HCL.HR

Medal of Honor: Airborne [PC, X360, PS3]

Davor Igrić 06.01.2007.   •   0 komentara


MoH je serijal koji je promijenio način na koji su se radili FPSovi. U svoje doba apsolutno nenadmašiv, zadnjih par nastavaka ove legende izgubilo je svoju draž, ali budućnost nam, čini se, donosi potencijalni hit.

Što će nam Airborne donesti?

Kao što ste svi primijetili, ime igre govori sve. Opet ćete biti u ulozi jednog ww2 vojnika koji će se boriti samo na zapadnom bojištu (naime, prema nekim informacijama neće biti bitaka u drugim zemljama osim Francuske i inih država u tome dijelu Europe), ali to neke, a osobno i mene ne brine previše. Ipak mi je dobra stara Normandija draža od žuto-smeđe boje El-Alameinskog pijeska. No, kao što sam pričao prije, ova igra dobila je svoje ime po tome što ćete vi odlučivati od kuda ćete započinjati svaku misiju. Po principu: vozite se avionom, razgledavate okolicu. Zamijetite super mjesto bez puno � vaba u okolici, uzimate svoj mali padobran, kažete svojoj ekipi mjesto, te sa fino i elegantno otisnete iz udobnog aviona. Nalazite se u zraku. Otvarate padobran i fino manevrirate zrakom dok ne pronađete savršeno mjesto za spuštanje. U tome trenutku uzimate svoju «garandicu», i počinjete širiti strah i trepet iza neprijateljskih redova. Zanimljivo, zar ne? I što je najbolje sve u maniri BoB-a (Združene braće) jer upravljate elitnom padobranskom 82. divizijom. Sama priča prati tu diviziju.

Očekuju nas svakakve misije: noćne, one po danu, iza i ispred neprijateljskih redova… Najbolja stvar je ta što su vam dizajneri dali potpunu slobodu u odigravanju misija. Ako ste bolji snajperista, poželjeti ćete sletjeti na krov najviše zgrade ne mapi, ako ste «rusher» u samo srce neprijateljskog kampa. Izbor je na vama. Naravno, u cijeloj priči očekuju nas standardna oružja toga doba, ali sa malim izmjenama, sve u svrhu inovativnosti. Moći ćete svako svoje oružje malo izmijeniti. Za sada nije poznato na koji način ćete dobivati mogućnost promjena oružja, ali biti će moguće sljedeće. Povećavanje kapaciteta spremnika za streljivo, bržeg reloada, preciznosti i sl. Iako će to nekima zvučati pomalo arkadno i neprikladno za ww2, programeri tvrde da je to bila stvarnost u to doba. Vojnici su često zaljepljivali dodatne spremnike na puške kako bi im bili bliže pri ruci prilikom reloada. Ja sobno znam priču o pušci zvanoj «Grease Gun» koja je često bila izmjenjivana kako bi dobila na preciznosti, ili je na sebi imala poseban utor gdje se čuvalo ulje za podmazivanje, koje je moralo biti pri ruci, ako puška otkaže poslušnost u borbi. Ove novotarije mi se svakako sviđaju jer unose nešto novo u pomalo isfuran žanr ww2 pucačina.

Conclusion

Još uvijek ima nade za WW2 pucačine. Kad god netko pomisli da se više ništa ne može ubaciti u jednu takvu igru, dođe MoH i pobere svu slavu. Ili netko drugi, bilo tko. Mišljenja sam da će ovaj FPS svojim novinama vratiti one gamere koji su izgubili vjeru u ratne FPS-ove. Sada nam jedino ostaje da se strpimo, a sve novosti vezane uz nju, javljat ćemo vam kako budu curile u javnost.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!