoj ruci nosite primarno, a u drugoj sekundarno. Naravno, različita oružja imati će i različite karakteristike pa će tako jedno biti bolje za borbu na blizinu, dok će drugo biti bolje za borbu na daljinu. Jedno će raditi više štete, ali sporije pucati dok će drugo brže pucati no zbog toga neće napraviti veliku štetu. Sve ovisiti o tome kako igrač želi igrati, odnosno koja kombinacija naoružanja mu najviše odgovara.


Osim metaka i raketa, vaši metalni ljubimci moći će nositi i neke dodatne stvari. Tako će se itemi, odnosno predmeti, dijeliti u tri skupine: napadački, obrambeni i funkcionalni. Od svake skupine moći će se nositi po jedan iz razloga da se ne uništi fokus na samo napucavanje drugih mechova. Napadački itemi biti će različiti turreti i slične stvari koje nanose dodatnu štetu. Kod obrambenih naći će se štit ili hologram koji će služiti da zavara neprijatelje, a od funkcionalnih to su EMP ili senzori. Ovo naravno nisu svi predmeti koji će se pojaviti u igri tako da možemo samo nagađati što će nas u budućnosti očekivati.

Zadnji korak prilikom sređivanja biti će sustav nadogradnji koji bi se najbliže mogao usporediti s onime iz League of Legendsa. To uključuje tri skupine koje se dijele na: ofenzivne, defanzivne i kretanje. Nadogradnje će se vršiti pomoću bodova koji će se dobivati napretkom u igri, a ono što je bitno je da svaka od skupina nadogradnji ima jednu posebnu nadogradnju koja će se zadnja otključati. Oni koji vole nanositi više štete rado će ulagati osvojene bodove u ofenzivu, dok igrači koji žele biti mobilniji imaju slobodu iskoristiti svoje bodove na nadogradnje kretanja. Tu ćete morati razmisliti na sekundu kakav stil igranja vama odgovara jer će biti moguće otključati samo jednu posebnu nadogradnju.


Za kraj postoji još i Internals, sistem koji će dodatno modificirati nadogradnje. Svaka skupina imati će nekoliko modifikacija koje će služiti za dodatno pojačavanje oružja, povećanje zdravstvenih bodova ili povećanje kapaciteta goriva novim spremnicima. Za one koji vole često mijenjati stil igranja biti će omogućeno kreiranje različitih loadout kombinacija, koje će se moći birati i prilagođavati čak i usred nekih mečeva (prije respawna).

A kada završite s uljepšavanjem i opremanjem za izlazak na teren, vrijeme je da pokažete što znate i umijete sa svojim ljubimcem. Hawken se temelji na klasičnom FPS napucavanju što znači da neće biti kompliciran poput MechWarriora, ali isto tako neće biti samo bezumno napucavanje omotano u mech ruho jer ćete morati paziti na stvari poput potrošnje goriva kao i na pregrijavanje naoružanja.


Kretanje u Hawkenu će biti brže i agilnije no što bi očekivali od jedne igre s mechovima. Da bi se mogli nazvat uistinu iskusnima, igrači će morati savladati mogućnost brzog izbjegavanja (dodgeanje, lijevo i desno), letenja pomoću jet packa, kao i brzinski okret za 180 stupnjeva. Dobro poznavanje mapa će također biti iznimno bitno za pobjedu, pogotovo kad kažemo da nakon žestokog okršaja trebate brže-bolje naći neko osamljeno mjesto i pokrenuti dosta dugotrajan postupak popravljanja tijekom kojeg kretanje nije moguće.

Treba još spomenuti da će se unutar igre naći dva standardna moda koja viđamo u FPS naslovima. To je naravno Deathmatch i njegova timska varijanta, ali tu je i Siege mod koji će sukobiti dva tima čiji će cilj biti uništiti protivničku bazu uz pomoć ogromnog broda. A iako je općenito grafika pokretana Unrealom 3 dosta impresivna za jedan free to play naslov, ono što posebno divno izgleda kod ove igre jeste dizajn mapa čija se inspiracija crpila iz Ghost in the Shell franšize. Stoga ako ste željni mech napucavanja, zaokružite si 12.12.2012. na kalendaru jer će od tada Hawken biti svima dostupan po free 2 play modelu.

Planirate li ga zaigrati? Sviđa vam se kako Igor faila u gameplay videu gore? Javite nam se u komentarima i pridružite se raspravi na forumu.

Komentari (5)

  • ScaR

    03.11.2012 - 00:35

    Min. 3 GB RAMa ?

  • Ementaler

    03.11.2012 - 09:19

    Nije još u potpunosti finalizirana minimalna konfiguracija, a ova navedena u info boxu je zadnja službena koju smo našli.

  • -Aragorn-

    03.11.2012 - 12:23

    F2P! Yea!

  • Apocalypse4987

    05.11.2012 - 13:30

    Ludilo izgleda, al draži mi je MW

  • Infidel72

    18.11.2012 - 17:30

    Play for free pay for win………………

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!